Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Αν πάρω βενζίνη και το κάνω μετατροπή χάνεται η εγγύηση;

ναι ,

13 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Οκ ας ξεχάσουμε λίγο το αυτόματο

δες clio ,sandero LPG πχ

https://www.car.gr/315721465

επίσης άλλο η εργοστασιακή εγγύηση και εντελώς άλλο τυχών εγγύηση του μαντρά

δεν ξέρω αν υπάρχουν πρατήρια φυσικού αερίου στην περιοχή σου για cng

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Φιλτατε, έτσι αόριστα χωρίς να αναφέρεις συγκεκριμένο ταβάνι στο budget σου θα γεμίσει το νήμα ατοπες προτάσεις.

Υπάρχουν άπειρες επιλογές σε αυτοκίνητα, αν πας σε μάντρα θα το πληρώσεις 2κ χοντρικά παραπάνω η και περισσότερο.

Προσωπικά έχω αυτοκίνητο βενζίνη-αεριο παλαιότερης χρονολογίας βέβαια (2011) και μέχρι στιγμής δεν έχει βγάλει το παραμικρό και η οικονομία που κάνει (λόγω τιμής αερίου) αποκλειστικά είναι φοβερή.

Μεγαλύτερο ρόλο σε μετατροπή lpg παίζει ο εγκατάστασης αφενός και αφετέρου το σύστημα που θα επιλέξεις.

Κοίταξε και απέκλεισε όμως κάποιες περιπτώσεις αυτοκινήτων βάση των αναγκών σου (χώροι-ιπποδυναμη-καταναλωση - και κυρίως το κόστος) ώστε να σε βοηθήσει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Δεν έχω ιδέα για το πού κινείται αγορά και τι θεωρείται καλό αξιόπιστο, ευκαιρία κτλ. Καθώς τελευταία φορά που πήρα αυτοκίνητο, τα εισαγωγής είχαν σκουριές, και έπρεπε να πηγαίνεις κάθε μέρα στις μάντρες και να βλέπεις. Δεν υπήρχε το car.gr. και λόγω αυτού πιστεύω είχα πετύχει και ευκαιρία

(αυτοκίνητο 3ετιας, με 19.000χλμ, καλό επίπεδο εξοπλισμού για τότε (το συνήθιζε η μάρκα όμως), με έξτρα εγγύηση από την αντιπροσωπεία που το πήρα, με κόστος 4ψηφιο νούμερο (6500€))

Κάτι ανάλογο ψάχνω και τώρα δηλαδή

Σχετικά καινούργιο (3 έτη), να εχει εγγύηση και να είναι είτε πετρέλαιο είτε αέριο (για λόγους οικονομίας), οικονομικά σέρβις, συντήρηση, ευρεία ανταλλακτικών, αξιόπιστο

Ιδανικά θα ήθελα να είναι αυτόματο (λόγω οικονομίας, άνεσης, ταχύτητας), ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά παράθυρα, cruise control (ελπίζοντας ότι τα καινούργιας τεχνολογίας δεν αυξάνουν την κατανάλωση)

επίσης ιδανικά θα ήθελα να έχει ΑΕΒ, και lane keeping

Λογικά εν τέλη με τις τιμές που παίζουν δεν θα έχει τίποτα από αυτά. Απλά εκφράζω τι θα ήθελα.

Δεν έχω κάποιο κόλλημα με μάρκα που να θέλω ή να μη θέλω. Είμαι ανοιχτός.

Σε τιμές δεν θα περιορίσω γιατί δεν ξέρω πραγματικά που κινείται η αγορά. Αν αυτά που μου προτείνετε είναι πολύ ακριβά, θα μειώσω τα στάνταρ ή θα ανεβάσω το μπάτζετ.

Κινούμαι σε επαρχιακό δίκτυο, εθνική, Αττική οδό, εκτός κίνησης. Δεν θέλω αμάξι για να πηγαίνω μέχρι το περίπτερο. Κάνω 20-30.000 χλμ το χρόνο.

 

αν οντος δινεις +/- 6 χιλιαρικα τπτ απο αυτα που ζητάς παιζει να μην βρεις ουτε καν κοντά
αυτα που ζητας δλδ 3 χρονον +/- οικονομικό σε συντήρηση κλπ ξεκινάνε απο 12+ χιλιάρικα (και πάλι λίγα λέω)
Γενικός στης μερες μας αυτοκίνητα μεταχ. σχετικά φρέσκα δεν διαφέρουν και πολυ στην τιμή απο τα καινούργια (οχι οτι καινούργιο μπορείς να βρεις άλλα αλλο αυτο)

ας πουμε τι υπαρχει  πετρέλαιο αέριο και hybrid σε 3 χρονια αμαξια + αυτοματο
κανα yaris hybrid αυτοματο με +/- 30 35 χιλιαδες χιλομετρα
clio πετραιλαιο +/- 40,000 χιλομετρα αυτοματο
renault megane +/- 50 60 χιλιαδες χιλομετρα αυτοματο
dacia duster +/- 50 60 χιλιαδες χιλομετρα αυτοματο
swift hybrid +/-/ 40 χιλιαδες χιλομετρα
ολα αυτα ειναι στα 16 με 19 χιλιαρικα

αν παμε σε manual κιβώτιο εχεις περρισοτερες επηλογες με ενα κλικ καλυτερες τημες

οπως καταλαβες τημες κοντεβουν καινουργια οχιματα και στην πραξη συμφερει να παρεις καινουργιο πχ ibiza φυσικο αεριο κανει 17 χιλιαρικα μια καλή εκδοση κλπ
 

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.

Δυστυχώς είναι η χειρότερη περίοδος για αγορά αυτοκινήτου, λόγω των ελλείψεων σε πρώτες ύλες. Ότι και να βλέπεις θα είναι υπερκοστολογημενο

 

Κάποιοι αναλυτές ανέφεραν όταν θα ισιώσει μετά το πέρας του  '22 η φάση

 

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Black Demis είπε

αν οντος δινεις +/- 6 χιλιαρικα τπτ απο αυτα που ζητάς παιζει να μην βρεις ουτε καν κοντά
αυτα που ζητας δλδ 3 χρονον +/- οικονομικό σε συντήρηση κλπ ξεκινάνε απο 12+ χιλιάρικα (και πάλι λίγα λέω)
Γενικός στης μερες μας αυτοκίνητα μεταχ. σχετικά φρέσκα δεν διαφέρουν και πολυ στην τιμή απο τα καινούργια (οχι οτι καινούργιο μπορείς να βρεις άλλα αλλο αυτο)

ας πουμε τι υπαρχει  πετρέλαιο αέριο και hybrid σε 3 χρονια αμαξια + αυτοματο
κανα yaris hybrid αυτοματο με +/- 30 35 χιλιαδες χιλομετρα
clio πετραιλαιο +/- 40,000 χιλομετρα αυτοματο
renault megane +/- 50 60 χιλιαδες χιλομετρα αυτοματο
dacia duster +/- 50 60 χιλιαδες χιλομετρα αυτοματο
swift hybrid +/-/ 40 χιλιαδες χιλομετρα
ολα αυτα ειναι στα 16 με 19 χιλιαρικα

αν παμε σε manual κιβώτιο εχεις περρισοτερες επηλογες με ενα κλικ καλυτερες τημες

οπως καταλαβες τημες κοντεβουν καινουργια οχιματα και στην πραξη συμφερει να παρεις καινουργιο πχ ibiza φυσικο αεριο κανει 17 χιλιαρικα μια καλή εκδοση κλπ
 

CNG οκ απλά σε περιορίζει σε ταξίδια κτλ 

Vag τώρα... 3 χρόνια εγγύηση δε δίνει; Δεν ξέρω δεν έχω καλή άποψη για τα καινούρια βαγκ

Ναι οκ σε μη αυτόματο όσα είπες.

hybrid τι κατανάλωση έχει σε πραγματικά δεδομένα σε κίνηση σε εθνική οδό πχ (100-110χλμ/Ω) θέλει φόρτιση αυτό; 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, μπαρμπαγιωργος είπε

CNG οκ απλά σε περιορίζει σε ταξίδια κτλ 

Vag τώρα... 3 χρόνια εγγύηση δε δίνει; Δεν ξέρω δεν έχω καλή άποψη για τα καινούρια βαγκ

Ναι οκ σε μη αυτόματο όσα είπες.

hybrid τι κατανάλωση έχει σε πραγματικά δεδομένα σε κίνηση σε εθνική οδό πχ (100-110χλμ/Ω) θέλει φόρτιση αυτό; 

hybrid (το κλασσικό hybrid) ουσιαστικά μειώνεις κατανάλωση εντός πόλης (μεχρι εκει) α ναι και δεν θελει φορτιση , με το plugin hybrid εχεις πολλά πλεονεκτήματα (θέλει και φόρτιση) αλλά τιμή απέχει κατά πολυυυυυυυυυυυυυυυυ απο αυτό που ανέφερα 
για πετρέλαιο δεν εχω καλή γνώμη καθώς ετσι όπως παει σύντομα παιζει να φάει και ban (εκτος και αν δεν ζεις σε μεγαλη πολη τοτε στα @@ σου)
cng ειναι μια καλη λυση (εχει και 10 λιτρα βενζίνη αν χρειαστει στο ibiza και παραπάνω στο arona
κάτι σοβαρό δεν έβγαλαν αυτά (εκτός απο μερικά που ειχαν θέμα με φρένα που τα καλύπτανε αμεσα)

γνώμη μου κάτι μικρο βενζίνης η cng
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Black Demis είπε

hybrid (το κλασσικό hybrid) ουσιαστικά μειώνεις κατανάλωση εντός πόλης (μεχρι εκει) α ναι και δεν θελει φορτιση , με το plugin hybrid εχεις πολλά πλεονεκτήματα (θέλει και φόρτιση) αλλά τιμή απέχει κατά πολυυυυυυυυυυυυυυυυ απο αυτό που ανέφερα 
για πετρέλαιο δεν εχω καλή γνώμη καθώς ετσι όπως παει σύντομα παιζει να φάει και ban (εκτος και αν δεν ζεις σε μεγαλη πολη τοτε στα @@ σου)
cng ειναι μια καλη λυση (εχει και 10 λιτρα βενζίνη αν χρειαστει στο ibiza και παραπάνω στο arona
κάτι σοβαρό δεν έβγαλαν αυτά (εκτός απο μερικά που ειχαν θέμα με φρένα που τα καλύπτανε αμεσα)

γνώμη μου κάτι μικρο βενζίνης η cng
 

Οπότε hybrid το ξεχνάω

10l βενζίνη είναι στην καλύτερη 200χλμ

Ταξίδι δεν κάνεις έτσι...

Κέντρο Αθήνα σπάνια να μπω. 1 το μήνα και αν

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Οπότε hybrid το ξεχνάω

10l βενζίνη είναι στην καλύτερη 200χλμ

Ταξίδι δεν κάνεις έτσι...

Κέντρο Αθήνα σπάνια να μπω. 1 το μήνα και αν

αν δεν εισαι συχνά μεσα στην πόλη κοιτάς πετρέλαιο τοτε (max 2 χρονια) απλά να εχεις στο νου 10 χρονια βγαλει δεν βγαλει πριν φάνε το ban (αλλα οπως είπες δεν μπαίνεις στην πολη ετσι μικρή η ζημιά)

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

CNG οκ απλά σε περιορίζει σε ταξίδια κτλ 

τα 9λιτρα ίσως σε περιοχές που νύχτα δε θα υπάρχει βενζινάδικο σε ακτίνα 150χλμ , προκαλεί μια ανασφάλεια

1 λεπτό πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

10l βενζίνη είναι στην καλύτερη 200χλμ

με οικονομική οδήγηση , σκοπός είναι να υπάρχουν πρατήρια , αν όχι το ξεχνάς

δες για clio lpg

12 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Vag τώρα... 3 χρόνια εγγύηση δε δίνει;

2 η vw , 4 seat/skoda

πετρέλαιο δεν προτείνω για το καλό μου ,μιας και κάποια στιγμή θα μπεις στη διαδικασία να καταργήσεις το dpf

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

τα 9λιτρα ίσως σε περιοχές που νύχτα δε θα υπάρχει βενζινάδικο σε ακτίνα 150χλμ , προκαλεί μια ανασφάλεια

με οικονομική οδήγηση , σκοπός είναι να υπάρχουν πρατήρια , αν όχι το ξεχνάς

δες για clio lpg

2 η vw , 4 seat/skoda

πετρέλαιο δεν προτείνω για το καλό μου ,μιας και κάποια στιγμή θα μπεις στη διαδικασία να καταργήσεις το dpf

2 VW 

4 seat

Χαχα γιατί;!;!

 

Πετρέλαιο γιατί να καταργήσω το φίλτρο; 

Δε μιλάω για καινούργιο αμάξι. Αλλά πχ 2019 μοντέλο

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Πετρέλαιο γιατί να καταργήσω το φίλτρο; 

γιατί μελλοντικά θα έρθει η στιγμή , ειδικά απο μάντρα με γυρισμένα χιλιόμετρα θα έρθει νωρίτερα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, μπαρμπαγιωργος είπε

Δεν καταλαβαίνω γιατί να το κάνω. Μπουκωνει;

Δεν καθαρίζει;

δεν έχει αιώνια διάρκεια , κάνει αναγεννήσεις αλλά είναι ανάλογα τα χιλιόμετρα ,την ποιότητα του πετρελαίου , τη χρήση που έκανε ο προηγούμενος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν σκοπεύεις να το παντρευτείς, παρε με leasing κάτι σε πετρέλαιο ή LPG και καθάρισες. Ούτε με εγγυήσεις θα ασχολείσαι, ούτε με σέρβις ούτε ανασφάλεια θα έχεις μήπως ειναι κρυφο-σαπακι το μεταχειρισμένο και σου βγάλει ακριβά προβλήματα.

Επεξ/σία από fragma

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...