Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κατάστημα λειτουργεί μόνο διαδικτυακά. Δεν παίζει ρόλο αν είναι δίπλα σου ή στην Κίνα. Πιο σαφές δεν μπορεί να γίνει.

Οπως και στο amazon ή στο ebay δεν υπάρχει επιλογή "παραλαβή από το κατάστημα" έτσι και σε αυτά τα καταστήματα.

 

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 3
Δημοσ.
20 ώρες πριν, silkman είπε

Δεν νοείται διακινηση αγαθών χωρίς έδρα, εκτός και αν μιλάμε για άυλα αγαθά πχ άδειες λογισμικού.  Μονο άυλα δεν ήταν αυτά που παρήγγειλα..

Γιατί οι τιμές είναι 50% πιο ακριβές μήπως;

Που το είδες; Αφού βλέπεις την διαφορά μεταξύ σκρουτζομάγαζου με σκρουτζ. Τέτοια διαφορά δεν έχω δει που λες. 

Δημοσ.
Στις 2/1/2022 στις 8:05 ΜΜ, kyr123 είπε

Ποια κριτική?Την αρνητική που πήγε να κάνει χωρίς να φταίει το κατάστημα? Το κατάστημα είναι ξεκάθαρο.Δεν έχει φυσική έδρα.Το ότι πήγε και πήρε από εκεί είναι δικό του θέμα.

Είναι σαν να αγοράζει ένα προϊόν το οποίο είναι ακριβό σε σχέση με τα άλλα καταστήματα και μετά να πάει να αφήσει αρνητική κριτική στο κατάστημα επειδή το αγόρασε ακριβά.Καλά κάνει το Skroutz και λογοκρίνει τέτοια σχόλια

Γενικα μιλαω και οχι απαραιτητα για τη συγκεκριμενη περιπτωση, εχουν αναφερθει πολλα σκηνικα, και εδω στο φορουμ αλλα και σε αλλες τοποθεσιες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, silkman είπε

Είχα μια απορία, οκ μου λύθηκε. 😉

Εσύ το έγραψες? Σπεύδουν να υποστηρίξουν το αρνητικό σχόλιο δηλαδή? άρα οι διαχειριστές/μοντς είναι υπέρ σου και κατά του σκρουτζ

Επεξ/σία από Nabuko
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Και τις πέτρες αν σηκώσεις, πλέον, είναι γνωστό ότι το Skroutz είναι biased στις θετικές.

Κι εγώ πιστεύω ότι με τα χρόνια έχει αυξηθεί σημαντικά το φαινόμενο, σε σημείο που αρχίζω να σκέφτομαι ότι πρέπει να αρχίσουμε να κάνουμε καταγγελίες σε φορείς καταναλωτών, με συγκεκριμένα παραδείγματα που αρνούνται τη δημοσίευση σε κάτι που μπορεί να αποδείξει κάποιος ότι το αγόρασε από κάπου (π.χ. απόδειξη).

  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Να παραθεσω και εγω την εμπειρια μου και αν εχει καποιος καποια ιδεα - λυση μπορει να βοηθησει. Εχω κανει αγορες και στο προσφατο παρελθον μεσω του καλαθιου του skroutz, που σημαινει οτι το skroutz  συγκεντρωνει ολα τα προιοντα που εχεις επιλεξει και εχεις λιγοτερα μεταφορικα και μετα αναλαμβανει (το skroutz) για την παραδοση τους σε εσενα. Πληρωμη μονο μεσω καρτας κλπ ( οχι αντικαταβολη ) που ειναι λογικο και δεκτο. Εκανα λοιπον μια παραγγελια με διαφορα ( tempered glass για κινητο και 4 toners). Tα παρελαβα ολα κανονικα. Το 1 καταστημα απο το οποιο ελαβα 2 toners για 2 διαφορετικους εκτυπωτες, ενα που ηταν για lexmark 417dn δεν το αναγνωριζε. Το αλλο ( απο το ιδιο καταστημα για εκτυπωτή hp 277wd ) το αναγνωριζε κανονικα. Ειναι πιθανο σε aftermarket προιον να μη το αναγνωριζει ο εκτυπωτης-οκ και αυτο. Εστειλα λοιπον αιτημα επιστροφης μεσω του skroutz και ζητησα αντικατασταση λόγω μη λειτουργιας του toner. Η απαντηση που ειχα ηταν η παρακατω:

 

Λόγος απόρριψης: Καλησπέρα σας, Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει σε προϊόντα που αφορούν την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση. Επιπλέον, βάσει νομοθεσίας (ν. 2251/1994 "Προστασία των Καταναλωτών"), οποιαδήποτε αγορά συνοδεύεται από τιμολόγιο εξαιρείται από το δικαίωμα υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβαση. Για το λόγο αυτό θα προχωρήσουμε στην ακύρωση του αιτήματος σας. Ευχαριστούμε πολύ

 

Ηταν οντως τιμολογιο γιατι εχω επιχειρηση. Αλλα απο ποτε ισχυει το οτι οταν ειναι τιμολογιο αλλα και αν αποσφραγιστει το toner ( δυστυχως δεν μπορουσα να το μυρίσω απο το κουτι για το αν θα εχει θεμα ) δεν ειναι εφικτη η αλλαγη του με ενα λειτουργικο - πραγμα για το οποιο ειχα πληρωσει αλλωστε. Αναφερει και εναν νομο που λογικα θα ισχυει αλλα μου φαινεται εντελως παραλογο.

 

Και φτανουμε στο οτι ειναι καταστημα μονο μεσω skroutz. Εχω το τιμολογιο και εχει πανω και τηλεφωνο οποτε θελησα τουλαχιστον να καλεσω εκει ωστε να με ενημερωσουν εαν υπαρχει καποια λυση εστω με αυτο που εχω λαβει ( μη λειτουργικο toner). Το τηλεφωνο τους λοιπον ειναι εκτος - κοινως δεν υπαρχει.

 

Απο την παραπανω εμπειρια μου θα ηθελα να μου πειτε αν εχει συμβει κατι αντιστοιχο και σε καποιον αλλο γιατι μου φαινεται παραλογο το να μη μπορει να γινει αντικατασταση σε ενα προιον οταν ειναι μη λειτουργικο με αιτιολογια το οτι ειναι τιμολογιο και οτι εχει αποσφραγιστει ( ποσο μαλλον ενα toner που δεν ξερω καποιον αλλο μαγικο τροπο να το δοκιμασω περαν του να το αποσφραγισω και να το βαλω στον εκτυπωτη.

 

Για τα παραπανω υπαρχουν αριθμος παραγγελιας και λοιπες λεπτομερειες. 

 

 

  • Like 4
Δημοσ.
4 ώρες πριν, touloumelek είπε

Να παραθεσω και εγω την εμπειρια μου και αν εχει καποιος καποια ιδεα - λυση μπορει να βοηθησει. Εχω κανει αγορες και στο προσφατο παρελθον μεσω του καλαθιου του skroutz, που σημαινει οτι το skroutz  συγκεντρωνει ολα τα προιοντα που εχεις επιλεξει και εχεις λιγοτερα μεταφορικα και μετα αναλαμβανει (το skroutz) για την παραδοση τους σε εσενα. Πληρωμη μονο μεσω καρτας κλπ ( οχι αντικαταβολη ) που ειναι λογικο και δεκτο. Εκανα λοιπον μια παραγγελια με διαφορα ( tempered glass για κινητο και 4 toners). Tα παρελαβα ολα κανονικα. Το 1 καταστημα απο το οποιο ελαβα 2 toners για 2 διαφορετικους εκτυπωτες, ενα που ηταν για lexmark 417dn δεν το αναγνωριζε. Το αλλο ( απο το ιδιο καταστημα για εκτυπωτή hp 277wd ) το αναγνωριζε κανονικα. Ειναι πιθανο σε aftermarket προιον να μη το αναγνωριζει ο εκτυπωτης-οκ και αυτο. Εστειλα λοιπον αιτημα επιστροφης μεσω του skroutz και ζητησα αντικατασταση λόγω μη λειτουργιας του toner. Η απαντηση που ειχα ηταν η παρακατω:

 

Λόγος απόρριψης: Καλησπέρα σας, Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει σε προϊόντα που αφορούν την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση. Επιπλέον, βάσει νομοθεσίας (ν. 2251/1994 "Προστασία των Καταναλωτών"), οποιαδήποτε αγορά συνοδεύεται από τιμολόγιο εξαιρείται από το δικαίωμα υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβαση. Για το λόγο αυτό θα προχωρήσουμε στην ακύρωση του αιτήματος σας. Ευχαριστούμε πολύ

 

Ηταν οντως τιμολογιο γιατι εχω επιχειρηση. Αλλα απο ποτε ισχυει το οτι οταν ειναι τιμολογιο αλλα και αν αποσφραγιστει το toner ( δυστυχως δεν μπορουσα να το μυρίσω απο το κουτι για το αν θα εχει θεμα ) δεν ειναι εφικτη η αλλαγη του με ενα λειτουργικο - πραγμα για το οποιο ειχα πληρωσει αλλωστε. Αναφερει και εναν νομο που λογικα θα ισχυει αλλα μου φαινεται εντελως παραλογο.

 

Και φτανουμε στο οτι ειναι καταστημα μονο μεσω skroutz. Εχω το τιμολογιο και εχει πανω και τηλεφωνο οποτε θελησα τουλαχιστον να καλεσω εκει ωστε να με ενημερωσουν εαν υπαρχει καποια λυση εστω με αυτο που εχω λαβει ( μη λειτουργικο toner). Το τηλεφωνο τους λοιπον ειναι εκτος - κοινως δεν υπαρχει.

 

Απο την παραπανω εμπειρια μου θα ηθελα να μου πειτε αν εχει συμβει κατι αντιστοιχο και σε καποιον αλλο γιατι μου φαινεται παραλογο το να μη μπορει να γινει αντικατασταση σε ενα προιον οταν ειναι μη λειτουργικο με αιτιολογια το οτι ειναι τιμολογιο και οτι εχει αποσφραγιστει ( ποσο μαλλον ενα toner που δεν ξερω καποιον αλλο μαγικο τροπο να το δοκιμασω περαν του να το αποσφραγισω και να το βαλω στον εκτυπωτη.

 

Για τα παραπανω υπαρχουν αριθμος παραγγελιας και λοιπες λεπτομερειες. 

 

 

Ξεκάθαρα ελλατωματικό προϊόν και δικαιούσαι αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων .

Επικοινώνησε με το μαγαζί πρώτα και μετά ξανά με το Skroutz εξηγώντας τους ότι πρόκειται για ελλατωματικό προϊόν και όχι υπαναχώρηση επειδή το μετάνειωσες

  • Like 4
Δημοσ.

@touloumelek

Στο πριγκηπάτο (λόγω τιμών) και ταυτόχρονα μπανανία (λόγω λαμογιών που τα κάνουν γιατί μπορούν) που λέγεται Ελλάδα τέτοια πράγματα συμβαίνουν.  Ακου υπαναχώρηση λέει (που κ αυτό είναι δικαίωμα σου) ή δεν ισχύει η εγγύηση ακουσον άκουσον γιατί αγοράστηκε με τιμολόγιο...  Και εγώ το iphone με τιμολογιο το αγορασα για να γλυτωσω το ΦΠΑ, δεν έχει εγγύηση δηλαδή;

Στειλτους πισω ή καλύτερα παρτους τηλ με οργή απαιτώντας την αντικατάσταση του ελλατωματικού τόνερ.

Παραδείγματα απο άλλες χώρες:  Αγοράζεις παιχνιδι, το ανοίγεις και το εγκαθιστάς στο pc σου, το παίζεις μια βδομάδα και το πας πίσω λέγοντας οτι δεν σου άρεσε το παιχνιδι και το δέχονται ρε φίλε.

Ελληνες στην Αμερική αγοράζουν το πασχα καρεκλοτράπεζα απο Walmart, κανουν την παραδοσιακή ελληνική πασχαλινή φιέστα με σουβλιστό οβελία και μετα πάνε πίσω τα καρεκλοτράπεζα στη Walmart για επιστροφή...

 

Και εδώ στο μην πω ψάχνεις να βρεις το δίκιο σου.

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kyr123 είπε

Ξεκάθαρα ελλατωματικό προϊόν και δικαιούσαι αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων .

Επικοινώνησε με το μαγαζί πρώτα και μετά ξανά με το Skroutz εξηγώντας τους ότι πρόκειται για ελλατωματικό προϊόν και όχι υπαναχώρηση επειδή το μετάνειωσες

Ευχαριστώ. 

Θα το δοκιμάσω και θα παραθέσω τα αποτελέσματα αν και δεν το βλέπω να βρίσκω φως.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, silkman είπε

Παραδείγματα απο άλλες χώρες:  Αγοράζεις παιχνιδι, το ανοίγεις και το εγκαθιστάς στο pc σου, το παίζεις μια βδομάδα και το πας πίσω λέγοντας οτι δεν σου άρεσε το παιχνιδι και το δέχονται ρε φίλε.

Ελληνες στην Αμερική αγοράζουν το πασχα καρεκλοτράπεζα απο Walmart, κανουν την παραδοσιακή ελληνική πασχαλινή φιέστα με σουβλιστό οβελία και μετα πάνε πίσω τα καρεκλοτράπεζα στη Walmart για επιστροφή...

Στα παραδείγματά σου οι πελάτες είναι τα λαμόγια. Το ότι τεράστιες επιχειρήσεις δεν ασχολούνται με τις κουτοπονηριές κάποιων πελατών, δεν σημαίνει ότι είναι και ο κανόνας. 

2 ώρες πριν, silkman είπε

Ακου υπαναχώρηση λέει (που κ αυτό είναι δικαίωμα σου) ή δεν ισχύει η εγγύηση ακουσον άκουσον γιατί αγοράστηκε με τιμολόγιο... 

 

Μην γράφεις πράγματα απ' το μυαλό σου. Δεν αναφέρθηκε πουθενά αυτό. 

2 ώρες πριν, silkman είπε

παρτους τηλ με οργή

😅

  • Like 2
Δημοσ.
18 ώρες πριν, touloumelek είπε

Να παραθεσω και εγω την εμπειρια μου και αν εχει καποιος καποια ιδεα - λυση μπορει να βοηθησει. Εχω κανει αγορες και στο προσφατο παρελθον μεσω του καλαθιου του skroutz, που σημαινει οτι το skroutz  συγκεντρωνει ολα τα προιοντα που εχεις επιλεξει και εχεις λιγοτερα μεταφορικα και μετα αναλαμβανει (το skroutz) για την παραδοση τους σε εσενα. Πληρωμη μονο μεσω καρτας κλπ ( οχι αντικαταβολη ) που ειναι λογικο και δεκτο. Εκανα λοιπον μια παραγγελια με διαφορα ( tempered glass για κινητο και 4 toners). Tα παρελαβα ολα κανονικα. Το 1 καταστημα απο το οποιο ελαβα 2 toners για 2 διαφορετικους εκτυπωτες, ενα που ηταν για lexmark 417dn δεν το αναγνωριζε. Το αλλο ( απο το ιδιο καταστημα για εκτυπωτή hp 277wd ) το αναγνωριζε κανονικα. Ειναι πιθανο σε aftermarket προιον να μη το αναγνωριζει ο εκτυπωτης-οκ και αυτο. Εστειλα λοιπον αιτημα επιστροφης μεσω του skroutz και ζητησα αντικατασταση λόγω μη λειτουργιας του toner. Η απαντηση που ειχα ηταν η παρακατω:

 

Λόγος απόρριψης: Καλησπέρα σας, Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει σε προϊόντα που αφορούν την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση. Επιπλέον, βάσει νομοθεσίας (ν. 2251/1994 "Προστασία των Καταναλωτών"), οποιαδήποτε αγορά συνοδεύεται από τιμολόγιο εξαιρείται από το δικαίωμα υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβαση. Για το λόγο αυτό θα προχωρήσουμε στην ακύρωση του αιτήματος σας. Ευχαριστούμε πολύ

 

Ηταν οντως τιμολογιο γιατι εχω επιχειρηση. Αλλα απο ποτε ισχυει το οτι οταν ειναι τιμολογιο αλλα και αν αποσφραγιστει το toner ( δυστυχως δεν μπορουσα να το μυρίσω απο το κουτι για το αν θα εχει θεμα ) δεν ειναι εφικτη η αλλαγη του με ενα λειτουργικο - πραγμα για το οποιο ειχα πληρωσει αλλωστε. Αναφερει και εναν νομο που λογικα θα ισχυει αλλα μου φαινεται εντελως παραλογο.

 

Και φτανουμε στο οτι ειναι καταστημα μονο μεσω skroutz. Εχω το τιμολογιο και εχει πανω και τηλεφωνο οποτε θελησα τουλαχιστον να καλεσω εκει ωστε να με ενημερωσουν εαν υπαρχει καποια λυση εστω με αυτο που εχω λαβει ( μη λειτουργικο toner). Το τηλεφωνο τους λοιπον ειναι εκτος - κοινως δεν υπαρχει.

 

Απο την παραπανω εμπειρια μου θα ηθελα να μου πειτε αν εχει συμβει κατι αντιστοιχο και σε καποιον αλλο γιατι μου φαινεται παραλογο το να μη μπορει να γινει αντικατασταση σε ενα προιον οταν ειναι μη λειτουργικο με αιτιολογια το οτι ειναι τιμολογιο και οτι εχει αποσφραγιστει ( ποσο μαλλον ενα toner που δεν ξερω καποιον αλλο μαγικο τροπο να το δοκιμασω περαν του να το αποσφραγισω και να το βαλω στον εκτυπωτη.

 

Για τα παραπανω υπαρχουν αριθμος παραγγελιας και λοιπες λεπτομερειες. 

 

 

Καλησπέρα,

Μου έχουν κάνει κ εμένα αυτή τη π*****α.

Επί της ουσίας αυτό που διαφημίζουν ως "Ασφάλεια αγορών Skroutz" δεν είναι τίποτα παραπάνω από τα προβλεπόμενα του νόμου που πρέπει να ισχύουν παντού: Αν δηλαδή ο καταναλωτής αλλάξει γνώμη, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει τα χρήματα του πίσω.

Παρόλα αυτά σε ορισμένες περιπτώσεις υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις όπως π.χ για λόγους υγιεινής κλπ (βλέπε εδώ) στις οποίες όμως περιλαμβάνεται και η αγορά με τιμολόγιο . Δυστυχώς, αυτό ισχύει βάσει νόμου. (Διάβασε το άρθρο του νόμου στο kodiko.gr (1)).

Τα πραγματικά προβλήματα για μένα όμως είναι:

  • Το παραπλανητικό marketing "Ασφάλεια αγορών Skroutz" αφού κάτι τέτοιο ισχύει για όλα τα καταστήματα ανεξαρτήτως Skroutz βάσει νόμου. 
  • Το "θάψιμο" των εξαιρέσεων σε παραπομπή της παραπομπής βοηθητικής σελίδας και η μη προβολή σε prominent σημείο. Τι εννοώ; Από τη σελίδα προϊόντος π.χ. εδώ, κάνεις κλίκ στην "Ασφάλεια αγορών Skroutz". Μετά κάνεις δεύτερο κλικ στο "δες αναλυτικά" στο popup. Μετά σε μεταφέρει στη σελίδα βοήθειας "byers protection program" κ αν τα καταφέρεις κ φτάσεις μέχρι εδώ (kudos to you!) πρέπει να κάνεις ακόμα ένα κλικ στη μέση της σελίδας στα ψιλά γράμματα που γράφει "Πολιτική επιστροφών". Σε αυτή λοιπόν τη σελίδα πρέπει να φτάσεις στην τελευταία γραμμή κάτω κάτω όπου αναφέρει τον εν λόγω περιορισμό. 

Όπως είχε πει και κάποιος, κάποτε, ότι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό. Ειδικά αν πρόκειται για μελάνια που ένα τεράστιο ποσοστό κόσμου αγοράζει με τιμολόγιο.

Στη δική σου τώρα περίπτωση ισχύει αυτό που είπε ο @kyr123 παραπάνω: Δεν μιλάμε για υπαναχώρηση εδώ αλλά ξεκάθαρα για ελαττωματικό προϊόν. Οφείλεις να επικοινωνήσεις και να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ αντικατάσταση.

Προσωπικά, μέσω Skroutz -αν αγοράσω ποτέ- αγοράζω μόνο προϊόντα μικρής αξίας. Και αυτό γιατί πάντα κάτι θα συμβεί, κάτι θα προκύψει και ο ριγμένος τελικά θα είναι πάντα ο καταναλωτής και όχι το Skroutz. Για να μη μιλήσω για τα μεταφορικά που τα αυξάνουν όποτε τους καπνίσει (ήταν 2, γίνανε 2,5 και τώρα 3)... 

  • Like 4
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, loverman210 είπε

Καλησπέρα,

Μου έχουν κάνει κ εμένα αυτή τη π*****α.

Επί της ουσίας αυτό που διαφημίζουν ως "Ασφάλεια αγορών Skroutz" δεν είναι τίποτα παραπάνω από τα προβλεπόμενα του νόμου που πρέπει να ισχύουν παντού: Αν δηλαδή ο καταναλωτής αλλάξει γνώμη, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει τα χρήματα του πίσω.

Παρόλα αυτά σε ορισμένες περιπτώσεις υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις όπως π.χ για λόγους υγιεινής κλπ (βλέπε εδώ) στις οποίες όμως περιλαμβάνεται και η αγορά με τιμολόγιο . Δυστυχώς, αυτό ισχύει βάσει νόμου. (Διάβασε το άρθρο του νόμου στο kodiko.gr (1)).

Τα πραγματικά προβλήματα για μένα όμως είναι:

  • Το παραπλανητικό marketing "Ασφάλεια αγορών Skroutz" αφού κάτι τέτοιο ισχύει για όλα τα καταστήματα ανεξαρτήτως Skroutz βάσει νόμου. 
  • Το "θάψιμο" των εξαιρέσεων σε παραπομπή της παραπομπής βοηθητικής σελίδας και η μη προβολή σε prominent σημείο. Τι εννοώ; Από τη σελίδα προϊόντος π.χ. εδώ, κάνεις κλίκ στην "Ασφάλεια αγορών Skroutz". Μετά κάνεις δεύτερο κλικ στο "δες αναλυτικά" στο popup. Μετά σε μεταφέρει στη σελίδα βοήθειας "byers protection program" κ αν τα καταφέρεις κ φτάσεις μέχρι εδώ (kudos to you!) πρέπει να κάνεις ακόμα ένα κλικ στη μέση της σελίδας στα ψιλά γράμματα που γράφει "Πολιτική επιστροφών". Σε αυτή λοιπόν τη σελίδα πρέπει να φτάσεις στην τελευταία γραμμή κάτω κάτω όπου αναφέρει τον εν λόγω περιορισμό. 

Όπως είχε πει και κάποιος, κάποτε, ότι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό. Ειδικά αν πρόκειται για μελάνια που ένα τεράστιο ποσοστό κόσμου αγοράζει με τιμολόγιο.

Στη δική σου τώρα περίπτωση ισχύει αυτό που είπε ο @kyr123 παραπάνω: Δεν μιλάμε για υπαναχώρηση εδώ αλλά ξεκάθαρα για ελαττωματικό προϊόν. Οφείλεις να επικοινωνήσεις και να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ αντικατάσταση.

Προσωπικά, μέσω Skroutz -αν αγοράσω ποτέ- αγοράζω μόνο προϊόντα μικρής αξίας. Και αυτό γιατί πάντα κάτι θα συμβεί, κάτι θα προκύψει και ο ριγμένος τελικά θα είναι πάντα ο καταναλωτής και όχι το Skroutz. Για να μη μιλήσω για τα μεταφορικά που τα αυξάνουν όποτε τους καπνίσει (ήταν 2, γίνανε 2,5 και τώρα 3)... 

Καλησπερα,

εχω ανοιξει και παλι αιτημα και εξηγώ οτι δεν προκειται για αλλαγη γνωμης ή επιστροφη χρηματων αλλα για ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ προιον . Φυσικα εχει και επιλογη στον λογο αντικαταστασης και το ειχα επιλεξει και την πρωτη φορα. Θα επανελθω με την απαντηση που θα εχω εκ νεου.

Ευχαριστω και παλι.

  • Like 2
Δημοσ.

@loverman210

Τα ειδα και εγώ, η πολιτική επιστροφών είναι θαμένη αλλα εδώ ξεκάθαρα μιλάμε για ελλατωματικό προϊόν, άρα ισχυουν τα παρακατω:

 

Αναφορά σε κείμενο

 

Είναι ελαττωματικό το προϊόν μου

Βρήκες κάποιο ελάττωμα σε κάποιο προϊόν της παραγγελίας σου; Για 6 μήνες μετά την παραλαβή της, σου επιστρέφουμε το πλήρες ποσό της αξίας του προϊόντος, αφού επιβεβαιωθεί το ελάττωμα.

 

 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...