idefixius Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2021 Ψάχνω εδώ και καιρό ένα iPhone 11 και βρήκα εχθές σε μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων στα €619, διαθέσιμο έλεγε αλλά παραλαβή μόνο από κατάστημα. Κάνω εχθές την αγορά και την πληρωμή και ζητάω παραλαβή από κατάστημα της Θεσσαλονίκης για σήμερα το απόγευμα (μένω Φλώρινα και αναγκαστικά θα πήγαινα σήμερα να το παραλάβω). Εχθές επίσης μου ήρθε μήνυμα στο κινητό που μου έλεγε ότι η παραγγελία μου έχει καταχωρηθεί με επιτυχία, να μην πάω όμως ακόμα στο κατάστημα γιατί την επεξεργάζονται και θα ειδοποιηθώ με νέο SMS μόλις η παραγγελία είναι έτοιμη. Το κινητό προορίζεται για δώρο σε αγαπημένο μου πρόσωπο και μάλιστα του το είπα και περιμένει πως και πως το κινητό! ΧΑ! Με πήραν τηλέφωνο πριν από λίγο από το κατάστημα και μου λένε ότι το κινητό δεν είναι διαθέσιμο και ότι αυτοί τώρα το έμαθαν και δε φρόντισαν να το κρατήσουν από εχθές που έγινε η παραγγελία. Μα τους λέω ότι δεν το έχω κρατήσει το κινητό, το έχω πληρώσει, αφού βεβαιώθηκα ότι υπάρχει διαθεσιμότητα στο κατάστημά τους. Δεν γνωρίζαμε μου λένε ότι το παραγγείλατε γιατί δηλώσατε παραλαβή σήμερα και ότι το κατάστημα δεν ενημερώνεται για τις παραγγελίες παρά μόνο όταν έρθει η ώρα της παραλαβής (η οποία σημειωτέων είναι το απόγευμα και δεν έχει έρθει ακόμα, όμως το κατάστημα την έμαθε). Και τώρα τι κάνω εγώ που θα μείνω χωρίς κινητό? Ε ψάξτε σε κάποιο άλλο κατάστημα μήπως είναι διαθέσιμο. ΧΑ ξανά! Να ξαναψάχνω κινητό, να το ξαναπληρώσω και να περιμένω μετά μήπως γίνει το θαύμα και ενημερωθεί το κατάστημα και μου το κρατήσει? Μήπως δεν υπάρχουν τα κινητά και μας δουλεύουν ψιλό γαζί? Ή μήπως όντως τα συστήματά τους είναι ό,τι να ναι και κάνεις μια αγορά και μετά προσεύχεσαι να το βρεις διαθέσιμο? Δε ξέρω αν μπορώ να πω ποια αλυσίδα καταστημάτων είναι (κανονισμός περί GDPR και τα σχετικά), προσέξτε όμως λίγο τις παραγγελίες σας και να είστε υποψιασμένοι όταν πρόκειται για παραλαβή από κατάστημα μόνο. Δεν υπάρχει επικοινωνία μεταξύ φυσικών καταστημάτων και ηλεκτρονικών και αυτό ισχύει για τις περισσότερες εταιρίες – αν όχι όλες. ΥΓ. το αστείο της υπόθεσης είναι ότι μου ακύρωσαν την παραγγελία και με ενημέρωσαν ότι αν αλλάξω γνώμη είναι στη διάθεσή μου, χαχαχα! Λες και ακύρωσα εγώ την παραγγελία για να αλλάξω γνώμη… 1
mork Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Είχα παρόμοια εμπειρία με το ίδιο τηλέφωνο επίσης από γνωστή ίδια αλυσίδα καταστημάτων. Αντίστοιχα, και εγώ το προόριζα για δώρο στον πατέρα μου. Στην δική μου περίπτωση, επισκέφτηκα ο ίδιος στο κατάστημα αφού επικοινώνησα πρώτα με την εξυπηρέτηση πελατών ώστε να μου επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητα και να είμαι σίγουρος ότι δεν είναι κάποιο λάθος στο website ή ότι δεν έχουν προλάβει να το ανανεώσουν λόγο ημερών (που μεταξύ μας εν έτει 2021 θα μου φαινόταν πολύ περίργο). Μου επιβεβαίωσαν τη διαθεσιμότητα και στο κατάσημα αφού το επισκέφτηκα και μάλιστα με μεγάλη σιγουριά αφού ήταν το τελευταίο κομμάτι. Ο υπάλληλος, μου είπε να περιμένω ώστε να μου το φέρει. Μετά από 1-2 λεπτά αναμονής, ήρθε ο ίδιος υπάλληλος αφού συνομίλησε με έναν συνάδελφό του, να μου πει ότι το τηλέφωνο δεν υπάρχει τελικά και ότι μάλλον έχει γίνει κάποιο λάθος στο σύστημα τους. Για να είμαι ειλικρινής, δεν μου φάνηκε πολύ ειλικρινές αφού το κινητό φαινόταν διαθέσιμο στο ίδιο κατάστημα μέχρι και την επόμενη μέρα το μεσημέρι. Αν συνυπολογίσω ότι έχω ακούσει παρόμοιες ιστορίες για την συγκεκριμένη αλυσίδα, με προϊόντα που γίνονται άτυπα book για δικούς τους ανθρώπους, τότε μάλλον κατάλαβα τι είχε συμβεί. Από την άλλη ο χρόνος μου είναι πιο σημαντικός για να τον χάσω με τέτοιου είδους διαπραγματεύσεις. Στην τελική θα πλήρωνα. Δεν θα μου το έκαναν και δώρο. Τελικά το βρήκα σε άλλο κατάστημα και όλα καλά. 1
filip123go Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2021 Μου έχει τύχει πολλές φορές να πάω σε μεγάλη αλυσίδα (λογικά την ίδια λέμε) και ενώ δείχνει διαθεσημότητα στο site, να μου λένε ότι δεν υπάρχει. Στη δική μου περίπτωση ωστόσο μου έχουν δώσει από τα "κρατημένα" . Μάλλον είναι πολητική τους, αν πάει κάποιος με τα λεφτα στο χέρι, να "καίνε" τα κρατημένα. Η αυτό έγινε, η το πήρε κάποιος υπάλληλος. 1
idefixius Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Mα εγώ το πλήρωσα το κινητό - με πιστωτική κάρτα βέβαια αλλά τα χρήματα δεσμεύτηκαν για λογαριασμό τους. Τέλος πάντων, εν τέλει κατέβηκα προχθές Θεσσαλονίκη, πήγα σε άλλο κατάστημα της ίδιας εταιρίας που φαινόταν διαθέσιμο και βρήκα το κινητό σε άλλο χρώμα (διαφορετικό από την αρχική μου επιλογή αλλά αυτό είναι το λιγότερο). Το αστείο είναι ότι υπήρχε και δεύτερο κινητό σε χρώμα που δε φαινόταν στο σύστημα. Έτσι το αγόρασα ξανά πάλι με πιστωτική φυσικά. Δε χρειάζεται να πω να προτιμάτε τις αγορές με πιστωτική και μην κάνετε καταθέσεις σε τραπεζικούς λογαριασμούς κλπ. Γενικά τα φυσικά καταστήματα με τα ηλεκτρονικά δεν έχουν και πολύ μεγάλη σχέση, μπορεί να βλέπεις ένα προϊόν στο site με διαθεσιμότητα σε συγκεκριμένο κατάστημα και εν τέλει να μην υπάρχει και να μη βλέπεις διαθεσιμότητα ενός άλλου προϊόντος και άμα πας στο κατάστημα να υπάρχει. Και αυτό ισχύει για όλες τις εταιρίες ή τουλάχιστον για τις περισσότερες. Και κάνοντας στη συνέχεια μια βόλτα στην αγορά διαπίστωσα αυτό που ξέρουμε όλοι, ότι υπάρχει τεράστια έλλειψη σε iPhone όλων των μοντέλων και όλων των χρωμάτων/χωρητικοτήτων. Το iPhone 13 είναι πιο δυσεύρετο και από χρυσό. Και τα αλλά μοντέλα όμως (iPhone 12, 12 pro/max) δεν πάνε πίσω. ΟΚ βρίσκεις τέτοια αλλά λίγα. Όπως υπάρχει έλλειψη και σε αξεσουάρ (θήκες, τζαμάκια κλπ.) Γνώμη μου αν ενδιαφέρεστε για iPhone και βρείτε κάποιο στην αγορά, πάρτε το γιατί θα δυσκολευτείτε πολύ μετά. Επεξ/σία 30 Δεκεμβρίου 2021 από idefixius 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα