Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιο φτηνιαρικο αυτοκινητο δεν εχω ξαναοδηγησει. Απο τα λιγα TD που κυριολεκτικα μετρουσα τα λεπτα να το παραδωσω. 

Το ιδιο πουλουσε η Ντατσια πριν 10 χρονια, το ιδιο πουλαει και τωρα. Καμια εξελιξη. Και η Σκοντα πχ ειναι η φτηνη μαρκα του ομιλου αλλα εξελιξε και απεκτησε την δικη της γραμμη και μια καλη ποιοτητα κατασκευής 

It's cheaper for a reason

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, tutuyo είπε

Το ιδιο πουλουσε η Ντατσια πριν 10 χρονια, το ιδιο πουλαει και τωρα. Καμια εξελιξη.

καμία σχέση με το προ ~3ετίας , δυστυχώς αναβαθμίστηκε

4 ώρες πριν, tutuyo είπε

Και η Σκοντα πχ ειναι η φτηνη μαρκα του ομιλου αλλα εξελιξε και απεκτησε την δικη της γραμμη και μια καλη ποιοτητα κατασκευής 

με τις ανάλογες τιμές , πάει και αυτή εδώ και χρόνια

γενικά υπάρχει κόσμος που δε ζει στο αυτοκίνητο και απλά θέλει φθηνό μεταφορικό μέσο

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχει κόσμος που δε νοιάζεται για το σκορ του EuroNCAP 

Υπάρχει κόσμος που δε νοιάζεται για την άνεση στο ταξίδι και την κύλιση

Υπάρχει κόσμος που δε νοιάζεται για τη μεταπωλητική αξία

Υπάρχει κόσμος που δε νοιάζεται για την οδηγική συμπεριφορά

Υπάρχει κόσμος που δε νοιάζεται για την ποιότητα κατασκευής

Ε εντάξει, άρα το Duster για αυτούς είναι τέλειο.

Τουλάχιστον όμως αυτός που θα το αγοράσει να το κάνει συνειδητά και όχι να νομίζει οτι έπιασε τον Πάπα απο τα @@ και ήταν μαλάκες όλοι οι υπόλοιπουι που δε πήραν Ντάτσια ενώ αυτός ήταν ο έξυπνος. 

Κατά τη γνώμη μου, εκτός αν κάποιος είναι υπερβολικά ζορισμένος στα χρήματα (που προφανώς είναι σεβαστό), όταν παίρνεις ενα καινούργιο αυτοκίνητο δεν αξίζει για κανένα λόγο να κάνεις τόσες πολλές παραχωρήσεις, γιατί μπορεί να μη ζούμε στο αυτοκίνητο αλλά είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιούμε κάθε μέρα. Οπότε όσο και να θες ενα κουτί με ρόδες, και την καλή ανάρτηση θα την εκτιμήσεις, και την καλή συμπεριφορά, και την ησυχία στο ταξίδι κλπ. 

Το οτι πουλάει πολύ δε λέει τίποτα απο μόνο του, το δημοφιλές δεν σημαίνει πως είναι και καλό. Στην Ελλάδα και το αυτοκίνητο των Flintstones να κυκλοφορούσε φθηνό, best seller θα ηταν 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Υπάρχει κόσμος που δε νοιάζεται για το σκορ του EuroNCAP 

Υπάρχει κόσμος που δε νοιάζεται για την άνεση στο ταξίδι και την κύλιση

Υπάρχει κόσμος που δε νοιάζεται για τη μεταπωλητική αξία

Υπάρχει κόσμος που δε νοιάζεται για την οδηγική συμπεριφορά

Υπάρχει κόσμος που δε νοιάζεται για την ποιότητα κατασκευής

Ε εντάξει, άρα το Duster για αυτούς είναι τέλειο.

Τουλάχιστον όμως αυτός που θα το αγοράσει να το κάνει συνειδητά και όχι να νομίζει οτι έπιασε τον Πάπα απο τα @@ και ήταν μαλάκες όλοι οι υπόλοιπουι που δε πήραν Ντάτσια ενώ αυτός ήταν ο έξυπνος. 

Κατά τη γνώμη μου, εκτός αν κάποιος είναι υπερβολικά ζορισμένος στα χρήματα (που προφανώς είναι σεβαστό), όταν παίρνεις ενα καινούργιο αυτοκίνητο δεν αξίζει για κανένα λόγο να κάνεις τόσες πολλές παραχωρήσεις, γιατί μπορεί να μη ζούμε στο αυτοκίνητο αλλά είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιούμε κάθε μέρα. Οπότε όσο και να θες ενα κουτί με ρόδες, και την καλή ανάρτηση θα την εκτιμήσεις, και την καλή συμπεριφορά, και την ησυχία στο ταξίδι κλπ. 

Το οτι πουλάει πολύ δε λέει τίποτα απο μόνο του, το δημοφιλές δεν σημαίνει πως είναι και καλό. Στην Ελλάδα και το αυτοκίνητο των Flintstones να κυκλοφορούσε φθηνό, best seller θα ηταν 

Είναι και ανάλογα από τι αμάξι έρχεσαι, αν πριν το duster οδηγούσε κανένα 20-30 χρόνων ειδικά τζιποειδές μια χαρά αναβάθμιση θα του φανεί!

  • Like 1
Δημοσ.

Το φτηνο το κρεας το τρωνε τα σκυλια

Ειπαμε, αν θες να πας απο το μερος Α στο μερος Β χωρις να βρεχεσαι. Μεχρι εκει.

Στην πρωτη ωρα ταξιδιου, εχεις πιαστει λογω καθισματων. 

Ειδικα με τις αυξησεις των τιμων δεν μπορω να καταλαβω το VFM του να δινω 22 χιλιαρικα για τεχνολογια 20ετιας οπως τα ταμπουρα. Στο κατω κατω, με 3 χιλιαρικα παρπανω παιρνεις το πολυ ανωτερο ομοσταυλο Kadjar

 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, zio10 είπε

Είναι και ανάλογα από τι αμάξι έρχεσαι, αν πριν το duster οδηγούσε κανένα 20-30 χρόνων ειδικά τζιποειδές μια χαρά αναβάθμιση θα του φανεί!

Δεκτό, αν έρχεσαι απο Lada Niva το καταλαβαινω. 

Η αίσθηση μου ειναι όμως πως ο σημερινός αγοραστής Dacia είναι αντίστοιχος με αυτόν που στα early 2000s αγόραζε Hyundai ή Kia τότε που με τα λεφτά που έκανε ενα Polo/Yaris/Fiesta έπαιρνες Hyundai σενταν. Και πάλι νόμιζε πως έπιασε το απόλυτο τζοκερ. Μέχρι το 2010 είχαν χάσει το 80% της αξίας τους και είτε κατέληξαν στην πρέσα είτε τα παίρνει κανας ταλαίπας μετανάστης για 200 ευρώ. 

Και εντάξει να πεις οτι το Duster κούτα έχει 15Κ, αντε να το δεχτώ, αλλά ξεκινάει απο 19.5Κ, χρήματα στα οποία παίρνεις Yaris Cross που σε μια πενταετία θα το δινεις 10-12Κ και θα εχεις ουρά τους γαμπρούς απ' εξω. 

  • Like 2
Δημοσ.

Τα Hyundai Getz εποχη Ολυμπιακων αγωνων ακομα κυκλοφορουν,αθανατα.

Οσο για το Duster,για επαρχια-νησια κτλ ειναι μια χαρα επιλογη

Δημοσ.
4 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Η αίσθηση μου ειναι όμως πως ο σημερινός αγοραστής Dacia είναι αντίστοιχος με αυτόν που στα early 2000s αγόραζε Hyundai ή Kia τότε που με τα λεφτά που έκανε ενα Polo/Yaris/Fiesta έπαιρνες Hyundai σενταν. Και πάλι νόμιζε πως έπιασε το απόλυτο τζοκερ. Μέχρι το 2010 είχαν χάσει το 80% της αξίας τους και είτε κατέληξαν στην πρέσα είτε τα παίρνει κανας ταλαίπας μετανάστης για 200 ευρώ. 

offtopic , για ποιο μοντέλο Hyundai μιλάς συγκεκριμένα ?

Δημοσ.
Στις 12/10/2022 στις 7:12 ΜΜ, korakios είπε

offtopic , για ποιο μοντέλο Hyundai μιλάς συγκεκριμένα ?

Θα σου πω εγώ,για το  accent μιλάει.

Δημοσ.
Spoiler
8 λεπτά πριν, pano είπε

Θα σου πω εγώ,για το  accent μιλάει.

ηρωικό αμάξι , ίσως απο το πιο vfm που βγήκε ποτέ , έπαιρνε και υγραέριο ...

  • Like 1
Δημοσ.

Όντως τρομερό vfm ,αλλά μέχρι εκεί και το λέω εκ πείρας γιατί πέρασαν από τα χέρια  για αρκετά χρόνια 3 αμάξια του 2002 ,το accent 1.3, το vw polo 1.4 16v και το peugeot 307 1.6 16v,το πιο αξιόπιστο ήταν το accent τα άλλα όμως και κυρίως το peugeot ήταν μακράν καλύτερα σε όλα τα άλλα,άρα κάπως έτσι θα είναι πιστεύω και το dacia.

Υ.Γ Για το υγραέριο στο accent ,θα σου στείλω κάποια στιγμή pm να με κατατοπίσεις αν δεν σε πειράζει.

Δημοσ.

Οπως εχουμε πει και αρκετες φορες το duster 4x4 ειναι το μονο σοβαρο (και οικονομικο) πραγματικα offroad αυτην τη στιγμη.

Για καποιον που θελει να κινηθει εκτος δρομου οικονομικα ειναι σχεδον μονοδρομος. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, imr είπε

Οπως εχουμε πει και αρκετες φορες το duster 4x4 ειναι το μονο σοβαρο (και οικονομικο) πραγματικα offroad αυτην τη στιγμη.

Για καποιον που θελει να κινηθει εκτος δρομου οικονομικα ειναι σχεδον μονοδρομος. 

Ευτυχως που υπαρχει το Duster και δεν έχουμε πλεον δικαιολογια να καβαλαμε γαιδουρια και μουλαρια....... ας αφησουμε επιτελους τα σεβαστα τετραποδα να χαρουνε την ζωη τους, τα Dacia ειναι περιπου ενα επιπεδο καλυτερα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Ευτυχως που υπαρχει το Duster και δεν έχουμε πλεον δικαιολογια να καβαλαμε γαιδουρια και μουλαρια....... ας αφησουμε επιτελους τα σεβαστα τετραποδα να χαρουνε την ζωη τους, τα Dacia ειναι περιπου ενα επιπεδο καλυτερα!

Για να μπορεις να κινηθεις offroad τι καλυτερη επιλογη εχεις σε καινουργιο μεχρι 25κ? η και 30κ?

Επεξ/σία από imr
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, imr είπε

Για να μπορεις να κινηθεις offroad τι καλυτερη επιλογη εχεις σε καινουργιο μεχρι 25κ? η και 30κ?

FIAT Panda!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...