Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω ενα αμαξι, με βενζινη, το οποιο εβγαινε και με μαμα αεριο. Στο βιβλιο σερβις λεει καθε 60.000χλμ σεβρις το αεριο

Σε αυτο οταν εβαλα αεριο, το βιβλιο του εγκαταστατη εγραφε καθε 30.000

Μετα απο χρονια μου εδωσε αλλο βιβλιο που ελεγε καθε 25.000, και τελος στα 20.000

Τελος σε αλλο αυτοκινητο, μου εδωσε βιβλιο αλλος εγκαταστατης που λεει καθε 15.000

 

Εδω υπαρχουν 2 θεματα.
Καθε ποτε πρεπει να κανω σερβις και γιατι μειωνουν συνεχεια τα διαστηματα (υποθετω για περισσοτερα€€€)

Και αμα βαλεις αεριο τωρα και σου λεει καθε 15.000 σερβις, αλλα δεν το πας, μετα χανεις την εγγυηση... Οπότε σε δένει κομπο...

Δημοσ.
3 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Έχω ενα αμαξι, με βενζινη, το οποιο εβγαινε και με μαμα αεριο. Στο βιβλιο σερβις λεει καθε 60.000χλμ σεβρις το αεριο

Σε αυτο οταν εβαλα αεριο, το βιβλιο του εγκαταστατη εγραφε καθε 30.000

Μετα απο χρονια μου εδωσε αλλο βιβλιο που ελεγε καθε 25.000, και τελος στα 20.000

Τελος σε αλλο αυτοκινητο, μου εδωσε βιβλιο αλλος εγκαταστατης που λεει καθε 15.000

 

Εδω υπαρχουν 2 θεματα.
Καθε ποτε πρεπει να κανω σερβις και γιατι μειωνουν συνεχεια τα διαστηματα (υποθετω για περισσοτερα€€€)

Και αμα βαλεις αεριο τωρα και σου λεει καθε 15.000 σερβις, αλλα δεν το πας, μετα χανεις την εγγυηση... Οπότε σε δένει κομπο...

Υπάρχει ήδη θέμα εδώ που έχει συζητηθεί αναλυτικά . Το πιο σωστό είναι με τις ώρες λειτουργίας , γιατί άλλο ένα αμάξι που κινείται στη πόλη συνεχώς και άλλο ένα αμάξι εκτός πόλης . 

Καλό είναι κάθε 15000 χιλιόμετρα γιατί πλεον το μείγμα αναλόγως περιέχει και ποσότητα λάδι. Για επιπλέον προστασία βάζουν και επιπλέον φίλτρο πριν τα μπεκ που με φυγόκεντρο δύναμη μαζεύει το λάδι .

Τουλάχιστον εγώ κάθε 15000 χιλιόμετρα έκανα αλλαγή και του μειωτηρα και της γραμμής το φίλτρο.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/185683-αυτοκίνητα-με-υγραέριο-γνώμες/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Υπάρχει ήδη θέμα εδώ που έχει συζητηθεί αναλυτικά . Το πιο σωστό είναι με τις ώρες λειτουργίας , γιατί άλλο ένα αμάξι που κινείται στη πόλη συνεχώς και άλλο ένα αμάξι εκτός πόλης . 

Καλό είναι κάθε 15000 χιλιόμετρα γιατί πλεον το μείγμα αναλόγως περιέχει και ποσότητα λάδι. Για επιπλέον προστασία βάζουν και επιπλέον φίλτρο πριν τα μπεκ που με φυγόκεντρο δύναμη μαζεύει το λάδι .

Τουλάχιστον εγώ κάθε 15000 χιλιόμετρα έκανα αλλαγή και του μειωτηρα και της γραμμής το φίλτρο.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/185683-αυτοκίνητα-με-υγραέριο-γνώμες/

μειωτηρα φανταζομαι εννοεις τον πνευμονα;

ε ναι οταν κανουμε σερβις αλλαζουμε και τα 2 φιλτρα

γιατι βαζουν λαδι στο μειγμα; το εχω παρατηρησει και εγω.

στις 177 σελιδες του θεματος, ειλικρινα, βαριεμαι να αναζητησω σε ποσα σημεια μιλανε για σερβις

ειμαι περιεργος καποιος που εχει renault, dacia κτλ με αεριο, τι λενε τα βιβλια. ή και τα παλαιοτερα fiat

κατι μειχανικοι μου εχουν πει επισης τα μπουζι με αεριο να τα αλλαζω στο μισο απο οτι λεει ο κατασκευαστης τους. 

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
Δημοσ.

Μετά τη μετατροπή έχω κάνει ήδη ήδη 205.000 χιλιόμετρα με υγραέριο. 

Ο εγκαταστάτης μου λέει σέρβις κάθε 15.000 χιλιόμετρα αλλαγή φίλτρων και έναν έλεγχο στο δρόμο που χρεώνει 30 ευρώ. Ποτέ δε σκέφτηκα την εγγύηση διότι πιστεύω άκρη δεν βρίσκεις αλλά και ποτέ δεν ακολούθησα την τακτική των 15.000. Άλλες φορές πάω στα 20.000 άλλες στα 30.000 χιλιόμετρα. Το σκεπτικό μου είναι να μην σου κάτσει πολύ χάλια καύσιμο διότι και στα 5 ή 10 χιλιάδες χιλιόμετρα να είσαι θα σου βγάλει τα φίλτρα οφ. Για αυτό και επειδή ξέρουμε για τα καύσιμα στη χώρα μας , προσέχουμε την απόδοση και αν δούμε ότι κάτι δεν πάει καλά τότε πάμε για ένα σέρβις ακόμη και πιο γρήγορα από αυτό που συνιστά ο εγκαταστάτης μας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...