Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από 4-5 χρόνια, μπορεί να καταργήσει τα μπουλόνια που βιδώνουν τις ζάντες και να μην μπορείς να αλλάξεις λάστιχα.

Οπότε θα πετάς το αυτοκίνητο.  Όπως έκανε με το a-mount της minolta. 

Μιας και το έφερε η κουβέντα , αλλαγή μπαταριών για ηλεκτρικό του 2015 , που σήμερα δεν πιάνει ούτε 15Κ μτχ , κοστίζει 45.000€ . 

Επεξ/σία από Dr_73
  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Υπάρχει 1 μόνο συστατικό για να φτιάχνεις καλά αυτοκίνητα:  ΛΕΦΤΑ.

Όποιος νομίζει ότι τα "μυστικά" της κατασκευής καλών οχημάτων έχουν μένει στις εταιρείες που έχουν κλείσει 150-200 χρόνια (λες και είναι το μυστικό για τα σμυρνέϊκα σουτζουκάκια) κάνει λάθος. Η αγορά έχει απελευθερωθεί ευτυχώς. Αφενός οι καλοί σχεδιαστές/μηχανικοί μπορούν να δουλέψουν σε άλλη εταιρεία με διπλά λεφτά, μεταφέροντας την τεχνογνωσία τους (δεν καλύπτεται από οποιοδήποτε NDA), αφεταίρου η αγορά components έχει εκδημοκρατιστεί: από τα λάστιχα μέχρι τους υαλοκαθαριστήρες μπορούν να προμηθευτούν από τρίτους κατασκευαστές. Πρόσφατο παράδειγμα η κοινή πλατφόρμα των Huynday Ionic 5 και Kia EV6.

Και ένα σχόλιο για την (ανύπαρκτη) ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία: Είναι πραγματικά ντροπή, να εισάγουμε τα πάντα από έξω, από απλά αυτοκίνητα-καρότσες μέχρι οχήματα μεταφοράς στρατιωτικού προσωπικού. Ολόκληρη ΕΛΒΟ και βρίσκεται σε κατάσταση απαξίωσης εδώ και δεκαετίες. Οι ιδιώτες επιχειρηματίες είναι ανύπαρκτοι. Το επιχειρείν στην Ελλάδα είναι -ξενοδοχεία/καζίνα/μαγαζιά-.  Ποιος θα φτιάξει ένα μικρό ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης? 

  • Like 3
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

Υπάρχει 1 μόνο συστατικό για να φτιάχνεις καλά αυτοκίνητα:  ΛΕΦΤΑ.

Όποιος νομίζει ότι τα "μυστικά" της κατασκευής καλών οχημάτων έχουν μένει στις εταιρείες που έχουν κλείσει 150-200 χρόνια (λες και είναι το μυστικό για τα σμυρνέϊκα σουτζουκάκια) κάνει λάθος. Η αγορά έχει απελευθερωθεί ευτυχώς. Αφενός οι καλοί σχεδιαστές/μηχανικοί μπορούν να δουλέψουν σε άλλη εταιρεία με διπλά λεφτά, μεταφέροντας την τεχνογνωσία τους (δεν καλύπτεται από οποιοδήποτε NDA), αφεταίρου η αγορά components έχει εκδημοκρατιστεί: από τα λάστιχα μέχρι τους υαλοκαθαριστήρες μπορούν να προμηθευτούν από τρίτους κατασκευαστές. Πρόσφατο παράδειγμα η κοινή πλατφόρμα των Huynday Ionic 5 και Kia EV6.

Και ένα σχόλιο για την (ανύπαρκτη) ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία: Είναι πραγματικά ντροπή, να εισάγουμε τα πάντα από έξω, από απλά αυτοκίνητα-καρότσες μέχρι οχήματα μεταφοράς στρατιωτικού προσωπικού. Ολόκληρη ΕΛΒΟ και βρίσκεται σε κατάσταση απαξίωσης εδώ και δεκαετίες. Οι ιδιώτες επιχειρηματίες είναι ανύπαρκτοι. Το επιχειρείν στην Ελλάδα είναι -ξενοδοχεία/καζίνα/μαγαζιά-.  Ποιος θα φτιάξει ένα μικρό ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης? 

Δεν μας το επιτρέπουν οι Ευρωπαίοι, το ξέχασες; 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, manolis940 είπε

Αυτή η χωριάτικη λογική "Αφού δεν ξέρεις που πας ; " ή " Ήτανε και ο πατέρας σου κατασκευαστής αυτοκινήτων;" πότε επιτέλους θα φύγει, ειδικά όταν αναφερόμαστε σε κολοσσούς που έχουν καταφέρει τόσα σε διαφορετικούς τομείς όπως η sony.

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ πιο κοντά στις ηλεκτρονικές συσκευές. Γι αυτό και βλέπουμε γίγαντες της τεχνολογίας των ηλεκτρονικών όπως Xiaomi και Apple για παράδειγμα να θέλουν να βγάλουν δικό τους αυτοκίνητο. Προφανώς θα πρέπει να προσλάβουν κόσμο που να γνωρίζει από αεροδυναμική, σχεδιασμό κ.α. αλλά μπορούν να το κάνουν πιο εύκολα σήμερα γιατί λείπουν πολλά μέρη απ' το συμβατικό αυτοκίνητο που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, όπως για παράδειγμα κινητήρας εσωτερικής καύσης και κιβώτιο ταχυτήτων.

Είναι μια ηλεκτρική συσκευή όντως και γι αυτό ασχολούνται αλλά όπως είπε ο φίλος πιο πάνω δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Άμα δεις βιντεάκια από ειδικούς του χώρου και όχι μόνο, θα δεις πως έχουν πολλά μικρά προβλήματα τα tesla που ακόμα (μετά από χρόνια που βρίσκεται πια στο χώρο) προσπαθεί να τα διορθώσει όπως το πόσο καλά εφαρμόζουν οι πόρτες στο κλείσιμο, τα πλαστικά τους στο εσωτερικό δε κουμπώνουν καν καλά (τρίζουν, ανεπίτρεπτο για τόσο ακριβό όχημα), το καπό του πορτμπαγκάζ όταν το ανοίγεις (μετά από βροχή) όλα τα νερά πέφτουν μέσα κτλπ. Όλα αυτά είναι πράγματα που εταιρίες όπως οι VW/FIAT/TOYOTA τα έχουν τελειοποιήσει. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, hyperspaced είπε

Υπάρχει 1 μόνο συστατικό για να φτιάχνεις καλά αυτοκίνητα:  ΛΕΦΤΑ.

Όποιος νομίζει ότι τα "μυστικά" της κατασκευής καλών οχημάτων έχουν μένει στις εταιρείες που έχουν κλείσει 150-200 χρόνια (λες και είναι το μυστικό για τα σμυρνέϊκα σουτζουκάκια) κάνει λάθος. Η αγορά έχει απελευθερωθεί ευτυχώς. Αφενός οι καλοί σχεδιαστές/μηχανικοί μπορούν να δουλέψουν σε άλλη εταιρεία με διπλά λεφτά, μεταφέροντας την τεχνογνωσία τους (δεν καλύπτεται από οποιοδήποτε NDA), αφεταίρου η αγορά components έχει εκδημοκρατιστεί: από τα λάστιχα μέχρι τους υαλοκαθαριστήρες μπορούν να προμηθευτούν από τρίτους κατασκευαστές. Πρόσφατο παράδειγμα η κοινή πλατφόρμα των Huynday Ionic 5 και Kia EV6.

Και ένα σχόλιο για την (ανύπαρκτη) ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία: Είναι πραγματικά ντροπή, να εισάγουμε τα πάντα από έξω, από απλά αυτοκίνητα-καρότσες μέχρι οχήματα μεταφοράς στρατιωτικού προσωπικού. Ολόκληρη ΕΛΒΟ και βρίσκεται σε κατάσταση απαξίωσης εδώ και δεκαετίες. Οι ιδιώτες επιχειρηματίες είναι ανύπαρκτοι. Το επιχειρείν στην Ελλάδα είναι -ξενοδοχεία/καζίνα/μαγαζιά-.  Ποιος θα φτιάξει ένα μικρό ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης? 

Πιθανόν είσαι κάποιος χωμένος βαθιά μέσα στην αυτοκ/μηχανία και το γνωρίζεις πολύ καλά αυτό όσο αναφορά την NDA(α ναι ξέχασα, είναι μαλάκες οι FCA, PSA etc δεν έχουν NDA).... Οκ... Μαζί σου...

Δημοσ.

Δηλαδη τοσο καιρο απο την Tesla και τη Sony και τον οποιο αλλο λειπανε οι μπαταριες, κατα τα αλλα ξερουν χρονια να φτιαχνουν καλα αυτοκινητα...

Δημοσ.
7 ώρες πριν, manolis940 είπε

Αυτή η χωριάτικη λογική "Αφού δεν ξέρεις που πας ; " ή " Ήτανε και ο πατέρας σου κατασκευαστής αυτοκινήτων;" πότε επιτέλους θα φύγει, ειδικά όταν αναφερόμαστε σε κολοσσούς που έχουν καταφέρει τόσα σε διαφορετικούς τομείς όπως η sony.

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ πιο κοντά στις ηλεκτρονικές συσκευές. Γι αυτό και βλέπουμε γίγαντες της τεχνολογίας των ηλεκτρονικών όπως Xiaomi και Apple για παράδειγμα να θέλουν να βγάλουν δικό τους αυτοκίνητο. Προφανώς θα πρέπει να προσλάβουν κόσμο που να γνωρίζει από αεροδυναμική, σχεδιασμό κ.α. αλλά μπορούν να το κάνουν πιο εύκολα σήμερα γιατί λείπουν πολλά μέρη απ' το συμβατικό αυτοκίνητο που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, όπως για παράδειγμα κινητήρας εσωτερικής καύσης και κιβώτιο ταχυτήτων.

Εγω πιο πολυ φοβαμαι μην γινουν τα αυτοκινητα σαν τα κινητα τηλεφωνα, γι' αυτο δεν μου αρεσει που ασχολουνται τετοιες εταιριες με αυτοκινητα.

Δημοσ.
19 ώρες πριν, I'm_busy είπε

Είναι μια ηλεκτρική συσκευή όντως και γι αυτό ασχολούνται αλλά όπως είπε ο φίλος πιο πάνω δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Άμα δεις βιντεάκια από ειδικούς του χώρου και όχι μόνο, θα δεις πως έχουν πολλά μικρά προβλήματα τα tesla που ακόμα (μετά από χρόνια που βρίσκεται πια στο χώρο) προσπαθεί να τα διορθώσει όπως το πόσο καλά εφαρμόζουν οι πόρτες στο κλείσιμο, τα πλαστικά τους στο εσωτερικό δε κουμπώνουν καν καλά (τρίζουν, ανεπίτρεπτο για τόσο ακριβό όχημα), το καπό του πορτμπαγκάζ όταν το ανοίγεις (μετά από βροχή) όλα τα νερά πέφτουν μέσα κτλπ. Όλα αυτά είναι πράγματα που εταιρίες όπως οι VW/FIAT/TOYOTA τα έχουν τελειοποιήσει. 

Ένα μεμονωμένο παράδειγμα όπως η Tesla δεν είναι αρκετό για να αποκλείσουμε ότι δεν μπορεί να μπει άλλος την βιομηχανία των ηλεκτρικών οχημάτων. Ιδιαίτερα όταν η Space X φτιάχνει πυραύλους που προσγειώνονται στην γη με κάνει και αναρωτιέμαι πως η Tesla έχει αποτύχει σε τόσους απλούς τομείς που περιγράφεις παραπάνω;

Απ' την άλλη βέβαια οι εταιρίες που δίνεις ως παράδειγμα έχουν φροντίσει για το αμάξωμα αλλά στον ηλεκτρικό κινητήρα και στην μπαταρία υστερούν. Το VW Golf Ε για παράδειγμα έχει πολύ μικρή αυτονομία( νομίζω δεν ξεπερνάει τα 400km) και πολύ αδύναμο μοτέρ αν σκεφτείς ότι τα 100km/h τα πιάνει σε 9 δεπτερόλεπτα, δηλαδή όσο και ενός οχήματος εσωτερικής καύσης. Η tesla έχει καταφέρει σε σχέση με τα άλλα ηλεκτρικά να σου δώσει 2 αποθηκευτικούς χώρους ενώ το καπό του VW είναι ακόμη γεμάτο ίσως και πιο γεμάτο από ένα συμβατικό. Επίσης χάνει και 40 λίτρα σε σχέση με το συμβατικό.
Τέλος όσα αναφέρεις παραπάνω δεν είναι κανόνας απ' όσο γνωρίζω. Προβλήματα όπως τα πλαστικά στα toyota τρίζουν σίγουρα μετά από 2 χρόνια ειδικά αν φάνε λίγο ήλιο.

Δυστυχώς κανένας δεν βγάζει το τέλειο αμάξι και κάτοχος VW και Toyota στο παρελθόν μπορώ να σου γράψω σεντόνια για τις κακοτεχνίες τους ειδικά για τον 2ο. Περίμενα ωστόσο να έχουν μία καλύτερη πρόταση στην ηλεκτροκίνηση απ' την Tesla και την κάθε Tesla όταν είναι τόσα χρόνια στον χώρο.

17 ώρες πριν, xristos97 είπε

Εγω πιο πολυ φοβαμαι μην γινουν τα αυτοκινητα σαν τα κινητα τηλεφωνα, γι' αυτο δεν μου αρεσει που ασχολουνται τετοιες εταιριες με αυτοκινητα.

Νομίζω ήδη βλέπουμε χαρακτηριστικά από κινητά τηλέφωνο όπως το ότι έχουν ένα πιο προηγμένο λειτουργικό σύστημα. Τι ακριβώς σε φοβίζει σε όλο αυτό ;

Δημοσ.

δλδ για να καταλαβω αν αυριο το facebook (που εχει λεφτα) μπει στην αγορα των επεξεργαστων χωρις προηγουμενη εμπειρια ,χωρις τεχνογνωσια ετσι επειδη προσελαβε μερικα στελεχη κ μηχανικους θα τρεξετε να αγορασετε;

εδω η google που δεν ειναι τελειως ασχετη με τον χωρο κ εχει συνεργασιες χρονια τωρα ,δεν εκανε κανενα μεγαλο μπαμ με τους tensor, απλα ειναι κοντα αλλα οχι ανταγωνιστικη

 

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Neural_handshake είπε

δλδ για να καταλαβω αν αυριο το facebook (που εχει λεφτα) μπει στην αγορα των επεξεργαστων χωρις προηγουμενη εμπειρια ,χωρις τεχνογνωσια ετσι επειδη προσελαβε μερικα στελεχη κ μηχανικους θα τρεξετε να αγορασετε;

εδω η google που δεν ειναι τελειως ασχετη με τον χωρο κ εχει συνεργασιες χρονια τωρα ,δεν εκανε κανενα μεγαλο μπαμ με τους tensor, απλα ειναι κοντα αλλα οχι ανταγωνιστικη

 

Εσύ αν θέλεις να αγοράσεις ένα i3 10100 στα 120€ και υπάρχει η αντιπρόταση του facebook με καλύτερη απόδοση στα 110, εσύ θα πάρεις Intel ;
Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ήταν βλάκες που εμπιστεύτηκαν το SoC της Qualcomm ενώ μέχρι τότε έβγαζε modems; Η Volvo είναι βλάκας που στα ηλεκτρονικά της βάζει την Qualcomm που μέχρι σήμερα δεν έχει καμία εμπειρία ;
Ξαναλέω ότι δεν είναι το μαγαζάκι του κυρ Μπάμπη στην γωνία. Η Sony είναι ένα κολοσσός που προβλέπει τεχνολογίες που θα έχουν κέρδος και έχει χρήμα στην άκρη για προσλάβει ανθρώπους με γνώση και εμπειρία στο αντικείμενο για R&D.

Η ίδια της η Ιστορία σαν εταιρία έχει δείξει ότι μπορεί να κάνει επενδύσεις επιτυχημένες επενδύσεις σε τομείς που δεν γνωρίζει. Το Playstation 1 του 1994 έσβησε από το χάρτη των game consoles άλλους μεγάλους παίκτες εκείνης της εποχής όπως η Atari. Είχε το Atari Jaguar την ίδια επιτυχία;

Για να μην παρεξηγήσει βέβαια και ο κάθε κυρ Μπάμπης, μπορεί μια χαρά να το κάνει αυτό αλλά η επένδυση του θα είναι μικρότερης κλίμακας. Για παράδειγμα αν έχει super market μπορεί κάλλιστα να ανοίξει ένα μαγαζί με ρούχα. Αν βάλει κάποιον στην διαχείριση που έχει εμπειρία στον χώρο, σίγουρα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες η επένδυση του να αποδώσει. Κάνε αυτό το παράδειγμα upscale στα μέτρα της Sony.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, manolis940 είπε

Εσύ αν θέλεις να αγοράσεις ένα i3 10100 στα 120€ και υπάρχει η αντιπρόταση του facebook με καλύτερη απόδοση στα 110, εσύ θα πάρεις Intel ;
Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ήταν βλάκες που εμπιστεύτηκαν το SoC της Qualcomm ενώ μέχρι τότε έβγαζε modems; Η Volvo είναι βλάκας που στα ηλεκτρονικά της βάζει την Qualcomm που μέχρι σήμερα δεν έχει καμία εμπειρία ;
Ξαναλέω ότι δεν είναι το μαγαζάκι του κυρ Μπάμπη στην γωνία. Η Sony είναι ένα κολοσσός που προβλέπει τεχνολογίες που θα έχουν κέρδος και έχει χρήμα στην άκρη για προσλάβει ανθρώπους με γνώση και εμπειρία στο αντικείμενο για R&D.

Η ίδια της η Ιστορία σαν εταιρία έχει δείξει ότι μπορεί να κάνει επενδύσεις επιτυχημένες επενδύσεις σε τομείς που δεν γνωρίζει. Το Playstation 1 του 1994 έσβησε από το χάρτη των game consoles άλλους μεγάλους παίκτες εκείνης της εποχής όπως η Atari. Είχε το Atari Jaguar την ίδια επιτυχία;

Για να μην παρεξηγήσει βέβαια και ο κάθε κυρ Μπάμπης, μπορεί μια χαρά να το κάνει αυτό αλλά η επένδυση του θα είναι μικρότερης κλίμακας. Για παράδειγμα αν έχει super market μπορεί κάλλιστα να ανοίξει ένα μαγαζί με ρούχα. Αν βάλει κάποιον στην διαχείριση που έχει εμπειρία στον χώρο, σίγουρα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες η επένδυση του να αποδώσει. Κάνε αυτό το παράδειγμα upscale στα μέτρα της Sony.

ποσες φορες ειδες νεοεισερχομενη εταιρεια χωρις προτερη εμπειρια να χτυπαει επιδοσεις ,τιμες ,δικτυο υποστηριξης ,αξιοπιστια; 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Neural_handshake είπε

ποσες φορες ειδες νεοεισερχομενη εταιρεια χωρις προτερη εμπειρια να χτυπαει επιδοσεις ,τιμες ,δικτυο υποστηριξης ,αξιοπιστια; 

Αν είσαι πάνω από 10 ετών θα έχεις δει δεκάδες. 

  • Να ξεκινήσω με τον τιτάνα Google που η αρχή του γίνεται με τις μηχανές αναζήτησης. Πέρασε μεγάλους τότε παίκτες όπως Ask, Alta Vista, Yahoo, AOL, MSN, Yandex. Είχε κάποια εμπειρία στις μηχανές αναζήτησης τότε ;
  • Αξίζει να γίνει αναφορά και στο Android όπου πλέον λειτουργικά όπως το Symbian OS όπου πλέον είναι μουσειακό έκθεμα χάρη σε αυτό. Δεν έφτιαξε εξ αρχής η Google το Android, το εξαγόρασε. Ωστόσο το ανέπτυξε και το έφερε σε ένα φυσιολογικό επίπεδο. Είχε αναπτύξει η Google μέχρι τότε λειτουργικό σύστημα ; Ωστόσο έφερε κάτι αξιόπιστο στην αγορά και έδειξε στην Apple ότι γίνεται και με λιγότερα λεφτά. Βασικά δωρεάν !
  • Όσοι είχαμε λειτουργήσει GPS πριν το google maps σίγουρα θυμόμαστε εταιρίες όπως η tom tom, garmin αλλά και την ελληνική MLS. Πάλι είναι ένα πολύ αξιόπιστο σύστημα με δυνατότητες όπου οι τιτάνες των GPS  δεν μπορούν να προσφέρουν γι αυτό και καθημερινά η πλειοψηφία χρησιμοποιούμε αυτό και δεν ψάχνουμε κάποια άλλη λύση.
  • Το Facebook που προανέφερες ; Τι ήξερε ένα φοιτητής από Social media και έφαγε λάχανο το Hi5. Bolt και Myspace ?
  • Για μένα ο λόγος που υπάρχουν λύσεις σε κινητά κάτω από 150€ μέχρι και σήμερα είναι η Xiaomi. Μπήκε στον χώρο των smartphones και έδωσε αξιόπιστες λύσεις σε χαμηλή τιμή.
  • Γυρνάω πάλι στην google όπου μπορεί να είχε ιδέα από web applications αλλά σίγουρα δεν είχε για την εφαρμογή που τα τρέχει. Σήμερα υπάρχουν αρκετοί browser εκεί έξω chromium based
  • To  spotify δεν ήταν κάποια μεγάλη δισκογραφική .

Μέχρι εδώ βαρέθηκα. Αν θέλει ας συνεχίσει άλλος

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...