ekrepali Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) edit: Tελικά το κόκκινο κουμπί αλλάζει όταν το πατήσουμε πολλές φορές, διαβάστε παρακάτω. Eπειδό το συγκεκριμένο ζήτημα αφορά ένα σωρό διαφορετικά thread (ΔΕΗ, εναλλακτικοί, NRG, Efa/Nova κλπ) ανοίγω νέο για να τα γράψω μια και καλή και να το δούνε όλοι. Στη πλατφόρμα myRAE μέχρι πρότεινος με το κόκκινο κουμπί, μπορούσαμε να αρνηθούμε την απάντηση του παρόχου και να στείλουμε νέο σχόλιο / δικαιολογητικό. Πλέον όπως ανέφερε ο @leotzianέχουν αλλάξει τη κουμπιά... κι αν η απάντηση του παρόχου δεν μας καλυπτει, πώς θα βρούμε το δίκιο μας. Κανονικά πρέπει να επικοινωνήσουμε με τη ΡΑΕ και να αναφέρουμε το πρόβλημα, αλλά θα κάτσουν να το λύσουν Χριστουγεννιάτικα; Ίσως και να το άλλαξαν επίτηδες για να μη μπαίνουν καν στη διαδικασία να μεσολαβησουν; Τι να πω... είνει εντελώς κουφό. Όποιος έχει ενεργό αίτημα: Αν η απάντηση του παρόχου σάς καλύπτει και δε θέλετε να το τραβήξετε περαιτέρω, πατάτε το πράσινο "αποδοχή και ολοκλήρωση". Αν η απάντηση του παρόχου δε σας καλύπτει... ή περιμένετε τη ΡΑΕ να ξαναλλάξει τα κουμπιά (απίθανο) ή πατάτε το κόκκινο κι ό,τι γίνει. Αν απορρίψετε την απάντηση και το αίτημα κλείσει... υπάρχουν 2 λύσεις. Η 1η να ανοίξετε νέο αίτημα στο MyRAE (σε συνέχεια του προηγούμενου) και η 2η να συνεχίσετε το αίτημα με τον παλιό τρόπο απ'τη φόρμα παραπόνων https://www.rae.gr/forma-parapanon/ Δηλαδή γράφετε "Σε συνέχεια του αιτήματος #xxx στο ΜyRAE όπου δε μου δώθηκε η δυνατότητα να απαντήσω στο σχόλιο του παρόχου... απαντώ ότι............ και ζητώ........... κλπ κλπ. Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2021 από ekrepali 3
korakios Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 πιστεύω καλύτερα τηλ για όσους έχουν ήδη πρόβλημα να μάθουμε τι γίνεται (στο info σπάνια απαντάνε) 3
nikos33340 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Σε συνέχεια του αιτήματος μου που έκανα στο MyRae με αριθμό ... όπου πάτησα το κόκκινο κουμπάκι θέλοντας μόνο να απαντήσω στην εταιρεία(ΔΕΗ)ότι από την στιγμή που δέχονται ότι ήταν λάθος του συστήματος τους και θα με βάλουν στο πρόγραμμα myHomeOnline με τις τιμές που ίσχυαν την στιγμή που έκανα την αίτηση(0,096/κιλοβατώρα) και το μόνο που περιμένω είναι να φανεί στον μηνιαίο λογαριασμό μου η σωστή χρέωση για να πατήσω αποδοχή. Για κάποιο λόγο που δεν ξέρω το σύστημα μου έβγαλε απόρριψη αιτήματος κάτι το οποίο φυσικά δεν ισχύει.Απλά περιμένω να διορθωθεί οριστικά το πρόβλημα από την πλευρά της εταιρείας. Αυτό είναι το καινούριο αίτημα που τους έκανα. Τα έγραψα σωστά;
ekrepali Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, nikos33340 είπε Για κάποιο λόγο που δεν ξέρω το σύστημα μου έβγαλε απόρριψη αιτήματος κάτι το οποίο φυσικά δεν ισχύει.Απλά περιμένω να διορθωθεί οριστικά το πρόβλημα από την πλευρά της εταιρείας. Αυτό είναι το καινούριο αίτημα που τους έκανα. Τα έγραψα σωστά; Το κόκκινο κουμπί τι έγραφε; "Αποστολή νέου σχολίου" ή "Κλείσιμο αιτήματος"; Κοίτα πάνω τις φωτογραφίες. Όποιος έχει εκκρεμή αιτήματα ας μας πει παρακαλώ τι εμφανίζει. Ο leotzian στο δίπλα forum (μπαλάκι γίναμε) έγραψε ότι "πάντως στις 3 προηγούμενες απαντήσεις που έδωσα το κουμπί ήταν της κλασικής μορφής, μήπως έχει όριο απαντήσεων;" Ίσως και να έφταιγε αυτό... δεν το είχε αναφέρει νωρίτερα πως είχε απαντήσει 3 φορές. 1
nikos33340 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ekrepali είπε Το κόκκινο κουμπί τι έγραφε; "Αποστολή νέου σχολίου" ή "Κλείσιμο αιτήματος"; Κοίτα πάνω τις φωτογραφίες. Όποιος έχει εκκρεμή αιτήματα ας μας πει παρακαλώ τι εμφανίζει. Ο leotzian στο δίπλα forum (μπαλάκι γίναμε) έγραψε ότι "πάντως στις 3 προηγούμενες απαντήσεις που έδωσα το κουμπί ήταν της κλασικής μορφής, μήπως έχει όριο απαντήσεων;" Ίσως και να έφταιγε αυτό... δεν το είχε αναφέρει νωρίτερα πως είχε απαντήσει 3 φορές. Αυτό μου έβγαζε όπως πάντα και πάτησα το κόκκινο για να απαντήσω.Στο τέλος μου έγραψε απόρριψη αιτήματος.Ίσως να υπάρχει όντως όριο απαντήσεων γιατί κι εγώ είχα απαντήσει 3 ή 4 φορές.Αν ισχύει αυτό πάντως είναι απαράδεκτο. Επεξ/σία 23 Δεκεμβρίου 2021 από nikos33340 1
ekrepali Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, nikos33340 είπε Αυτό μου έβγαζε όπως πάντα και πάτησα το κόκκινο για να απαντήσω.Στο τέλος μου έγραψε απόρριψη αιτήματος.Ίσως να υπάρχει όντως όριο απαντήσεων γιατί κι εγώ είχα απαντήσει 3 ή 4 φορές.Αν ισχύει αυτό πάντως είναι απαράδεκτο. Bγάλε screenshots απ'το συνομιλία... και άνοιξε νέο αίτημα "σε συνέχεια του προηγούμενου αιτήματος #τάδε". Και για να ξέρουμε μελλοντικά στα σίγουρα... στις πόσες φορές που πατήσατε κόκκινο έκλεισε το αίτημα; 3 ή 4; Επεξ/σία 23 Δεκεμβρίου 2021 από ekrepali 1
nikos33340 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Την τρίτη φορά που το πάτησα τελικά. 1
korakios Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 μάλλον έχει περιορισμένο αριθμό επικοινωνίας το θέμα είναι οτι έπρεπε να λέει "απόρριψη απάντησης , εξέταση απο ΡΑΕ" , όχι κλείσιμο 2
noths Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, ekrepali είπε Επίσης όσοι θέλετε να κάνετε νέο αίτημα, κάντε το απ'τη φόρμα παραπόνων https://www.rae.gr/forma-parapanon/ κι όχι στο MyRAE Ελπίζω να το κατάλαβα σωστά αυτό και να είναι ισοδύναμη ή και καλύτερη η φόρμα παραπόνων από το MyRAE , γιατί μόλις έστειλα εκεί την καταγγελία μου για τη Watt & Volt και τη ρήτρα κόστους προμήθειας στους λογαριασμούς μου αντί να ανοίξω αίτημα στο MyRAE. Ευχαριστούμε για τη συνεχή πληροφόρηση. Spoiler Το κείμενο που έστειλα: Σύντομη περιγραφή προβλήματος Τους 2 τελευταίους μήνες (11/21 και 12/21) έλαβα υπέρογκους λογαριασμούς με πολλαπλάσια χρέωση από τη συμφωνηθείσα με την εταιρία κατά την παρουσίαση του προγράμματος που μου έγινε και συμφώνησα να γίνω συνδρομητής. Έστειλα με email στις 14/12/21 στην εταιρία αμφισβήτηση του τελευταίου λογαριασμού και ζήτησα αναλυτική τιμολόγηση και εξήγηση ιδιαίτερα για τις συμπληρωματικές χρεώσεις και τη "ρήτρα κόστους προμήθειας" που εμφανίζεται να είναι ο κύριος συντελεστής της θηριώδους αύξησης των λογαριασμών μου και για τις οποίες δεν ενημερώθηκα κατά την παρουσίαση του προγράμματος, ζήτησα δε και την μαγνητοφωνημένη συνομιλία που πιστοποιεί ακριβώς το τι μου προτάθηκε από την εταιρία. Ζήτησα επίσης να αφαιρεθούν αυτές οι χρεώσεις από τους λογαριασμούς μου. Παράλληλα έκανα αίτηση και έγινα συνδρομητής στην εταιρία ΔΕΗ γιατί αδυνατώ να ανταπεξέλθω σε τέτοιους λογαριαμούς. Έως αυτή τη στιγμή δεν έχω λάβει απάντηση από την εταιρία Watt & Volt. Γράψτε το αίτημά σας προς τη ΡΑΕ Σας παρακαλώ να εξετάσετε τα στοιχεία που παραθέτω καθώς και τη μαγνητοφωνημένη συνομιλία μεταξύ εμού και του εκπροσώπου της εταιρίας Watt & Volt για να διαπιστώσετε πως είναι δίκαιο το αίτημά μου να διαγραφούν τα ποσά της "ρήτρας κόστους προμήθειας" από τους λογαριασμούς μου και να μου επιστραφούν τα ποσά που έχω πληρώσει, καθώς θεωρώ πως παραπλανήθηκα εφόσον δεν μου αναφέρθηκε ο κίνδυνος υψηλών χρεώσεων από το εν λόγω πρόγραμμα, αντίθετα μου διαφημίστηκε ως το φθηνότερο και προνομιακό πρόγραμμα με τον πρόσθετο ισχυρισμό πως γι αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν είχε χρονική δέσμευση παραμονής, η δε τιμή πώλησης της κιλοβατώρας μου παρουσιάστηκε ως 0,0085 ευρώ, χωρίς άλλη αναφορά ή προϋπόθεση. Επεξ/σία 23 Δεκεμβρίου 2021 από noths
ekrepali Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2021 23 λεπτά πριν, noths είπε Ελπίζω να το κατάλαβα σωστά αυτό και να είναι ισοδύναμη ή και καλύτερη η φόρμα παραπόνων από το MyRAE , γιατί μόλις έστειλα εκεί την καταγγελία μου για τη Watt & Volt και τη ρήτρα κόστους προμήθειας στους λογαριασμούς μου αντί να ανοίξω αίτημα στο MyRAE. Στο myrae απαντάει ο πάροχος γρήγορα αλλά αν ακολουθήσεις τη προβλεπόμενη διαδικασία δηλαδή 1) δεν ήξερες για τη ρήτρα (παίρνεις απάντηση κομπόστα), 2) επιμένεις να πάρεις απαντήσεις γιατί δε σε ενημέρωσαν όταν υπέγραψες και ζητάς ξανά ηχογράφηση... και στη 3η φορά που πατάς το κόκκινο (ας πούμε ότι θες να ζητήσεις απ'τη ΡΑΕ να μεσολαβήσει) το αίτημα κλείνει όπως λένε τα παιδιά επάνω. Οπότε έχεις κάνει μια τρύπα στο νερό και πρέπει να ανοίξεις νέο αίτημα σε συνέχεια του προηγούμενου κλπ. H παλιά φόρμα παραπόνων είναι πολύ αργή μέθοδος επικοινωνίας (μπορεί να πάρει και μήνες), πρέπει να πρωτοκολλήθεί το αίτημα... να το προωθήσει η ΡΑΕ στον πάροχο. Είναι σαν να παίζεις κουφό τηλέφωνο αλλά όταν δεν υπάρχει συμβιβασμός, η ΡΑΕ παίρνει θέση. 2
noths Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Επειδή δεν βλέπω κίνηση στο νήμα και παράλληλα βλέπω πως όλοι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν το myrae να ξαναρωτήσω: Έκανα καλά που χρησιμοποίησα την παλιά πλατφόρμα ή πράγματι θα περιμένω μήνες και ίσως να ήταν καλύτερα να καταγγείλω ΚΑΙ στο myrae?
d_gkal Δημοσ. 11 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2023 απαντηση παροχου σε αιτημα που εκανα και δικαιωθηκα αναφερει "Συνημμένος ο σχετικός λογαριασμός." υπαρχει καπου στο αιτημα και δε το βλεπω;
than2031995 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Χαίρεται, όταν κάνουμε απόρριψη & αποστολή νέου σχολίου, είναι φυσιολογικό που παραμένει το αίτημα σαν ολοκληρωμένο;
ekrepali Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 21 Αυγούστου 2023 3 minutes ago, than2031995 said: Χαίρεται, όταν κάνουμε απόρριψη & αποστολή νέου σχολίου, είναι φυσιολογικό που παραμένει το αίτημα σαν ολοκληρωμένο; Αν κάνεις απορριψη πολλές φορές... κάποια στιγμή κλείνει το αίτημα. Άνοιξε καινούργιο και γράψε 'σε συνέχεια του αιτήματος #ταδε...'
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα