Giama Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Στις 16/2/2022 στις 11:09 ΠΜ, loverman210 είπε Καλησπέρα, Μου έχουν κάνει κ εμένα αυτή τη π*****α. Επί της ουσίας αυτό που διαφημίζουν ως "Ασφάλεια αγορών Skroutz" δεν είναι τίποτα παραπάνω από τα προβλεπόμενα του νόμου που πρέπει να ισχύουν παντού: Αν δηλαδή ο καταναλωτής αλλάξει γνώμη, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει τα χρήματα του πίσω. Παρόλα αυτά σε ορισμένες περιπτώσεις υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις όπως π.χ για λόγους υγιεινής κλπ (βλέπε εδώ) στις οποίες όμως περιλαμβάνεται και η αγορά με τιμολόγιο . Δυστυχώς, αυτό ισχύει βάσει νόμου. (Διάβασε το άρθρο του νόμου στο kodiko.gr (1)). Τα πραγματικά προβλήματα για μένα όμως είναι: Το παραπλανητικό marketing "Ασφάλεια αγορών Skroutz" αφού κάτι τέτοιο ισχύει για όλα τα καταστήματα ανεξαρτήτως Skroutz βάσει νόμου. Το "θάψιμο" των εξαιρέσεων σε παραπομπή της παραπομπής βοηθητικής σελίδας και η μη προβολή σε prominent σημείο. Τι εννοώ; Από τη σελίδα προϊόντος π.χ. εδώ, κάνεις κλίκ στην "Ασφάλεια αγορών Skroutz". Μετά κάνεις δεύτερο κλικ στο "δες αναλυτικά" στο popup. Μετά σε μεταφέρει στη σελίδα βοήθειας "byers protection program" κ αν τα καταφέρεις κ φτάσεις μέχρι εδώ (kudos to you!) πρέπει να κάνεις ακόμα ένα κλικ στη μέση της σελίδας στα ψιλά γράμματα που γράφει "Πολιτική επιστροφών". Σε αυτή λοιπόν τη σελίδα πρέπει να φτάσεις στην τελευταία γραμμή κάτω κάτω όπου αναφέρει τον εν λόγω περιορισμό. Όπως είχε πει και κάποιος, κάποτε, ότι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό. Ειδικά αν πρόκειται για μελάνια που ένα τεράστιο ποσοστό κόσμου αγοράζει με τιμολόγιο. Στη δική σου τώρα περίπτωση ισχύει αυτό που είπε ο @kyr123 παραπάνω: Δεν μιλάμε για υπαναχώρηση εδώ αλλά ξεκάθαρα για ελαττωματικό προϊόν. Οφείλεις να επικοινωνήσεις και να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ αντικατάσταση. Προσωπικά, μέσω Skroutz -αν αγοράσω ποτέ- αγοράζω μόνο προϊόντα μικρής αξίας. Και αυτό γιατί πάντα κάτι θα συμβεί, κάτι θα προκύψει και ο ριγμένος τελικά θα είναι πάντα ο καταναλωτής και όχι το Skroutz. Για να μη μιλήσω για τα μεταφορικά που τα αυξάνουν όποτε τους καπνίσει (ήταν 2, γίνανε 2,5 και τώρα 3)... Εξαιρετικά χρήσιμο το post σου, να'σαι καλά. Έψαξα λίγο το νόμο προσπαθώντας να βρω την εξαίρεση για το τιμολόγιο γιατί μου έκανε εντύπωση. Δεν αναφέρεται ξεκάθαρα αλλά πιθανότατα είναι αυτονόητο επειδή μιλάει για καταναλωτές και στο άρθρο 1α ορίζει τον καταναλωτή ως "κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα". 1
lector Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2022 Στις 15/2/2022 στις 4:49 ΜΜ, touloumelek είπε ενα που ηταν για lexmark 417dn δεν το αναγνωριζε Μπορεις να ανεβασεις μια φωτο το ΚΟΥΤΙ του τονερ (να φαινεται και η σχετικη ετικετα);
touloumelek Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2022 13 ώρες πριν, lector είπε Μπορεις να ανεβασεις μια φωτο το ΚΟΥΤΙ του τονερ (να φαινεται και η σχετικη ετικετα); Τελικά μετα απο το 2ο αιτημα και αφου τονισα οτι ειναι ελαττωματικο, δεχθηκαν το αιτημα επιστροφης και το παρελαβαν. Επρεπε να γινει 2η φορα. Αν το αφηνα απλα δε θα γινοταν ποτε. Παρολα αυτα το να μην μπορεις να βρεις το καταστημα απο το οποιο το εχεις αγορασει ( εστω και μεσω του καλαθιου του Skroutz ) γιατι το τηλεφωνο που εχουν στα στοιχεια τιμολογιου δεν λειτουργει, μου χτυπησε καπως. Ελπιζω να παραλαβω λειτουργικο αυτη τη φορα. Περιεχω την εικονα απο το κουτι αλλα και απο την ενδειξη που εβγαζε το εκτυπωτης. Το μοντελο ειναι το σωστο. Το αναφερει και πανω. Ευχαριστω και παλι την ομαδα για τη βοηθεια. 2
silkman Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2022 Συγχαρητήρια, τί άλλο να πω. Να σου βγάζουν την ψυχή για τα αυτονόητα. 1
touloumelek Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2022 4 λεπτά πριν, silkman είπε Συγχαρητήρια, τί άλλο να πω. Να σου βγάζουν την ψυχή για τα αυτονόητα. Ναι η αληθεια ειναι οτι δε θα επρεπε να γινει αυτο απο την αρχη. Δεν ειχα σκοπο να ασχοληθω περαιτερω για να πω την αληθεια ομως μου χτυπησε ασχημα η τοσο απολυτη και γρηγορη απαντηση απορριψης ενω ειχα δηλωσει οτι το προιον ηταν ελαττωματικο. Και το καλο ειναι οτι απο το συγκεκριμενο καταστημα πηρα 2 toner, ενα εκ των οποιων ηταν ενταξει. Θελω να πω πως εαν ειχα κακες προθεσεις του στυλ πελατης που το κανει συνηθειο να παιρνε κατι και μετα να ζηταει κατι αλλο ή αλλαξε γνωμη κλπ ( υπαρχουν και αυτες οι κατηγοριες ) θα το ζητουσα και για τα 2 προιοντα. Ευχαριστω και παλι! 2
lector Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2022 4 ώρες πριν, touloumelek είπε Περιεχω την εικονα απο το κουτι αλλα και απο την ενδειξη που εβγαζε το εκτυπωτης. Το μοντελο ειναι το σωστο. Το αναφερει και πανω. Σε καποια τονερ γραφει στο κουτι "410 series", το οποιο ΔΕΝ καλυπτει το 417. Ειναι οντως το σωστο, απλα ηθελα να δω αν εκεινοι εχουν πατημα να σου πουν οτι "ας το εβλεπες στο κουτι πριν να το ανοιξεις". Δεν εχουν λοιπον δικαιολογια τετοια εσυ εισαι ενταξει. 1
touloumelek Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2022 37 λεπτά πριν, lector είπε Σε καποια τονερ γραφει στο κουτι "410 series", το οποιο ΔΕΝ καλυπτει το 417. Ειναι οντως το σωστο, απλα ηθελα να δω αν εκεινοι εχουν πατημα να σου πουν οτι "ας το εβλεπες στο κουτι πριν να το ανοιξεις". Δεν εχουν λοιπον δικαιολογια τετοια εσυ εισαι ενταξει. Ναι οκ σε τετοια περιπτωση δε θα το εκανα θεμα. Ενα ακομα προιον απο τα πολλα που δεν ηταν το σωστο αλλα ηταν δικο μου λαθος 😄.
Deu164 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Όντως το θέμα με τις αρνητικές κριτικές που τις διαγράφουν γιατί χρειάζονται επαναδιατύπωσή έχει παραγίνει.... Την τελευταία φορά είχα παραγγείλει μάσκες ffp2 συγκεκριμένης μάρκας και προέλευσης όπως έλεγε στην περιγραφή και έδειχνε στην photo ίδιες με αυτές που αγοράζω στο φαρμακείο τις γειτονιάς και με βολεύουν Μου έστειλαν φτηνιάρικες δε βόλευαν στο μέγεθος made in turkey που βρώμαγαν και με το CE αυτόκλητο πρόχειρα κολλημένο στη χάρτινη συσκευασία όχι στο κάθε σακουλάκι χωρίς καν να με ενημερώσουν. Κατέβασαν το σχόλιο για το κατάστημα και για το προϊόν που δεν ήταν καθόλου προσβλητικό και έδειχνα με photos τι παρέλαβα Τη πρώτη φόρα σε άλλη παραγγελία κατέβασαν σχολιό και ζήτησαν επαναδιατύπωση γιατί άφησα αρνητική κριτική για τη συσκευασία που προϊόντος που ήταν άθλια σαν να τράβαγαν το κουτί σκυλιά ένα πράγμα έμοιαζε σαν να την είχαν μαζέψει από τα σκουπίδια... ενώ είχα ξεκα8αρισει ότι το προϊόν ήταν οκ Να βάλουν τις επαναδιατυπώσεις τις μάσκες και τις συσκευασίες στον π@το τους το χρησιμοποιούσα συχνά (Αγορά μέσω Skroutz) αλλά δεν πρόκειται ξανά Επεξ/σία 19 Φεβρουαρίου 2022 από Deu164 5 1
touloumelek Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Τελικα αφου δεχθηκαν την αντικατασταση ( δηλωσα οτι θελω αντικατασταση για τους λογους που εχω αναφερει και μαλιστα εχει tab επιλογης για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ή ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ) το παρελαβαν κανονικα ωστε να γινει η αντικατασταση. Και μετα απο λιγες μερες μου ηρθε απλα ενα μηνυμα απο το Skroutz οτι σε μερικες ημερες θα λαβω πισω το ποσο που εχω πληρωσει για το toner. Καμια αλλη αιτιολογηση του στυλ δεν υπαρχει αλλο ή δε θελουμε να ασχοληθουμε περαιτερω πχ. Απλα παρε το ποσο πισω και τελος. Οκ δεν εχασα τα χρηματα μου αλλα ο λογος που το αγορασα ηταν γιατι το χρειαζομουν και οχι για να περασω την ωρα μου. Παμε σε αλλο καταστημα και πλεον μονο αν υπαρχει και καποιο eshop ωστε να εχω μια αμεση επικοινωνια εαν χρειαστει. Ευχαριστω και παλι για την ολη βοηθεια. 1
silkman Δημοσ. 10 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2022 @touloumelek Να σου πω κάτι; Αγορασα απο ebay ενα ανταλλακτικο (καινουργιο) για το αυτοκίνητο μου απο Λιθουανία, κοντά στα 200€. Είχε φτηνά ή δωρεαν μεταφορικά δεν θυμάμαι αλλά όχι tracking number. Το εστειλε την επόμενη μέρα. Ενάμιση μήνα μετά, αφού δεν είχε έρθει στελνω μήνυμα μεσω ebay να μου πει με ποιον κούριερ το είχε στείλει για να το ψάξω εγώ στην Ελλαδα (αφού δεν είχε tracking number). Και τί κάνει ο τύπος; χωρις να απαντήσει τίποτα, επιστρέφει τα λεφτά (όλα) και κάνει cancel την πώληση. Φυσικά δεν το είχε στείλει ποτέ. Αν το συγκεκριμένο ανταλλακτικό δεν είχε καταργηθεί απο την Volkswagen (θεωρησα ότι ο πωλητης είχε old stock) δεν θα υποψιαζόμουν ότι πρόκειται για απάτη. Η απάτη ποιά ήταν; ότι συνήθως δεν θα ασχοληθείς να ζητήσεις πίσω τα λεφτά. Και αν το κάνεις, ο απατεώνας δεν έχει κόστος και συνεχίζει κανονικά... Ουτε προμηθεια δεν του χρεωνουν στο ebay για ακυρωμενη πωληση... Θελει μεγάλη προσοχή παιδιά. Εγω την κάρτα την δίνω μόνο στο amazon, στους υπολοιπους paypal που έχει μια στοιχειώδη προστασία.
vasilllis Δημοσ. 10 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2022 Στις 15/2/2022 στις 4:49 ΜΜ, touloumelek είπε Να παραθεσω και εγω την εμπειρια μου και αν εχει καποιος καποια ιδεα - λυση μπορει να βοηθησει. Εχω κανει αγορες και στο προσφατο παρελθον μεσω του καλαθιου του skroutz, που σημαινει οτι το skroutz συγκεντρωνει ολα τα προιοντα που εχεις επιλεξει και εχεις λιγοτερα μεταφορικα και μετα αναλαμβανει (το skroutz) για την παραδοση τους σε εσενα. Πληρωμη μονο μεσω καρτας κλπ ( οχι αντικαταβολη ) που ειναι λογικο και δεκτο. Εκανα λοιπον μια παραγγελια με διαφορα ( tempered glass για κινητο και 4 toners). Tα παρελαβα ολα κανονικα. Το 1 καταστημα απο το οποιο ελαβα 2 toners για 2 διαφορετικους εκτυπωτες, ενα που ηταν για lexmark 417dn δεν το αναγνωριζε. Το αλλο ( απο το ιδιο καταστημα για εκτυπωτή hp 277wd ) το αναγνωριζε κανονικα. Ειναι πιθανο σε aftermarket προιον να μη το αναγνωριζει ο εκτυπωτης-οκ και αυτο. Εστειλα λοιπον αιτημα επιστροφης μεσω του skroutz και ζητησα αντικατασταση λόγω μη λειτουργιας του toner. Η απαντηση που ειχα ηταν η παρακατω: Λόγος απόρριψης: Καλησπέρα σας, Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει σε προϊόντα που αφορούν την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση. Επιπλέον, βάσει νομοθεσίας (ν. 2251/1994 "Προστασία των Καταναλωτών"), οποιαδήποτε αγορά συνοδεύεται από τιμολόγιο εξαιρείται από το δικαίωμα υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβαση. Για το λόγο αυτό θα προχωρήσουμε στην ακύρωση του αιτήματος σας. Ευχαριστούμε πολύ Ηταν οντως τιμολογιο γιατι εχω επιχειρηση. Αλλα απο ποτε ισχυει το οτι οταν ειναι τιμολογιο αλλα και αν αποσφραγιστει το toner ( δυστυχως δεν μπορουσα να το μυρίσω απο το κουτι για το αν θα εχει θεμα ) δεν ειναι εφικτη η αλλαγη του με ενα λειτουργικο - πραγμα για το οποιο ειχα πληρωσει αλλωστε. Αναφερει και εναν νομο που λογικα θα ισχυει αλλα μου φαινεται εντελως παραλογο. Και φτανουμε στο οτι ειναι καταστημα μονο μεσω skroutz. Εχω το τιμολογιο και εχει πανω και τηλεφωνο οποτε θελησα τουλαχιστον να καλεσω εκει ωστε να με ενημερωσουν εαν υπαρχει καποια λυση εστω με αυτο που εχω λαβει ( μη λειτουργικο toner). Το τηλεφωνο τους λοιπον ειναι εκτος - κοινως δεν υπαρχει. Απο την παραπανω εμπειρια μου θα ηθελα να μου πειτε αν εχει συμβει κατι αντιστοιχο και σε καποιον αλλο γιατι μου φαινεται παραλογο το να μη μπορει να γινει αντικατασταση σε ενα προιον οταν ειναι μη λειτουργικο με αιτιολογια το οτι ειναι τιμολογιο και οτι εχει αποσφραγιστει ( ποσο μαλλον ενα toner που δεν ξερω καποιον αλλο μαγικο τροπο να το δοκιμασω περαν του να το αποσφραγισω και να το βαλω στον εκτυπωτη. Για τα παραπανω υπαρχουν αριθμος παραγγελιας και λοιπες λεπτομερειες. Στις 16/2/2022 στις 12:09 ΜΜ, loverman210 είπε Καλησπέρα, Μου έχουν κάνει κ εμένα αυτή τη π*****α. Επί της ουσίας αυτό που διαφημίζουν ως "Ασφάλεια αγορών Skroutz" δεν είναι τίποτα παραπάνω από τα προβλεπόμενα του νόμου που πρέπει να ισχύουν παντού: Αν δηλαδή ο καταναλωτής αλλάξει γνώμη, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει τα χρήματα του πίσω. Παρόλα αυτά σε ορισμένες περιπτώσεις υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις όπως π.χ για λόγους υγιεινής κλπ (βλέπε εδώ) στις οποίες όμως περιλαμβάνεται και η αγορά με τιμολόγιο . Δυστυχώς, αυτό ισχύει βάσει νόμου. (Διάβασε το άρθρο του νόμου στο kodiko.gr (1)). Τα πραγματικά προβλήματα για μένα όμως είναι: Το παραπλανητικό marketing "Ασφάλεια αγορών Skroutz" αφού κάτι τέτοιο ισχύει για όλα τα καταστήματα ανεξαρτήτως Skroutz βάσει νόμου. Το "θάψιμο" των εξαιρέσεων σε παραπομπή της παραπομπής βοηθητικής σελίδας και η μη προβολή σε prominent σημείο. Τι εννοώ; Από τη σελίδα προϊόντος π.χ. εδώ, κάνεις κλίκ στην "Ασφάλεια αγορών Skroutz". Μετά κάνεις δεύτερο κλικ στο "δες αναλυτικά" στο popup. Μετά σε μεταφέρει στη σελίδα βοήθειας "byers protection program" κ αν τα καταφέρεις κ φτάσεις μέχρι εδώ (kudos to you!) πρέπει να κάνεις ακόμα ένα κλικ στη μέση της σελίδας στα ψιλά γράμματα που γράφει "Πολιτική επιστροφών". Σε αυτή λοιπόν τη σελίδα πρέπει να φτάσεις στην τελευταία γραμμή κάτω κάτω όπου αναφέρει τον εν λόγω περιορισμό. Όπως είχε πει και κάποιος, κάποτε, ότι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό. Ειδικά αν πρόκειται για μελάνια που ένα τεράστιο ποσοστό κόσμου αγοράζει με τιμολόγιο. Στη δική σου τώρα περίπτωση ισχύει αυτό που είπε ο @kyr123 παραπάνω: Δεν μιλάμε για υπαναχώρηση εδώ αλλά ξεκάθαρα για ελαττωματικό προϊόν. Οφείλεις να επικοινωνήσεις και να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ αντικατάσταση. Προσωπικά, μέσω Skroutz -αν αγοράσω ποτέ- αγοράζω μόνο προϊόντα μικρής αξίας. Και αυτό γιατί πάντα κάτι θα συμβεί, κάτι θα προκύψει και ο ριγμένος τελικά θα είναι πάντα ο καταναλωτής και όχι το Skroutz. Για να μη μιλήσω για τα μεταφορικά που τα αυξάνουν όποτε τους καπνίσει (ήταν 2, γίνανε 2,5 και τώρα 3)... Εμενα παντως μια επιστροφη που εκανα με αγορα με τιμολογόγιο την δέχτηκαν κανονικά και ας ηταν δικο μου λαθος η παραγγελια. Συγκεκριμενα μου ειχαν στειλει οτι για επιστροφες θελουν τιμολογιο επιστροφης ,το οποιο ποτε δν τους παρεδωσα. Σιγουρα γραφει σε εσας οτι δεν δεχονται επιστροφες λόγω τιμολογίου?
touloumelek Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 8 ώρες πριν, vasilllis είπε Εμενα παντως μια επιστροφη που εκανα με αγορα με τιμολογόγιο την δέχτηκαν κανονικά και ας ηταν δικο μου λαθος η παραγγελια. Συγκεκριμενα μου ειχαν στειλει οτι για επιστροφες θελουν τιμολογιο επιστροφης ,το οποιο ποτε δν τους παρεδωσα. Σιγουρα γραφει σε εσας οτι δεν δεχονται επιστροφες λόγω τιμολογίου? Καλημέρα. Για επιστροφή σε αγορά με τιμολόγιο χρειάζεται δελτίο αποστολής- επιστροφής ( αλλιως απλά το κάνει ως πιστωτικό τιμολόγιο το κατάστημα που έχει προβεί και στην έκδοση του ). Μπορείς να δεις τι γράφει ακριβώς στο screenshot ως λόγο απόρριψης. 1
Kostasallinone Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 4 ώρες πριν, touloumelek είπε Καλημέρα. Για επιστροφή σε αγορά με τιμολόγιο χρειάζεται δελτίο αποστολής- επιστροφής ( αλλιως απλά το κάνει ως πιστωτικό τιμολόγιο το κατάστημα που έχει προβεί και στην έκδοση του ). Μπορείς να δεις τι γράφει ακριβώς στο screenshot ως λόγο απόρριψης. Για τιμολόγιο δεν γνωρίζω, προφανώς δεν σε καλύπτει ούτε ο συνήγορος του καταναλωτή γιατί εμπλέκεται το εταιρικό δίκαιο. Έχεις δηλαδή απολέσει το δικαίωμα να αναγνωρίζεσαι ως καταναλωτής. Σχετικά με το προϊόν είναι βέβαιο πως τα αναλώσιμα εάν αποσφραγιστούν δεν επιστρέφονται. Ακόμα και στο Amazon υπάρχουν πολλά παράπονα σχετικά με τέτοια προϊόντα και άρνηση επιστροφής. Δοκίμασε να απευθυνθείς στην εταιρία κατασκευής του toner.
silkman Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε Για τιμολόγιο δεν γνωρίζω, προφανώς δεν σε καλύπτει ούτε ο συνήγορος του καταναλωτή γιατί εμπλέκεται το εταιρικό δίκαιο. Έχεις δηλαδή απολέσει το δικαίωμα να αναγνωρίζεσαι ως καταναλωτής. Σχετικά με το προϊόν είναι βέβαιο πως τα αναλώσιμα εάν αποσφραγιστούν δεν επιστρέφονται. Ακόμα και στο Amazon υπάρχουν πολλά παράπονα σχετικά με τέτοια προϊόντα και άρνηση επιστροφής. Δοκίμασε να απευθυνθείς στην εταιρία κατασκευής του toner. Βρε είστε με τα καλά σας που τα γράφετε αυτά; Αν πάρεις δηλαδή με τιμολόγιο και σου στείλουν αλλα αντ άλλων δεν έχεις δικαιώματα; Claim δεν γίνεται δηλαδή και με εξωτερικό αν σου στείλουν ελλατωματικά προϊόντα; Οποιος ψωνίζει δηλαδή κάτι ελλατωματικό με τιμολόγιο την τρώει στον κ*λο αν του έρθει χαλασμένο; Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2022 από silkman
Kostasallinone Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Μόλις τώρα, silkman είπε Βρε είστε με τα καλά σας που τα γράφετε αυτά; Αν πάρεις δηλαδή με τιμολόγιο και σου στείλουν αλλα αντ άλλων δεν έχεις δικαιώματα; Claim δεν γίνεται δηλαδή και με εξωτερικό αν σου στείλουν ελλατωματικά προϊόντα; Οποιος ψωνίζει δηλαδή κάτι ελλατωματικό την τρώει στον κ*λο αν του έρθει χαλασμένο; Το τιμολόγιο είναι B2B αγορά. Άλλα χωράφια, άλλοι νόμοι. Στο νόμο αυστηρά σχετικά με την υπαναχώρηση υπάρχουν κατηγορίες που δεν επιστρέφονται μετά από αποσφράγιση και τα αναλώσιμα περιλαμβάνονται σε αυτήν την κατηγορία. Είτε είσαι καταναλωτής, είτε εταιρία. Το αν μπορείς να βρεις το δίκαιο σου σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, προφανώς και μπορείς εάν το κυνηγήσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα