Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, phanispal είπε

Αν το πρόβλημα είναι η σκουριά, ένας μηχανικός/φανοποιός μέσα σε δευτερόλεπτα μπορεί να σου πει σε τι κατάσταση είναι. Αλλά και ο κάθε υποψήφιος αγοραστής μπορεί να ρωτήσει για να μάθει τι να κοιτάει.

Νομίζω ότι τα άλλα, δηλαδή σε τι κατάσταση είναι μηχανικά, αν καίει λάδι, αν έχει μπει σε καλίμπρα κ.λπ. είναι πιο δύσκολα να τα εντοπίσεις από τη σκουριά.

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η σκουριά.

Το πρόβλημα είναι ότι τα χιλιόμετρα κατεβαίνουν σε εξευτελιστικά επίπεδα και έρχονται με πλαστά ΚΤΕΟ και πολλές φορές τρακαρισμένα, όπου επισκευάζονται εδώ και πωλούνται ως "ευκαιρία"

Επίσης πρόβλημα είναι ότι η πινακίδες τους είναι ολοκαίνουριες, άρα δεν μπορείς να έχεις ούτε ιστορικό ιδιοκτητών, ούτε ατυχημάτων. Για να μην κρυβόμαστε, όλοι έχουμε τον φίλο ασφαλιστή που μας τα λέει. Σε ένα αυτοκίνητο εισαγωγής, η αγορά είναι τελείως τυφλή.

Επίσης, θα ήθελα να σχολιάσω παραπάνω που γράφεις άμα δεν είναι ελληνικό μας ξινίζει. Ναι προσωπικά μου ξινίζει. 

Αφενός γιατί με όλα τα παραπάνω προβλήματα που περιέγραψα, ο πωλητής ζητάει το μέγιστο της αξίας, και αφετέρου, είναι και θέμα ασφάλειας εάν το κοντέρ γράφει 100.000-150.000-200.000 χιλιόμετρα κάτω απ το πραγματικό.

 

Επεξ/σία από Dmoystakas
  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ξεκάθαρα παίζει πάρα πολύ εισαγωγή και πλέον παίζει πάρα πάρα πολύ leasing που τα παίρνει ο κάθε ........ς τους βγάζει το λάδι τα συντηρούν με τα βασικά και απαραίτητα και μετά τα πουλάνε στα 2/3 της αρχικής και είναι συνήθως πιωμενα. Δεν διάβασα όλες τις απαντήσεις συγχωρατε με αν έχει αναφερθεί κάτι. Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dmoystakas είπε

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η σκουριά.

Το πρόβλημα είναι ότι τα χιλιόμετρα κατεβαίνουν σε εξευτελιστικά επίπεδα και έρχονται με πλαστά ΚΤΕΟ και πολλές φορές τρακαρισμένα, όπου επισκευάζονται εδώ και πωλούνται ως "ευκαιρία"

Επίσης πρόβλημα είναι ότι η πινακίδες τους είναι ολοκαίνουριες, άρα δεν μπορείς να έχεις ούτε ιστορικό ιδιοκτητών, ούτε ατυχημάτων. Για να μην κρυβόμαστε, όλοι έχουμε τον φίλο ασφαλιστή που μας τα λέει. Σε ένα αυτοκίνητο εισαγωγής, η αγορά είναι τελείως τυφλή.

Επίσης, θα ήθελα να σχολιάσω παραπάνω που γράφεις άμα δεν είναι ελληνικό μας ξινίζει. Ναι προσωπικά μου ξινίζει. 

Αφενός γιατί με όλα τα παραπάνω προβλήματα που περιέγραψα, ο πωλητής ζητάει το μέγιστο της αξίας, και αφετέρου, είναι και θέμα ασφάλειας εάν το κοντέρ γράφει 100.000-150.000-200.000 χιλιόμετρα κάτω απ το πραγματικό.

 

Εντάξει, πήγαινε σε ελληνικό που δεν έχει αυτά τα θέματα LOL

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Dmoystakas είπε

Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους,

Είμαι σε διαδικασία αναζήτησης για μικρό 1000αρι (Aygo, 107, c1) για τις ανάγκες μου στην πόλη. 

Παρακολουθώ αγγελίες παντού, 3 φορές τη μέρα εδώ και 1,5 μήνα, μου έχει γίνει εμμονή.

Αυτό που πρόσεξα με σόκαρε..Παντού αυτοκίνητα εισαγωγής σε τιμές Ελληνικών..Έμποροι και ιδιώτες..Απ' ό,τι κατάλαβα, μόνο εγώ δε φέρνω αμάξια από το εξωτερικό στην Ελλάδα, όλοι οι άλλοι φέρνετε!! 

Πέρα από την πλάκα, τι γίνεται; Δοκίμασα να επικοινωνήσω με γνωστή εταιρεία που έκανε το μεγάλο της όνομα αγοράζοντας μεταχειρισμένα από ιδιώτες, ας την πούμε Spot a Car για να μη λέμε ονόματα και εκεί όλα από Γαλλία, Ιταλία, Βέλγιο, Γερμανία... Προς τιμήν τους δεν το κρύβουν, όχι ότι κρύβεται κιόλας, αλλά εγώ σε ένα αυτοκίνητο που μου έφεραν με 60.000 χλμ εντόπισα σκουριές.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά φορές που επικοινώνησα στο τηλέφωνο με ιδιώτες, στην ερώτηση μου εάν το αυτοκίνητο είναι ελληνικό, έπαιρνα απάντηση "Εισαγωγής φυσικά!" λες και είναι το νέο στάνταρ πλέον.

Εσείς θα πληρώνατε το 100% της αξίας ενός αυτοκινήτου (στην Ελληνική αγορά) που έχει άγνωστο ιστορικό, πιθανώς να έχει έρθει με πλαστά ΚΤΕΟ και έχει οργώσει όλο το Βέλγιο ενώ το κοντέρ γράφει 70.000χλμ πάνω ή μόνο εγώ είμαι ο μυστήριος της υπόθεσης;

Από την άλλη, εάν τύχει και μπει αγγελία Ελληνικό αυτοκίνητο (άσχετα από την κατάσταση του), εάν η τιμή είναι λογική φεύγει την άλλη μέρα! Έχοντας περιορισμένο χρόνο λόγω δουλειάς, δεν προλαβαίνω ούτε να τα δω.

Δηλώνω πλέον πολύ απογοητευμένος από την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά. Για τους μαντράδες το ξέραμε εδώ και χρόνια. Προσωπικά, τους αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι, τώρα που μπήκαν και ιδιώτες στο παιχνίδι, η αναζήτησή αγοράς αυτοκινήτου είναι μία διαδικασία ψυχοφθόρα.

Είμαι πλέον πεπεισμένος ότι η Ελλάδα κατάντησε το νεκροταφείο αυτοκινήτων της Ευρώπης.

 

Στην ίδια φάση και εγώ...

Έχω τρελαθεί. 

Με κουράζει.

Τελευταία φορά έψαχνα για καλό αυτοκίνητο σε αντιπροσωπευτική τιμή για 2 χρόνια. Τότε είχα το χρόνο όμως. Τώρα όμως λόγω επιπλέον δουλειάς, όπως λες και εσύ, δεν μπορώ.

Έχουν ανέβει και οι τιμές πάρα πολύ. Και των καινούργιων και των μτχ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, DeVilMaYcRyGR είπε

Ξεκάθαρα παίζει πάρα πολύ εισαγωγή και πλέον παίζει πάρα πάρα πολύ leasing που τα παίρνει ο κάθε ........ς τους βγάζει το λάδι τα συντηρούν με τα βασικά και απαραίτητα και μετά τα πουλάνε στα 2/3 της αρχικής και είναι συνήθως πιωμενα. Δεν διάβασα όλες τις απαντήσεις συγχωρατε με αν έχει αναφερθεί κάτι. Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους

Αυτό ακριβώς, και ούτε τα απαραίτητα, στο εξωτερικό που τα κρατάνε δυο με τρία χρόνια και μετά τα αλλάζουνε δεν τους ενδιαφέρει η σωστή συντήρηση και με μεγαλύτερο κόστος εργατοώρας. Δυστυχώς λόγο της οικονομίας μας θα είμαστε πάντα τα θύματα, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καλά εισαγωγής, απλά το μεγαλύτερο ποσοστό είναι γυρισμένα χιλιόμετρα. Βουλγαρία και Σερβία ειδικά, οι μαντράδες τα αγοράζουν με κλειστά μάτια κυριολεκτικά, δεν τους ενδιαφέρει η κατάσταση μόνο οι τιμές.

Από εξωτερικό μόνο με κολλητό - συγγενή μαντρά που να το κατέχει.

Επεξ/σία από johzio
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Bitbit είπε

δεν είναι θέμα προβάτων και λύκων. Είναι καθαρά θέμα μπατήριδων. 

Αν ο άλλος διαθέτει 2 και 4κ και θέλει και αυτοκίνητο, ε τι θα πάρει; Μπάλες θα πάρει. Και ζητάει και τα ρέστα από πάνω γιατί τον κοροϊδέψανε.

Όταν ψάχνει ο καθένας τη μεγάλη ευκαιρία θεωρώντας ότι έπιασε το λαχείο αυτά είναι τα αποτελέσματα.

Επίσης αυτό που λες για μεταχειρισμένα εισαγωγής, είσαι υπερβολικός.

Συμφωνώ σε ότι λες. το είχα κάνει και εγώ γιατί μέχρι εκεί εφθανε το χέρι μου με 100% συνείδηση της πράξης μου. Γνωρίζοντας εξαρχής τα θετικά και τα αρνητικά. 

Δημοσ.

Και εγώ το ίδιο.

Έχει η σύζυγος ένα seisento του 2001. Καλή σχετικά κατάσταση 94.000 χιλιόμετρα αλλά δεν έχει υδραυλικό τιμόνι ούτε αιρκοντίσιον και λέω ας ψάξω κάτι καλύτερο για να το αλλάξω.

Δυστυχώς απελπίστηκα. Για να πάρεις κάποιο μικρό σε κυβικά , αξιοπρεπές και αξιόπιστο πιο νέο μοντέλο και μάλιστα όχι τελευταίο , θέλεις ποσό από 5 έως 8.000 ευρώ ή πας σε ένα φτηνιάρικο συνήθως εισαγωγής που είναι σαν το καρπούζι που δεν ξέρεις τι θα σου βγει. Έτσι μιας και είμαστε σε δύσκολες εποχές αποφάσισα να του ρίξω 500 - 1000 ευρώ να το μαζέψω  να το κρατήσω. 

Δεν ξέρω αν κάνω καλά ο χρόνος θα δείξει.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Και εγώ το ίδιο.

Έχει η σύζυγος ένα seisento του 2001. Καλή σχετικά κατάσταση 94.000 χιλιόμετρα αλλά δεν έχει υδραυλικό τιμόνι ούτε αιρκοντίσιον και λέω ας ψάξω κάτι καλύτερο για να το αλλάξω.

Δυστυχώς απελπίστηκα. Για να πάρεις κάποιο μικρό σε κυβικά , αξιοπρεπές και αξιόπιστο πιο νέο μοντέλο και μάλιστα όχι τελευταίο , θέλεις ποσό από 5 έως 8.000 ευρώ ή πας σε ένα φτηνιάρικο συνήθως εισαγωγής που είναι σαν το καρπούζι που δεν ξέρεις τι θα σου βγει. Έτσι μιας και είμαστε σε δύσκολες εποχές αποφάσισα να του ρίξω 500 - 1000 ευρώ να το μαζέψω  να το κρατήσω. 

Δεν ξέρω αν κάνω καλά ο χρόνος θα δείξει.

Παρε την μετατροπή για το υδραυλικό και βρες και το κύκλωμα του a/c κι βάλε τα αν είναι καλό το αμάξι και κρατά το . Το αντίστοιχο μικρό εποχής κοστίζει τρεις περιουσίες και το κλέβουν κάθε δεύτερη μέρα

  • Like 1
Δημοσ.

Δίκαια η αγανάκτηση σου

Δυστυχώς όμως ο νομος της αγοράς πάντα υπερισχύει. Από την στιγμή που υπάρχει μεγάλη ζήτηση (ειδικα τώρα λογ  ελλείψεων) και δεν μπορεί να τροφοδοτηθεί η αγορά μεταχειρισμένου τότε αυξάνονται οι εισαγωγές.

Αν βάλεις στην εξίσωση και το ποσό εύκολο είναι να γυρίσεις χλμ και κυρίως χωρίς επιπτώσεις ε είναι λογικό να πουλάει ο άλλος φύκια για μεταξωτές κορδέλες

Ένα πρόβλημα λύνεται είτε με χρόνο είτε με χρήμα. Αποφάσισε τι θα του ρίξεις για να το λύσεις. Η παραπάνω λεφτά ή θα περιμένεις περισσότερο

  • Like 1
Δημοσ.

  Δύσκολοι καιροί για αγορά αυτοκινήτου είτε μεταχειρισμένου, είτε καινούργιου. Οι τιμές έχουν απογειωθεί λόγω ελλείψεων. 
Παρόλα αυτά δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις εάν ένα αυτοκίνητο είναι καλοσυντηρημένο ή όχι..
  *Αν είναι 5ετίας και έχει το βιβλίο σέρβις της αντιπροσωπείας ή από εξουσιοδοτημένο, αν έχει χαρτιά ΚΤΕΟ, αν είναι προσεγμένο εσωτερικά και εξωτερικά και αν τελικά το δει ένας φανοποιός για 3 λεπτά, δεν έχεις να φοβάσαι κάτι και ας έχει έρθει από τη Σαχάρα  με 200.000χλμ. 
 
Κάποτε είχαν πει ότι μπορείς να κάνεις μέχρι 5 αγοραπωλησίες αυτοκινήτων ανά έτος και από εκεί και έπειτα θα θεωρείσαι έμπορος και θα φορολογηθείς ανάλογα. Επειδή κάτι τέτοιο δεν υφίσταται ακόμα, ξέρω  κόσμο που για έξτρα εισόδημα εμπορεύεται αυτοκίνητα φέρνοντας τρακαρισμένα από εξωτερικό που τα συμμαζεύουν εδώ και τα πουλάνε για Ελληνικά ως ιδιώτες. Μιλάμε για 20 αυτοκινητα ετησίως, και πραγματικά δεν σου πάει στο μυαλό ότι το αυτοκίνητο ήρθε συντρίμμια ή από πλυμμηρησμένη περιοχή της Ιταλίας, γιατί όταν πας να το δεις θα σου παρουσιαστεί σαν ιδοκτήτης μια 65χρονη που σταματάει να οδηγάει γιατί λήγει το δίπλωμα της και για αυτό το πουλάει. Άσχετα αν ο γιός ή ο άντρας της έχουν 10  διαφορετικούς λογαριασμούς στο car.gr

 Οπότε, δεν είναι να εμπιστεύεσαι κανέναν στην Ελλάδα. Αν δεν είναι από γνωστό, ένας απλός έλεγχος από φανοποιό είναι αρκετός. Ο μηχανικός δεν αρκεί γιατί δεν μπορεί να δει τόσα πολλά μιας και δεν είναι μέσα στο μοτέρ. 

  Δεν είναι τυχαίο ότι υπάρχουν τόσες ανεξάρτητες μάντρες αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Ανθίζουν οι κλάδοι που μπορείς να κοροϊδέψεις τον πελάτη και να βγάλεις μεγάλο κέρδος με το μικρότερο δυνατό κόπο.

*Αν κάποιος ψάχνει για 15ετίας σε άριστη κατάσταση από ναυτικό με 35000 χλμ σε τιμή χάρισμα... χλωμό.

 

Δημοσ.

Παιδιά υπάρχει online ελεγκτικό εργαλείο πιθανώς για κάθε χώρα. Στην Αγγλία χρησιμοποιούμε Car Vertical όπου με το VIN ή τις πινακίδες του αυτοκινήτου έχουμε φουλ ιστορικό από την ώρα που έφυγε από το εργοστάσιο. 

Δείτε αν η υπηρεσία υποστηρίζεται και στην Ελλάδα. 

Δημοσ.

Ο αδερφός μου έχει μάντρα αυτοκινήτων...κυρίως εμπορεύεται αυτοκίνητα μικρού κυβισμού όπως augo c1 κοκ.στ Google έχει 5 αστέρια σαν έμπορας.δε το αναφέρω γ διαφήμιση.απλα ξέρω τι πουλάει και το κάνει σωστα.φερνει κυρίως απ' έξω εισαγωγής.οτι έχει φέρει απ' έξω τον έχει βγάλει ασπροπροσωπο.στην ελληνική αγορά ακόμα και οι εταιρείες leasing κατεβάζουν χλμ,φτιάχνουν λαμαρίνες και γενικά μια κατάσταση χαοτική.απ έξω ότι πάρεις εκτός από Βουλγαρία είναι ελεγμένο γ τα χλμ του και γενικά η κατάσταση των έξω είναι πιο "σωστή" από τα δικά μας.service αντιπροσωπείας,καθαρα μέσα γενικά τα προσέχουν.υπαρχουν και οι μπαχτατζηδες δε διαφωνώ καθόλου.που παίρνουν σαπακια και προσπαθούν να βγάλουν στο τάλιρο το 50% της αξίας.και μετά τους κυνηγάνε σε γνωστά περιοδικά,σάιτ αυτοκινήτου 

Όσο για το κινητήρα κανένας μαντράς δεν είναι μέσα στ κινητήρα να ξέρει τι θ βγάλει.φυσικα ο υποψήφιος αγοραστής δε θα πάρει γουρούνι στ σακι.θα τ πάει αντιπροσωπεία θα δώσει ένα 50αρικο και θ τ ξεψαχνισουν.ολοι οι μαντραδες έχουν 2_3 άκρες να προμηθεύονται αμάξια και αποφασίζει τι θέλει να πουλάει και με τι κέρδος.😉η σαπακια και θα βγάλει ένα μεγάλο κέρδος με κάποια Χ χρονική διάρκεια η θα πουλάει σωστά αυτοκίνητα ζεστά ζεστά σα κουλούρια κάθε μέρα και το κέρδος θα έρχεται με τ καιρό.

Όπως προείπε και ο φίλος αν ψάχνεις αμάξι να δώσεις 2_3k μη περιμένεις πολλά...

Όσο για τις τιμές τελωνείου αν φέρεις ένα αμάξι απ' έξω θα σου έρθει σχεδόν!!μία η άλλη  με το να τ πάρεις εδώ.εχουν αλλάξει τ πράγματα στα τελωνεία.και μιλάμε γ σωστά αυτοκίνητα.αν πάρεις ένα αμάξι 107 1500ευρω ναι Οκ θα σου βγει τσάμπα και θα τα δώσεις για συνέργεια μετά.

Αλλά στη κατηγορία των aygo,c1 με 4500+ βρίσκεις να κάνεις τη δουλειά σου αξιοπρεπεστατα και να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με ξεπερναει παντως που θεωρειτε ολοι σαν κριτηριο "καλου" ιστορικου το να εχει κανει service "αντιπροσωπειας" :).  Ενω ας πουμε αν ενα book ειναι ενημερωμενο με σφραγιδες απο ενα εξειδικευμενο με πολυετη ιστορια και εμπειρια στον χωρο θα σας ξυνισει :)

Επεξ/σία από NTC Labs
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Με ξεπερναει παντως που θεωρειτε ολοι σαν κριτηριο "καλου" ιστορικου το να εχει κανει service "αντιπροσωπειας" :).

για ποιο λόγο εσύ δεν το θεωρείς καλό?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, P_M είπε

για ποιο λόγο εσύ δεν το θεωρείς καλό?

Διοτι αντιπροσωπεια δεν σημαινει αυτοματα και καλοι μηχανικοι ή οτι θα κανουν αυτα που προβλεπονται ( και ας γραψουν στο book οτι εγιναν). Μη το  αναλυσουμε περι αντιπροσωπειων ειδικα στο ελλαδισταν.

Κοιτας ας πουμε μια αλφα να αγορασεις και βλεπεις ιστορικο απο τον σφακιανακη. Και μια αλλαη με ιστορικο απο Ζεμπερλιγκο η Κορνελακη. Ε να με συγχωρεις αλλα θα προτιμησω τους αλλους και οχι τον σφακιανακη που αφηνει σε PDI ( το οποιο το εχεις πληρωσει ) ξεβιδωτο μπροστα προφυλακτηρα.

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...