Προς το περιεχόμενο

Efood διανομέας με ποδήλατο


kleizour

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, είμαι φοιτητής σε σχετικά μικρή επαρχιακή πόλη και τελευταία μου φαίνεται καλή ιδέα να γίνω διανομέας στο Efood με ποδήλατο ως freelancer και θα ήθελα οποιος μπορεί να μου δώσει μερικές πληροφορίες επ αυτού, καθώς και να απαντήσει σε μερικές απορίες μου:

1)Ποια περίπου είναι η αμοιβή; Έχω ακούσει ότι υπάρχει μια στάνταρ αμοιβή την ώρα και από εκεί και πέρα πληρώνεσαι και ανά παραγγελία ένα ποσό. Ισχύει; Και για τι ποσά μιλάμε;

2) Πώς λειτουργεί ακριβώς; Έρχεται η παραγγελία στην εφαρμογή την πηγαίνεις και μετά περιμένεις πάλι τη σειρά σου;

3) εφόσον κάνω την αίτηση να με πάρουν είναι μεγάλες οι πιθανότητες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλη η σκεψη σου αλλα να παραμεινει σκεψη. αυτα ειναι για χωρες του εξωτερικου με υποδομες για ποδηλατα, πεζους κλπ. στην ελλαδα που τιποτα δεν τηρειται και δεν τιμωρειται θεωρω οτι κατι τετοιο ειναι παρακινδυνευμενο. τον ποδηλατη δεν τον προσεχει κανεις.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, xsterg είπε

 τον ποδηλατη δεν τον προσεχει κανεις.

ενώ ο ποδηλάτης προσέχει τα πάντα... φανάρια, μονόδρομους, πεζοδρόμια, σήματα 

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΟΛΙΣ πέρασε ένας γνωστός και μου λέει ψάχνει υπεύθυνο άτομο για οδηγό μίνι βαν, για να πηγαίνει προϊόντα σε επιχειρήσεις. Αν έχεις απλό δίπλωμα, νομίζω αρκεί.

Στείλε μου PM να σας φέρω σε επαφή και άστο αυτό για την ώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, kleizour είπε

Καλησπέρα, είμαι φοιτητής σε σχετικά μικρή επαρχιακή πόλη και τελευταία μου φαίνεται καλή ιδέα να γίνω διανομέας στο Efood με ποδήλατο ως freelancer και θα ήθελα οποιος μπορεί να μου δώσει μερικές πληροφορίες επ αυτού, καθώς και να απαντήσει σε μερικές απορίες μου: