Προς το περιεχόμενο

Εισαγωγή σε σχολή και όχι σε τμήμα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διάβασα από το πρώτο θέμα

https://www.protothema.gr/greece/article/1195457/ta-tei-epistrefoun-me-neo-onoma/

ότι

1. Τα ΤΕΙ επανέρχοντα ως επανέρχονται ως πανεπιστήμια εφαμογών ισότιμα με τα ΑΕΙ. Καμιά 20ρια χρόνια όμως δεν ήταν ισότιμα;

2. Εισαγωγή σε σχολή και όχι σε τμήμα. Το άρθρο δίνει το παράδειγμα της φυσικομαθηματικής όπου δε μπαίνεις μαθηματικό από την αρχή αλλά κάνετε όλα τα κοινα μαθήματα και στη συνέχεια διαλέγεις. Α. Η σχολή λέγεται θετικών επιστημών Β. Απλά διαλέγεις; Γ. Στην ιατρική τι έχει να γίνει που θα μπουν επιστημων υγείας και θα θέλουν όλοι ιατρική; Θα υπάρχουν αδιάβλητες εξετάσεις; Και αν ναι θα έχουμε εισαγωγικές για σχολή και ακόμα δυσκολότερες για τμήμα;

Άλλη μια φορά μπάχαλο μου φαίνεται και αυτό κυρίως για παιδιά που δεν είναι πλουσίων γονιών, που στα δύσκολα απλά θα σπουδάσουν αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Gingerbread είπε

Διάβασα από το πρώτο θέμα

https://www.protothema.gr/greece/article/1195457/ta-tei-epistrefoun-me-neo-onoma/

ότι

1. Τα ΤΕΙ επανέρχοντα ως επανέρχονται ως πανεπιστήμια εφαμογών ισότιμα με τα ΑΕΙ. Καμιά 20ρια χρόνια όμως δεν ήταν ισότιμα;

2. Εισαγωγή σε σχολή και όχι σε τμήμα. Το άρθρο δίνει το παράδειγμα της φυσικομαθηματικής όπου δε μπαίνεις μαθηματικό από την αρχή αλλά κάνετε όλα τα κοινα μαθήματα και στη συνέχεια διαλέγεις. Α. Η σχολή λέγεται θετικών επιστημών Β. Απλά διαλέγεις; Γ. Στην ιατρική τι έχει να γίνει που θα μπουν επιστημων υγείας και θα θέλουν όλοι ιατρική; Θα υπάρχουν αδιάβλητες εξετάσεις; Και αν ναι θα έχουμε εισαγωγικές για σχολή και ακόμα δυσκολότερες για τμήμα;

Άλλη μια φορά μπάχαλο μου φαίνεται και αυτό κυρίως για παιδιά που δεν είναι πλουσίων γονιών, που στα δύσκολα απλά θα σπουδάσουν αλλού.

1. Αυτή η ισοτιμία μόνο στα λόγια υπάρχει. Προσωπικά δεν παρατήρησα κάποια ουσιαστική αλλαγή, ουτε στην αγορά εργασίας, ουτε στον ακαδημαϊκό χώρο.

2. Καλά θα ήταν να ήταν αδιάβλητο το σύστημα. Στην αρχή (χρόνια πριν) όταν συζητούνταν αυτό το θέμα έλεγαν για θέσπιση προπαρασκευαστικού έτους, όπου κάνουν όλοι μάθημα μαζί και μετέπειτα δίνουν μαθήματα τις σχολής αποκλειστικά και μόνο προς ένα τμήμα (όπως οι κατατακτήριες) και εισάγονται ανάλογα με τη βαθμολογία. Πίο πιθανό είναι να βάλουν ρήτρα μαθημάτων, όπου π.χ. για να πάρεις κλάδο ιατρικής αντί για κλάδο οδοντιατρικής , πρέπει να έχεις περάσει Χ μαθήματα, και να επιλέγονται βάσει της βαθμολογίας. Δεδομένου οτι τα μαθήματα του 1ου έτους είναι πολύ μακριά απο την λογική της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, π.χ. την Ιατρική Φυσική , Βιοχημεία, Φυσιολογία την κουβαλάει πολύς κόσμος για χρόνια στην πλάτη του, έχοντας περάσει ακόμα και τις παθολογίες...θα πέσουν κορμιά...και το αγγλόφωνο τμήμα του ΑΠΘ θα δεί χρυσές εποχές...

Αρνητική κλήρωση να μην βάλουν μόνο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, VoxVeritas είπε

1. Αυτή η ισοτιμία μόνο στα λόγια υπάρχει. Προσωπικά δεν παρατήρησα κάποια ουσιαστική αλλαγή, ουτε στην αγορά εργασίας, ουτε στον ακαδημαϊκό χώρο.

2. Καλά θα ήταν να ήταν αδιάβλητο το σύστημα. Στην αρχή (χρόνια πριν) όταν συζητούνταν αυτό το θέμα έλεγαν για θέσπιση προπαρασκευαστικού έτους, όπου κάνουν όλοι μάθημα μαζί και μετέπειτα δίνουν μαθήματα τις σχολής αποκλειστικά και μόνο προς ένα τμήμα (όπως οι κατατακτήριες) και εισάγονται ανάλογα με τη βαθμολογία. Πίο πιθανό είναι να βάλουν ρήτρα μαθημάτων, όπου π.χ. για να πάρεις κλάδο ιατρικής αντί για κλάδο οδοντιατρικής , πρέπει να έχεις περάσει Χ μαθήματα, και να επιλέγονται βάσει της βαθμολογίας. Δεδομένου οτι τα μαθήματα του 1ου έτους είναι πολύ μακριά απο την λογική της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, π.χ. την Ιατρική Φυσική , Βιοχημεία, Φυσιολογία την κουβαλάει πολύς κόσμος για χρόνια στην πλάτη του, έχοντας περάσει ακόμα και τις παθολογίες...θα πέσουν κορμιά...και το αγγλόφωνο τμήμα του ΑΠΘ θα δεί χρυσές εποχές...

Αρνητική κλήρωση να μην βάλουν μόνο...

1. Δίκιο έχεις αλλά ακόμα και ΠΑΔΑ που έγινε δεν άλλαξε κάτι. Σαν πρώην ΤΕΙ παρέμειναν. Δεν πιστεύω θα φύγει ποτέ η "ρετισινιά". Ως πρώην τεχνολόγος, δεν βρίσκω λόγο γιατί το ΤΙΕ δεν χρειάζεται να ναι κάτι παραπάνω (και πολλές άλλες σχολές). Αν το φτάσουμε σε μοριακές τεχνικές αυτό είναι βιολόγος. Τώρα κάποιες σχολές δεν έχει νόημα να είναι ούτε ΤΕΙ ούτε εφαρμοσμένων επιστημών. Δεν καταλαβαίνω πχ η μαιευτική γιατί είναι ΤΕΙ/ΠΑΔΑ ενώ η νοσηλευτική είναι ΕΚΠΑ. Η διαιτολογία είναι ταυτόχρονα επιστήμη (Χαροκόπειο) και εφαρμοσμένη επιστήμη (ΤΕΙ Κρήτης);

2. Δεν έχω καμία πίστη στην μη διαβλητότητα της διαδικασίας. Ούτε πρέπει τα παιδιά/μαθητές/φοιτητές να το ζήσουν όλο αυτό. Στην Ιατρική δεν θέλω να ξέρω τι θα γίνει. Θα φτάσουνε σε σημείο να μαθαίνουν απέξω τις ανατομίες, θα πάνε και σε φροντιστήριο. Για τις κατατακτήριες, ήταν ότι πιο ψυχοφθόρο. Το νεό σύστημα θα συνδυάσει την ψυχική κόπωση πανελληνίων και κατατακτηρίων (αν τελικά γίνει).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στις 2/1/2022 στις 9:34 ΠΜ, Gingerbread είπε

Γ. Στην ιατρική τι έχει να γίνει που θα μπουν επιστημων υγείας και θα θέλουν όλοι ιατρική; Θα υπάρχουν αδιάβλητες εξετάσεις; Και αν ναι θα έχουμε εισαγωγικές για σχολή και ακόμα δυσκολότερες για τμήμα;

Δε νομίζω να εφαρμοστεί σε αυτές τις σχολές. Με το ζόρι χωρούσαμε (κατατακτήριες ιατρικής 2015) 80 άτομα στην Πάτρα.

Δε μπορώ να φανταστώ να εξετάζονται εκεί μέσα άτομα που θέλουν φαρμακευτική και ιατρική. Το απόλυτο χάος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, -Dimitris- είπε

 

Δε νομίζω να εφαρμοστεί σε αυτές τις σχολές. Με το ζόρι χωρούσαμε (κατατακτήριες ιατρικής 2015) 80 άτομα στην Πάτρα.

Δε μπορώ να φανταστώ να εξετάζονται εκεί μέσα άτομα που θέλουν φαρμακευτική και ιατρική. Το απόλυτο χάος. 

Φαντάσου τώρα να δίνουν εισαγωγικές εξετάσεις δια ζώσης όλη η σχολή υγείας : οδοντιατρική- φαρμακευτική - ιατρική ,  500+ άτομα...

Θυμάμαι όταν δίναμε Ανατομίες - Φυσιολογίες η σχολή έδινε όλα τα αμφιθέατρα της ιατρικής ΑΠΘ (6 αμφιθέατρα) και στο τέλος επειδή πολλές θέσεις ήταν σπασμένες/χαλασμένες άνοιγαν και εργαστήρια, γραφεία, έφερναν θρανία με καρέκλα, και γενικά ό,τι προλάβαιναν έκαναν για να καθίσουμε κάπου να γράψουμε. Μόνο στα σκαλιά δεν γράφαμε...

Αν δώσουν σε φουρνιές χωρισμένοι αλφαβητικά , άλλη ώρα το κάθε γκρουπ, τότε θα πρέπει να μπουν διαφορετικά θέματα σε κάθε ώρα, και εκεί θα γίνει χαμός. Θα ισχυρίζεται το κάθε γκρουπ οτι αδικήθηκε στα θέματα...διότι στις εισαγωγικές δεν πάς για το τάλιρο, πας για να εισαχθείς στο τμήμα που θες. Οτιδήποτε λιγότερο απο 10αρι μπορεί να σου στοιχίσει τη θέση εισαγωγής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, VoxVeritas είπε

Φαντάσου τώρα να δίνουν εισαγωγικές εξετάσεις δια ζώσης όλη η σχολή υγείας : οδοντιατρική- φαρμακευτική - ιατρική ,  500+ άτομα...

Τίθεται άμεσα θέμα διαβλητότητας. 

"Πρέπει" να υπάρχει σεβαστή απόσταση, για να μην επιτρέπεται αντιγραφη και όλοι να έχουν ίδιους επιτηρητές με τα ίδια θέματα.

Μπορεί βέβαια στη "σχολή υγείας" να εντάξουν λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, φυσικοθεραπεία και νοσηλευτική, και να αφήσουν ιατρικές, οδοντιατρικές και φαρμακευτικές ως έχουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, -Dimitris- είπε

Τίθεται άμεσα θέμα διαβλητότητας. 

"Πρέπει" να υπάρχει σεβαστή απόσταση, για να μην επιτρέπεται αντιγραφη και όλοι να έχουν ίδιους επιτηρητές με τα ίδια θέματα.

Μπορεί βέβαια στη "σχολή υγείας" να εντάξουν λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, φυσικοθεραπεία και νοσηλευτική, και να αφήσουν ιατρικές, οδοντιατρικές και φαρμακευτικές ως έχουν.

Έχεις δίκιο για το θέμα διαβλητότητας. Και όταν πρόκειται για εισαγωγικές είναι ακόμα χειρότερο κάποιος να αντιγράψει ή οτιδήποτε από μια απλή εξεταστική. Σκεπτόμενος όμως το χάλι σε πολλά αμιθέατρα που έχουν τόσα σπασμένα έδρανα δεν ξέρω. Για μενα όλα αυτά τα παραϊατρικά έπρεπε να ήταν στο ίδιο πανεπιστήμιο. Γιατί να χουμε τόσα εργαστήρια ανατομίας; Φαντάζομαι ότι κάποιο τρόπο θα βρουν να αποκλείσουν από αυτό το σύστημα ιατρική/οδοντιατρική. Όπως νιώθω πως δε θέλουν πολύ και τις κατατακτήριες (παλιά έπρεπε να είχες συναφές πτυχίο). Προσωπικά προτιμώ τις πανελλήνιες αν και βάρβαρες. Δεν είναι καλύτερο να ξέρεις μια και έξω αν μπήκες ιατρική παρά να το δεις σε 2 φάσεις; 

Και οι εξαιρέσεις συνεχίζονται. Τα ΤΕΦΑΑ έχουν ειδικό μάθημα, οι ξένες φιλολογίες επίσης. Η νομική είναι το μόνο τμήμα της σχολής κτλ κτλ. Να μπω για βιολόγος και να βγω γεωλόγος; Δεν στέκει για μενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια ολα αυτα ειναι εικασιες μιας εφημεριδας.Στα περασμενα χρονια εχω ακουσει δεκαδες υποθεσεις,σχεδια,ασησεις επι χαρτου.Ας μελετηθει πρωτα,ας προταθει,και οταν τα παιδια μας δινουν εισαγωγικες ακομα σχεδια θαναι.Ακομα θυμαμαι το σχεδιο συγχωνευσης πανεπιστημιων, Αθηνα λεγοταν νομιζω και εδω και 10,15 χρονια ακομα σχεδιο ειναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...