Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγαπητοί συνφορουμίτες,

Σας εύχομαι χρόνια πολλά, ευτυχισμένο και δημιουργικό το 2022.

Σε πολλές συζητήσεις συνοδοιπόροι της επαγγελματικής ζωής, αναφέρονται στην ανάγκη σωστής εύκολης και λειτουργικής χρήσης των εφαρμογών της πύλης www.aade.gr, από επαγγελματίες οι οποίοι έχουν πωλήσεις < 50.000€ και δεν είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να προσφύγουν σε φοροτεχνικούς για την τήρηση των λογιστικών τους βιβλίων. Στην κατηγορία αυτή υπάγονται οικονομικές οντότητες οι οποίες οι περισσότεροι είναι, «επαγγελματίες με μπλοκάκι» πολλών ειδικοτήτων, τεχνίτες , προγραμματιστές, μηχανικοί, οικονομολόγοι, κλπ. Πολλοί από αυτούς είναι νέοι που κάνουν τα πρώτα επαγγελματικά τους βήματα.

Υπάρχουν λοιπόν, κάποιες εφαρμογές οι οποίες προσφέρουν σχετική λειτουργική διευκόλυνση στην πιο πάνω κατηγορία επαγγελματιών. Πχ η εφαρμογή «τιμολόγιο» (https://aade.gr/timologio) μετά από βελτιώσεις είναι κάπως καλύτερα λειτουργική.

Όμως υπάρχει μια άλλη πολύ βασική εφαρμογή, η «Ειδική φόρμα καταχώρισης» (https://aade.gr/epiheiriseis/mydata-ilektronika-biblia-aade/eidiki-forma-katahorisis-diabibasi-parastatikon) η οποία προορίζεται για να καταχωρήσει ο επαγγελματίας, έξοδα, μισθοδοσία, έσοδα κλπ. Όμως η φόρμα αυτή είτε  δεν λειτουργεί σωστά πχ δαπάνες τηλεπικοινωνιών, εξόδων κ.λπ., είτε είναι ασαφείς οι οδηγίες, τα μηνύματα λάθους, κλπ. Είναι σπουδαίο να μπορεί ο χρήστης να κάνει απευθείας τις εγγραφές στην φόρμα καταχώρησης, γιατί έτσι έχει πλήρη άποψη των οικονομικών του, και μικρότερο κόστος διαχείρισης.

Μια από τις λύσεις για να γίνει σχετικά λειτουργική η φόρμα καταχώρησης, μεταξύ άλλων, είναι αφού διορθωθούν κάποια λάθη, να γραφούν σενάρια καταχώρησης εγγραφών που αντιμετωπίζει μια επιχείρηση, και να γραφούν και αναλυτικές οδηγίες.

Το θέμα είναι ότι, ενώ γίνεται μια σοβαρή προσπάθεια για αυτό που λέγεται digital transformation, το αποτέλεσμα είναι αρνητικό και όχι μόνο δεν προκύπτει προστιθέμενη αξία για τους πολίτες-επαγγελματίες και την κοινωνία γενικότερα, αλλά το αντίθετο έχουμε αύξηση της ηλεκτρονικής γραφειοκρατίας και του κόστους διαχείρισης.   

Θα ήθελα σε παρακαλώ να διατυπώσετε τις απόψεις σας, και παραμένω στην διάθεσή σας για διευκρινήσεις ή πληροφορίες.

Επεξ/σία από naftis
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...