touloumelek Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 31 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε Το τιμολόγιο είναι B2B αγορά. Άλλα χωράφια, άλλοι νόμοι. Στο νόμο αυστηρά σχετικά με την υπαναχώρηση υπάρχουν κατηγορίες που δεν επιστρέφονται μετά από αποσφράγιση και τα αναλώσιμα περιλαμβάνονται σε αυτήν την κατηγορία. Είτε είσαι καταναλωτής, είτε εταιρία. Το αν μπορείς να βρεις το δίκαιο σου σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, προφανώς και μπορείς εάν το κυνηγήσεις. Φιλε μου επειδη εχουμε επιχείρηση, εαν ενα προιον που εχουμε αποστείλει ( και με τιμολογιο ) ειναι ελαττωματικό, πολυ απλα γινεται αντικατασταση και μαλιστα επειδη υπαρχουν και οι χρόνοι παράδοσης, εαν χρειαζεται αλλον τοσο χρονο για να σταλει το νεο και μη ελαττωματικο προιον, του δινουμε το δικαιωμα σε αυτη την περιπτωση να παρει και τα χρηματα πισω καθως το σφαλμα ειναι απο τη δικη μας μερια. Εαν φυσικα θελεις να αποκαλείσαι επαγγελματιας. Διαφορετικα μπορεις να κρυφτεις πισω απο το νομικο πλαισιο για να γλιτωσεις κατι το ελαχιστο και να σου στοιχίσει φυσικα σε αξιοπιστία και μελλοντικους πελατες, τοτε οκ το βλεπεις και ετσι. Οπως και να εχει, το θεμα εχει ληξει καθως μετα απο την 2η προσπαθεια δεχθηκαν να το κανουν αντικατασταση - πραγμα το οποιο δεν εγινε οπως αναφερω και στο θεμα παραπανω - και επιστράφηκε το ποσο που ειχα πληρωσει ως πελατης. 1
loverman210 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 One last thing to note: Βάσει του νόμου δίνεται το δικαίωμα στον πωλητή (Skroutz) να μην δέχεται επιστροφές. Κανένας όμως νόμος δεν τον αναγκάζει να το κάνει αυτό. Δηλαδή αν το ήθελαν θα μπορούσαν να δεχτούν επιστροφές ΚΑΙ με τιμολόγια (αρκεί να εκδώσεις κ εσύ ένα τιμολόγιο επιστροφής) όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Γενικά πολλά καταστήματα δέχονται με αυτόν τον τρόπο επιστροφές. Μη ξεγελιέστε απο τα λαμόγια τους κολοσσούς που νομίζουν ότι με γλώσσα ξύλινη και αυθαίρετες αναφορές στον εκάστοτε νόμο ότι τρώμε κουτόχορτο. 2
sortie Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 5 ώρες πριν, loverman210 είπε One last thing to note: Βάσει του νόμου δίνεται το δικαίωμα στον πωλητή (Skroutz) να μην δέχεται επιστροφές. Κανένας όμως νόμος δεν τον αναγκάζει να το κάνει αυτό. Δηλαδή αν το ήθελαν θα μπορούσαν να δεχτούν επιστροφές ΚΑΙ με τιμολόγια (αρκεί να εκδώσεις κ εσύ ένα τιμολόγιο επιστροφής) όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Γενικά πολλά καταστήματα δέχονται με αυτόν τον τρόπο επιστροφές. Μη ξεγελιέστε απο τα λαμόγια τους κολοσσούς που νομίζουν ότι με γλώσσα ξύλινη και αυθαίρετες αναφορές στον εκάστοτε νόμο ότι τρώμε κουτόχορτο. Έψαξα να δώ πάντως και όντως υπάρχει σχετική οδηγία ότι δεν προβλέπεται βάση νόμου υπαναχώρηση με τιμολόγιο. Δικαίωμα υπαναχώρησης (www.gov.gr) ερώτηση 4.6 Αν κρίνω και από την εμπειρία του συμφορουμίτη από ότι φαίνεται κάνουν πίσω σε περιπτώσεις που χρειάζεται.
vasilllis Δημοσ. 12 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2022 εδω https://www.skroutz.gr/ecommerce/return_policy παντως λεει Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, το δέμα να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής - επιστροφής εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο.
silkman Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2022 Επανέρχομαι στο "αγαπημένο" μας σκρουτζ γιατί μόλις ανακάλυψα ότι τις αρνητικές κριτικές που πριν σου έλεγαν να τις επαναδιατυπώσεις, πλέον τις κάνουν shadow ban* *εμφανίζονται κανονικά μόνο σε εσενα που την έγραψες αλλά σε κανέναν άλλο. Μπραβο παιδιά, συνεχίστε έτσι. 3 1 1
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2022 Μου αρέσει που ψάχνουμε την χαμηλότερη τιμή και μετά γκρινιάζουμε που όσοι την προσφέρουν είναι κάτι απίθανα μαγαζάκια που δεν είναι και πολύ επαγγελματίες.
stratos979 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, silkman είπε Επανέρχομαι στο "αγαπημένο" μας σκρουτζ γιατί μόλις ανακάλυψα ότι τις αρνητικές κριτικές που πριν σου έλεγαν να τις επαναδιατυπώσεις, πλέον τις κάνουν shadow ban* *εμφανίζονται κανονικά μόνο σε εσενα που την έγραψες αλλά σε κανέναν άλλο. Μπραβο παιδιά, συνεχίστε έτσι. αυτό δεν είναι προς το συμφέρον του πελάτη, αυτό είναι πάτος και να παίζει ο πελάτης τζόκερ αγαπητέ, αν θα πέσει σε καλό μαγαζί ή σε κακό που κρύβουν τα reviews Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2022 από stratos979 και άλλα 1 1
silkman Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2022 Στις 23/9/2022 στις 1:57 ΜΜ, stratos979 είπε αυτό δεν είναι προς το συμφέρον του πελάτη, αυτό είναι πάτος και να παίζει ο πελάτης τζόκερ αγαπητέ, αν θα πέσει σε καλό μαγαζί ή σε κακό που κρύβουν τα reviews Πλεον στο σκρουτζ οταν βλέπω προϊόν να έχει μηδεν κριτικές το αντιμετωπίζω σαν να εχει 1*
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα