Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα την βοήθεια - απόψεις των φίλων για το πρόβλημα που έχω με πλαίσιο. 

Αγόρασα τον Ιανουάριο του 2021 μια tv sony 75 ιντσών,τον Οκτώβριο του 2021 παρουσίασε πρόβλημα. Μετά από επικοινωνία που είχα με την εταιρία που την αγόρασα με παρέπεμψε στην Sony η οποία μου έστειλε τεχνικό που την άνοιξε στον χώρο μου λόγω δυσκολίας μεταφοράς.το πόρισμα του τεχνικού καμένη οθόνη. Προτείνει αντικατάσταση, εγώ μετά από την απογοήτευση μου απο την Sony καθώς ήμουν επι 13 χρόνια κάτοχος Samsung τους έστειλα έτοιμα για επιστροφή χρημάτων η Sony με απέρριψε που το βρήκα λογικό καθώς τα χρήματα τα εισέπραξε το πλαίσιο. Αμέσως απευθύνομαι σε αυτούς όπου και με την σειρά τους με απέρριψαν και αυτοί. Η όλη διαδικασία με πάει Δεκεμβρι. Επόμενη κίνηση να γίνω μέλος του κεπκα (προστασία καταναλωτή) και αναλαμβάνουν αυτοί, σήμερα δέχθηκα και πάλι email απόρριψης απο πλαίσιο.Αν γνωρίζει κάποιος κάτι με παρόμοια υπόθεση θα ήθελα τοις συμβουλές σας. Να επισημάνω οτι τους πρότεινα να πάρουν αυτοί την tv συσκευασμένη απο την Sony που μου την αντικαθιστουν, να μου δώσουν πιστωτικό και να πληρώσω επιπλέον 400€ για αγορά Samsung 75 ιντσών Ευχαριστώ. 

_20211230_191619.JPG

Δημοσ.

Αν θυμαμαι καλα, για να εκδωθει πιστωτικό και να παρεις αλλο προϊον, θα πρεπει να εγκρινει η εταιρεια (sony) πιστωτικό. Αυτό γίνεται ΜΟΝΟ αν δεν μπορει να γινει αντικατασταση με ιδιο ή νεωτερο μοντελο. απο την στιγμη που σου ειπε η εταιρεια αντικατασταση, δεν μπορεις να διεκδικησεις κατι αλλο.

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σου. 

Εχω διαβάσει ευρωπαϊκό νόμο όπου αναφέρει επισκευή - αντικατάσταση - υπαναχωρηση της αγοράς χωρίς να βάζει προτεραιότητα σε ένα από τα παραπάνω, εφόσον η ζημιά είναι αξιόλογη και δεν είναι μια βίδα. Δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω πάντως είμαι διατεθειμένος να το φτάσω και δικαστικά. Όλο το θέμα είναι διαδικαστικό και στην θέληση των αρμόδιων υπαλλήλων. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, kallair είπε

Αν θυμαμαι καλα, για να εκδωθει πιστωτικό και να παρεις αλλο προϊον, θα πρεπει να εγκρινει η εταιρεια (sony) πιστωτικό. Αυτό γίνεται ΜΟΝΟ αν δεν μπορει να γινει αντικατασταση με ιδιο ή νεωτερο μοντελο. απο την στιγμη που σου ειπε η εταιρεια αντικατασταση, δεν μπορεις να διεκδικησεις κατι αλλο.

Η σειρα ειναι αντικατασταση επισκευη πιστωτικο.Όπως ακριβω τα λεει ο κύριος απο πανω

Επεξ/σία από SPY_oo7
Δημοσ.

Από την στιγμή που η Sony λέει αντικατάσταση ,δεν νομιζω ότι μπορείς να πάρεις επιστροφή χρημάτων.Στην τελική παρτην σφραγισμένη ,πουλά την και πάρε την samsung

  • Like 1
Δημοσ.

Επίσης , όχι οτι είμαι και κανας "δικηγόρος", αλλά ο τίτλος θα έπρεπε να είναι πιο πολύ "πρόβλημα με την Sony" , παρά με το Πλαίσιο. Δεν έχει καμμία σχέση ο μεταπωλητής σε αυτή τη φάση.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 31/12/2021 στις 7:42 ΠΜ, panoskir είπε

Από την στιγμή που η Sony λέει αντικατάσταση ,δεν νομιζω ότι μπορείς να πάρεις επιστροφή χρημάτων.Στην τελική παρτην σφραγισμένη ,πουλά την και πάρε την samsung

Εγώ τους ζήτησα να δώσουν πίστωση στο πλαίσιο και με την σειρά του να εξυπηρετήσει έμενα, ακόμα αναμένω ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Καλή χρονιά σε όλους. 

Στις 31/12/2021 στις 11:05 ΠΜ, gerokost είπε

Επίσης , όχι οτι είμαι και κανας "δικηγόρος", αλλά ο τίτλος θα έπρεπε να είναι πιο πολύ "πρόβλημα με την Sony" , παρά με το Πλαίσιο. Δεν έχει καμμία σχέση ο μεταπωλητής σε αυτή τη φάση.

Στρεφομαι ενάντια του πωλητή αυτή την οδηγία έχω και απο το ΚΕΠΚΑ, ελπίζω στην κατανόηση τους μιας και θα κάνω πάλι από τους ίδιους την αγορά tv, Δεν τους ζητώ να αλλαξω είδος. 

Το θέμα το ζορίζω πολύ το καταλαβαίνω αλλά το κόστος της είναι τεράστιο για τα οικονομικά μου δεδομένα. Κάποιος θα πει αφού δεν τα έχεις περίσσια γιατί τα δίνεις. 

Θα πω πως ο καθένας από εμάς έχει κάποιο απωθημένο στην περίπτωση μου μεγάλη tv. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...