poulinos Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 On 23/12/2021 at 18:44, panosdOUG said: Μάλιστα ωραία άρα δεν την γλυτώνουμε αφού έγινε το λάθος. Θα πάω αύριο από κατάστημα να μιλήσω αν υπάρξει λύση αλλιώς διακανονισμό αν δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Για τον νόμο που αναφέρε Πρίν ο @SilentVoice ξέρει κανείς αν ισχύει για τα σταθερά? σε novα δεν εχω βαλει οριο λογαριασμου(εχει επιλογη )αλλα αμα πχ περασω τα 5 ευρω σε συντομους κωδικους πχ 11888 ερχεται μυνημα.σε οτε δεν ξερω τι ισχυει .διακανονισμο πιστευω μπορουν να κανουν. τωρα αν θα την γλυτωσεις η οχι δεν μπορω να στο πω. για το νομο μαλλον πρεπει να διαθετουν στον χρηστη αυτην την επιλογη και οχι να την εχουν ενεργοποιημενη απο default.νομος ειχε βγει για τα κινητα να σε ειδοποιουν οταν φτασεις στο χ ποσοστο χρησης οσο ξερω.τωρα σε σταθερα και για την περιπτωση που δεν εχεις καν χ ωρες προς κινητα για παραδειγμα δεν ξερω τι ισχυει
zanskou Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 20 λεπτά πριν, poulinos είπε δικηγορικο γραφειο μετα απο καποια χρονια.για την ωρα δεν υπαρχει τειρεσιας σε σταθερη μεχρι να γινει οπως.με.κινητα και μετα αν χρωστας να σου ζητανε εγγυηση προκαταβολικα υπάρχει και λέγεται Τηλεγνους
SilentVoice Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, panosdOUG είπε Μάλιστα ωραία άρα δεν την γλυτώνουμε αφού έγινε το λάθος. Θα πάω αύριο από κατάστημα να μιλήσω αν υπάρξει λύση αλλιώς διακανονισμό αν δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Για τον νόμο που αναφέρε Πρίν ο @SilentVoice ξέρει κανείς αν ισχύει για τα σταθερά? https://www.ethnos.gr/greece/article/158048/allazeitotopiostasymbolaiakinhthsthlefoniastiproblepeioneoskanonismos Με μια γρήγορη αναζήτηση γιατί είμαι στον δρόμο. Spoiler Επίσης, συνδρομητής και πάροχος μπορούν να συμφωνήσουν από κοινού τη διακοπή της παροχής υπηρεσιών όταν η χρέωση φτάσει ένα προκαθορισμένο ανώτατο ποσό. Το ύψος αυτού του ποσού μειώνεται στα 100 ευρώ από τα 150 που ίσχυε μέχρι τώρα για μηνιαίους λογαριασμούς και στα 200 από 300 για διμηνιαίους. Επεξ/σία 23 Δεκεμβρίου 2021 από SilentVoice
poulinos Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 10 hours ago, zanskou said: υπάρχει και λέγεται Τηλεγνους ηξερα για τα κινητα οχι και για τα σταθερα. http://www.telegnous.gr/
mechpanos Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Μου είχαν έρθει μεγάλες χρεώσεις στη δουλειά από gigabyte, ενώ είχα ζητήσει στο 100% του πακέτου να γίνεται φραγή. Το διόρθωσαν στον επόμενο λογαριασμό. Αν το πακέτο που είχατε υπογράψει ήταν για απεριόριστα, ζητά διόρθωση.
Macosj Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δεν πρόκειται να πληρώσεις τίποτα. Απείλησε με καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή
Ukforthemoment Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Κοιτα πρώτα τι έχουν χρεώσει και μετά ενεργείς.Μην δεις τίποτα 5ψηφια ...........
makis269 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 6 ώρες πριν, panosdOUG είπε Καλησπέρα Λοιπόν το πρόβλημα έχει ως εξής, έκαναν οι γονείς ένα συμβόλαιο στην κόσμοτε υποτίθεται για ίντερνετ 24mpbs και απεριόριστα για σταθερα double play sto σπίτι, εκεί που όλα ήταν κανονικά ερχόταν ο λογαριασμός και τον πλήρωναν ήρθε σήμερα λογαριασμός 311 ευρώ με χρεώσεις κανονικά για κλήσεις σε σταθερά και κοντεύω να πάθω εγκεφαλικό το συμβόλαιο έχει ξεκινήσει τον Σεπτέμβρη. Πώς το αντιμετωπίζω αυτό, υπάρχει περίπτωση να την γλυτώσουν κάπως? Θα πάω από κατάστημα αύριο να μιλήσω εγώ μπας και βγάλω άκρη , αν στην χειρότερη δεν γίνει κάτι και κάνω διακοπή τι γίνεται με το χρέος μετά? Ευχαριστώ πολύ για την οποιαδήποτε βοήθεια. φίλε μου καλησπέρα , υποτίθεται δεν υπάρχει στα συμβόλαια ποιο ακριβώς πρόγραμμα έκανες ? αν έχεις δωρεάν σε σταθερά cosmote ή σε όλους και αν έχεις δωρεάν σε κινητά cosmote ή σε όλους τους παρόχους. δες αναλυτικά το πρόγραμμα που έχεις κάνει.
NikosKallithea Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Το μονο που με παραξενεύει ειναι εκει που λεει για τα 211€ τα πολλά μηδενικά μετά τον ακέραιο. Δεν ξερω αν παιζει κάποιο ρολο ή καποιο λάθος του λογισμικού Παντως ενημέρωσε μας αν βρεις άκρη
odi83 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Πας κανεις φορητοτητα σε αλλη εταιρεια και ΔΕΝ πληρωνεις τιποτα στην cosmote . Δεν μπορουν να σου κανουν απολυτως τιποτα . Το πολυ πολυ μετα απο καιρο να σου στειλουν κανα εξωδικο για εκφοβισμο αλλα πετα το οπως ερθει . Εαν δεν θελεις φορητοτητα , κοβεις την συνδεση η' στην κοβει ετσι κ αλλιως η cosmote αφου ειναι απληρωτη κ πας σε αλλη εταιρεια με νεο συμβολαιο ειτε στο ονομα σου , ειτε στων γονιων σου . Και στις δυο περιπτωσεις βεβαια για να ξαναγυρισεις στην cosmote θα πρεπει να πληρωσεις το χρεος... Ξερω ομως οτι ειναι τοσο απιθανοι που δεχτηκαν να διαγραψουν το χρεος για να ξαναπαρουν πισω πελατη σε φιλικη μου περιπτωση. Επισης ολα τα παραπανω στα λεω εκ πειρας και οχι επειδη ετσι μου κατεβηκαν.. Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2021 από odi83 1
kallonos Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, panosdOUG είπε Ορίστε και ο λογαριασμός η σύνδεση είναι φοιτητική στο όνομα μου με το πάσο Δεν υπάρχει πρόγραμμα φοιτητικό στη cosmote σταθερή που να δίνει χρόνο ομιλίας. Ούτε σε σταθερά ούτε σε κινητά. Μόνο ίντερνετ δίνουν όλα. Οπότε και σε σταθερά να καλούν χρεώνονται κανονικά. Οι χρεώσεις είναι 0,20€/λεπτό για σταθερά και 0,40€/λεπτό για κινητά. Αρχική χρέωση είναι το λεπτό, και βήμα χρέωσης το λεπτό. Αν με ρωτάς εμένα για το τι να κάνεις, γτ η αλήθεια είναι ότι το λάθος είναι δικό σου. Πάρε να τους πεις ότι δεν ήξεραν οι γονείς σου ότι δεν είχε απεριόριστα σταθερά κ.ο.κ. ενδεχομένως να σου κάνουν κάποια έκπτωση. Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2021 από kallonos 1
poulinos Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2021 5 hours ago, odi83 said: Πας κανεις φορητοτητα σε αλλη εταιρεια και ΔΕΝ πληρωνεις τιποτα στην cosmote . Δεν μπορουν να σου κανουν απολυτως τιποτα . Το πολυ πολυ μετα απο καιρο να σου στειλουν κανα εξωδικο για εκφοβισμο αλλα πετα το οπως ερθει . Εαν δεν θελεις φορητοτητα , κοβεις την συνδεση η' στην κοβει ετσι κ αλλιως η cosmote αφου ειναι απληρωτη κ πας σε αλλη εταιρεια με νεο συμβολαιο ειτε στο ονομα σου , ειτε στων γονιων σου . Και στις δυο περιπτωσεις βεβαια για να ξαναγυρισεις στην cosmote θα πρεπει να πληρωσεις το χρεος... Ξερω ομως οτι ειναι τοσο απιθανοι που δεχτηκαν να διαγραψουν το χρεος για να ξαναπαρουν πισω πελατη σε φιλικη μου περιπτωση. Επισης ολα τα παραπανω στα λεω εκ πειρας και οχι επειδη ετσι μου κατεβηκαν.. και καπως ετσι αρχισαν ο τειρεσιας για καρτες και ο τηλεγνους http://www.telegnous.gr/ απο την λογικη δεν μαμιεται εκανα λαθος αλλα μπορω να μην πληρωσω.ΕΛΛΑΔΑ 3 2
zanskou Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2021 7 ώρες πριν, odi83 είπε Πας κανεις φορητοτητα σε αλλη εταιρεια και ΔΕΝ πληρωνεις τιποτα στην cosmote . Δεν μπορουν να σου κανουν απολυτως τιποτα . Το πολυ πολυ μετα απο καιρο να σου στειλουν κανα εξωδικο για εκφοβισμο αλλα πετα το οπως ερθει . Εαν δεν θελεις φορητοτητα , κοβεις την συνδεση η' στην κοβει ετσι κ αλλιως η cosmote αφου ειναι απληρωτη κ πας σε αλλη εταιρεια με νεο συμβολαιο ειτε στο ονομα σου , ειτε στων γονιων σου . Και στις δυο περιπτωσεις βεβαια για να ξαναγυρισεις στην cosmote θα πρεπει να πληρωσεις το χρεος... Ξερω ομως οτι ειναι τοσο απιθανοι που δεχτηκαν να διαγραψουν το χρεος για να ξαναπαρουν πισω πελατη σε φιλικη μου περιπτωση. Επισης ολα τα παραπανω στα λεω εκ πειρας και οχι επειδη ετσι μου κατεβηκαν.. Όταν δίνεις τέτοιες φανταστικές συμβουλές βάζε και το πραγματικό σου ονοματεπώνυμο από κάτω. τουλάχιστον να ξέρει αυτός που θα πάρεις στο λαιμό σου ποιον να κυνηγήσει μετά. 5 1
leolipop Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, SilentVoice είπε Νομίζω κάποτε είχε βγει νόμος ώστε να υπάρχει αυτόματη φραγή πάνω από κάποιο ποσό. Στην κινητή τηλεφωνία σίγουρα. Αν ισχύει το ίδιο και στην σταθερή τηλεφωνία, τότε δεν θα έπρεπε να λάβεις αυτό το ποσό. Από το κατάστημα δεν θα βγάλεις άκρη. Επικοινώνησε με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών και αν δεν βγάλεις άκρη, στείλε τους email. Αν πάλι δεν βγάλεις άκρη, κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και ΣτΚ. Το κανει η cosmote στην τηλεοραση τους.Λογω αδυναμιας αφησαμε χρεος (μικρο) αλλα απο τοτε που εγινε διακοπη υπηρεσιων , σταματησαν και οι χρεωσεις.Αντιθετως πριν 10-12 χρονια επι HOL , μας ειχε διακοπει η γραμμη αλλα και τον επομενο μηνα ηρθε πληρης λογαριασμος χωρις καμια ενεργη παροχη , η οποια οφειλη μετα απο ηλεκτρονικη καταγγελια στον αρμοδιο φορεα διεγραφη. Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2021 από leolipop
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2021 Φοιτητικό What's Up (αυτό είναι το φοιτητικό της COSMOTE αν δεν κάνω λάθος) δεν έχει απεριόριστα σταθερά. Είναι αποκλειστικά για internet και οτιδήποτε άλλο χρεώνεται. Θα συμφωνήσω με τον @kallonos για το τι να κάνεις αρχικά. Αναφορά σε κείμενο Αν με ρωτάς εμένα για το τι να κάνεις, γτ η αλήθεια είναι ότι το λάθος είναι δικό σου. Πάρε να τους πεις ότι δεν ήξεραν οι γονείς σου ότι δεν είχε απεριόριστα σταθερά κ.ο.κ. ενδεχομένως να σου κάνουν κάποια έκπτωση. Μια επιπρόσθετη πρόταση στο παραπάνω θα ήταν να τους προτείνεις να "αναβαθμίσεις" στο πακέτο double play 24mbps με απεριόριστα σταθερά (~8€ παραπάνω / μήνα) για να τους "χρυσώσεις το χάπι".
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα