Προς το περιεχόμενο

Αντικατάσταση οθόνης η Οχι


fearless

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα, καλεσα τηλεφωνικος την Dell στην ελλαδα για ενα προβληματακι που μου ειχε παρουσιασει πριν λιγες μερες οι καινουργια οθονη μου, και ο υπαλληλος στο τεχνικο τμημα αμεσως μου προτεινε για αντικατασταση με το ιδιο μοντελο. 

Σημερα μου εστειλε αυτο ακριβως το mail:

Σχετικά με την βλάβη που δηλώσατε για το monitor σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι επιλογές για την επίλυση του προβλήματος σας είναι οι εξής 2:
1.Να προχωρήσουμε διαδικασία για αντικατάσταση του monitor σας με νέο μηχάνημα η οποία θα διαρκέσει από 4-6 βδομάδες.
2.Να προχωρήσουμε άμεσα(αν υπάρχει διαθεσιμότητα) με refurbished(ανακατασκευασμένο) σε πολύ καλή κατάσταση μηχάνημα το οποίο θα το λάβετε άμεσα αν η διαθεσιμότητα το επιτρέψει.
 
Παρακαλώ ενημερώστε μας γραπτώς ποια από τις 2 επιλογές επιθυμείτε.
 
Με εκτίμηση

Το προβλημα στον 1μησι μηνα που την εχω ηταν οτι πριν λιγες μερες και ενω εκανα καποιες δοκιμες με τα καλωδια που εχω διαθεσημα, οταν τελειωσα με τις δοκιμες και συνδεσα παλι το καλωδιο USB-C σε USB-C τις οθονης με το mac mini m1, δεν το εβλεπε. Μου ελεγε στην οθονη οτι δεν υπαρχει συνδεδεμενο καλωδιο USB-C.

Ενα αλλο ειναι οτι 2-3 φορες στα καλα καθουμενα στο διαστιμα του 1μησι μηνα μαυρισε η οθονη για 1 με 2 δευτερολεπτα.

Αυτο ολο ολο... κατα τα αλλα δεν ειχα αλλο προβλημα. 

Ενταξει το πιο σημαντικο ειναι οτι το HDR ενω απ το OSD τις οθονη ειναι ενεργοποιημενο, δεν δουλευει οταν το επιλεγω απ το λειτουργικο, ειτε Windows ειτε macOS, αλλα αυτο το θεμα το εχουν ολοι οσοι εχουν την οθονη μου, μπορει να φταιει και ο τυπος καλωδιου για αυτο!

Μου κανει λιγο εντυπωση οτι μου προτεινε αμεσως την αντικατασταση. 

Τι προτεινετε εσεις να κανω, να κρατησω την οθονη και αν με καλεσουν για αντικατασταση σε 4-6 βδομαδες να το ακυρωσω αν δεν δω ξανα καποιο προβλημα ως τοτε;

Μετα του ειπα οτι εκανα λαθος επιλογη και θελω 32'' αντι για την 27'' που αγορασα και να να χρεωθω την διαφορα, αλλα δεν δεχεται με τιποτα.

Η οθονη ειναι η ''Dell U2720Q''.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα έχω πάρει την Dell S27121dfg πριν από 1μιση χρόνο. Μου είχε βγάλει ένα καμμένο pixel μετά από 2 μήνες χρήσης και μου έφεραν μια refurbished οθόνη σε λίγες μέρες. Τώρα η οθόνη που είχαν  φέρει είχε μαυρίσει και δεν έβλεπες τίποτα για καμία βδομάδα.Ξεκινησα την διαδικασία αντικατάστασης στις 24 Δεκεμβρίου και περιμένω μια καινούργια οθόνη σε κανένα 10ημερο δεν το ξαναρισκάρω με refurbished. Θα έλεγα ζητήσεις καινούργια και όταν στην φέρουν.

Επεξ/σία από jimakal
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου εστειλαν σημερα το παρακατω mail και επεσα απ τα συνεφα.  

Dear Customer, 

We have processed the request for the Dell replacement system and it will be the exact same specification as the original order. The estimated date of delivery is 30/06/2022 and the old system would be collected on 28/02/2022 and can be delayed. Please keep the old system boxed up and mention the reference number (47745136481) on it. 

Please note the remaining warranty from your original system will be transferred to your new tag. This is an automated process which we are unable to change. I trust this is to your satisfaction, please do not hesitate to reply with any queries or questions regarding the order.

Regards,

Μηπως κατι δεν καταλαβα καλα τους ειπα! 

Να μου παρουν την ενος μηνα και 15 ημερων οθονη στις 28 φεβρουαριου και να μου φερουν την νεα στις 30 Ιουνιου;

Προς το παρον δοξα το Θεο δεν εχω καποιο προβλημα με καμενο pixel και γενικα μεχρι τωρα ειμαι ικανοποιημενος και δεν θελω να ρισκαρω με τιποτα ουτε με αντικατασταση κανουργιας, ποσο αλλο με refurbished. 

Ο τεχνικος απο ελλαδα μου προτεινε για αντικατασταση τις οθονης μου με νεα ιδιου μοντελου, και μου ειχε πει σε mail οτι θα γινει χερι χερι και για αυτο δεχτηκα αν και παλι με πολυ σκεψη.

Πριν λιγο μου εγραψε μια κυρια με ξενο ονομα και στα αγγλικα το παραπανω.

Το προβλημα που ανεφερα τηλεφωνικος στην Dell ειναι οτι οταν πεζω με τα καλωδια usb-c, hdmi και display port σε usb-c που εχω διαθεσημα, πολλες φορες μετα δεν βλεπει το usb-c. Δηλαδη οταν προκιψουν συνδεδεμενα μαζι στην οθονη usb-c σε usb-c και hdmi σε hdmi, μετα που θα αφερεσω το hdmi για να μεινω μονο με το usb-c, δεν θα το δει και θα αναγκαστω να βγαλω την πριζα.

Και σημερα επαθα το ιδιο και εβγαλα την μπριζα τις οθονης για 1 λεπτο και ολα καλα.

Μετα του ειπα για το HDR που δεν το πιανει ουτε απο windows ουτε απο mac mini και μου προτεινε ο ιδιος χωρις δευτερη σκεψη αντικατασταση ιδιας οθονης η refurbished.

Οκ με το HDR εχουν ολοι τις ιδιας οθονης το ιδιο θεμα. Περνει HDR απ την οθονη αλλα οχι και απ το λειτουργικο.

Επεξ/σία από fearless
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο πρώτο email που μου έστειλαν μου είπαν ότι η δική μου έχει σταματήσει να παράγεται και μου πρότεινε μια η οποία είχε χειρότερα χαρακτηριστικά και ήταν 50% φτηνότερη( το email ήταν στα αγγλικά). Τους πήρα και τηλέφωνο και τους απάντησα στο email ότι δεν πρόκειται να δεχτώ την πρόταση τους ενώ υπάρχει η ίδια και το μόνο που αλλάζει είναι το firmware. Μπορείς να τους απαντήσεις ότι δεν δεχτείς να μείνεις χωρίς και όταν σου φέρουν την καινούργια θα πάρουν την άλλη την ίδια μέρα να δεις πως θα πάει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα περιμενω αυριο μια απαντηση μιας και σημερα ειναι ''τα Φωτα'' και δεν θα απαντησουν σε κατι που τους εγραψα, και αν μου πουν οτι οντως θελουν να με αφησουν χωρις οθονη απο Φεβρουαριο εως Ιουνιο τοτε θα τους πω δεν δεχομαι παρα μονο χερι με χερι. Και παλι δεν ξερω αν θα το κανω γιατι δεν ειδα κατι τρελο στην οθονη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πηραν χθες τηλεφωνο απ την Dell και μου ειπε για επιστροφη χρηματων. Περιμενω μειλ για να μου περιγραψει την διαδικασια (δεν μου ειπε τηλεφωνικος πως ακριβως θα γινει).

Θα ηθελα πολυ 32''αρα οθονη παλι τις Dell, 4κ με σωστο HDR.

Δεν ξερω αν θα μπορεσω να βρω με τα ιδια χρηματα. Παντος ετσι δεν μπορω να συνηθησω τα μικρα φοντσ σε scaled 2560χ1440 και πανω.

Αραγες με την 32'' πως θα ειναι τα πραγματα;

Αν εχει καποιος 32'' ας προτινει. Θα την χρησιμοποιω σε mac mini m1 και Windows pc αν ολα πανε καλα με την επιστροφη χρηματων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι εχει 2-3 μερες που το καταλαβα διαβαζοντας διαφορα σχολια οτι οντως δεν βρισκεις με αυτες τις τιμες.

Απο HDR600 και πανω ναι ειναι καλα

Παρηγγειλα και περιμενω την LG UltraFine Ergo 32UN880-B 4K IPS 32" εχεις καμια γνωμη για την οθονη; Πρωτη φορα παω σε 32'', παντα ειμουν με 27''.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραια, για αυτην την διαφορα 27''/32'' την αλλαξα. Σε 32'' πιστευω να ειμαι πιο καλα με τα φοντς.

Θελω να σταθω στη αψογη ομαδα service τις DELL και να τους ευχαριστησω για την επιστροφη χρηματων που χαρη σε αυτην την κινηση θα παρω το 32'' ιντζων monitor!

Επεξ/σία από fearless
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, jodact είπε

Μπορείς να πεις μέσω ποιου Mail επικοινώνησες με τη Dell ? Εχω θεμα με αρκετό backlight bleed και σκέφτομαι να ζητήσω αντικατάσταση. 

Εννοειτε:

[email protected]

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η συνομιλια που ειχα με τεχνικους τις Dell μεσω του παραπανω mail οπου διηρκησε για μεγαλο χρονικο διαστημα ηταν 90% με Ελληνα τεχνικο, και απ οτι καταλαβα ειναι αυτος που βοηθησε στην ολη κατασταση επιστροφης χρηματων. 

Μου ειχε πει οταν θα δεχτω τηλεφωνικη κληση απ τον ιδιο, ο αριθμος θα ειναι απο εξωτερικο, (Ιρλανδια) και οντως 2-3 φορες που με καλεσε, ο αριθμος στην συσκευη μου φανηκε απο εκει.

Οσο για το ονομα του δεν γνωριζω αν μπορω να το πω εδω ανοιχτα, αν και σε πρωτη φαση δεν θελω και ο ιδιος να αναφερω καποιο ονομα.

Για την διευθηνση mail δεν ειμαι σιγουρος, δεν γνωριζω αλλα εχω την εντυπωση και αυτη απο εξω ειναι.

 

Επεξ/σία από fearless
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε χρειάζεται να αναφέρεις ονόματα κλπ. Η ερώτηση ήταν για να καταλάβω σε τι γλώσσα να στείλω το mail.  Ευχαριστώ. 

Πάντως μου κανει εντύπωση που το μέτριο - κακό monitor που είχα πάρει 160€ το 2014 είχε μηδενικο backlight bleed και άψογο uniformity στο μαύρο (Κατά τα αλλα όμως εντελώς "σάπιο" από κάθε άλλη άποψη μπροστά στο Dell προφανώς) ενώ το Dell των 400+€ που πηρα το 2022 εχει backlight bleed και uniformity για κλάματα.  Το backlight bleed είναι έντονα ορατο στο ματι ενω οι αποχρώσεις που βγάζει στις γωνίες σε μαύρη εικόνα φαίνονται μόνο με κινητό. Αν δεν ενοχλούσε η μια γωνία που φωτίζει περισσότερο(με την φωτεινότητα 29/100, ούτε καν τέρμα)  πιθανότατα δε θα εκανα καμία ενέργεια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...