Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχουμε δει σχεδόν όλους τους κατασκευαστές να κάνουν ανακλήσεις στα αυτοκίνητα, μόνο που συνήθως οι άλλοι έχουν κάτι κοινό. Κάνουν ανακλήσεις για συστήματα ασφαλείας όπως αερόσακους ή ζώνες. Εκεί δηλαδή που φοβούνται ότι οι αρχές θα τους <<βαρέσουν>>. Η Tesla διαφέρει εδώ ειδικά στην πλεξούδα της κάμερας. Θα μπορούσε να το αγνοήσει και να στο χτυπήσει στο service μετά όπως για παράδειγμα η toyota που σε 3 ετών yarris που χάλασε η πλακέτα των παραθύρων, ζήτησε 300€+ μιας και η 5ετής εγγύηση δεν καλύπτει ηλεκτρικά. End of story τελικά έφτιαξε με λίγο σπρέι επαφών. 

Δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να στήσουμε την tesla στον τοίχο για άλλα θέματα αλλά εδώ πρέπει να παίξουμε παλαμάκια.

1 ώρα πριν, BackFromHell είπε

Ειδικα αυτο με το καπο που μπορει να ανοιξει εν κινηση, τι να πρωτοσχολιασει κανεις. Εχουν γεμισει το αμαξι με γκατζετιες και τους εχουν ξεφυγει τοσο βασικα κατασκευαστικα θεματα. Καμια εμπιστοσυνη στο συγκεκριμενο κατασκευαστη. 

Το να πήρε μια παρτίδα ενδεχομένως από κακά μάνταλα και θέλει να τα αντικαταστήσει για σιγουριά ; Το να κατασκευάζει η ίδια τα μάνταλα και να είδε ότι το υλικό έχει πρόβλημα και ενδεχομένως να δημιουργήσει προβλήματα στο μέλλον; Είδες πουθενά να λέει ότι σε όλα τα tesla ανοίγουν τα καπό εν κινήσει γιατί σπάνε τα μάνταλα ;

Ορθολογισμός στα καλύτερα του!

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, manolis940 είπε

 

Το να πήρε μια παρτίδα ενδεχομένως από κακά μάνταλα και θέλει να τα αντικαταστήσει για σιγουριά ; Το να κατασκευάζει η ίδια τα μάνταλα και να είδε ότι το υλικό έχει πρόβλημα και ενδεχομένως να δημιουργήσει προβλήματα στο μέλλον; Είδες πουθενά να λέει ότι σε όλα τα tesla ανοίγουν τα καπό εν κινήσει γιατί σπάνε τα μάνταλα ;

Ορθολογισμός στα καλύτερα του!

Λιγο να σκεφτοσουν οτι αυτο που περιγραφεις ειναι ακομα χειροτερο σεναριο απο αυτο που ειπα εγω και θα απεφευγες το παραπανω σχολιο...

Διοτι δειχνει οτι η συγκεκριμενη εταιρεια εχει μηδενικο QA (καλα γνωστο ειναι αυτο-χρονια τωρα, αλλωστε τα διαφορα ευτραπελα με ζωνες να λειπουν απο τη θεση του οδηγου, το δεξι φαναρι να το χουν τοποθετησει αριστερα και να μη το εχει παρει χαμπαρι κανεις, εχουν γινει πια memes στο internet). Μονο που εδω το ανυπαρκτο QA δεν ειναι τοσο αστειο. Διοτι το να ξεφευγουν προβληματικες παρτιδες στην παραγωγη στις οποιες ανοιγει το καπο, νομιζω οτι ολοι οι..."ορθολογιστες στα καλυτερα τους", μπορουν να ατιληφθουν τι σημαινει. Δεν ειμαι και πολυ σιγουρος βεβαια γιατι ο fanboyσμος συνηθως υπερισχυει της κοινης λογικης.

 

Δημοσ.

Καλά που έκανε την αρχή ο Μασκ αγοράζοντας την Τέσλα από τους 2 ασπρομαλλιδες. Έφαγε την πλεμπα, δημιούργησε την ανάγκη στον κόσμο για ηλεκτρικά οχήματα και περιμένουμε εμείς οι παλιοί προτάσεις από άλλες εταιρείες Toyota, Honda κτλπ. 

Αντε να τα κάνουν και αυτά αυτόματα με τους δις γραμμές κώδικα και θα είναι έτοιμα και αυτά. Που ξέρετε ίσως αυτή την στιγμή σε ένα κτίριο τους δίνουν redbull και τους χτυπάνε με μαστίγια ώστε να γράφουν κώδικα μέχρι λιποθυμίας στις ιαπωνικές και γερμανικές εταιρείες αυτοκινήτων.

Ειδωμεν, λεφτά να έχουμε να τους δίνουμε και όλα θα τα φτιάξουν.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η TESLA ειναι μια κατηγορια μονη της.

Τα αυτοκινητα ειναι πραγματικα πολυ ομορφα και σιγουρα ειναι πιασαρικα οπως και να το κανουμε.

Απλα θεωρω οτι δεν εχουνε μπει ακομα στο παιχνιδι για τα καλα οι αλλοι <<μεγαλοι>>.

Οταν δηλαδη θα αποφασισει να μπει η γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια δυνατα στο κολπο τοτε πιστευω θα δουμε πολλα καλουδια.

Τωρα με <<πρασινη>> συγκυβερνηση ισως καποια πραγματα τρεξουν πιο γρηγορα.

Παντως ο μιστερ τεσλα την μυριστηκε την δουλεια. Στην καρδια της μεγαλυτερης αυτοκινητοβιομηχανιας της ευρωπης πηγε και εφτιαξε εργοστασιο που θα τους δινει μπαταριες. Ειναι μυαλο ο τυπος.

Επεξ/σία από Bullrich
Δημοσ.

Όταν παίρνεις Tesla, το παίρνεις για την καινοτομία και την τεχνολογία που έχει πάνω του. Ξέρεις ότι σχεδόν σίγουρα θα έχει θέματα όσο αφορά την ποιότητα κατασκευής, καθώς μιλάμε για σχετικά πρόσφατη εταιρεία. Εδώ εταιρείες με ιστορία 100 ετών και ακόμα που και που κάνουν σοβαρά λάθη στις γραμμές παραγωγής και το quality control. Το θέμα είναι να υπάρχει ανάληψη ευθύνης, εμφανής βελτίωση με το πέρασμα του χρόνου και να παίρνεται σοβαρά το feedback των αγοραστών. Σε κάθε προϊόν εμφανίζονται ελαττώματα, ακόμα και σε αμάξια εκατοντάδων χιλιάδων/εκατομμυρίων ευρώ. 

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Bullrich είπε

Η TESLA ειναι μια κατηγορια μονη της.

Τα αυτοκινητα ειναι πραγματικα πολυ ομορφα και σιγουρα ειναι πιασαρικα οπως και να το κανουμε.

Απλα θεωρω οτι δεν εχουνε μπει ακομα στο παιχνιδι για τα καλα οι αλλοι <<μεγαλοι>>.

Οταν δηλαδη θα αποφασισει να μπει η γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια δυνατα στο κολπο τοτε πιστευω θα δουμε πολλα καλουδια.

Τωρα με <<πρασινη>> συγκυβερνηση ισως καποια πραγματα τρεξουν πιο γρηγορα.

Παντως ο μιστερ τεσλα την μυριστηκε την δουλεια. Στην καρδια της μεγαλυτερης αυτοκινητοβιομηχανιας της ευρωπης πηγε και εφτιαξε εργοστασιο που θα τους δινει μπαταριες. Ειναι μυαλο ο τυπος.

Ε προφανώς και είναι. Δεν θα βρισκόταν εκεί που είναι τώρα αν δεν ήταν ΤΟ μυαλό. 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, insomniac01 είπε

Ε προφανώς και είναι. Δεν θα βρισκόταν εκεί που είναι τώρα αν δεν ήταν ΤΟ μυαλό. 

ναι αλλα οι επιστημονες του φορουμ αυτου εχουν αντιθετη γνωμη. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, CptBill είπε

ναι αλλα οι επιστημονες του φορουμ αυτου εχουν αντιθετη γνωμη. 

Αν άκουγε ο συγκεκριμένος τους επιστήμονες του φόρουμ, δεν θα είχε στον ήλιο μοίρα. 

1 ώρα πριν, Tetrabitos είπε

Καλά που έκανε την αρχή ο Μασκ αγοράζοντας την Τέσλα από τους 2 ασπρομαλλιδες. Έφαγε την πλεμπα, δημιούργησε την ανάγκη στον κόσμο για ηλεκτρικά οχήματα και περιμένουμε εμείς οι παλιοί προτάσεις από άλλες εταιρείες Toyota, Honda κτλπ. 

Αντε να τα κάνουν και αυτά αυτόματα με τους δις γραμμές κώδικα και θα είναι έτοιμα και αυτά. Που ξέρετε ίσως αυτή την στιγμή σε ένα κτίριο τους δίνουν redbull και τους χτυπάνε με μαστίγια ώστε να γράφουν κώδικα μέχρι λιποθυμίας στις ιαπωνικές και γερμανικές εταιρείες αυτοκινήτων.

Ειδωμεν, λεφτά να έχουμε να τους δίνουμε και όλα θα τα φτιάξουν.

Στην Ιαπωνία είναι πολύ πιθανό. 

Επεξ/σία από insomniac01
Δημοσ.

Τα media ωστόσο στα άρθρα τους και συγκεκριμένα όσο αφορά το πρόβλημα με την κάμερα, το ρίξανε λίγο στον τρόμο για να σαμποτάρουν και λίγο την εταιρία και πιθανούς μελλοντικούς αγοραστές.

Κάνουν λόγω για πιθανά ατυχήματα αναφερόμενοι πιθανολογικά στο μόλις 1% από τα 356.309. 🤦‍♂️

86561499_.png.3e959763d7915500a210390d74a0698f.png

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Apollonian είπε

Τα media ωστόσο στα άρθρα τους και συγκεκριμένα όσο αφορά το πρόβλημα με την κάμερα, το ρίξανε λίγο στον τρόμο για να σαμποτάρουν και λίγο την εταιρία και πιθανούς μελλοντικούς αγοραστές.

Κάνουν λόγω για πιθανά ατυχήματα αναφερόμενοι πιθανολογικά στο μόλις 1% από τα 356.309. 🤦‍♂️

 

Και το 1% πάντως αντιστοιχεί σε 3500 αυτοκίνητα. Δυστυχώς μου έχει συμβεί να ανοίξει καπό εν κινήσει με 70 km/h. Πολύ κακή φάση και όπως σηκώθηκε κόλλησε πάνω στο παρμπρίζ ακαριαία (το θρυμμάτισε). Είναι σοβαρό κατασκευαστικό λάθος όπως και να έχει. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, james01gr είπε

ανακλήσεις έχουν κάνει όλες οι εταιρείες με κυρίαρχη μου φαίνεται την toyota, που θεωρείται και ''βράχος''. τώρα από εκεί και πέρα για τα όρια ρύπων, στο υπογράφω, καμία εταιρεία δεν λέει την αλήθεια για τα αυτοκίνητα που φτιάχνει καθώς και αυτά που αυτά καίνε. θέλεις να μου πεις πόσο οικολογική είναι η διαδικασία κατασκευής των μπαταριών τους καθώς και την διαδικασία ανακύκλωσης...

Μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι γράφω.... Ξαναδιάβασε και οταν καταλάβεις τα ξαναλέμε...

Η τέσλα και κάθε τέσλα δεν σου διαφημίζει οικολογία. Σου διαφημίζει αυτοκίνητα νεας τεχνολογίας με 0 ρύπους και σου παραδίδει αυτό που διαφημίζει... Τώρα το πως φτιάχνονται οι μπαταρίες κλπ δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Όλος ο κόσμος ξέρει πως φτιάχνονται. Δεν ειναι κάτι καινουργιο. 

Απο την άλλη η, πιο ξεφτιλισμένη εταιρεία όλων των εποχών, VW δεν προλαβαίνει να μετράει σκάνδαλα και σου διαφημίζει αυτοκίνητα diesel με Χ ρύπους και εν τέλει αυτά έχουν τους διπλάσιους, γιατι οι γερμαναράδες έβαζαν κρυφούς μηχανισμούς στα τεστ ρύπων... Μιλάμε για την ξεφτίλα...

  • Like 1
Δημοσ.

πάλι καλά που ήταν οι αγοραστές των Tesla οι beta testers και τώρα που ωριμάζει η τεχνολογία θα δούμε αξιόλογα ηλεκτροκίνητα από σοβαρές εταιρίες. 

Δημοσ.

Όσο ο Μασκ-αρας παίρνει επιδοτήσεις για δήθεν οικολογικά προϊόντα, είναι απλώς μια εταιρεία που τα κέρδη της είναι από τους δικούς μας φόρους. Αν δεν το καταλαβαίνετε αυτό και θεωρείτε μάγκα αυτό το λαμόγιο, που ρυπαίνει όλον τον πλανήτη με δήθεν τεχνολογία, όταν τα βασικά του εργοστάσια είναι στην Κίνα, γιατί αυτοί έχουν τις πρώτες ύλες αλλά και φτηνά εργατικά, τότε δεν μπορεί να υπάρξει συζήτηση με επιχειρήματα.

1 ώρα πριν, ChrisN.S. είπε

πάλι καλά που ήταν οι αγοραστές των Tesla οι beta testers και τώρα που ωριμάζει η τεχνολογία θα δούμε αξιόλογα ηλεκτροκίνητα από σοβαρές εταιρίες. 

Τι θα πει αξιόλογα? Δηλαδή τώρα είναι της πλάκας? Και τι θα αλλάξει δηλαδή?

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Stathis85 είπε

Δεν την πάω σαν εταιρεία αλλα τουλάχιστον κάνει ανακλήσεις στα λάθη που βρίσκει... Κάποια άλλοι λαδώνουν και έχουν γεμίσει σκάνδαλα για να μη τις κάνουν...

Αν ειναι αυτή κωμωδία, κατι suzuki κατι mazda και nissan που τα μισά τους αυτοκίνητα δεν περνάνε τα όρια ρύπων και κάτι γελοίες εταιρείες τύπου VW που βάζουν μέχρι και κρυφούς μηχανισμούς για να περάσουν τα τεστ στα diesel τι ειναι?

Αχαχχαχαχαχχαχαχ  από ανακρίβεια σκίζεις ειδικά όταν πιανεις mazda nissan στο στόμα σου, ας μη μιλήσουμε για τη δηθενια των οικολογικών ηλεκτρικών αυτοκινητων

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...