Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Την «τέλεια» FOMO διαφήμιση (Fear of missing out – Φόβος απώλειας) φαίνεται πως «ανακάλυψε» η Apple.

Η Apple θέλει να ξέρουμε πως η αγορά ενός smartwatch αξίας περίπου €400 θα μπορούσε να είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου. Και αυτό το συναίσθημα αποτυπώθηκε με φρικιαστική ακρίβεια σε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.

Με τίτλο «911» (ο αριθμός έκτακτης ανάγκης στη Βόρεια Αμερική), το διαφημιστικό σποτ διάρκειας ενός λεπτού δεν εμφανίζει καμία από τις τρομερές λεπτομέρειες ή προδιαγραφές του έξυπνου ρολογιού, ο θεατής απλά ακούει τρεις τηλεφωνικές συνομιλίες μεταξύ των χειριστών του τηλεφωνικού κέντρου στο 911 και των ατόμων που κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν το Apple Watch όταν ήρθαν αντιμέτωποι με τον επικείμενο θάνατό τους. Μία γυναίκα που θα μπορούσε να πνιγεί μέσα σε ένα αυτοκίνητο που βυθίζεται, ένας που έπεσε από ψηλά και έσπασε το πόδι του και ένας κωπηλάτης που παρασύρθηκε στη θάλασσα.

Ο καθένας από αυτούς είχε αίσιο τέλος, όπως μας πληροφορεί η Apple.

Με τη βοήθεια του έξυπνου ρολογιού τους, ο Jason, ο Jim και η Amanda, σώθηκαν μέσα σε λίγα λεπτά.

Αλλά το υποκείμενο μήνυμα είναι βάναυσα σαφές. Αν δεν είχαν αυτό το «θαυματουργό προϊόν» που σώζει ζωές, θα μπορούσαν να είχαν πεθάνει μόνοι τους. Η Apple άλλωστε είναι ευρέως γνωστή για την δημιουργία τέτοιου είδους διαφημίσεων, βάζοντας τον θεατή εύκολα να σκεφτεί τον φόβο που θα ένιωθε αν αιμορραγούσε ή πνίγονταν χωρίς βοήθεια στο δρόμο.

Αν και η κοινότητα διχάζεται για αυτού του είδους το marketing, εν μέρει είναι αληθινό. Κάποιοι ακόμη και πριν τη διαφήμιση, πίστευαν πως το Apple Watch τους έσωσε τη ζωή. Αν και υπάρχουν αρκετά smartwatches που θα μπορούσαν να κάνουν κλήσεις έκτακτης ανάγκης, η ανίχνευση πτώσεων, η ένδειξη του ακανόνιστου καρδιακού παλμού και ο δείκτης σταθερότητας κατά το περπάτημα που προσφέρει το Apple Watch, ίσως θα μπορούσε να βοηθήσει κάποιους να αποφύγουν ατυχήματα ή να βρουν βοήθεια γρηγορότερα από το αναμενόμενο.

Πάντως, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι η Apple προσπαθεί να «πουλήσει φόβο» εισχωρώντας σε μια αγορά που μέχρι τώρα ήταν περισσότερο γνωστός ο τομέας των Ασφαλίσεων.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 2/1/2022 στις 1:06 ΜΜ, trib είπε

Πάντως, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι η Apple προσπαθεί να «πουλήσει φόβο» εισχωρώντας σε μια αγορά που μέχρι τώρα ήταν περισσότερο γνωστός ο τομέας των Ασφαλίσεων.

Από τα σιχαμερότερα πράγματα που θα μπορούσε να κάνει μια οποιαδήποτε εταιρία για τα προϊόντα της… αναρωτιέμαι πως πήρε οκ από την διοίκηση, ντροπή!

  • Like 24
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

24 λεπτά πριν, AtiX είπε

Από τα σιχαμερότερα πράγματα που θα μπορούσε να κάνει μια οποιαδήποτε εταιρία για τα προϊόντα της… αναρωτιέμαι πως πήρε οκ από την διοίκηση, ντροπή!

Μια χαρα ειναι η διαφημιση απο τη στιγμη που δεν ειναι ψεμα. Γιατι να μη γνωριζει ο υποψηφιος αγοραστης ενα τετοιο πλεονεκτημα;

Αντιθετως ντροπη ειναι να διαφημιζουν πραγματα τα οποια στο τελος οι συσκευες δεν κανουν, ή τα μισοκανουν, ή τα κανουν με τροπο που ειναι αχρηστα. Κοινως η απατεωνια.

Εδω ουτε απατεωνια υπαρχει, ουτε καποιος ηθικος φραγμος παραβιαζεται. Αλλωστε οι ανθρωποι ζουν, ολοι και ολα καλα που λεμε.

Τωρα οποιος ειναι σεσημασμενος hater, λογικο ειναι να ανακαλυπτει ντροπες κλπ . Προχωραμε.

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ.

50 - 50 το άρθρο… Ναι μεν εννοείται πως είναι κάτι θετικό το να έχω ένα τέτοιο gadget, αλλά αυτού του τύπου η διαφήμιση νομίζω ότι θεωρείται αρκετά επιθετική και τρομακτική για κάποιους ανθρώπους. 

  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kotronas είπε

Τόσο μπουνταλάδες πιά που θα μας σώσει ένα έξυπνο ωρολόγιο, ρε που πάμε ρε που πάμε.

Δηλαδη ειναι τοσο δυσκολο να τρακαρεις και να πεσεις σε λιμνη, με το κινητο να εχει φυγει κατω απο κανα καθισμα και να μην το φτανεις? Ή να πεσεις σε καμια τρυπα/γκρεμο? Ή να φυγεις στην θαλασσα και να κρατιεσαι και να μην ειναι τοσο ευκολο να πιασεις το κινητο στο σακιδιο?

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Δηλαδη ειναι τοσο δυσκολο να τρακαρεις και να πεσεις σε λιμνη, με το κινητο να εχει φυγει κατω απο κανα καθισμα και να μην το φτανεις? Ή να πεσεις σε καμια τρυπα/γκρεμο? Ή να φυγεις στην θαλασσα και να κρατιεσαι και να μην ειναι τοσο ευκολο να πιασεις το κινητο στο σακιδιο?

Αναρωτιέμαι εάν υπήρχε ζωή πρίν το ΚΙΝΗΤΟ.

  • Like 10
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, kotronas είπε

Αναρωτιέμαι εάν υπήρχε ζωή πρίν το ΚΙΝΗΤΟ.

Αρνητης τεχνολογικης εξελιξης; Η αρνητης τεχνολογικης εξελιξης της apple συγκεκριμενα; Ασε, ξερω.

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kotronas είπε

Απλά Μαζόχας θα έλεγα.

Το να αρνεισαι ή εστω να μην παραδεχεσαι μια μεθοδο που αποδεδειγμενα εχει σωσει ζωες, δεν λεγεται μαζοχισμος.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Τωρα οποιος ειναι σεσημασμενος hater, λογικο ειναι να ανακαλυπτει ντροπες κλπ . Προχωραμε.

Έζησα για να το διαβάσω και αυτό… 🤣

  • Like 3
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

 

Μια χαρα ειναι η διαφημιση απο τη στιγμη που δεν ειναι ψεμα. Γιατι να μη γνωριζει ο υποψηφιος αγοραστης ενα τετοιο πλεονεκτημα;

Αντιθετως ντροπη ειναι να διαφημιζουν πραγματα τα οποια στο τελος οι συσκευες δεν κανουν, ή τα μισοκανουν, ή τα κανουν με τροπο που ειναι αχρηστα. Κοινως η απατεωνια.

Εδω ουτε απατεωνια υπαρχει, ουτε καποιος ηθικος φραγμος παραβιαζεται. Αλλωστε οι ανθρωποι ζουν, ολοι και ολα καλα που λεμε.

Τωρα οποιος ειναι σεσημασμενος hater, λογικο ειναι να ανακαλυπτει ντροπες κλπ . Προχωραμε.

επισης δεν ειναι ψεμα οτι τετοια δυνατοτητα εχουν κ παρα πολλα android smartwatches k καποια fitness bands k ολα τα earbuds κλπ αλλα δεν βγηκαν να κανουν τετοιες διαφημισεις

 

  • Like 4
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...