Προς το περιεχόμενο

Επιδοτηση Ηλεκτρικων Συσκευων


Papadgianis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, prometheas είπε

 Το προγραμμα αυτό γινεται καθαρά για ψηφοθηρικούς λόγους όπως και όλα τα προγράμματα επιδοτήσεων συσκευών./ υπηρεσιών. Με την ύφεση που επικρατούσε στην αγορά ειναι σίγουρο οτι στο 80% των περιπτώσεων οποιος ήθελε ενσ ψυγειο η AC θα μπορουσε να το αποκτήσει σε καλύτερη ή παρόμοια τιμή αν δεν υπήρχε το πρόγραμμα.  

Εχει γινει παρτυ ειδικά με τις τιμές στα ψυγεια ...

 

 

 

συν ότι στη κυριολεξία έχουν παγώσει για μήνες όλη την αγορά, ιδίως τα πιο μικρά καταστήματα πρέπει να έχουν φάει μεγάλο πλήγμα από αυτή τη κατάσταση.

Και σε υλοποίηση είναι τελείως άκυρη. Θα έπρεπε με το που το ανακοινώσουν αυτόματα να δίνονται και τα voucher ώστε να μην σταματήσει να κινείτε η αγορά. 

Επεξ/σία από chek2fire
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, chek2fire είπε

συν ότι στη κυριολεξία έχουν παγώσει για μήνες όλη την αγορά, ιδίως τα πιο μικρά καταστήματα πρέπει να έχουν φάει μεγάλο πλήγμα από αυτή τη κατάσταση 

Βασικά νομίζω δεν πολυνοιάζονται.

Είχα κάνει έρευνα σκρουτζ και μόλις άρχιζε η περίοδος των αιτήσεων, είχαν πάει οι δικοί μου να ρωτήσουν τιμές σε κάποιο από τα φθηνά / αξιόπιστα καταστήματα. Η απάντηση ήταν "εμείς δε θα μπούμε στο πρόγραμμα".

Τα δε μεγάλα καταστήματα (βλ. Κωτσόβολο, Πλαίσιο) άρχισαν να βάζουν αστεράκια (ψιλά γράμματα) του στυλ :

  • Δεν ξέρουμε αν θα αλλάξει το ΦΕΚ - υπάρχει πίεση να μπουν και άλλες ενεργειακές κλάσεις.
  • Οι προσφορές που τρέχουν τώρα, δε θα ισχύουν τότε.
  • Το πρόγραμμα προυποθέτει 3 επισκέψεις, 1 για έλεγχο, 1 για παράδοση, 1 για απεγκατάσταση παλιού / εγκατάσταση νέου.

Η βλακεία είναι η ελπίδα που γέννησε όλο αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, prometheas είπε

 Το προγραμμα αυτό γινεται καθαρά για ψηφοθηρικούς λόγους όπως και όλα τα προγράμματα επιδοτήσεων συσκευών./ υπηρεσιών. Με την ύφεση που επικρατούσε στην αγορά ειναι σίγουρο οτι στο 80% των περιπτώσεων οποιος ήθελε ενσ ψυγειο η AC θα μπορουσε να το αποκτήσει σε καλύτερη ή παρόμοια τιμή αν δεν υπήρχε το πρόγραμμα.  

Εχει γινει παρτυ ειδικά με τις τιμές στα ψυγεια ...

Καμία σχέση. Επιδότηση απο EU είναι για την μείωση της κατανάλωσης. Σου χαρίζουνε γάιδαρο και τον κοιτας στα δόντια. Ότι νάνε. Αν εσύ τα βρίσκεις ποιο ακριβά με την επίδότηση φταις εσύ που δεν κοιτας καλά. Ψάξε πάλι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν εχω να ψάξω τιποτα, ουτε με ενδιαφέρει το πρόγραμμα, προσωπικα.  Ειμαι καλυμμένος με καινουργια AC από περσι και δεν εχω καμμια διαθεση να αντικαταστήσω το μολις 6 ετών άριστο LG ψυγειο μας...

Το προβλημά μου δεν ειναι η επιδότηση  (που ξερω πολύ καλά οτι ειναι από την ΕΕ οπως και ολες οι ανάλογες επιδοτήσεις) αλλά ο τρόπος που τρέχει η "μπίζνα" από τις εγχώριες αλυσίδες σε συνδυασμό με την ανυπαρξία ελέγχων και επιβολής ποινών από το Υπουργείο Ανάπτυξης . 

Επεξ/σία από prometheas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
25 λεπτά πριν, prometheas είπε

Το προβλημά μου δεν ειναι η επιδότηση  (που ξερω πολύ καλά οτι ειναι από την ΕΕ οπως και ολες οι ανάλογες επιδοτήσεις) αλλά ο τρόπος που τρέχει η "μπίζνα" από τις εγχώριες αλυσίδες σε συνδυασμό με την ανυπαρξία ελέγχων και επιβολής ποινών από το Υπουργείο Ανάπτυξης . 

Σε αυτό να συμφωνήσω. Να επισημάνω όμώς ότι καλα τα κράζουμε εδώ αλλά δεν είναι τόσο απλα να τρέξουν τετοια προγράμματα. Έχεις κάποιο παράδειγμα να τρέχει τέτοιο πρόγραμμα αλλού καλήτερα? Ή αν ήτανε άλλη κυβέρνηση θα το έτρεχε καλύτερα? Αγώνας δρόμου είναι οι μεν να φάνε όσο ποιο πολά μπορούνε και οι δε να κλέινουν όσο ποιο γρύγορα μπορούνε τις "τρύπες"

Δεν είμαι σίγουρος ποιες είναι οι προσδοκίες? Περίμενες σε κάθε μαγαζί να υπάρχει και ένας υπάλληλος του υποθργίου να ελέγχει real time τις τιμες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, chek2fire είπε

συν ότι στη κυριολεξία έχουν παγώσει για μήνες όλη την αγορά, ιδίως τα πιο μικρά καταστήματα πρέπει να έχουν φάει μεγάλο πλήγμα από αυτή τη κατάσταση.

εδώ ένας φίλος μου ήθελε να πάρει πλυντήριο και ενώ είχαν πει από την αρχή ότι δε θα τα επιδοτήσουν αυτός εκεί το βιολί του. Κάτσε μωρέ να περιμένω μπορεί να αλλάξει. Οπότε ακόμα δεν έχει αγοράσει και περιμένει μήπως και...

Άρα φαντάζομαι τι πάγωμα θα έχει πέσει στην αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/7/2022 στις 5:23 ΠΜ, pinakas0 είπε

Σορρυ αλλά βαρέθηκα και δε το διάβασα το σεντονι. Καλή συνέχεια

...και πολύ καλά έκανες. Τζάμπα ο χρόνος σου θα πήγαινε, αφού δεν επρόκειτο ν' αλλάξεις τίποτα. Ακριβώς το ίδιο με τις καταγγελίες αισχροκέρδιας σε τετραψήφια ένα πράμμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στην πράξη πώς θα γίνει ο έλεγχος ?
Μετά από καταγγελία του πελάτη ?
Ή θα ελέγχουν μία μία όλες τις επιχειρήσεις και ένα ένα όλα τα τιμολόγια αγοράς για να δουν πόσο πουλήθηκε ένα ψυγείο ή ένα κλιματιστικό για να δουν τι διαφορά ώστε να υπολογίσουν το κέρδος ?

Πιας τ' αυγό και κούρευτο λέω εγώ ...


 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
3 hours ago, satsok2 said:

Πέρασε λέει ένας νόμος? τροπολογία? που δεν τους επιτρέπει να πωλούν σε τιμές πέρα από κάποιο περιθώριο κέρδους. 

Ε θα αυξάνει τις τιμές ο εισαγωγέας και θα μένει εντός ποσοστού κέρδους το κατάστημα. PROBLEM SOLVED...not 😛

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/7/2022 στις 11:06 ΜΜ, stsp είπε

 

........Εστειλα επίσης email στη μεγάλη αλυσίδα,  με το ερώτημα της τεράστιας διαφοροποίησης τιμων για το ίδιο προιον σε Γερμανία και Ελλάδα, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν τρέφω αυταπάτες εάν απαντήσουν και τι θα απαντήσουν.  

.... το ίδιο προιον πωλείται πολύ ακριβότερα  εδώ σε σχέση με άλλη χωρά της ΕΕ, ......

  • Είχα στείλει στη μεγάλη εταιρία e-mail με το εξής ερώτημα:

“..το ψυγείο της SIEMENS KG49EAIACA πωλείται από τη….στη Γερμανία 649€ και εδώ 929€, ενώ το SIEMENS KG49NXIEP πωλείται στη Γερμανία 769€ και εδώ το διαθέτετε αντί του ποσού των 1039€! Μια διαφορά της τάξεως του 30%!…Πώς είναι δυνατόν να   διαθέτει τα προιόντα της σε υπερβολικά μεγαλύτερες τιμές;”

  • Ακολουθεί ολόκληρη η απάντηση της εταιρίας που έλαβα σήμερα:

“Καλησπέρα σας!

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε και για τον χρόνο που διαθέσατε προκειμένου να μοιραστείτε μαζί μας τα σχόλια σας.

Παραμένουμε πάντα στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.”

  • Δηλαδή,  με ευχαρίστησαν αλλά δεν απάντησαν παρόλο που δεν τους έστειλα σχόλια για να με ευχαριστήσουν αλλά ερωτήσεις για να απαντήσουν.
  • Μου…υποσχέθηκαν πάντως  ότι ΘΑ μου απαντήσουν  πρόθυμα σε άλλη ερώτηση, αν έχω, στο μέλλον.Είμαι βέβαιος ότι εάν ένας Γερμανός έστελνε ένα αντίστοιχο e-mail, δεν θα του απαντούσαν με αυτό τον τρόπο.
  • Η απάντηση που μου στάλθηκε, με όρους καθημερινού λεκτικού,  σημαίνει “γράψιμο” ή “γείωση” στον πελάτη. Ίσως να νομίζουν ότι το εμπόριο στην Ελλάδα είναι ακόμη μονοπώλιο ή ότι είναι κάτι σαν “αρπαχτή” που δεν υπακούει σε κανέναν  ανταγωνισμό  αλλά διέπεται  με όρους του  ”οτι προλάβουμε”.
  • Με μια πιο διασταλτική προσέγγιση, πιθανώς να νομίζουν ότι μας κάνουν και χάρη κιόλας που μας πουλάνε, σαν να  έκαναν επένδυση στην Κοιλάδα του Θανάτου, και πουλάνε νερό όσο-όσο στους εξαντλημένους από τη δίψα καουμπόηδες.
  • Πλέον, όμως υπάρχει η άμεση πληροφορία στο διαδίκτυο,  ο κόσμος βλέπει, ταξιδεύει, ενημερώνεται και αποφασίζει πού ο πελάτης είναι πελάτης και πού αντιμετωπίζεται ευκαιριακά.

 

Επεξ/σία από stsp
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, stsp είπε
  • Είχα στείλει στη μεγάλη εταιρία e-mail με το εξής ερώτημα:

“..το ψυγείο της SIEMENS KG49EAIACA πωλείται από τη….στη Γερμανία 649€ και εδώ 929€, ενώ το SIEMENS KG49NXIEP πωλείται στη Γερμανία 769€ και εδώ το διαθέτετε αντί του ποσού των 1039€! Μια διαφορά της τάξεως του 30%!…Πώς είναι δυνατόν να   διαθέτει τα προιόντα της σε υπερβολικά μεγαλύτερες τιμές;”

  • Ακολουθεί ολόκληρη η απάντηση της εταιρίας που έλαβα σήμερα:

“Καλησπέρα σας!

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε και για τον χρόνο που διαθέσατε προκειμένου να μοιραστείτε μαζί μας τα σχόλια σας.

Παραμένουμε πάντα στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.”

  • Δηλαδή,  με ευχαρίστησαν αλλά δεν απάντησαν παρόλο που δεν τους έστειλα σχόλια για να με ευχαριστήσουν αλλά ερωτήσεις για να απαντήσουν.
  • Μου…υποσχέθηκαν πάντως  ότι ΘΑ μου απαντήσουν  πρόθυμα σε άλλη ερώτηση, αν έχω, στο μέλλον.Είμαι βέβαιος ότι εάν ένας Γερμανός έστελνε ένα αντίστοιχο e-mail, δεν θα του απαντούσαν με αυτό τον τρόπο.
  • Η απάντηση που μου στάλθηκε, με όρους καθημερινού λεκτικού,  σημαίνει “γράψιμο” ή “γείωση” στον πελάτη. Ίσως να νομίζουν ότι το εμπόριο στην Ελλάδα είναι ακόμη μονοπώλιο ή ότι είναι κάτι σαν “αρπαχτή” που δεν υπακούει σε κανέναν  ανταγωνισμό  αλλά διέπεται  με όρους του  ”οτι προλάβουμε”.
  • Με μια πιο διασταλτική προσέγγιση, πιθανώς να νομίζουν ότι μας κάνουν και χάρη κιόλας που μας πουλάνε, σαν να  έκαναν επένδυση στην Κοιλάδα του Θανάτου, και πουλάνε νερό όσο-όσο στους εξαντλημένους από τη δίψα καουμπόηδες.
  • Πλέον, όμως υπάρχει η άμεση πληροφορία στο διαδίκτυο,  ο κόσμος βλέπει, ταξιδεύει, ενημερώνεται και αποφασίζει πού ο πελάτης είναι πελάτης και πού αντιμετωπίζεται ευκαιριακά.

 

Το μέιλ πιθανότατα το απάντησε κάποιος 4ωρος των 300 ευρώ που απαντάει με copy paste οτι βγει μπροστά του. 

Σε άλλα νέα τα σαιτ δίνουν ως πληροφορία ότι μέχρι 15/7 δηλαδή... μεθαύριο θα εκδοθούν τα voucher(τα προσωρινά αποτελέσματα?). Αντε να δούμε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...