Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Το τιμολόγιο είναι B2B αγορά. Άλλα χωράφια, άλλοι νόμοι.

Στο νόμο αυστηρά σχετικά με την υπαναχώρηση υπάρχουν κατηγορίες που δεν επιστρέφονται μετά από αποσφράγιση και τα αναλώσιμα περιλαμβάνονται σε αυτήν την κατηγορία. Είτε είσαι καταναλωτής, είτε εταιρία. 

Το αν μπορείς να βρεις το δίκαιο σου σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, προφανώς και μπορείς εάν το κυνηγήσεις.

Φιλε μου επειδη εχουμε επιχείρηση, εαν ενα προιον που εχουμε αποστείλει ( και με τιμολογιο )  ειναι ελαττωματικό, πολυ απλα γινεται αντικατασταση και μαλιστα επειδη υπαρχουν και οι χρόνοι παράδοσης, εαν χρειαζεται αλλον τοσο χρονο για να σταλει το νεο και μη ελαττωματικο προιον,  του δινουμε το δικαιωμα σε αυτη την περιπτωση να παρει και τα χρηματα πισω καθως το σφαλμα ειναι απο τη δικη μας μερια. Εαν φυσικα θελεις να αποκαλείσαι επαγγελματιας.  Διαφορετικα μπορεις να κρυφτεις πισω απο το νομικο πλαισιο για να γλιτωσεις κατι το ελαχιστο και να σου στοιχίσει φυσικα σε αξιοπιστία και μελλοντικους πελατες, τοτε οκ το βλεπεις και ετσι. Οπως και να εχει, το θεμα εχει ληξει καθως μετα απο την 2η προσπαθεια δεχθηκαν να το κανουν αντικατασταση - πραγμα το οποιο δεν εγινε οπως αναφερω και στο θεμα παραπανω - και επιστράφηκε το ποσο που ειχα πληρωσει ως πελατης.    

  • Like 1
  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

One last thing to note:

Βάσει του νόμου δίνεται το δικαίωμα στον πωλητή (Skroutz) να μην δέχεται επιστροφές. Κανένας όμως νόμος δεν τον αναγκάζει να το κάνει αυτό.

Δηλαδή αν το ήθελαν θα μπορούσαν να δεχτούν επιστροφές ΚΑΙ με τιμολόγια (αρκεί να εκδώσεις κ εσύ ένα τιμολόγιο επιστροφής) όπως αναφέρθηκε παραπάνω.

Γενικά πολλά καταστήματα δέχονται με αυτόν τον τρόπο επιστροφές.
Μη ξεγελιέστε απο τα λαμόγια τους κολοσσούς που νομίζουν ότι με γλώσσα ξύλινη και αυθαίρετες αναφορές στον εκάστοτε νόμο ότι τρώμε κουτόχορτο.

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, loverman210 είπε

One last thing to note:

Βάσει του νόμου δίνεται το δικαίωμα στον πωλητή (Skroutz) να μην δέχεται επιστροφές. Κανένας όμως νόμος δεν τον αναγκάζει να το κάνει αυτό.

Δηλαδή αν το ήθελαν θα μπορούσαν να δεχτούν επιστροφές ΚΑΙ με τιμολόγια (αρκεί να εκδώσεις κ εσύ ένα τιμολόγιο επιστροφής) όπως αναφέρθηκε παραπάνω.

Γενικά πολλά καταστήματα δέχονται με αυτόν τον τρόπο επιστροφές.
Μη ξεγελιέστε απο τα λαμόγια τους κολοσσούς που νομίζουν ότι με γλώσσα ξύλινη και αυθαίρετες αναφορές στον εκάστοτε νόμο ότι τρώμε κουτόχορτο.

Έψαξα να δώ πάντως και όντως υπάρχει σχετική οδηγία ότι δεν προβλέπεται βάση νόμου υπαναχώρηση με τιμολόγιο.

Δικαίωμα υπαναχώρησης (www.gov.gr) ερώτηση 4.6

Αν κρίνω και από την εμπειρία του συμφορουμίτη από ότι φαίνεται κάνουν πίσω σε περιπτώσεις που χρειάζεται.

Δημοσ.

εδω   https://www.skroutz.gr/ecommerce/return_policy   παντως λεει 

  • Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, το δέμα να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής - επιστροφής εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο.
  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.

Επανέρχομαι στο "αγαπημένο" μας σκρουτζ γιατί μόλις ανακάλυψα ότι τις αρνητικές κριτικές που πριν σου έλεγαν να τις επαναδιατυπώσεις, πλέον τις κάνουν shadow ban*

*εμφανίζονται κανονικά μόνο σε εσενα που την έγραψες αλλά σε κανέναν άλλο.

Μπραβο παιδιά, συνεχίστε έτσι. 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Μου αρέσει που ψάχνουμε την χαμηλότερη τιμή και μετά γκρινιάζουμε που όσοι την προσφέρουν είναι κάτι απίθανα μαγαζάκια που δεν είναι και πολύ επαγγελματίες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, silkman είπε

Επανέρχομαι στο "αγαπημένο" μας σκρουτζ γιατί μόλις ανακάλυψα ότι τις αρνητικές κριτικές που πριν σου έλεγαν να τις επαναδιατυπώσεις, πλέον τις κάνουν shadow ban*

*εμφανίζονται κανονικά μόνο σε εσενα που την έγραψες αλλά σε κανέναν άλλο.

Μπραβο παιδιά, συνεχίστε έτσι. 

αυτό δεν είναι προς το συμφέρον του πελάτη, αυτό είναι πάτος και να παίζει ο πελάτης τζόκερ αγαπητέ, αν θα πέσει σε καλό μαγαζί ή σε κακό που κρύβουν τα reviews

 

Επεξ/σία από stratos979
και άλλα
  • Like 1
  • Thanks 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 23/9/2022 στις 1:57 ΜΜ, stratos979 είπε

αυτό δεν είναι προς το συμφέρον του πελάτη, αυτό είναι πάτος και να παίζει ο πελάτης τζόκερ αγαπητέ, αν θα πέσει σε καλό μαγαζί ή σε κακό που κρύβουν τα reviews

 

Πλεον στο σκρουτζ οταν βλέπω προϊόν να έχει μηδεν κριτικές το αντιμετωπίζω σαν να εχει 1*

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...