Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Έχω έναν ψυγείο καταψύκτη της LG. Τον έχω αγοράσει εδώ και δύο χρόνια. Το καλοκαίρι ενώ ήταν εντός εγγύησης ξεκίνησε τα προβλήματα. Είχε πέσει η απόδοση και στην συντήρηση και στην κατάψυξη. Μετά από επικοινωνία με το service έκανα απόψυξη τουλάχιστον 4 φορές αλλά δεν άλλαξε κάτι. Ήρθε ο τεχνικός 5-6 φορές(δεν έχει ιδέα ο τύπος) και μου έλεγε ότι είναι μια χαρά το ψυγείο. Η συντήρηση πήγαινε μέχρι 13 βαθμούς και η κατάψυξη βαριά μέχρι - 3. Μετά από διαμάχες μου άλλαξε πλακέτα και το πρόβλημα διορθώθηκε και έναν μήνα περίπου. Τώρα δεν λειτουργεί καλά η κατάψυξη. Πάει μέχρι - 5 με το ζόρι. Το ψυγείο είναι εκτός εγγύησης πλέον. Έχω κάνει ξανά απόψυξη αλλά τίποτα. Ο τεχνικός μου είπε ότι έχει διαρροή υγρών και ότι πρέπει να το πάρει για να το βάλει στο μηχάνημα. Το πρόβλημα είναι ότι ο τεχνικός όπως σας είπε είναι τέρμα άχρηστος και δεν θέλω να το πάω σε αυτόν. Αν το πάω σε άλλον όμως θα χάσω την εγγύηση που έχει το μοτέρ και η καινούρια πλακέτα. Τι με συμβουλεύετε να κάνω; 

Να επισημάνω ότι είμαι σε νησί και δεν υπάρχει άλλος τεχνικός της LG εδώ. 

Επεξ/σία από xristos999999
Δημοσ.

Συνηθως οταν πεφτει πολυ η αποδοση του ψυγειου οπως περιγραφεις, ειναι ή συμπιεστης ή απωλεια υγρων. 

Το πιο πιθανο ειναι εχει απωλεια υγρων το ψυγειο, μιλα με την LG και πες της οτι εγινε κακη διαγνωση της βλαβης απο τον αντιπροσωπο με αποτελεσμα να βγεις εκτος εγγυησης με το ψυγειο αφτιαχτο. 

Τωρα για να γινει διαγνωση διαρροης, κοβεται το σωληνακι που παει στο συμπιεστη, αδειαζεται το αεριο, και συνδεεεται αντλια θετικης πιεσης που δινει αερα υπο πιεση για να φανει απο που ειναι η διαρροη. Αν ειναι σε προσβασιμο σημειο (δηλαδη οχι μεσα στο τοιχωμα του ψυγειου) μπορει να επισκευαζεται. Κανονικα βεβαια η LG και καμια εταιρεια τετοιες επισκευες δεν κανει, αν ειναι εντος εγγυησης το ψυγειο το αντικαθιστα.

Αυτα τα κανουν τριτοι ψυκτικοι οταν το ψυγειο ειναι εκτος εγγυησης.

Δημοσ.

Αυτό προσπαθώ αλλά δεν το δέχονται. Μου λένε ότι έληξε η εγγύηση και δεν γίνεται κάτι. Πολύ κακό το σέρβις της LG πραγματικά. Στην ουσία επειδή ο τεχνικός δεν ξέρει την δουλειά του έληξε η εγγύηση. Από τον Ιούλιο τραβιεμαι και η εγγύηση έληξε τον Οκτώβριο. Αν έχανε υγρά όμως δεν θα είχαν αδειάσει όλα; Το λέω επειδή η συντήρηση δουλεύει μια χαρά και έχουν περάσει πάνω από 2-3 μήνες. Το κορυφαίο είναι ότι ο τεχνικός της LG μου λέει να πληρώσω μεταφορική να του το πάει για να κάνει τον έλεγχο διαρροής. 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα. 

Σκέφτομαι να καταργήσω το σύστημα nofrost ή να αλλάξω το timer. 

Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, xristos999999 είπε

Σκέφτομαι να καταργήσω το σύστημα nofrost

ξεχασετο Ο εξατμιστής θα γίνει παγοκολόνα 

 

7 ώρες πριν, xristos999999 είπε

ή να αλλάξω το timer.

τι εννοείς ? Έχεις σχηματισμό πάγου και που ?

Δημοσ.

Αποσυνδεσα το heater για το defrost και η κατάψυξη είναι μπόμπα. 

Θεωρητικά όταν έκανε defrost έχανε όλη την ψύξη και μέχρι να στρώσει πάλι η θερμοκρασία ξανά έκανε defrost. 

Οπότε τι να κάνω τώρα; 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, xristos999999 είπε

Οπότε τι να κάνω τώρα; 

να το αφήσεις όπως ήταν Θα γίνει παγοκολόνα ο εξατμιστής αν δεν κάνει  defrost 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είδα ένα βίντεο που έδειχνε πως βλέπει αν έχει χαλάσει το compressor. 

https://youtu.be/zYIC7LMkKak

Έκανα τις μετρήσεις και βρήκα αυτά στην φωτογραφία. 

Αυτός στο βίντεο έλεγε ότι σε lg linear πρέπει η μία ένδειξη να είναι περίπου 7,5 και οι άλλες δύο 0.

imgtopdf_0503221654023.pdf

Επεξ/σία από xristos999999

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...