Προς το περιεχόμενο

Η BMW παρουσιάζει τεχνολογία βαφής που επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή χρωμάτων στα οχήματα


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αντί η BMW να ασχοληθεί με το να προλάβει τις εξελίξεις, που έχει μείνει 5-10 χρόνια πίσω στην ηλεκτροκίνηση, ασχολείται με τέτοιες βλακείες.

Κρίμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, CarbonFibre είπε

Αντί η BMW να ασχοληθεί με το να προλάβει τις εξελίξεις, που έχει μείνει 5-10 χρόνια πίσω στην ηλεκτροκίνηση, ασχολείται με τέτοιες βλακείες.

Κρίμα.

Είπε ο ειδικός γκουρού της αυτοκίνησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, CarbonFibre είπε

Αντί η BMW να ασχοληθεί με το να προλάβει τις εξελίξεις, που έχει μείνει 5-10 χρόνια πίσω στην ηλεκτροκίνηση, ασχολείται με τέτοιες βλακείες.

Κρίμα.

Λες να ειναι ετσι?

Δεν το γνωριζω το θεμα, αλλα πιστευω οτι ακομα οι <<παλιοι>> του χωρου δεν εχουνε ξεδιπλωσει  ολα τους τα χαρτια.

 

Επεξ/σία από Bullrich
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανούσιο εφέ που αποσκοπει καθαρά στον εντυπωσιασμό. Στην καθημερινή χρήση μια τέτοια τεχνολογία "βαφής" μόνο λειτουργική δεν θα είναι. Σε ενδεχόμενο χτύπημα θα πρέπει να αλλάζεις όλο το κομμάτι καθώς δεν επιδέχεται επισκευής. Το κόστος αντικατάστασης / επισκευής θα είναι ασύμφορο. Προφανώς και αυτό είναι ένα concept car που δεν θα περάσει ποτέ στην παραγωγή. Σαν τα ανούσια ρούχα των μεγάλων οίκων μόδας που σε επιδείξεις καλά είναι να τα βλέπεις και να εντυπωσιαζεσαι, στην καθημερινότητα όμως δεν μπορείς να τα φορέσεις. Επειδή ειπώθηκε και πιο πάνω. Όλες οι εταιρείες τρέχουν να προλάβουν το τραίνο της ηλεκτροκίνησης. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης ετοιμάζονται να περάσουν στην ιστορία και αυτό οι αυτοκινητοβιομηχανίες το ξέρουν από πρώτο χέρι εδώ και χρόνια. Άσχετα αν αυτό τους αρέσει ή όχι θα πρέπει να προσφέρουν στον κόσμο ηλεκτρικά οχήματα με μεγάλη αυτονομία. Η ΕΕ έχει δώσει τελικές ημερομηνίες. Ήδη μπαίνουν στο παιχνίδι Apple Xiaomi Sony για τα δικά τους ηλεκτρικά οχήματα. Οι ισορροπίες αλλάζουν. Εταιρίες που ήταν Κολοσσοί στην κατηγορία τους χάθηκαν γιατί δεν πρόλαβαν το τρένο της εξέλιξης (Nokia Motorola Blackberry) Ας ελπίσουμε να μην γίνει το ίδιο με τις μεγάλες εταιρείες αυτοκινήτων. Προσωπική γνώμη από τα λίγα που έχω διαβάσει. Το αυτοκίνητο στο κοντινό μέλλον θα είναι ηλεκτρικό και συνδρομητικό. Θα το νοικιάζεις, θα έρχεται μόνο του με αυτόνομη οδήγηση στην πόρτα σου και όταν τελειώνεις θα γυρίζει στην βάση του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά λουλουδάκια βλέπω στην αλλαγή χρωματος.τρελή μπούρδα με έξτρα κόστος φυσικά ,αλλά να μου πεις τέτοια αμάξια απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό όποτε μπορεί γιαυτους να είναι κάτι το τρομερό.για έμενα προσωπικά μια αηδία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikangel είπε

Ανούσιο εφέ που αποσκοπει καθαρά στον εντυπωσιασμό. Στην καθημερινή χρήση μια τέτοια τεχνολογία "βαφής" μόνο λειτουργική δεν θα είναι. Σε ενδεχόμενο χτύπημα θα πρέπει να αλλάζεις όλο το κομμάτι καθώς δεν επιδέχεται επισκευής. Το κόστος αντικατάστασης / επισκευής θα είναι ασύμφορο. Προφανώς και αυτό είναι ένα concept car που δεν θα περάσει ποτέ στην παραγωγή. Σαν τα ανούσια ρούχα των μεγάλων οίκων μόδας που σε επιδείξεις καλά είναι να τα βλέπεις και να εντυπωσιαζεσαι, στην καθημερινότητα όμως δεν μπορείς να τα φορέσεις. Επειδή ειπώθηκε και πιο πάνω. Όλες οι εταιρείες τρέχουν να προλάβουν το τραίνο της ηλεκτροκίνησης. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης ετοιμάζονται να περάσουν στην ιστορία και αυτό οι αυτοκινητοβιομηχανίες το ξέρουν από πρώτο χέρι εδώ και χρόνια. Άσχετα αν αυτό τους αρέσει ή όχι θα πρέπει να προσφέρουν στον κόσμο ηλεκτρικά οχήματα με μεγάλη αυτονομία. Η ΕΕ έχει δώσει τελικές ημερομηνίες. Ήδη μπαίνουν στο παιχνίδι Apple Xiaomi Sony για τα δικά τους ηλεκτρικά οχήματα. Οι ισορροπίες αλλάζουν. Εταιρίες που ήταν Κολοσσοί στην κατηγορία τους χάθηκαν γιατί δεν πρόλαβαν το τρένο της εξέλιξης (Nokia Motorola Blackberry) Ας ελπίσουμε να μην γίνει το ίδιο με τις μεγάλες εταιρείες αυτοκινήτων. Προσωπική γνώμη από τα λίγα που έχω διαβάσει. Το αυτοκίνητο στο κοντινό μέλλον θα είναι ηλεκτρικό και συνδρομητικό. Θα το νοικιάζεις, θα έρχεται μόνο του με αυτόνομη οδήγηση στην πόρτα σου και όταν τελειώνεις θα γυρίζει στην βάση του. 

Καταλαβαίνεις ότι αυτοαναιρείσαι εν μέρει με αυτό που έγραψες; Εφόσον δεν θα αγοράζεις το αυτοκίνητο αλλά θα είναι αυτόνομο που θα έρχεται στην πόρτα σου δεν σε ενδιαφέρει ποσό κάνει η επισκευή το κόστος συντήρησης κοκ. 

 

Γενικά το μοντέλο ιδιοκτησίας σε πολυτελή οχήματα είναι νεκρό. Σε αγορές που έχουν όγκο πωλήσεων στην κατηγορία τα πολυτελή οχήματα είναι δανεικά από την εταιρία leasing και οι επιστροφές είναι που καταλήγουν στους ιδιώτες. Οι εταιριες το βγάζουν χρήματα από την πώληση οχημάτων όποτε έχουν προσαρμόσει το προϊόν για την διάρκεια της πρώτης μίσθωσης, το μετά δεν δεν τους ενδιαφέρει και ήδη η αγορά μεταχειρισμένου πολυτελείας είναι βαρέλι χωρίς πάτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, vs_skg είπε

Όταν θες να γράψεις "γιατί μπορούμε" / "για την καγκουριά" αλλά το μάρκετινγκ σε πιέζει να δώσεις οικολογικό σπιν.

Ποιο οικολογικο σπιν. Ειναι γεγονος οτι το χρωμα τραβαει περισσοτερη ακτινοβολια. Παρολο που το αμαξι μου δεν εχει ac (παλιο), δεν εχω τεραστιο θεμα λογω του οτι ειναι ασπρο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, youraccount είπε

Είπε ο ειδικός γκουρού της αυτοκίνησης.

Είπε κάποιος το απολύτως τίποτα απλά για να πει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα εφαρμοστεί ποτέ λόγο κόστους και δυσκολίας να προστατευτεί / συντηρηθεί. Είναι απλά επίδειξη τεχνολογίας. 

Αυτό είναι ποιο εφικτό και ποιο εντυπωσιακό προσωπική μου άποψη. 

 

https://youtu.be/DVlrio1iT2o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, gakost είπε

Καταλαβαίνεις ότι αυτοαναιρείσαι εν μέρει με αυτό που έγραψες; Εφόσον δεν θα αγοράζεις το αυτοκίνητο αλλά θα είναι αυτόνομο που θα έρχεται στην πόρτα σου δεν σε ενδιαφέρει ποσό κάνει η επισκευή το κόστος συντήρησης κοκ. 

 

Γενικά το μοντέλο ιδιοκτησίας σε πολυτελή οχήματα είναι νεκρό. Σε αγορές που έχουν όγκο πωλήσεων στην κατηγορία τα πολυτελή οχήματα είναι δανεικά από την εταιρία leasing και οι επιστροφές είναι που καταλήγουν στους ιδιώτες. Οι εταιριες το βγάζουν χρήματα από την πώληση οχημάτων όποτε έχουν προσαρμόσει το προϊόν για την διάρκεια της πρώτης μίσθωσης, το μετά δεν δεν τους ενδιαφέρει και ήδη η αγορά μεταχειρισμένου πολυτελείας είναι βαρέλι χωρίς πάτο.

Με εξαίρεση τη Lexus αλλά και αυτό μπορεί να αλλάξει στο μέλλον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...