TRILOBYTER Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 2/1/2022 στις 9:14 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε Όταν βλέπω άτομο με όνειρο το Celica η φάση μυρίζει επαρχιώτης κάγκουρας. Πάρε την Καρίνα, βάλε και ένα μεγάλο μπουρί και ξεκίνα να σπας τα ούμπαλα όλης της γειτονιάς με τραπιές. Γιατι τι εχει το σελικα; Πιο ομορφο και πιο δυνατο απο πολλα μοντερνα αυτοκινητα, πολυ καλη αισθηση στην οδηγηση, καλα φρενα με abs, καλα μπακετ καθισματα, πολυ χαμηλη θεση οδηγησης που δινει μια σπορ αισθηση παρολο που το αμαξι δεν ειναι παρα πολυ δυνατο (εκτος και αν μιλαμε για το ts), τεραστιο πορτ μπαγκαζ και με ριγμενα καθισματα κουβαλας οτι θελεις, καλη ηχομονωση απο εξω, σταθεροτατο στο δρομο και σε μεγαλες ταχυτητες στις στροφες, γυρναει κεφαλια, ειναι αξιοπιστο μεχρι αηδιας ακομη και με LPG. Στα αρνητικα τα ακριβα τελη, η μεγαλη καταναλωση αν το εχεις μονο με βενζινη, τα ακριβα λαστιχα ειδικα αν φορας και μεγαλυτερες ζαντες, η παλαιοτητα του που παρολο που ειναι πολυ αξιοπιστο θα αρχισει να ζηταει σιγα σιγα. Δε στα λεω ετσι ολα αυτα, ουτε καγκουρας ειμαι ουτε και επαρχιωτης, το αυτοκινητο αυτο το ειχα για πολλα χρονια και το πουλησα μολις πριν λιγους μηνες με βαρια καρδια, κυριως επειδη δεν το οδηγουσα, αλλα και επειδη ηταν πλεον 15 ετων και δεν ηθελα να ριξω αλλα χρηματα πανω του επειδη απλα για να το εχω μου κοστιζε ειδη κοντα στο 1000ρικο το χρονο χωρις καν να το οδηγαω. Στα χρονια που το ειχα στην κατοχη μου (περιπου 10) ειχα μηδεν ζημιες (0). Εαν ο φιλος δεν ηταν μικρος θα του το προτεινα χωρις ενδιασμους, αλλα ειναι αμαξι που εχει παγια εξοδα και μεγαλη επιβαρυνση στην εφορια , και σε τυχον βλαβη μπορει ο φιλος να βρεθει σε αδιεξοδο. Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2022 από TRILOBYTER 3
toyo73 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 Στις 12/1/2022 στις 3:42 ΠΜ, TRILOBYTER είπε Γιατι τι εχει το σελικα; Πιο ομορφο και πιο δυνατο απο πολλα μοντερνα αυτοκινητα, πολυ καλη αισθηση στην οδηγηση, καλα φρενα με abs, καλα μπακετ καθισματα, πολυ χαμηλη θεση οδηγησης που δινει μια σπορ αισθηση παρολο που το αμαξι δεν ειναι παρα πολυ δυνατο (εκτος και αν μιλαμε για το ts), τεραστιο πορτ μπαγκαζ και με ριγμενα καθισματα κουβαλας οτι θελεις, καλη ηχομονωση απο εξω, σταθεροτατο στο δρομο και σε μεγαλες ταχυτητες στις στροφες, γυρναει κεφαλια, ειναι αξιοπιστο μεχρι αηδιας ακομη και με LPG. Στα αρνητικα τα ακριβα τελη, η μεγαλη καταναλωση αν το εχεις μονο με βενζινη, τα ακριβα λαστιχα ειδικα αν φορας και μεγαλυτερες ζαντες, η παλαιοτητα του που παρολο που ειναι πολυ αξιοπιστο θα αρχισει να ζηταει σιγα σιγα. Δε στα λεω ετσι ολα αυτα, ουτε καγκουρας ειμαι ουτε και επαρχιωτης, το αυτοκινητο αυτο το ειχα για πολλα χρονια και το πουλησα μολις πριν λιγους μηνες με βαρια καρδια, κυριως επειδη δεν το οδηγουσα, αλλα και επειδη ηταν πλεον 15 ετων και δεν ηθελα να ριξω αλλα χρηματα πανω του επειδη απλα για να το εχω μου κοστιζε ειδη κοντα στο 1000ρικο το χρονο χωρις καν να το οδηγαω. Στα χρονια που το ειχα στην κατοχη μου (περιπου 10) ειχα μηδεν ζημιες (0). Εαν ο φιλος δεν ηταν μικρος θα του το προτεινα χωρις ενδιασμους, αλλα ειναι αμαξι που εχει παγια εξοδα και μεγαλη επιβαρυνση στην εφορια , και σε τυχον βλαβη μπορει ο φιλος να βρεθει σε αδιεξοδο. Για την 7η γενια μιλας, Τ230.Ποιο αλητικα ομως τα παλια, η 6 πχ. Εχει φιλος ST185 διλιτρη τετρακινητη γνησια.Πολυ αλητεια. Μilfαρα ατελειωτη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα