Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, NickTG είπε

Εφόσον λες για τόσα χιλιόμετρα θεωρώ ότι μιλάς για παλαιότερα μοντέλα. Δεν έχω ή είχα γαλλικό αλλά τουλάχιστον από όσους φίλους και γνωστούς έχουν πρόσφατα, 10ετιας και πιο καινούρια δηλαδή, δεν έχω ακούσει ιδιαίτερα παράπονα. 

Δεν μιλάω για σήμερα που όντως όλα έχουν ανέβει όλα. Επειδή έψαχνα πριν μερικά χρόνια αυτοκίνητο με κύρια κριτήρια να είναι ψηλό και σχετικά φθηνό τα Duster ακόμα και τότε δεν τα έλεγες φθηνά ως μεταχειρισμένα. Ίσα ίσα δηλαδή θα με βόλευε να ισχύει αυτό αλλά δεν το είχα δει. 

δεν αντιλέγω, εάν ανατρεξεις στο  πρωτο μου  ποστ το duster ήταν πρώτη μου επιλογή ως το πιο value for money αυτοκίνητο , μετα την επαφη μου με αυτο στην αντιπροσωπεία αναθεώρησα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

αδιάφορο

Ότι θα πάρει κάποιος αυτοκίνητο όπως το Duster όπου το NCAP αναφέρει πως έχει τα απολύτως ελάχιστα για την ασφάλεια των επιβατών, αλλά σκέφτεται πως η μανιβέλα είναι αυτό που θα τον σώσει. Έγινε.

Δημοσ.

Πάρτο diesel 4x4 αν αντέχει η τσέπη για το prestige . 

Δεν υπάρχει άλλο σε αυτά τα λεφτά για καλό 4χ4 αμάξι. 

Μην ασχολείστε με το euro encap . Η χαλιά βαθμολογία μπαίνει γιατι δεν έχει κανένα σύστημα αυτοματισμού. 

Εκεί δηλαδή που δίνει βάση πλέον το euro ncap ( αυτόματο φρενάρισμα , και λοιπές αηδιες)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Cell_7 είπε

Ότι θα πάρει κάποιος αυτοκίνητο όπως το Duster όπου το NCAP αναφέρει πως έχει τα απολύτως ελάχιστα για την ασφάλεια των επιβατών, αλλά σκέφτεται πως η μανιβέλα είναι αυτό που θα τον σώσει. Έγινε.

ναι , πήρα το Panda , μηδέν αστέρια (δε με απασχολεί) , αλλά σε περίπτωση βουτιάς καλύτερη η  μανιβέλα αν και πάλι μου είναι αδιάφορη

18 λεπτά πριν, NeCrOmAnCeR19 είπε

Η χαλιά βαθμολογία μπαίνει γιατι δεν έχει κανένα σύστημα αυτοματισμού. 

όχι απαραίτητα , κοιτάς το % ασφάλειας οδηγού συνοδηγού και επιβατών

μπορεί πχ να έχει χαμηλή βαθμολογία εκεί

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, NeCrOmAnCeR19 είπε

Πάρτο diesel 4x4 αν αντέχει η τσέπη για το prestige . 

Δεν υπάρχει άλλο σε αυτά τα λεφτά για καλό 4χ4 αμάξι. 

Μην ασχολείστε με το euro encap . Η χαλιά βαθμολογία μπαίνει γιατι δεν έχει κανένα σύστημα αυτοματισμού. 

Εκεί δηλαδή που δίνει βάση πλέον το euro ncap ( αυτόματο φρενάρισμα , και λοιπές αηδιες)

Μα υπάρχει ξεχωριστή βαθμολογία για ενήλικο επιβάτη και ανήλικο επιβάτη και έχει χαμηλές επιδόσεις και σε αυτές τις κατηγορίες…

Δημοσ.

Αυτή η καραμέλα ότι το κάθε Dacia έχει χαμηλή βαθμολογία στο euroncap επειδή και μόνο δεν έχει ηλεκτρονικά βοηθήματα, πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει.

Τσεκάρετε πριν μιλάτε. Υπολείπεται των σύγχρονων στάνταρ και στην προστασία επιβατών.

  • Like 2
Δημοσ.

Καλά είναι απο τη στιγμή που πήρε άδεια να κυκλοφορεί στην Ε.Ε

Spoiler

image.png.465bf3026b7f6bf56db1fa79c6a38386.png

 

4 λεπτά πριν, nemom είπε

Υπολείπεται των σύγχρονων στάνταρ και στην προστασία επιβατών.

ναι , αλλά καλό είναι να λέμε κάποια αντιπρόταση (στο ίδιο budget φυσικά)

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι , αλλά καλό είναι να λέμε κάποια αντιπρόταση (στο ίδιο budget φυσικά)

το να μη λέμε ανακρίβειες
δε συναρτάται από την αντιπρόταση

το Duster είναι αυτό που είναι,
χωρίς τις ανακρίβειες

ο καθένας μπορεί μετά να είναι ελεύθερος να του αρέσει ή όχι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά είναι πολύ κακή εποχή για καινούργιο αυτοκίνητο.Αν σε παίρνει περίμενε γιατί οι τιμές είναι στο θεό. Προσωπικά θα έπαιρνα duster μόνο diesel  και τετρακίνητο. Θεωρώ ότι λόγω τον παραχωρήσεων που κανείς δεν αξίζει άλλος συνδυασμός.Πας άλλου ίσως σε κάτι μικρότερο αλλά πιο εμπορεύσιμο και πιο ποιοτικό.

Επεξ/σία από donatos77
  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, donatos77 είπε

Βασικά είναι πολύ κακή εποχή για καινούργιο αυτοκίνητο.Αν σε παίρνει περίμενε γιατί οι τιμές είναι στο θεό. Προσωπικά θα έπαιρνα duster μόνο diesel  και τετρακίνητο. Θεωρώ ότι λόγω τον παραχωρήσεων που κανείς δεν αξίζει άλλος συνδυασμός.Πας άλλου ίσως σε κάτι μικρότερο αλλά πιο εμπορεύσιμο και πιο ποιοτικό.

Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια.... Την τελευταία χρόνια οι τιμές καινούργιων και μεταχειρισμένων έχουν φάει καπέλο από 1500 έως 3000 ευρώ. Όντως η εποχή δυστυχώς δεν ευνοεί την αγορά αυτοκινήτου.

Όσο για το duster, πάντα το θεωρούσα τίμιο για αυτά που προσφέρει. Χαμηλό κόστος κτήσης και θυγατρική της Renault. 

Όμως τα τελευταία 4 χρόνια άλλαξα 2 μεταχειρισμένα Renault κ πλέον έχοντας κ ο ίδιος επισκεφτεί αρκετές φορές συνεργεία της μάρκας, μπορώ να πω ότι πάντα θα πετύχω ένα duster με πρόβλημα που δεν σχετίζεται με την προγραμματισμένη συντήρηση. Ζημιές ακριβές και επαναλαμβανόμενες.

Δυστυχώς αυτό συμβαίνει κ στα Renault. Εν μέρει νιώθω τυχερός που τα δικά μου αυτοκίνητα τα αγόρασα μεταχειρισμένα και οι προηγούμενοι είχαν προλάβει να αλλάξουν τα μισά. Εμένα μου έμειναν τα άλλα μισά ,😁.

Φυσικά γνωρίζω ότι τα οικονομικά όλων είναι δύσκολα κ υπάρχουν ανάγκες που πρέπει να καλυφτούν όσο το δυνατόν καλύτερα κ με τον πιο οικονομικό τρόπο. Όμως με βάση τη δική μου εμπειρία δεν θα επενδυα λεφτά σε Renault - Dacia γιατί τους εχει φοβηθεί το μάτι μου. Για εμένα κάνε μια έρευνα σχετικά με την αξιοπιστία κάθε μοντέλου, κοίταξε για ένα καλό αξιόπιστο μεταχειρισμένο ( που κ αυτό θα το πληρώσεις ακριβά) και πήγαινε στα σίγουρα. 

Εγώ τον τελευταίο καιρό που έψαχνα για diesel ξεχώρισα το Hyundai ix35. Ακριβό αλλά βάσει στατιστικών ιδιαίτερα αξιόπιστο.

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, bill999r είπε

Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια.... Την τελευταία χρόνια οι τιμές καινούργιων και μεταχειρισμένων έχουν φάει καπέλο από 1500 έως 3000 ευρώ. Όντως η εποχή δυστυχώς δεν ευνοεί την αγορά αυτοκινήτου.

Όσο για το duster, πάντα το θεωρούσα τίμιο για αυτά που προσφέρει. Χαμηλό κόστος κτήσης και θυγατρική της Renault. 

Όμως τα τελευταία 4 χρόνια άλλαξα 2 μεταχειρισμένα Renault κ πλέον έχοντας κ ο ίδιος επισκεφτεί αρκετές φορές συνεργεία της μάρκας, μπορώ να πω ότι πάντα θα πετύχω ένα duster με πρόβλημα που δεν σχετίζεται με την προγραμματισμένη συντήρηση. Ζημιές ακριβές και επαναλαμβανόμενες.

Δυστυχώς αυτό συμβαίνει κ στα Renault. Εν μέρει νιώθω τυχερός που τα δικά μου αυτοκίνητα τα αγόρασα μεταχειρισμένα και οι προηγούμενοι είχαν προλάβει να αλλάξουν τα μισά. Εμένα μου έμειναν τα άλλα μισά ,😁.

Φυσικά γνωρίζω ότι τα οικονομικά όλων είναι δύσκολα κ υπάρχουν ανάγκες που πρέπει να καλυφτούν όσο το δυνατόν καλύτερα κ με τον πιο οικονομικό τρόπο. Όμως με βάση τη δική μου εμπειρία δεν θα επενδυα λεφτά σε Renault - Dacia γιατί τους εχει φοβηθεί το μάτι μου. Για εμένα κάνε μια έρευνα σχετικά με την αξιοπιστία κάθε μοντέλου, κοίταξε για ένα καλό αξιόπιστο μεταχειρισμένο ( που κ αυτό θα το πληρώσεις ακριβά) και πήγαινε στα σίγουρα. 

Εγώ τον τελευταίο καιρό που έψαχνα για diesel ξεχώρισα το Hyundai ix35. Ακριβό αλλά βάσει στατιστικών ιδιαίτερα αξιόπιστο.

Το θεμα Renault στην Ελλάδα είναι μια πονεμενη ιστορία...Και μιας και λέμε αλήθειες  το πρόβλημα δεν ειναι στην μαρκα αλλα στα εκαστοτε συνεργεία εξουσιοδοτημένα και μη.....

Ολα θέλουν αλλαγή  οχι γιατί χρειάζεται αλλα γιατι ειναι Renault  και τα παλιογαλλικά  χαλανε....

Μακάρι να είχες γνωρισει σωστα συνεργεία και θα αναθεωρουσες....

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, stefan123 είπε

Το θεμα Renault στην Ελλάδα είναι μια πονεμενη ιστορία...Και μιας και λέμε αλήθειες  το πρόβλημα δεν ειναι στην μαρκα αλλα στα εκαστοτε συνεργεία εξουσιοδοτημένα και μη.....

Ολα θέλουν αλλαγή  οχι γιατί χρειάζεται αλλα γιατι ειναι Renault  και τα παλιογαλλικά  χαλανε....

Μακάρι να είχες γνωρισει σωστα συνεργεία και θα αναθεωρουσες....

Δυστυχώς φίλε μου η εμπειρία αλλα λέει.

Κάθε μοντέλο πονάει σε συγκεκριμένα σημεία που με μαθηματική ακρίβεια χρήζουν αλλαγής άσχετα από την ευλαβική ή μη συντήρηση.

Μιας κ ανέφερα τα diesel παραπάνω.

Στην πρόσφατη έρευνα μου είχα πέσει σε ένα Renault scenic 2012 με τον γνωστό 1.5 dci. Ένας κινητήρας που φοράνε όλα τα Renault- Dacia- mercedes- nissan- Suzuki- Infiniti

Ψάχνοντας στα ανάλογα forum έφριξα με τις βλάβες που βγάζει το συγκεκριμένο μοτέρ. 

Για παράδειγμα αν η αλλαγή λαδιών γινόταν στα 30.000 χλμ όπως ορίζει ο κατασκευαστής τότε φθείρονται οι βάσεις του στροφαλου. Αντίθετα αν η αλλαγή λαδιών γινόταν πιο σύντομα τότε δεν δημιουργούνταν αυτό το θεμα. Αλλά προβλήματα ήταν με τα σώματα ψεκασμού, αντλία λαδιού, τουρμπίνα και βαλβίδα egr.

Όλες οι παραπάνω ζημιές είναι η χαρά του μάστορα λόγω κόστους.

Δεν λέω τα Renault είναι πανέμορφα, ασφαλέστατα, με πολύ τεχνολογία πάνω τους αλλά ζημιαρικα δυστυχώς.

Εγώ άλλαξα 2 και το τελευταίο το έχω στην κατοχή μου γιατί το γουστάρω άσχημα παρά τα οποία προβλήματα έχουν προκύψει ή μπορούν να προκύψουν αλλά εις γνώσιν μου.

Αλλά δεν προτείνω σε κανέναν να επενδύσει τα λεφτά του σε αυτή την εταιρία.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, bill999r είπε

Δυστυχώς φίλε μου η εμπειρία αλλα λέει.

Κάθε μοντέλο πονάει σε συγκεκριμένα σημεία που με μαθηματική ακρίβεια χρήζουν αλλαγής άσχετα από την ευλαβική ή μη συντήρηση.

Μιας κ ανέφερα τα diesel παραπάνω.

Στην πρόσφατη έρευνα μου είχα πέσει σε ένα Renault scenic 2012 με τον γνωστό 1.5 dci. Ένας κινητήρας που φοράνε όλα τα Renault- Dacia- mercedes- nissan- Suzuki- Infiniti

Ψάχνοντας στα ανάλογα forum έφριξα με τις βλάβες που βγάζει το συγκεκριμένο μοτέρ. 

Για παράδειγμα αν η αλλαγή λαδιών γινόταν στα 30.000 χλμ όπως ορίζει ο κατασκευαστής τότε φθείρονται οι βάσεις του στροφαλου. Αντίθετα αν η αλλαγή λαδιών γινόταν πιο σύντομα τότε δεν δημιουργούνταν αυτό το θεμα. Αλλά προβλήματα ήταν με τα σώματα ψεκασμού, αντλία λαδιού, τουρμπίνα και βαλβίδα egr.

Όλες οι παραπάνω ζημιές είναι η χαρά του μάστορα λόγω κόστους.

Δεν λέω τα Renault είναι πανέμορφα, ασφαλέστατα, με πολύ τεχνολογία πάνω τους αλλά ζημιαρικα δυστυχώς.

Εγώ άλλαξα 2 και το τελευταίο το έχω στην κατοχή μου γιατί το γουστάρω άσχημα παρά τα οποία προβλήματα έχουν προκύψει ή μπορούν να προκύψουν αλλά εις γνώσιν μου.

Αλλά δεν προτείνω σε κανέναν να επενδύσει τα λεφτά του σε αυτή την εταιρία.

Διαφωνώ,o 1.5 dci είναι ίσως ο καλύτερος Diesel κινητήρας στην κατηγορία του.Αξιόπιστος και φορεμένος σε πολλά εμπορικά μοντέλα.Αν αφήνεις τον κινητήρα για 30k χιλιόμετρα με τα ίδια λάδια δεν φταίει το μοτέρ  αν χαλάσει.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, moure είπε

Διαφωνώ,o 1.5 dci είναι ίσως ο καλύτερος Diesel κινητήρας στην κατηγορία του.Αξιόπιστος και φορεμένος σε πολλά εμπορικά μοντέλα.Αν αφήνεις τον κινητήρα για 30k χιλιόμετρα με τα ίδια λάδια δεν φταίει το μοτέρ  αν χαλάσει.

Κι όμως αυτο ήταν το διάστημα που όριζε ο κατασκευαστής.

Συμφωνω κ επαυξάνω σε αυτό που λες. Κ εγώ στα αυτοκίνητα μου αλλάζω το πολύ στα 10.000 ή στον χρόνο μιας και σπάνια τα ξεπερναω.

Όμως η τουρμπίνα, η egr και τα σώματα ψεκασμού είναι άσχετα με το λάδι...και εκεί το συγκεκριμένο μοτέρ πάσχει κ πονάει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...