Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Upogeios είπε

Τωρα που εχω λιγο χρονο...

Εχει παει ο Χ μαζι με την Ψ για φαγητο, εχουν παραγγείλει και στη μεση του γευματος το ρολοι αρχιζει να σφυραει...

Το κοιταζει ο Χ, του λεει κατι για μαρμαρυγή και καρδια κτλ κτλ... το λεει στην Ψ και ευλογα τον ρωταει, "πως νιωθεις"? Ο Χ ηταν μια χαρα και φυσικα δεν διεκοψαν το γευμα τους, απλα εκανε σιγαση στο σημα.

Στα 2 λεπτα παλι το ρολοι σφυραει... το βγαζει λοιπον ο Χ και το κανει restart! Μολις το φορεσε αμεσως ξανα ειδοποιηση... απο το πρωτο σημα μεχρι εδω εχουν περασει 15-20' και ο Χ ακομα νιωθει μια χαρα. Η Ψ ομως που ειναι της τεχνολογιας, ζητα το λογαριασμο και παιρνει το αμαξι, δεν τον αφηνει να οδηγησει. Ωστε να πανε σε νοσοκομειο, παροτι ο Χ δεν ηθελε!

Οταν εφτασαν στην πορτα του νοσοκομειου το ρολοι ειχε κοκκινησει και εγραφε, seek for help now (ή κατι τετοιο τελος παντων), σε αυτο το σημειο άρχισε να ιδρωνει και να ζαλίζεται ο Χ και σε αυτο το σημειο τον βουτηξαν οι νοσοκομοι και τον εβαλαν σε κρεββατι, περασε ενα εμφραγμα λοιπον, το γλυτωσε και πρακτικα τον γλυτωσε το ρολοι που αν το ειχε ακουσει απο το πρωτο σημα, θα τον ειχε στειλει 45-60 λεπτα πριν το συμβαν στο νοσοκομειο.

Δεν ειναι λοιπον αστειο, και ναι, τα 400$ ισως ειναι πολλα, την apple μπορει καποιοι να μην τη γουσταρουν, αλλα υπαρχουν και αλλες συσκευες που μπορουν να μας γλυτωσουν. 

Αυτο θαρρω ειναι θεμα που αφορα ολους

Να ναι καλά ο άνθρωπος και κακό δεν εύχομαι σε κανέναν, αλλά θα σου πω πως το διαβάζω

Ο φίλος σου πήρε ένα όμορφο και ακριβό γκατζετάκι που το φοράμε σε περίοπτη θέση (στο χέρι μας) και δείχνουμε σε οοοολους γύρω μας τι κυριλέδες και τι μονδέρνοι είμαστε, και  άμα λάχει τα σκάμε και στην άπλ και στη κάθε απλ έτσι για το χαϊλίκι μας. Σαν την χρυσή καδένα-ταυτότητα τη δεκαετία '80. Κοινώς πουλ-μουρ. Τώρα, τι ακριβώς αγόρασε και τί μπορεί να κάνει γι αυτόν, είναι πολλές σελίδες το μανουαλ Μπάμπη μου... Ο άνθρωπος κόσμημα αγόρασε. Τα υπόλοιπα είναι για τα νέρντ. (Οπως στην περίπτωσή του η Ψ, για καλή του τύχη)

  • Confused 3
  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Hellenicsun είπε

Εγώ βασικά - ειδικά στην Ελλάδα - πολύ θα ήθελα να έδειχναν τη πραγματικότητα οι διαφημίσεις μπας και σωθεί κανένας ηλίθιος (..και μαζί του όσοι δε του φταίνε) από αυτούς που πιάνουν τιμόνι καθημερινά .

..κι ας έλεγε στο τέλος τη τάδε μάρκα.

Μην μπερδεύεις το κοινωνικό μυνημα πχ εκστρατεία κατά του AIDS ή τα παιδιά που λιμοκτονούν με εταιρίες ίδιων συμφερόντων…

να σου θυμίσω την παρακάτω περιβόητη διαφήμιση…

η οποία επικρίθηκε για ακριβώς τον ίδιο λόγο… πουλάει τον φόβο του θανάτου!!! Εκεί δεν δικαιολογήθηκε στην Apple γιατί?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, AtiX είπε

Μην μπερδεύεις το κοινωνικό μυνημα πχ εκστρατεία κατά του AIDS ή τα παιδιά που λιμοκτονούν με εταιρίες ίδιων συμφερόντων…

να σου θυμίσω την παρακάτω περιβόητη διαφήμιση…

η οποία επικρίθηκε για ακριβώς τον ίδιο λόγο… πουλάει τον φόβο του θανάτου!!! Εκεί δεν δικαιολογήθηκε στην Apple γιατί?

Πολλές φορές ιδιωτικό συμφέρον και κοινωνικό μήνυμα πάνε χέρι χέρι 🤷🏻‍♂️

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, AtiX είπε

 

Δηλαδή θα θεωρούσατε λογικό να βγει η τάδε εταιρία που φτιάχνει κινητά, η τάδε εταιρία που παρέχει δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία που έχει ενσωματώσει τηλεφωνικές συσκευές στα μοντέλα της ή το ακόμα χειρότερο να βλέπατε διαφήμιση εταιρίας ταξί να διαφημίζει πως έσωσε τους πελάτες της από σίγουρο θάνατο μόνο και μόνο επειδή επέλεξαν αυτήν και όχι κάποια άλλη?????

 

Το έχεις δει λάθος και έχεις αναπτύξει διαφορετικό σκεπτικό βάζοντας τους κατασκευαστές σε μια αρένα ανταγωνισμού για το ποιος χρήστης πεθαίνει περισσότερο με το ανταγωνιστικό προϊόν.

Το ότι η Apple κάνει διαφήμιση σε ένα προϊόν της δεν σημαίνει ότι σου λέει πάρε το για να μην πεθάνεις. Μπορεί ορθά όντας τακτική marketing να σου δημιουργήσει μια ανάγκη όπου εσύ σαν καταναλωτής θα πρέπει να την αξιολογήσεις και να δεις αν μπορείς να βρεις κάτι ανάλογο εναλλακτικά. ΠΧ, μόνο το apple watch βγάζει κλήση; Και το huawei που έχει ένας φίλος το κάνει. 

Αντιθέτως θα έλεγα ότι αυτό το marketing βάζει και τους υπόλοιπους κατασκευαστές στο αντίστοιχο thinking ώστε να δουν πως θα μπορέσουν να εξελίξουν τα προϊόντα τους για το κοινό καλό. Η apple στο τέλος λέει "Με τη βοήθεια του ρολογιού τους οι τάδε κατάφεραν να διασωθούν σε λεπτά" Δεν λέει με τη βοήθεια του Applewatch τους το οποίο είναι καλύτερο από τα άλλα κτλπ.

Και για να κλείσω, όπως βλέπεις και σε αυτό το forum υπάρχουν υγιείς απόψεις και σκέψεις, κάποιοι κράζουν την apple κάποιοι λένε ότι κάνει κάτι σωστό.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Hellenicsun είπε

Πολλές φορές ιδιωτικό συμφέρον και κοινωνικό μήνυμα πάνε χέρι χέρι 🤷🏻‍♂️

Κανείς οργανισμός δεν της το ζήτησε, αν θέλει να προσφέρει κοινωνικά μηνύματα ας κάνει ότι έκανε μέχρι τώρα στα διαφημιστικά της και να αφήσει τις τακτικες με τον φοβο του θανάτου… 

6 λεπτά πριν, agent_smith είπε

Το έχεις δει λάθος και έχεις αναπτύξει διαφορετικό σκεπτικό βάζοντας τους κατασκευαστές σε μια αρένα ανταγωνισμού για το ποιος χρήστης πεθαίνει περισσότερο με το ανταγωνιστικό προϊόν.

Το ότι η Apple κάνει διαφήμιση σε ένα προϊόν της δεν σημαίνει ότι σου λέει πάρε το για να μην πεθάνεις. Μπορεί ορθά όντας τακτική marketing να σου δημιουργήσει μια ανάγκη όπου εσύ σαν καταναλωτής θα πρέπει να την αξιολογήσεις και να δεις αν μπορείς να βρεις κάτι ανάλογο εναλλακτικά. ΠΧ, μόνο το apple watch βγάζει κλήση; Και το huawei που έχει ένας φίλος το κάνει. 

Αντιθέτως θα έλεγα ότι αυτό το marketing βάζει και τους υπόλοιπους κατασκευαστές στο αντίστοιχο thinking ώστε να δουν πως θα μπορέσουν να εξελίξουν τα προϊόντα τους για το κοινό καλό. Η apple στο τέλος λέει "Με τη βοήθεια του ρολογιού τους οι τάδε κατάφεραν να διασωθούν σε λεπτά" Δεν λέει με τη βοήθεια του Applewatch τους το οποίο είναι καλύτερο από τα άλλα κτλπ.

Και για να κλείσω, όπως βλέπεις και σε αυτό το forum υπάρχουν υγιείς απόψεις και σκέψεις, κάποιοι κράζουν την apple κάποιοι λένε ότι κάνει κάτι σωστό.

Ξανά λέω, πως θα σου φαινότανε αν έβλεπες μια διαφήμιση που να άκουγες διασώστες να βγάζουν ζωντανούς ανθρώπους από συντρίμμια και μετά να έβλεπες το logo του τάδε μοντέλου της τάδε εταιρίας αυτοκινήτων λέγοντας για το πόσο μεγάλη είναι η ασφάλεια που προσφερθεί…?

Αναρωτιέσαι γιατί δεν το έχουν σκεφτεί μέχρι τώρα??? Ίσως γιατί έχουν τσίπα…

Επεξ/σία από AtiX
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, AtiX είπε

Κανείς οργανισμός δεν της το ζήτησε, αν θέλει να προσφέρει κοινωνικά μηνύματα ας κάνει ότι έκανε μέχρι τώρα στα διαφημιστικά της και να αφήσει τις τακτικες με τον φοβο του θανάτου… 

Ξανά λέω, πως θα σου φαινότανε αν έβλεπες μια διαφήμιση που να άκουγες διασώστες να βγάζουν ζωντανούς ανθρώπους από συντρίμμια και μετά να έβλεπες το logo του τάδε μοντέλου της τάδε εταιρίας αυτοκινήτων…?

Αναρωτιέσαι γιατί δεν το έχουν σκεφτεί μέχρι τώρα??? Ίσως γιατί έχουν τσίπα…

Δεν ξέρω πως θα αισθανόμουν (Μπορεί και αδιάφορα) αλλά προφανώς τέτοια διαφήμιση δεν θα είχε κανένα νόημα προβολής όπως το θέτεις.

Επίσης τη διαφίμηση αυτή της apple την έμαθα μέσα από αυτό το forum που την προέβαλε μέσω ανάρτησης τύπου news που και αυτό διαφήμιση είναι, δεν μου την έβγαλε πουθενά που έπρεπε να τη δω εξαναγκαστικά 😉

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, agent_smith είπε

Δεν ξέρω πως θα αισθανόμουν (Μπορεί και αδιάφορα) αλλά προφανώς τέτοια διαφήμιση δεν θα είχε κανένα νόημα προβολής όπως το θέτεις.

Επίσης τη διαφίμηση αυτή της apple την έμαθα μέσα από αυτό το forum που την προέβαλε μέσω ανάρτησης τύπου news που και αυτό διαφήμιση είναι, δεν μου την έβγαλε πουθενά που έπρεπε να τη δω εξαναγκαστικά 😉

Κάτσε ρε φίλε μου, πριν ένα ποστ αλλά έλεγες… που είναι το “το έχεις δει λάθος”? που πήγε το “και έχεις αναπτύξει διαφορετικό σκεπτικό βάζοντας τους κατασκευαστές σε μια αρένα ανταγωνισμού”? γιατί φύγαμε από την επιχειρηματολογια και πήγαμε στο “Δεν ξέρω πως θα αισθανόμουν” και στο “δεν μου την έβγαλε πουθενά που έπρεπε να τη δω εξαναγκαστικά 😉”???

Δημοσ.
1 ώρα πριν, AtiX είπε

Κανείς οργανισμός δεν της το ζήτησε, αν θέλει να προσφέρει κοινωνικά μηνύματα ας κάνει ότι έκανε μέχρι τώρα στα διαφημιστικά της και να αφήσει τις τακτικες με τον φοβο του θανάτου… 

Ξανά λέω, πως θα σου φαινότανε αν έβλεπες μια διαφήμιση που να άκουγες διασώστες να βγάζουν ζωντανούς ανθρώπους από συντρίμμια και μετά να έβλεπες το logo του τάδε μοντέλου της τάδε εταιρίας αυτοκινήτων λέγοντας για το πόσο μεγάλη είναι η ασφάλεια που προσφερθεί…?

Αναρωτιέσαι γιατί δεν το έχουν σκεφτεί μέχρι τώρα??? Ίσως γιατί έχουν τσίπα…

Αν υπήρχε αμάξι που μπορεί να πέσει ένα κτήριο πάνω του και εσύ μέσα να την βγάλεις γιατί η καμπίνα έχει την super duper τεχνολογία και προστατεύει τον επιβάτη θα το έκανε. Τώρα που ξέρουμε ότι έστω και ένα μπαλκονάκι να πέσει στα αμάξι, η οροφή θα φτάσει πάτωμα, δεν μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο γιατί θα ήταν ψέμα.
Το κάνουν όμως όταν σου λένε ότι έχουν 4, 6, 8 ή 12 Αερόσακους, 4 δισκόφρενα ή όταν παίρνουν κάποια 5στερη πιστοποίηση για την ασφάλεια τους. Εκεί δεν κάνουν επίκληση στον φόβο σου για τον θάνατο ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Αν υπήρχε αμάξι που μπορεί να πέσει ένα κτήριο πάνω του και εσύ μέσα να την βγάλεις γιατί η καμπίνα έχει την super duper τεχνολογία και προστατεύει τον επιβάτη θα το έκανε. Τώρα που ξέρουμε ότι έστω και ένα μπαλκονάκι να πέσει στα αμάξι, η οροφή θα φτάσει πάτωμα, δεν μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο γιατί θα ήταν ψέμα.
Το κάνουν όμως όταν σου λένε ότι έχουν 4, 6, 8 ή 12 Αερόσακους, 4 δισκόφρενα ή όταν παίρνουν κάποια 5στερη πιστοποίηση για την ασφάλεια τους. Εκεί δεν κάνουν επίκληση στον φόβο σου για τον θάνατο ;

Μάλλον κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε και μου κάνει εντύπωση που βάζετε στην ίδια κατηγορία, πέντε τεχνικά χαρακτηριστικά και το ηχητικό απόσπασμα σε μια διαφήμιση…

Φίλε μου η Apple δεν έβαλε σε ένα σποτ τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ούτε έδειξε μια κοπέλα να τα απαριθμεί και να μας θυμίζει ότι σε περίπτωση κινδύνου μπορούμε απλά να πάρουμε τηλεφωνώ και να ζητήσουμε βοήθεια… το ατύχημα και την διάσωση τα έκανε ήχο και μάλιστα μας έδωσε πραγματικές ηχογραφήσεις, το μόνο που μένει από αυτήν ή την επόμενη που θα την αντιγράψει είναι να το κάνει και εικόνα και να βλέπουμε την άλλη τραυματισμένη, αιμόφυρτη κι αναποδογυρισμένη, να κρέμεται από την οροφή του αυτοκινήτου να ζητάει βοήθεια από το 911…

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, AtiX είπε

Μάλλον κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε και μου κάνει εντύπωση που βάζετε στην ίδια κατηγορία, πέντε τεχνικά χαρακτηριστικά και το ηχητικό απόσπασμα σε μια διαφήμιση…

Φίλε μου η Apple δεν έβαλε σε ένα σποτ τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ούτε έδειξε μια κοπέλα να τα απαριθμεί και να μας θυμίζει ότι σε περίπτωση κινδύνου μπορούμε απλά να πάρουμε τηλεφωνώ και να ζητήσουμε βοήθεια… το ατύχημα και την διάσωση τα έκανε ήχο και μάλιστα μας έδωσε πραγματικές ηχογραφήσεις, το μόνο που μένει από αυτήν ή την επόμενη που θα την αντιγράψει είναι να το κάνει και εικόνα και να βλέπουμε την άλλη τραυματισμένη, αιμόφυρτη κι αναποδογυρισμένη, να κρέμεται από την οροφή του αυτοκινήτου να ζητάει βοήθεια από το 911…

Σωστά. Με τις οποίες καταφέρνει να σου δημιουργήσει το αίσθημα του φόβου πιο πολύ απ΄ ότι τα στατιστικά.
Για μένα πιο πολύ είναι ζήτημα ότι γίνεται marketing μέσω του φόβου, παρά με τον τρόπου τον οποίο γίνεται, πραγματικά δηλαδή ή μη πραγματικά γεγονότα.

Η Allstate για παράδειγμα έχει διδακτορικό σε τέτοιες διαφημίσεις . Μπορεί να πετάει κάποια στατιστικά αλλά αυτό που πραγματικά δημιουργεί τον φόβο είναι η εικόνα. Την κάνει καλύτερη από την Apple που χρησιμοποίησε αληθινά γεγονότα ;

Αμφιβάλω να φτάσουν στο σημείο να βάζουν πραγματικά περιστατικά με video. Είναι αρκετά δύσκολο να τα πιάσεις και αν το καταφέρεις σίγουρα θα παίζουν στην ζώνη 21:00 και έπειτα όπως η παρακάτω διαφήμιση για την υπερβολική ταχύτητα:

https://www.youtube.com/watch?v=yGVaArcV9BE

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, costis ni είπε

Να ναι καλά ο άνθρωπος και κακό δεν εύχομαι σε κανέναν, αλλά θα σου πω πως το διαβάζω

Ο φίλος σου πήρε ένα όμορφο και ακριβό γκατζετάκι που το φοράμε σε περίοπτη θέση (στο χέρι μας) και δείχνουμε σε οοοολους γύρω μας τι κυριλέδες και τι μονδέρνοι είμαστε, και  άμα λάχει τα σκάμε και στην άπλ και στη κάθε απλ έτσι για το χαϊλίκι μας. Σαν την χρυσή καδένα-ταυτότητα τη δεκαετία '80. Κοινώς πουλ-μουρ. Τώρα, τι ακριβώς αγόρασε και τί μπορεί να κάνει γι αυτόν, είναι πολλές σελίδες το μανουαλ Μπάμπη μου... Ο άνθρωπος κόσμημα αγόρασε. Τα υπόλοιπα είναι για τα νέρντ. (Οπως στην περίπτωσή του η Ψ, για καλή του τύχη)

Αδερφε, δε συμφωνω.

Απλα οταν πηρε την πρωτη ειδοποιηση ενιωθε μια χαρα και η πρωτη αντιδραση ηταν, απλα: "κατι επαθε η χαζομαρα και μου λεει οτι εχω θεμα".

Οταν εκανε την αγορα, του γκατζετ, το εκανε για να βλεπει τις κλησεις και τα μηνυματα μιας και ειναι λιγο κουφαλογο και πολλες φορες τον καλουσαν και δεν απαντουσε, σε καμια περιπτωση δεν ειχε σκεφτει πως μια μερα θα τον γλυτωνε απο μια τετοια κατασταση, και αυτη ακριβως ειναι η κουβεντα μας εδω μεσα.

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Upogeios είπε

Αδερφε, δε συμφωνω.

Απλα οταν πηρε την πρωτη ειδοποιηση ενιωθε μια χαρα και η πρωτη αντιδραση ηταν, απλα: "κατι επαθε η χαζομαρα και μου λεει οτι εχω θεμα".

Οταν εκανε την αγορα, του γκατζετ, το εκανε για να βλεπει τις κλησεις και τα μηνυματα μιας και ειναι λιγο κουφαλογο και πολλες φορες τον καλουσαν και δεν απαντουσε, σε καμια περιπτωση δεν ειχε σκεφτει πως μια μερα θα τον γλυτωνε απο μια τετοια κατασταση, και αυτη ακριβως ειναι η κουβεντα μας εδω μεσα.

 

 

δεν διαβασες το αρθρο ,λενε οτι σε περιστατικα ζωης η θανατου που δεν εχεις ευκολη προσβαση στο κινητο παιρνεις τηλ απο το iwatch

επισης αν εχεις false positives απο διαφορα τετοια μαραφετια (που θα εχεις, το λενε κ οι ιδιοι οτι δεν ειναι απολυτως εγκυρα κ δεν μπορουν να ειναι εδω που τα λεμε απο τεχνικης αποψης) απο ενα σημειο κ μετα δεν τα λαμβανεις υποψη, οπως τους κακορυθμισμενους συνεγιαρμους αυτοκινητων πχ 

Επεξ/σία από Neural_handshake
Δημοσ.

Ναι ρε συ τα ξερουμε ολα αυτα, αλλα μη χανουμε την ουσια, απλα να το σκεφτεις, εχεις στο χερι σου ενα πραμα που μεχρι χτες εδειχνε την ωρα, την ημερομηνια και τι στατους θες να πουλας!

Τωρα το στατους εχει παει περιπατο (νταξ, στην Ελλαδα τα 400-500 ειναι πολλα, αλλα δεν ειναι η Ελλαδα το κεντρο του κοσμου ουτε συνεβαλε καπως στο συγκεκριμενο τομεα) και εκτος απο την ωρα και την ημ/νια μπορει  να δειχνει ενα σκασμο ακομα πραγματα, τα περισσοτερα αχρηστα και καποια σωτηρια!

Τι αλλο να πουμε επι του θεματος?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...