Προς το περιεχόμενο

Καθυστέρηση υλοποίησης οπτικής ίνας ΟΤΕ - Έλλειψη υλικού - SPLITTERS


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, έκανα αίτηση για οπτική ίνα αρχές οκτώβρη. Ήρθαν 29/11 για οριζόντια και κάθετη και μου είπαν την επόμενη θα περάσει ο εργολάβος για να κάνει και τις τελικές μετρήσεις. Έρχεται την επόμενη και μου λέει ότι ακόμα ο ΟΤΕ δεν έχει ενεργοποιήσει ακόμα την καμπίνα και ότι σε 2-3 μέρες που θα ενεργοποιηθεί θα ξαναπεράσει. Από τότε έχουν περάσει πάνω από 3 εβδομάδες με σχεδόν καθημερινή επικοινωνία με τον ΟΤΕ. Έχω μιλήσει με δεκάδες υπαλλήλους και οι περισσότεροι μου λένε για επίσπευση, κλιμάκωση κτλ και δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση. Την τελευταία εβδομάδα μαθαίνω ότι ο ΟΤΕ έχει έλλειψη υλικου και συγκεκριμένα στα SPLITTERS και για αυτό δεν προχωράει η ενεργοποίηση της καμπίνας. Το αποτέλεσμα; Πλέον οι υπάλληλοι μου λένε ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν και ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο και δεν γνωρίζουν πότε θα συνδεθώ.

Ακόμα και αν ενεργοποιηθεί η γραμμή μέσα σε ένα μήνα, πράγμα απίθανο γιατί πρέπει να ενεργοποιηθεί η καμπίνα από ΟΤΕ, να ξαναέρθει ο εργολάβος και τέλος να κλειστεί ραντεβού για ενεγοποίηση γραμμής, θα έχουν περάσει περάσει τουλάχιστον 4 μήνες από τότε που έγινε η αίτηση. Τεχνικός του ΟΤΕ που είναι στην περιοχή δεν έχει ιδέα και δεν γνωρίζει τίποτα για έλλειψη υλικού αλλά από την άλλη ούτε διατιθεται να έρθει να ενεργοποιήσει την καμπίνα.

Έχετε ακούσει κάποια ανάλογη περίπτωση; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να επισπευθεί η διαδικασία, πιθανόν μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ;

Επεξ/σία από Savvas765
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...