Προς το περιεχόμενο

Επιδοτηση Ηλεκτρικων Συσκευων


Papadgianis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/8/2022 στις 2:26 ΠΜ, washcloud είπε

ί "βαθμολογία" ήσουν και σε ποια περιοχή;

Δεν ξερω βαθμολογιες αυτα ειναι για πολυ πορωμενους με την διαδικασια :) 

Επεξ/σία από Vault13
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 10/8/2022 στις 11:42 ΠΜ, 111111 είπε

σε τηλεφωνική επικοινωνία με ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ μου είπανε ότι δεν το υποστηρίζει το πρόγραμμα  επαρχία (χωριό , Ήπειρο), δεν μπορούν να πάρουν λέει την παλιά....ότι θέλουν...

εφαγα και εγω ακυρο απο αυτους για επαρχια που ειμαι, η mm μου το φερε κανονικα χωρις εξτρα μεταφορικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα..

Παρακολουθώ αρκετό καιρό το νήμα αλλά μέχρι τώρα δεν έχω καταλάβει την διαδικασία .

Πως ξεκινάμε  βρε παιδιά ..  τι ενεργεις κανουμε
Εχω  2 voucher για κλιματιστικά και 1 για ψυγειο

Για τα κλιματιστικά τι κανω  ? παω απλα και τα παραγγέλνω και  δινω τα κουπόνια
Απο ποιον και πότε γίνετε ο έλεγχος της εγκατεστημένης συσκευής .. 
Εγώ φροντίζω να βρω έναν συμβεβλημένο εγκατάσταση ο οποιος θα βεβαιωσει την παλια συσκευή και θα την  απεγκαταστήσει και στην συνέχεια θα εγκαταστήσει την καινούργια
Αν δεν πληρεί η παλιά τις προδιαγραφές τι κάνω ? τα πληρώνω απο την τσέπη μου?
Η θα ήταν καλό να φωναξω τον τεχνικό πριν προχωρήσω σε παραγγελία
Αλλά πόσες φορές θα έρθει ο άνθρωπος  ?  μια για έλεγχο , μια για αποξήλωσή και μια για εγκατάσταση
Ποιος το πραδιδει και που για αποσυρση ? εγω ? ο τεχνικός ? το καταστημα ?  και που?

Για το ψυγείο  υποθετω λιγο πιο ευκολα διοτι δεν θελει απεγκατάσταση αλλά τα ερωτήματα παραμένουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, antykaps είπε

Πως ξεκινάμε  βρε παιδιά ..  τι ενεργεις κανουμε

Ρωτάς εκεί που θα αγοράσεις, το πιθανότερο είναι να τα αναλάβουν όλα αυτοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, antykaps είπε

Καλησπέρα..

Παρακολουθώ αρκετό καιρό το νήμα αλλά μέχρι τώρα δεν έχω καταλάβει την διαδικασία .

Πως ξεκινάμε  βρε παιδιά ..  τι ενεργεις κανουμε
Εχω  2 voucher για κλιματιστικά και 1 για ψυγειο

Για τα κλιματιστικά τι κανω  ? παω απλα και τα παραγγέλνω και  δινω τα κουπόνια
Απο ποιον και πότε γίνετε ο έλεγχος της εγκατεστημένης συσκευής .. 
Εγώ φροντίζω να βρω έναν συμβεβλημένο εγκατάσταση ο οποιος θα βεβαιωσει την παλια συσκευή και θα την  απεγκαταστήσει και στην συνέχεια θα εγκαταστήσει την καινούργια
Αν δεν πληρεί η παλιά τις προδιαγραφές τι κάνω ? τα πληρώνω απο την τσέπη μου?
Η θα ήταν καλό να φωναξω τον τεχνικό πριν προχωρήσω σε παραγγελία
Αλλά πόσες φορές θα έρθει ο άνθρωπος  ?  μια για έλεγχο , μια για αποξήλωσή και μια για εγκατάσταση
Ποιος το πραδιδει και που για αποσυρση ? εγω ? ο τεχνικός ? το καταστημα ?  και που?

Για το ψυγείο  υποθετω λιγο πιο ευκολα διοτι δεν θελει απεγκατάσταση αλλά τα ερωτήματα παραμένουν

Όλα αυτά τα ρωτάς εκεί που έχεις αποφασίσει ν' αγοράσεις, ΠΡΙΝ αγοράσεις φυσικά (διότι το κάθε κατάστημα/η κάθε αλυσίδα, πιθανώς έχει αποφασίσει διαφορετική πολιτική, πχ για κλιματιστικά να στείλει ή να μην στείλει δικό της τεχνικό για έλεγχο/απεγκατάσταση και να συμπεριλάβει ή όχι τα σχετικά έξοδα στην τιμή που θα σου πουλήσει.

Αν η προς απόσυρση συσκευή ΔΕΝ πληροί (το ξέρω, "περίεργο", αλλά έτσι γράφεται - απλά το αναφέρω...) τις καθορισμένες από το πρόγραμμα προδιαγραφές (και εννοείται ότι όταν φτάσει ο σχετικός άνθρωπος σπίτι σου να ελέγξει/παραδόσει την νέα/πάρει πίσω την παλιά, θα,,,έχεις ΗΔΗ πληρώσει...Από εκεί και πέρα, μάλλον υπαναχώρηση μπορείς να κάνεις/να σου επιστραφούν τα λεφτά, αλλά δεν ξέρω αν αυτό θα σου,,,κοστίσει κάτι. Γι' αυτό και το ρωτάς και αυτό στο κατάστημα ΠΡΙΝ ξεναλέω αγοράσεις...). "Ιδανικό" ΙΣΩΣ να ήταν πρώτα να ερχόταν κάποιος για έλεγχο/"πιστοποίηση προδιαγραφών" και να τον πλρώρωνες εσύ (και να "δήλωνε" ως "ΟΚ" την συσκευή, παίρνοντας παράλληλα την ευθύνη της δήλωσής του ως συμβεβλημένος με το πρόγραμμα τεχνικός), αλλά δεν ξέρω εάν δέχονται κάτι τέτοιο (όλα) τα καταστήματα, ούτε τί θα συμβεί στην περίπτωση που η συσκευή,,,βγει στην πορεία "ακατάλληλη"...Ούτε έαν θέλει κανε΄ςι τενχικός να πάρει την όποια (...;) σχετική ευθύνη και τί ακριβώς προβλέπεται γαι αυτόν μετά....Γνωστό μου ψυκτικό που είχα ρωτήσει όταν είχε βγει το πρόγραμμα μου είχε πει "ξέχνα τους ιδιώτες τεχνικούς, δεν έχουν καμμία σχέση ούτε θ' ασχοληθεί κανείς - απευθύνσου σε αλυσίδα και θα το κανονίσουν εκείνοι" (δεν ξέρω αν μου έλεγε τα δικά του ή το τί όντως ίσχυε, τότε έστω). Σε κάθε περίπτωση, ο τεχνικός που ρωτάς, θα τα κάνει "όλα με την μία" (έλεγχο/απεγκατάσταση/παράδοση/εγκατάσταση νεάς, και λογικά, αν μιλάμε για "άνθρωπο από αλυσίδα", θα πάρει πίσω και την παλιά συσκευή). Αν πάλι είναι άλλος ("δικός σου") που απλά θα πιστοποιήσει την καταλληλότητα της παλιάς, μάλλον μόνο αυτό θα κάνει, άντε και την απεγκατάστασή της (και θα πληρωθεί ανάλογα).

Τέλος την ευθύνη της παράδοση σε σημείο ανακύκλωσης την έχει το κατάστημα από όπου θα έχεις αγοράσει νέα και θα έχει παραλάβει την παλιά. Αλλά όπως είπαμε, όλα αυτά ξεκινάνε αποφασίζοντας ν' αγοράσεις από συγκεκριμένο κατάστημα και τους τα ρωτάς εκεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, washcloud είπε

ΔΕΝ πληροί (το ξέρω, "περίεργο", αλλά έτσι γράφεται - απλά το αναφέρω...)

Έχεις Δίκιο
ειναι μια περιπτωση απο τα γλωσικα λαθη που κανουμε

Πληρεί ή πληροί;

Το συγκεκριμένο ρήμα ακολουθεί την κλίση των συνηρημένων ρημάτων σε -όω της αρχαίας ελληνικής γλώσσας. Στα εν λόγω ρήματα έχουμε τις εξής συναιρέσεις: ο + ει ή ο + η ή ο + οι = οι: δηλόει = δηλοῖ, δηλόῃ = δηλοῖ, δηλό-οι = δηλοῖ. Επομένως, το σωστό είναι πληροί και όχι πληρεί.

 


Περισσότερα γλωσσικά λάθη εδώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Vault13 είπε

Λαμβανω κατι στο κινητο σωστα; Και ποσους μηνες εχω να αγορασω;

Μέχρι 16/9 μπορείς να πάρεις από όσο ξέρω εκτός και αν έδωσαν παράταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν ήρθε το καινούριο ψυγείο, πήραν το παλιό το οποίο το είχα βγάλει από την πρίζα γιατί μπαίνει και βγαίνει δύσκολα και δε θα ήμουν στο σπίτι.
Κόλλησαν επάνω ένα αυτοκόλλητο το πήραν και έφυγαν. όλα καλά.
Φαινόταν ότι το ψυγείο ήταν λειτουργικό και δούλευε. Δεν υπήρχε άλλο ψυγείο στο χώρο και δε νομίζω ότι υπάρχει σπίτι το σήμερον ημέρα χωρίς ψυγείο, τι να κάτσουν να ελέγξουν. Νορμάλ άνθρωποι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Free Bird είπε

πήραν το παλιό το οποίο το είχα βγάλει από την πρίζα

Φαινόταν ότι το ψυγείο ήταν λειτουργικό και δούλευε.

δε νομίζω ότι υπάρχει σπίτι το σήμερον ημέρα χωρίς ψυγείο, τι να κάτσουν να ελέγξουν.

Νορμάλ άνθρωποι. 

....νορμάλ αυτοί, νορμάλ τα λες κι εσύ, αλλά "οι οδηγίες" του προγράμματος άλλα λένε. Πώς πιστοποίησαν ότι πχ το ψυγείο είχε φρέον (που είναι κι αυτό που τους κόφτει περισσότερο μάλλον, στην ανακύκλωση); Γιατί άντε και το βάλανε στην μπρίζα και είδαν φωτάκια/άκουσαν συμπιεστή. Για να ψυχθεί, θέλει ώρα όμως...

Συνεπώς, έρχονται, απλά "βλέπουν" (ότι δεν έχει πχ πυροβοληθεί από μπαζούκας/πατηθεί από τρένο) και το παίρνουν και φεύγουν. Το τί ΘΑ γίνει από εκεί και πέρα, και αν θα υπάρχει θέμα στην ανακύκλωση (και ποιον θ' αφορά), παραμένει,,,μυστήριο...

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήρθαν και σε μένα από Κωτσόβολο, ούτε καν έλεγξαν το παλιό ψυγείο, βάλανε ένα αυτοκόλλητο barcode, το πήραν και φύγανε. Γενικά ήταν πολύ βιαστικοί και τσαπατσούληδες, μας έκαναν και σημάδια στα πλακάκια της οικοδομής καθώς έσερναν πολύ βιαστικά το παλιό ψυγείο. Οι τύποι ήταν ΠΟΛΥ ΧΑΛΙΑ. Γνωρίζω από μεταφορείς, καθώς δούλευα σε μεγάλη αλυσίδα, αλλά αυτοί ήταν άλλο πράγμα. Αν υποθέσουμε ότι κάποιος έχει παραγγείλει κάτι από το κατάστημα και είναι πολύ ευχαριστημένος από εξυπηρέτηση, τιμές κλπ., έρχονται αυτοί και καταστρέφουν τα πάντα. Εννοείται ότι φταίει η κάθε εταιρεία. 

Όσο για το πρόγραμμα, δεν νομίζω ότι θα τηρηθούν τα δέοντα. 

Επεξ/σία από nikotsal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, washcloud είπε

....νορμάλ αυτοί, νορμάλ τα λες κι εσύ, αλλά "οι οδηγίες" του προγράμματος άλλα λένε. Πώς πιστοποίησαν ότι πχ το ψυγείο είχε φρέον (που είναι κι αυτό που τους κόφτει περισσότερο μάλλον, στην ανακύκλωση); Γιατί άντε και το βάλανε στην μπρίζα και είδαν φωτάκια/άκουσαν συμπιεστή. Για να ψυχθεί, θέλει ώρα όμως...

Συνεπώς, έρχονται, απλά "βλέπουν" (ότι δεν έχει πχ πυροβοληθεί από μπαζούκας/πατηθεί από τρένο) και το παίρνουν και φεύγουν. Το τί ΘΑ γίνει από εκεί και πέρα, και αν θα υπάρχει θέμα στην ανακύκλωση (και ποιον θ' αφορά), παραμένει,,, μυστήριο

Έχεις δίκιο και καταλαβαίνω τι λες. Το συγκεκριμένο ψυγείο πάντως είχε βγει απ' την πρίζα μια ώρα πριν και δούλευε συνεχόμενα για 23-24 χρόνια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Free Bird είπε

Έχεις δίκιο και καταλαβαίνω τι λες. Το συγκεκριμένο ψυγείο πάντως είχε βγει απ' την πρίζα μια ώρα πριν και δούλευε συνεχόμενα για 23-24 χρόνια...

...βρε ναι, αλλά το θέμα είναι

:-D

 

Τεσπα. Στην  πράξη, μέχρι στιγμής, δείχνει να ήταν "μπαμπούλας" οι "οδηγίες" περί "καταλληλότητας συσκευής"...Θα το ξέρουμε σίγουρα μόνο έαν κάποιος ποστάρει "ήρθαν, πήραν συσκευή, και μετά από κάτι βδομάδες μου λένε υπάρχει πρόβλημα"....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...