ProponitisTouKanape Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Celica ή Carina? Celica είναι το όνειρο είπαμε. Προς το παρόν θα βολευτεί με την Καρίνα με το μπουρί 1
Ukforthemoment Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 38 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Celica είναι το όνειρο είπαμε. Προς το παρόν θα βολευτεί με την Καρίνα με το μπουρί Mια τσέλικα Κάρλος Σάινθ θα την γούσταρα και εγώ. 1
nikostz99 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 15 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Όταν βλέπω άτομο με όνειρο το Celica η φάση μυρίζει επαρχιώτης κάγκουρας. Πάρε την Καρίνα, βάλε και ένα μεγάλο μπουρί και ξεκίνα να σπας τα ούμπαλα όλης της γειτονιάς με τραπιές. φιλε επαρχιωτης ειμαι καγκουρας οχι απλα ειναι ενα αμαξι που μου αρεσει φουλ εξωτερικα για την τιμη που εχει.
PLACEBO_89 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 26 λεπτά πριν, nikostz99 είπε φιλε επαρχιωτης ειμαι καγκουρας οχι απλα ειναι ενα αμαξι που μου αρεσει φουλ εξωτερικα για την τιμη που εχει. θα σε φανε τα καυσιμα..! Λογω χαμηλη τιμης αποκτησης θα σου φαει κι αλλα χρηματα αμεσα..! Θα δυσκολευτεις να το δωσεις εκτος αν το χαρισεις!!! Βρεις μια corolla 93-97 1.3 με τα 75hp τραβαει ωραια απο τα χαμηλα! 1
toyo73 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 17 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Όταν βλέπω άτομο με όνειρο το Celica η φάση μυρίζει επαρχιώτης κάγκουρας. Πάρε την Καρίνα, βάλε και ένα μεγάλο μπουρί και ξεκίνα να σπας τα ούμπαλα όλης της γειτονιάς με τραπιές. Ενω Γερμανοτσολιαδικο χρεπι μπορει να παρει και να βαλει μπουρι.Τουλαχιστον η Carina στην εποχη της, ηταν μακραν το πιο γρηγορο 1600αρι στην κατηγορια του.Καποια Γερμανικα-Γαλλικα 75-90 αλογα παταγες το γκαζι τα Χριστουγεννα και χτυπαγαν κοφτη την Πρωτομαγια
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 39 λεπτά πριν, toyo73 είπε .Τουλαχιστον η Carina στην εποχη της, ηταν μακραν το πιο γρηγορο 1600αρι στην κατηγορια του. 🤣
toyo73 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, jmmys είπε 🤣 Ξερεις κανενα γρηγοροτερο.Μην μου πεις για τωρα.Μιλαω για τοτε δεκαετια 90 και παντα ατμοσφαιρικο.Εξ' αλλου τοτε ατμοσφαιρικα ηταν ολα.
PLACEBO_89 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, toyo73 είπε Ενω Γερμανοτσολιαδικο χρεπι μπορει να παρει και να βαλει μπουρι.Τουλαχιστον η Carina στην εποχη της, ηταν μακραν το πιο γρηγορο 1600αρι στην κατηγορια του.Καποια Γερμανικα-Γαλλικα 75-90 αλογα παταγες το γκαζι τα Χριστουγεννα και χτυπαγαν κοφτη την Πρωτομαγια Ναι ετσι ειναι! Ελεγαν.. Θες νευρικο και οικονομικο θα πας σε Ιαπωνα! Θες στιβαρο.. καλυτερη μονωση.. καλυτερη αισθηση στο πατημα πας σε Γερμανο!
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 57 λεπτά πριν, toyo73 είπε Ξερεις κανενα γρηγοροτερο.Μην μου πεις για τωρα.Μιλαω για τοτε δεκαετια 90 και παντα ατμοσφαιρικο.Εξ' αλλου τοτε ατμοσφαιρικα ηταν ολα. Όταν συγκρινεις αμάξια πάνω σε παιδική βάση δημοτικού σχολείου, δηλαδή "αυτό είναι το πιο γρηγορο", κοιτάς κυρίως να έχουν παρόμοια ιπποδύναμη μαζί με κυβικά. Τα τότε carina 1.6 είχαν 105-107 άλογα. Όλα σχεδόν τα 1600αρια αυτοκίνητα παρόμοιας κατηγορίας με παρόμοια ιπποδύναμη και κυβικά, όχι 75-90 αλογα,αλλά 100-110 αλογα είχαν τελική ταχύτητα 185-190χλμ και επιτάχυνση 11,5-12,5 δευτερόλεπτα. Δες τα αντίστοιχα audi A4, bmw 316, vw passat, Opel vectra. Η χαώδης διαφορά με τα γερμανικά είναι ότι τα Ιαπωνικά εκείνης της εποχής και κατηγορίας, ήταν μέσα και έξω ένα μάτσο χάλια σε ποιότητα υλικών και αίσθηση οδήγησης. Ειδικά σε σχέση με audi, bmw. Αν τώρα η διαφορά μισού δευτερόλεπτου στα 0-100 και τα 5χλμ επιπλέον στην τελική ειναι τόσο μεγαλη όσο Χριστούγεννα-Πρωτομαγια, ας το κρίνει οποίος θέλει να πάρει το 2021 μια ιαπωνική σαβούρα σαν το carina. Και δες πόσο σβέλτα ήταν τα Ιαπωνικά 75-90 αλογα εκεινης της εποχής και σύγκρινε τα με παρομοια γερμανικά. Τι έκπληξη, το ίδιο ήταν. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2022 από jmmys
tutuyo Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Τι συζητάμε Είναι ένα αμαξι που ήταν καλό πριν 30 χρόνια. Πόσα από τα άλογα του εχουν απομείνει; Εδώ ABS δεν έχει (προαιρετικος εξοπλισμός ηταν) 2
toyo73 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, jmmys είπε Όταν συγκρινεις αμάξια πάνω σε παιδική βάση δημοτικού σχολείου, δηλαδή "αυτό είναι το πιο γρηγορο", κοιτάς κυρίως να έχουν παρόμοια ιπποδύναμη μαζί με κυβικά. Τα τότε carina 1.6 είχαν 105-107 άλογα. Όλα σχεδόν τα 1600αρια αυτοκίνητα παρόμοιας κατηγορίας με παρόμοια ιπποδύναμη και κυβικά, όχι 75-90 αλογα,αλλά 100-110 αλογα είχαν τελική ταχύτητα 185-190χλμ και επιτάχυνση 11,5-12,5 δευτερόλεπτα. Δες τα αντίστοιχα audi A4, bmw 316, vw passat, Opel vectra. Η χαώδης διαφορά με τα γερμανικά είναι ότι τα Ιαπωνικά εκείνης της εποχής και κατηγορίας, ήταν μέσα και έξω ένα μάτσο χάλια σε ποιότητα υλικών και αίσθηση οδήγησης. Ειδικά σε σχέση με audi, bmw. Αν τώρα η διαφορά μισού δευτερόλεπτου στα 0-100 και τα 5χλμ επιπλέον στην τελική ειναι τόσο μεγαλη όσο Χριστούγεννα-Πρωτομαγια, ας το κρίνει οποίος θέλει να πάρει το 2021 μια ιαπωνική σαβούρα σαν το carina. Και δες πόσο σβέλτα ήταν τα Ιαπωνικά 75-90 αλογα εκεινης της εποχής και σύγκρινε τα με παρομοια γερμανικά. Τι έκπληξη, το ίδιο ήταν. 115 αλογα ειχε το carina οταν παρουσιαστηκε το 92.Μετα εγινε 107(96-97) για να καλυψει τις καινουργιες προδιαγραδες ρυπων.Τοτε ολοι οι Γερμανικοι ταφοι, ειχαν στην καλυτερη 100 ψοφαλογα.Επειδη ειχα ολα τα τευχοι των 4τροχων, το carina e ειχε 0-100 σε 10" και το Α4 13.2".Στις δε ρεμπριζ παλι το χαος.Αudi-bmw-opel-VW, το βλεπαν με δορυφορικη συνδεση.Τα δε Γαλλικα 405-406- χαντια- laguna ακομη ποιο αργα, Πες τωρα εσυ για τα ποιοτικα Γερμανικα και το κλεισιμο τις πορτας.Εκεινη την εποχη δεν ξερω ειλικρινα εαν πεφταν ουρανοι, παραθυρα-σοβαδες, ξεφαβαν διακοπτες κτλ των vw group.Αλλα βλεπω ελαχιστα αυτοκινητα σχεδον 30ετιας να κυκλοφορουν.Δεν μιλαω για εξαιρεσεις φυλαγμενες σε γκαραζ, αλλα για την γενικη πλειοψηφια. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, toyo73 είπε .Επειδη ειχα ολα τα τευχοι των 4τροχων, το carina e ειχε 0-100 σε 10" και το Α4 13.2".Στις δε ρεμπριζ παλι το χαος.Αudi-bmw-opel-VW, το βλεπαν με δορυφορικη συνδεση.Τα δε Γαλλικα 405-406- χαντια- laguna ακομη ποιο αργα, Η πλάκα θα είναι να πιστεύεις τις ανοησίες που γράφεις.🤣Σύγκριση carina με Α4. Α κάτσε μήπως εννοείς τον προκάτοχό του Α4 του 1990;;;Εγω μιλάω του 1994 και μετά. Με έκανες να γελάσω. Ο καθένας πιστεύει ότι θέλει. Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2022 από jmmys
ProponitisTouKanape Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 5 ώρες πριν, toyo73 είπε Ενω Γερμανοτσολιαδικο χρεπι μπορει να παρει και να βαλει μπουρι.Τουλαχιστον η Carina στην εποχη της, ηταν μακραν το πιο γρηγορο 1600αρι στην κατηγορια του.Καποια Γερμανικα-Γαλλικα 75-90 αλογα παταγες το γκαζι τα Χριστουγεννα και χτυπαγαν κοφτη την Πρωτομαγια Η κατάσταση χρήζει ιατρικής βοήθειας...
liakinen Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 16 ώρες πριν, jmmys είπε Η πλάκα θα είναι να πιστεύεις τις ανοησίες που γράφεις.🤣Σύγκριση carina με Α4. Α κάτσε μήπως εννοείς τον προκάτοχό του Α4 του 1990;;;Εγω μιλάω του 1994 και μετά. Με έκανες να γελάσω. Ο καθένας πιστεύει ότι θέλει. Ο προκάτοχος του A4 ήταν το Audi 80 b3 & b4 από 1986 έως 1996. Και τα δύο είχαν καλύτερο πάτημα με διαφορά σε σχέση με το Carina. Είχα Audi & Carina και ναι μεν η Carina είχε δυνατή μηχανή για 1600 αλλά το περπάτημα της στον δρόμο ήταν βάρκα στο γιαλό σε σχέση με την σταθερότητα που είχε από τότε το Audi. Το Audi b3 που είχα είχε σαν αρνητικό το χειρότερο πορτμπαγκάζ που έχω δει σε μεσαίας κατηγορίας καρότσα της εποχής και όχι μόνο. Για αυτό και το b4 που ήταν facelift στην ουσία έκανε τρομερές αλλαγές στο ντεπόζιτο και στον πίσω άξονα και βελτίωσε σε σημαντικότατο βαθμό τον χώρο του πορτμπαγκάζ. Στην Ελλάδα οι εκδόσεις των Audi ήταν κυρίως τα 1600 & 1800 τα οποία με 75 & 90 μουλάρια μόνο φωτιά στην άσφαλτο δεν έβαζαν. Ακόμα και η σχετικά υψηλή τελική τους ταχύτητα ήταν αποτέλεσμα του καλού συντελεστή αεροδυναμικής που είχε.
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 44 λεπτά πριν, liakinen είπε Ο προκάτοχος του A4 ήταν το Audi 80 b3 & b4 από 1986 έως 1996. Και τα δύο είχαν καλύτερο πάτημα με διαφορά σε σχέση με το Carina. Είχα Audi & Carina και ναι μεν η Carina είχε δυνατή μηχανή για 1600 αλλά το περπάτημα της στον δρόμο ήταν βάρκα στο γιαλό σε σχέση με την σταθερότητα που είχε από τότε το Audi. Το Audi b3 που είχα είχε σαν αρνητικό το χειρότερο πορτμπαγκάζ που έχω δει σε μεσαίας κατηγορίας καρότσα της εποχής και όχι μόνο. Για αυτό και το b4 που ήταν facelift στην ουσία έκανε τρομερές αλλαγές στο ντεπόζιτο και στον πίσω άξονα και βελτίωσε σε σημαντικότατο βαθμό τον χώρο του πορτμπαγκάζ. Στην Ελλάδα οι εκδόσεις των Audi ήταν κυρίως τα 1600 & 1800 τα οποία με 75 & 90 μουλάρια μόνο φωτιά στην άσφαλτο δεν έβαζαν. Ακόμα και η σχετικά υψηλή τελική τους ταχύτητα ήταν αποτέλεσμα του καλού συντελεστή αεροδυναμικής που είχε. Αναφερόμουν σε αντίστοιχα 1600αρια με 100-105 άλογα, όπως Α4, 316,vectra, passat, ΌΧΙ σε 1600αρια με 75-90 αλογα. Αυτα ας συγκριθούν με Ιαπωνικά αντίστοιχης ιπποδύναμης. Οι διαφορές στις επιδόσεις ειναι άπειροελάχιστες,αλλά στην ποιότητα κύλισης, όπως είπες χαωτικες. Να το βράσω το μισό δευτερόλεπτο ή 1 πιο γρηγορο του carina, αν είναι να έχω μια βάρκα στο δρόμο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα