trib Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 Την «τέλεια» FOMO διαφήμιση (Fear of missing out – Φόβος απώλειας) φαίνεται πως «ανακάλυψε» η Apple. Η Apple θέλει να ξέρουμε πως η αγορά ενός smartwatch αξίας περίπου €400 θα μπορούσε να είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου. Και αυτό το συναίσθημα αποτυπώθηκε με φρικιαστική ακρίβεια σε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση. Με τίτλο «911» (ο αριθμός έκτακτης ανάγκης στη Βόρεια Αμερική), το διαφημιστικό σποτ διάρκειας ενός λεπτού δεν εμφανίζει καμία από τις τρομερές λεπτομέρειες ή προδιαγραφές του έξυπνου ρολογιού, ο θεατής απλά ακούει τρεις τηλεφωνικές συνομιλίες μεταξύ των χειριστών του τηλεφωνικού κέντρου στο 911 και των ατόμων που κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν το Apple Watch όταν ήρθαν αντιμέτωποι με τον επικείμενο θάνατό τους. Μία γυναίκα που θα μπορούσε να πνιγεί μέσα σε ένα αυτοκίνητο που βυθίζεται, ένας που έπεσε από ψηλά και έσπασε το πόδι του και ένας κωπηλάτης που παρασύρθηκε στη θάλασσα. Ο καθένας από αυτούς είχε αίσιο τέλος, όπως μας πληροφορεί η Apple. Με τη βοήθεια του έξυπνου ρολογιού τους, ο Jason, ο Jim και η Amanda, σώθηκαν μέσα σε λίγα λεπτά. Αλλά το υποκείμενο μήνυμα είναι βάναυσα σαφές. Αν δεν είχαν αυτό το «θαυματουργό προϊόν» που σώζει ζωές, θα μπορούσαν να είχαν πεθάνει μόνοι τους. Η Apple άλλωστε είναι ευρέως γνωστή για την δημιουργία τέτοιου είδους διαφημίσεων, βάζοντας τον θεατή εύκολα να σκεφτεί τον φόβο που θα ένιωθε αν αιμορραγούσε ή πνίγονταν χωρίς βοήθεια στο δρόμο. Αν και η κοινότητα διχάζεται για αυτού του είδους το marketing, εν μέρει είναι αληθινό. Κάποιοι ακόμη και πριν τη διαφήμιση, πίστευαν πως το Apple Watch τους έσωσε τη ζωή. Αν και υπάρχουν αρκετά smartwatches που θα μπορούσαν να κάνουν κλήσεις έκτακτης ανάγκης, η ανίχνευση πτώσεων, η ένδειξη του ακανόνιστου καρδιακού παλμού και ο δείκτης σταθερότητας κατά το περπάτημα που προσφέρει το Apple Watch, ίσως θα μπορούσε να βοηθήσει κάποιους να αποφύγουν ατυχήματα ή να βρουν βοήθεια γρηγορότερα από το αναμενόμενο. Πάντως, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι η Apple προσπαθεί να «πουλήσει φόβο» εισχωρώντας σε μια αγορά που μέχρι τώρα ήταν περισσότερο γνωστός ο τομέας των Ασφαλίσεων. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Upogeios Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Το σνομπαρα μεχρι που ενας φιλος εζησε ενα σεναριο σαν τα παραπανω. 9
iwnas28 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Ευτυχως που υπαρχει η apple να σωζει τον κοσμακη...
AtiX Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Στις 2/1/2022 στις 1:06 ΜΜ, trib είπε Πάντως, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι η Apple προσπαθεί να «πουλήσει φόβο» εισχωρώντας σε μια αγορά που μέχρι τώρα ήταν περισσότερο γνωστός ο τομέας των Ασφαλίσεων. Από τα σιχαμερότερα πράγματα που θα μπορούσε να κάνει μια οποιαδήποτε εταιρία για τα προϊόντα της… αναρωτιέμαι πως πήρε οκ από την διοίκηση, ντροπή! 24
dbrillis Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Να ειστε σίγουροι ότι έχετε αγοράσει 2 Apple Watch. Ενα να φορτίζει και ενα να φοράτε. 3
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, AtiX είπε Από τα σιχαμερότερα πράγματα που θα μπορούσε να κάνει μια οποιαδήποτε εταιρία για τα προϊόντα της… αναρωτιέμαι πως πήρε οκ από την διοίκηση, ντροπή! Μια χαρα ειναι η διαφημιση απο τη στιγμη που δεν ειναι ψεμα. Γιατι να μη γνωριζει ο υποψηφιος αγοραστης ενα τετοιο πλεονεκτημα; Αντιθετως ντροπη ειναι να διαφημιζουν πραγματα τα οποια στο τελος οι συσκευες δεν κανουν, ή τα μισοκανουν, ή τα κανουν με τροπο που ειναι αχρηστα. Κοινως η απατεωνια. Εδω ουτε απατεωνια υπαρχει, ουτε καποιος ηθικος φραγμος παραβιαζεται. Αλλωστε οι ανθρωποι ζουν, ολοι και ολα καλα που λεμε. Τωρα οποιος ειναι σεσημασμενος hater, λογικο ειναι να ανακαλυπτει ντροπες κλπ . Προχωραμε. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2022 από BackFromHell
killerx3 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 50 - 50 το άρθρο… Ναι μεν εννοείται πως είναι κάτι θετικό το να έχω ένα τέτοιο gadget, αλλά αυτού του τύπου η διαφήμιση νομίζω ότι θεωρείται αρκετά επιθετική και τρομακτική για κάποιους ανθρώπους. 3
kotronas Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Τόσο μπουνταλάδες πιά που θα μας σώσει ένα έξυπνο ωρολόγιο, ρε που πάμε ρε που πάμε. 2
SabotazNic Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 3 λεπτά πριν, kotronas είπε Τόσο μπουνταλάδες πιά που θα μας σώσει ένα έξυπνο ωρολόγιο, ρε που πάμε ρε που πάμε. Δηλαδη ειναι τοσο δυσκολο να τρακαρεις και να πεσεις σε λιμνη, με το κινητο να εχει φυγει κατω απο κανα καθισμα και να μην το φτανεις? Ή να πεσεις σε καμια τρυπα/γκρεμο? Ή να φυγεις στην θαλασσα και να κρατιεσαι και να μην ειναι τοσο ευκολο να πιασεις το κινητο στο σακιδιο? 2 1
kotronas Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 3 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Δηλαδη ειναι τοσο δυσκολο να τρακαρεις και να πεσεις σε λιμνη, με το κινητο να εχει φυγει κατω απο κανα καθισμα και να μην το φτανεις? Ή να πεσεις σε καμια τρυπα/γκρεμο? Ή να φυγεις στην θαλασσα και να κρατιεσαι και να μην ειναι τοσο ευκολο να πιασεις το κινητο στο σακιδιο? Αναρωτιέμαι εάν υπήρχε ζωή πρίν το ΚΙΝΗΤΟ. 10 1
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, kotronas είπε Αναρωτιέμαι εάν υπήρχε ζωή πρίν το ΚΙΝΗΤΟ. Αρνητης τεχνολογικης εξελιξης; Η αρνητης τεχνολογικης εξελιξης της apple συγκεκριμενα; Ασε, ξερω. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2022 από BackFromHell
kotronas Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Μόλις τώρα, BackFromHell είπε Αρνητης τεχνολογικης εξελιξης; Απλά Μαζόχας θα έλεγα.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 2 λεπτά πριν, kotronas είπε Απλά Μαζόχας θα έλεγα. Το να αρνεισαι ή εστω να μην παραδεχεσαι μια μεθοδο που αποδεδειγμενα εχει σωσει ζωες, δεν λεγεται μαζοχισμος.
AtiX Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 17 λεπτά πριν, BackFromHell είπε Τωρα οποιος ειναι σεσημασμενος hater, λογικο ειναι να ανακαλυπτει ντροπες κλπ . Προχωραμε. Έζησα για να το διαβάσω και αυτό… 🤣 3
Neural_handshake Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 25 λεπτά πριν, BackFromHell είπε Μια χαρα ειναι η διαφημιση απο τη στιγμη που δεν ειναι ψεμα. Γιατι να μη γνωριζει ο υποψηφιος αγοραστης ενα τετοιο πλεονεκτημα; Αντιθετως ντροπη ειναι να διαφημιζουν πραγματα τα οποια στο τελος οι συσκευες δεν κανουν, ή τα μισοκανουν, ή τα κανουν με τροπο που ειναι αχρηστα. Κοινως η απατεωνια. Εδω ουτε απατεωνια υπαρχει, ουτε καποιος ηθικος φραγμος παραβιαζεται. Αλλωστε οι ανθρωποι ζουν, ολοι και ολα καλα που λεμε. Τωρα οποιος ειναι σεσημασμενος hater, λογικο ειναι να ανακαλυπτει ντροπες κλπ . Προχωραμε. επισης δεν ειναι ψεμα οτι τετοια δυνατοτητα εχουν κ παρα πολλα android smartwatches k καποια fitness bands k ολα τα earbuds κλπ αλλα δεν βγηκαν να κανουν τετοιες διαφημισεις 4 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα