Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εντάξει ρε ts, μας το έχεις πει και στα άλλα θέματα  😆
μένεις ΒΠ, έχεις το BMW, το Mercedes και το Alfa romeo. 

Κι εμείς μπορεί να μένουμε ΒΠ και να οδηγούμε τα γερμανικά
αλλά δεν ανοίγουμε θέματα για να το δείξουμε. 😇

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να μην χαλασει το θεμα με ακυρα, photo απο trip και google maps boys. (που να συμφωνουν) 

Ειπαμε κοστος - καταναλωσεις - εμβελεια οχηματος.

Το οτι η θεια μου η Μαριγω οδηγαει γερμανικο και μου ειπε για Χ καταναλωση δεν μας αφορα 😂

Επεξ/σία από SeriesX
Δημοσ.

ταξιδι αθηνα θεσσαλονικη (μεσω δομοκο κτλ) για οσους ξερουν μεση καταναλωση με αεριο 6.1 με Polo 1.4 80hp 2008
με βενιζνη θεωρω θα ηταν κοντα στο 5

στην εθνικη με σταθερη ταχυτητα 100-105 πραγματικη (110 το κοντερ), βγαζει μεσο ορο γυρω στο 6/100, +- με αεριο παντα

 

με renault megane 1.6 2006 θεσσαλονικη αθηνα, με μπαγαζιερα τιγκα και η καμπινα τιγκα, με μεση οριαια ταχυτητα στην εθνικη ~110, και καμια 80χλμ απο κατσικοδρομους με 30χλμ/ω (κυριολεκτικα χωμα) στα καμενα βουρλα γιατι ειχε κλεισει η εθνικη λογω φωτιας, καταναλωση 7.5 αεριο

5 ώρες πριν, SeriesX είπε

Νεο θεματακι για να διαγωνιστουμε σε eco καταστασεις με τα ηλεκτρικα. 😁 (Κοινως, ποιος την εχει μεγαλυτερη την εμβελεια)

Λοιπον  116D EF. Dynamics με 170.000 χλμ σε διαδρομη Ψυχικο-Οινοφυτα δηλαδη 53 χλμ (για εργασια) στις 04/01/2022

Ξεκινησα: 8:56 - Εφτασα: 9:40 - Διαρκεια: 44 λεπτα - Μεση καταναλωση: 3.5 λιτρα / 100 χλμ - Μεση ωριαια ταχυτητα: 74.9 χλμ/ωρα

Με 50αρι ντεποζιτο το οχημα. Βγαζει πολλα, μα πολλα χιλιομετρα 😁 

1171245439_271018193_2103612519819383_3157566304786187199_n(1).jpg.b60501ae7ddca1293421934e067ea3df.jpg#

Capture.JPG.b26489b0acda92c5c0b3da81df476e38.JPG

απο εθνικη βλεπω πηγες

τι ταχυτητα πηγαινες;

σασμαν 6αρι; αυτοματο;

3 ώρες πριν, G.bar είπε

  Το θέμα της κατανάλωσης είναι στον μεγαλύτερο βαθμό θέμα οδήγησης. Ειδικά εντός πόλης εαν κινείσαι με ταχύτητες μέχρι 70χλμ επιταχύνοντας προοδευτικά, αν δεν  φρενάρεις τελευταία στιγμή στο φανάρι και αν αποφεύγεις τις περιττές  προσπεράσεις, η κατανάλωση θα μένει χαμηλά για το εκάστοτε αυτοκίνητο. Με αυτόν τον τρόπο οδήγησης και εκμεταλευόμενος στο έπακρο το υβριδικό σύστημα, με Toyota CHR 1.8 hybrid, είμαι σταθερά στα 3.7λ/100χλμ εντός πόλης, σε εποχή που δεν χρειάζεται καλοριφέρ.
 Έχω δοκιμάσει να πηγαίνω και με γρηγορότερους ρυθμούς αλλά απλά ανεβαίνει η κατανάλωση 0.5λ/100 με τον χρόνο της διαδρομής να παραμένει ίδιος και δεν είχε κανένα νόημα. 
  Σε ταχύτητες μέχρι 80χλμ στην εθνική χωρίς cc, η κατανάλωση είναι περί το 3,5/100 με 2 άτομα και λίγα συμπράγκαλα αλλά φλερτάρεις με το να σε περάσει ο ίσκιος σου. Από εκεί και έπειτα τα πράγματα αλλάζουν  δραματικά ανάλογα την ταχύτητα.  Στα 90χλμ είναι στα 4.0, στα 110χλμ  σχεδόν 5 και στα 130χλμ γύρω στα 6.5-7 ανάλογα τον αέρα. Παραπάνω δεν έχω πάει για μεγάλη απόσταση γιατί γενικότερα δεν με ενδιαφέρει να πηγαίνω γρήγορα, αλλά λόγω του όγκου του αυτοκινήτου, η οικονομία πάει περίπατο.

  Πολλοί θα πουν "μα καλά ρε μαλακές, κάθεστε και ασχολείστε με το 0,5/100 και το 1/100"... Ε και εγώ έτσι έλεγα κάποτε.. Τι να κάψεις 20€ τι να κάψεις 30€. Μέχρι που πήρα υβριδικό και σου έχει τη κατανάλωση και τη χρήση της μπαταρίας μέσα στη μούρη, οπότε λες "τώρα έκαψα πιο πολύ. ας το κάνω λιγότερο την επόμενη φορά" μετά βλέπεις τη χρήση της μπαταρίας και λες "την επόμενη φορά θα το κάνω όλο με μπαταρία" και στην ουσία κάνεις ένα challenge με τον εαυτό σου για την δυνατότερη οικονομική οδήγηση, που εντός πόλης είναι μια χαρά και δεν ενοχλείς κανέναν.      Όπως και στην εθνική πχ αν θες να πας με 80-90, κάθεσαι πίσω από ένα φορτηγό στα δεξιά και άσε να σε προσπερνάνε. 

Στο μόνο πράγμα που έκανε κακό η μεγαλύτερη προσοχή στην κατανάλωση, είναι στην σχέση μου με τον βενζινά, που με βλέπει πλέον μια φορά τον μήνα για 35λιτρα βενζίνης μετά από 1000χλμ περίπου κάθε φορά.  
  
 

βεζνινη;; το καλοριφερ παιζει τοσο πολυ ρολο; aircondition Οκ ναι, αλλα το ζεστο καλοριφερ;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...