Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα ! Είχα μια κάρτα 1660 super Gigabyte και παρουσίασε πρόβλημα . Την έστειλα μέσω καταστήματος αγοράς και η απάντηση μετά από 1,5 μήνα ήταν ότι τη κάρτα τη στείλαμε στην εταιρία και δικαιούστε ΚΟΥΠΟΝΙ για επόμενη αγορά ίσο με το ποσο που είχε τότε η κάρτα ! Φαίνεται λογικό αυτό ; Τώρα δηλαδή πρέπει να πληρώσω 100% την τότε αξία κάρτας για να πάρω νέα!

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είστε η 2η περίπτωση στο site. Λογικό (συμφέρον) δεν είναι, νόμιμο είναι.

Επεξ/σία από Τέρης Α.
  • Like 1
Δημοσ.

Νόμιμο θα είναι αν τα χρήματα επιστραφούν. Δε νομίζω να είμαι υποχρεωμένος να αγοράσω κάτι από το συγκεκριμένο κατάστημα. Τώρα η πολιτική της Gygabyte αν είναι αυτή προφανώς υπάρχει θέμα αξιοπιστίας. Αν πχ τώρα οι κάρτες είχανε πέσει θα μου δίνανε πίσω το αρχικό ποσό; Δε νομίζω .

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, thanasis019 είπε

Αν πχ τώρα οι κάρτες είχανε πέσει θα μου δίνανε πίσω το αρχικό ποσό;

Και αυτό έχει γίνει.

  • Like 1
Δημοσ.

Διστυχώς προσέχετε από που αγοράζετε και ποια εγγύηση ισχύει!! Η συγκεκριμένη κάρτα καλύπτεται από εγγύηση προμηθευτή καταστήματος και όχι από την επίσημη αντιπροσωπεία ! Σε άλλη περίπτωση, ένα τροφοδοτικό που έστειλα μονος μου, μου στείλανε πίσω καινούριο !

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, thanasis019 είπε

Καλησπέρα ! Είχα μια κάρτα 1660 super Gigabyte και παρουσίασε πρόβλημα . Την έστειλα μέσω καταστήματος αγοράς και η απάντηση μετά από 1,5 μήνα ήταν ότι τη κάρτα τη στείλαμε στην εταιρία και δικαιούστε ΚΟΥΠΟΝΙ για επόμενη αγορά ίσο με το ποσο που είχε τότε η κάρτα ! Φαίνεται λογικό αυτό ; Τώρα δηλαδή πρέπει να πληρώσω 100% την τότε αξία κάρτας για να πάρω νέα!

Εσυ σωστα μιλας ποιος σε ακουει ομως δεν ξερω , καποτε τα αλλαζαν ολα χωρις 2η σκεψη και εδιναν και ακριβοτερα οταν δεν υπηρχε αντικατασταση , τωρα ολα πηγαινουν να βγαλουν και απο την μυγα ξυγγι

Δημοσ.

Κέρδος από την αρχική πώληση.

Κέρδος από τα λεφτά που θα συμπληρώσεις για να αγοράσεις κάτι άλλο.

Η κάρτα θα σταλεί, θα αντικατασταθεί, θα επιστραφεί νέα και μετά\\\

Κέρδος και από την πώληση της σε άλλον.

 

Μια χαρά δλδ, τα ίδια έκανε και το Π πριν καμιά 10 χρόνια με τους σκληρούς.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Τέρης Α. είπε

Είστε η 2η περίπτωση στο site. Λογικό (συμφέρον) δεν είναι, νόμιμο είναι.

Αρθρο 3, και οχι, δεν ειναι νομιμο.

Αν δεν μπορει να επισκευασει/αντικαταστησει, ο καταναλωτης επιλεγει αν θα παρει πιστωτικο ή να υπαναχωρησει απο την συμβαση (η συμβαση στις πωλησεις ειναι η αποδειξη. Με αυτον τον τροπο συμφωνουν και οι 2 στους ορους και στους νομους σχετικα με τις αγοραπωλησιες). Και ναι, υπαναχωρηση σημαινει και επιστροφη χρηματων.

Και εδω στο 1.6

2 ώρες πριν, thanasis019 είπε

Καλησπέρα ! Είχα μια κάρτα 1660 super Gigabyte και παρουσίασε πρόβλημα . Την έστειλα μέσω καταστήματος αγοράς και η απάντηση μετά από 1,5 μήνα ήταν ότι τη κάρτα τη στείλαμε στην εταιρία και δικαιούστε ΚΟΥΠΟΝΙ για επόμενη αγορά ίσο με το ποσο που είχε τότε η κάρτα ! Φαίνεται λογικό αυτό ; Τώρα δηλαδή πρέπει να πληρώσω 100% την τότε αξία κάρτας για να πάρω νέα!

Ανεφερε την καταγγελια στο ΣτΚ και πολυ πιθανων να μην πουν 2η κουβεντα. Αν δεν, προχωρα και σε καταγγελια.

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 5
Δημοσ.

Η επόμενη κόνηση είναι να ρωτήσω την ίδια τη Gygabyte αν η συγκεκριμένη κάρτα αντικαταστάθηκε . Αν ναι τότε υπάρχει δόλος. Η από το χονδρεμπορα ή από το κατάστημα (αφού καθυστέρησαν να με ενημερώσουν για το πιστωτικό, που σημαίνει ότι μπορεί η κάρτα μου να αντικαταστάθηκε και να πουλήθηκε στο site τους, και επίσης ποτέ δε στείλανε απάντηση για την επικοινωνία με το χονδρεμπορα ή τη Gygabyte που ζήτησα).

Δημοσ.

γιατί δεν επικοινωνείς με τη Gigabyte και να ζητήσεις την επισκευή / αντικατάστασή της ? Από την ίδια και όχι από τον μεσάζοντα - έμπορο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Kthulhou είπε

γιατί δεν επικοινωνείς με τη Gigabyte και να ζητήσεις την επισκευή / αντικατάστασή της ? Από την ίδια και όχι από τον μεσάζοντα - έμπορο

Γιατί νόμιζα ότι θα με εξυπηρετήσουν σύμφωνα με τους όρους εγγύησης και τη διαδικασία που αναφέρουν στο site τους και στο mail. (Δεν είναι μεγάλη αλυσίδα ). Όποτε τους την άφησα ! Σήμερα τη ζήτησα πίσω και μου απάντησαν ότι είναι άχρηστη !

Επεξ/σία από thanasis019
Δημοσ.

ναι, άχρηστη, αλλά ΔΙΚΗ ΣΟΥ

απάιτησε την πίσω

είναι προιόν που ακόμα κυκλοφορεί, 

H μαμά Gigabyte δε θα σε γειώσει

 

Δημοσ.

Αισχροκέρδεια απλά ! Και άντε να βρεις τι θα πάρεις από το μαγαζί τους…γιατί αλλοιώς θα χάσω το ΦΠΑ αν επιστρέψουν χρήματα !

Δημοσ.
4 ώρες πριν, thanasis019 είπε

Καλησπέρα ! Είχα μια κάρτα 1660 super Gigabyte και παρουσίασε πρόβλημα . Την έστειλα μέσω καταστήματος αγοράς και η απάντηση μετά από 1,5 μήνα ήταν ότι τη κάρτα τη στείλαμε στην εταιρία και δικαιούστε ΚΟΥΠΟΝΙ για επόμενη αγορά ίσο με το ποσο που είχε τότε η κάρτα ! Φαίνεται λογικό αυτό ; Τώρα δηλαδή πρέπει να πληρώσω 100% την τότε αξία κάρτας για να πάρω νέα!

Δικαιούσαι τα χρήματα πίσω, όχι κουπόνια και πιστωτικά.

19 λεπτά πριν, Kthulhou είπε

ναι, άχρηστη, αλλά ΔΙΚΗ ΣΟΥ

απάιτησε την πίσω

είναι προιόν που ακόμα κυκλοφορεί, 

H μαμά Gigabyte δε θα σε γειώσει

 

Κι όμως θα τον γειώσει, η Gigabyte πάντα σε παραπέμπει στο κατάστημα. Μόνο οι επεκτάσεις εγγύησης που δίνει η Gigabyte (από 2 σε 4 πχ) καλύπτονται από την ίδια. Επίσης αν την πάρει πίσω, δε θα δικαιούται να πάρει πίσω χρήματα.

  • Like 1
Δημοσ.

ΜΠορεί πρώτα να μιλήσει με τη gigabyte

ΑΝ τον γειώσει, πάει στο κατάστημα, δεν αλλάζει κάτι

είναι όμως πιθάνόν το κατάστημα να πάρει από τη gigabyte τώρα μια ίδια κ να την πουλήσει με 500 ευρώ κ να ΄δωσει πίσω στον πελάτη 150 κ μάλιστα κουπόνι !!! για να τα ξοδέψει πάλι εκεί!!!  πάλι απατεωνιά

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...