Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σe fiat seisento έβλεπα  συνέχεια στάμπα λαδιού. Διαπίστωσα οτι υπήρχε διαρροή στην τάπα του κάρτερ την έσφιξα αλλά συνέχιζε οπότε ύστερα από καλύτερο έλεγχο διαπίστωσα οτι η διαρροή δεν είναι από την τάπα αλλά από τον μικρό αφαλό που βρίσκεται περιμετρικά της τάπας 1,2 εκατοστά και την περιβάλλει.

Όπως φαίνεται είναι κολητή και από το βάλε βγάλε την τάπα κάπου ξεκόλησε. Γνωρίζει κανείς αν κολάει ή είμαι για άλλο κάρτερ;;;

Δημοσ.

12 αρι αλεν η ταπα????

Εξω καρτερ και κολημα με μπρουτζο.Αμα βρεις καποιο να στο κανει καλως αλλιώς αλλο μεταχειρισμενο και ξεμπερδεψες

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, SPY_oo7 είπε

12 αρι αλεν η ταπα????

Εξω καρτερ και κολημα με μπρουτζο.Αμα βρεις καποιο να στο κανει καλως αλλιώς αλλο μεταχειρισμενο και ξεμπερδεψες

Ναι 12άρι άλεν η τάπα , παλιά άλλαζα λάδια  σε ένα μπρατσωμένο και την έσφιγγε χωρίς να υπάρχει αύριο και μάλλον από το ζόρι κάπου ξεκόλησε τον αφαλό. Θα δω αν μπορώ να το βγάλω μόνος (υπάρχει σε φίλο διαθέσιμη ράμπα) να το πάω για κόλημα σε άλλο φίλο. Είναι μεγάλο μανίκι να βγει είδα σε μεταχειρισμένα ότι έχει καμιά 10αριά τρύπες άρα θα έχει και ανάλογες βίδες. Ξέρεις αν βγαίνει εύκολα από την κάτω μεριά;; Χρειάζεται καινούργια φλάντζα μετά;;;

Ξέρω ρωτάω πολλά αλλά τώρα που βρήκαμε παππά κ.λ.π. 🤣

3 ώρες πριν, bill999r είπε

Όντως κ την λύση του μεταχειρισμένου να επιλέξεις είναι παμφθηνο.

Ναι είδα γύρω στα 30-40 ευρώ κάνει. Αν είναι δύσκολο το κόλημα θα πάω σε τέτοιο.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με κολα ειναι νομιζω οποτε πρεπει να έχεις μια σχετικη επμειρεια και στο ξεκολημα αλλα και στο κολημα.Οι βίδες γυρω γυρω θελουν προσοχη στο σφίξιμο γιατι ειναι κοντες και κλοτσανε ευκολα και αν θυμαμε καλα περναει και η σωληνα του καταλυτη-πολλαπλη απο κατω αλλα με τροπο μπορει να περνα τσιμα -τσιμα το καρτερ χωρίς να τον βγαλεις.

Στρόγγυλο η τετραγωνο παπα?

Επεξ/σία από SPY_oo7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΟΚ οπως στα ειπα.Αμα το σηκώσεις στη ραμπα θα καταλαβεισ καλυτερα τι σου λεω οποτε ξαναρώτα.

Επεξ/σία από SPY_oo7
  • Thanks 1
Δημοσ.

Κάνε πατέντα αν βγάλεις-βάλεις κάρτερ μόνος σου το πιο πιθανό να βγουν χειρότερες διαρροές, εδώ "μηχανικοί" και μας τα κάνουνε λαδιέρες.

Δοκίμασε με μία κολλά σαν αυτή να βάλεις περιμετρικά μήπως και το γλιτώσεις αν μιλάμε για πολύ μικρή διαρροή.
https://www.andreou.gr/j-b-weld/j-b-8265-weld-57gr-jbwe-008265

  • Like 1
Δημοσ.

Θα το δω καλύτερα αύριο με μεγαλύτερη προσοχή θα βγάλω και καμιά φωτογραφία και τα λέμε. Θα δω και τις λεπτομέρειες που είπε ο SPY_oo7 θα ρωτήσω και κανένα μάστορα να δω τι παίζει και θα δούμε.

Σίγουρα είναι μία βλάβη σε δύσκολο σημείο και περισσότερο με προβληματίζει όχι το κατέβασμα αλλά μετά η τοποθέτηση που μπορεί να μην πετύχει και να υπάρχουν μεγαλύτερες διαρροές. από τη σύνδεση της λεκάνης με το υπόλοιπο σταθερό σώμα.

9 λεπτά πριν, Liverpool89 είπε

Μηπως να αλλαζες βιδα και ροδελα να δεις αν σταματησει.

 

Θα το κάνω και αυτό αλλά είμαι πεπεισμένος ότι η διαρροή είναι όχι από την τάπα αλλά το μικρό αφαλό γύρω από την τάπα.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Ναι 12άρι άλεν η τάπα , παλιά άλλαζα λάδια  σε ένα μπρατσωμένο και την έσφιγγε χωρίς να υπάρχει αύριο και μάλλον από το ζόρι κάπου ξεκόλησε τον αφαλό. Θα δω αν μπορώ να το βγάλω μόνος (υπάρχει σε φίλο διαθέσιμη ράμπα) να το πάω για κόλημα σε άλλο φίλο. Είναι μεγάλο μανίκι να βγει είδα σε μεταχειρισμένα ότι έχει καμιά 10αριά τρύπες άρα θα έχει και ανάλογες βίδες. Ξέρεις αν βγαίνει εύκολα από την κάτω μεριά;; Χρειάζεται καινούργια φλάντζα μετά;;;

Ξέρω ρωτάω πολλά αλλά τώρα που βρήκαμε παππά κ.λ.π. 🤣

Ναι είδα γύρω στα 30-40 ευρώ κάνει. Αν είναι δύσκολο το κόλημα θα πάω σε τέτοιο.

Εννοείται. Όπου υπάρχει φλάντζα, "λαστιχάκι" ή ότι άλλο σχετικό είναι βασική αρχή να αντικαθίστανται σε κάθε άνοιγμα. Και το κόστος είναι τέτοιο που δεν αξίζει το ρίσκο να ξαναχρησιμοποιήσεις "πατημένη" φλάντζα και να σου κάνει μετά ιστορίες

  • Like 1
Δημοσ.

Το μειονέκτημα με αυτές τις κωνικές τάπες που χρησιμοποιούν τα fiat είναι ότι δεν έχουν κάποιο λαστιχάκι να σφραγίζει απλά σφίγγουν τερματίζοντας τις βόλτες και όλοι ξέουμε ότι το λάδι και το πετρέλαιο μπορούν να δημιουργήσουν δρόμο μέσα από τις βόλτες και να κάνουν διαρροή. Έτσι αναγκαστικά σφίγγουν μέχρι τέρμα με δύναμη και εκεί ενδεχομένως γίνεται διάρρηξη του αφαλού.

Στο άλλο μου αυτοκίνητο opel vectra που έχει απλή βίδα  με πατούρα έχει λαστιχάκι περιμετρικά του παξιμαδιού πατάει και κλείνει κάθε διαρροή και έτσι δεν χρειάζεται πολύ σφίξιμο να γίνει ζημιά.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Liverpool89 είπε

Μηπως να αλλαζες βιδα και ροδελα να δεις αν σταματησει.

 

Για την ροδελα ακυρο, τωρα ειδα πως την εχει. 

Δοκιμασε καινούργια βιδα, μετα πας σε ολα οσα σε εχουν προτεινει τα παιδια.

Δεν ξερω αν μπορει να γινει, αν εβαζες κανονικη βιδα και οχι χωνευτη. Για καποιο λογο την κανανε ετσι, απλα μια ιδεα δινω.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Στις 7/1/2022 στις 9:20 ΜΜ, Liverpool89 είπε

Για την ροδελα ακυρο, τωρα ειδα πως την εχει. 

Δοκιμασε καινούργια βιδα, μετα πας σε ολα οσα σε εχουν προτεινει τα παιδια.

Δεν ξερω αν μπορει να γινει, αν εβαζες κανονικη βιδα και οχι χωνευτη. Για καποιο λογο την κανανε ετσι, απλα μια ιδεα δινω.

Αγόρασα σήμερα καινούργια βίδα (τάπα) αυτό που παρατήρησα είναι ότι η καινούργια έχει το μισό μήκος περίπου από την παλιά. Θα την αλλάξω κάποια στιγμή τις επόμενες μέρες ελπίζοντας πως δεν ήταν η δική του και φταίει αυτό.

Πάντως είναι λάθος κατά την αποψή μου η συγκεκριμένη τάπα διότι δεν έχει κάποιο λαστιχάκι . Γκουγλάροντας μου έβγαλε και αυτή η οποία είναι διαφορετική με λαστιχάκι το οποίο σίγουρα θα σφραγίζει καλύτερα. Θα βάλω αρχικά αυτή που αγόρασα (σαν την πρώτη) και βλέπουμε. Πάντως στο opel που αλλάζω και σε αυτό λάδια είναι διαφορετική με φλάντζα λαστιχάκι περίπου όπως η δεύτερη.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...