Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

[Εάν το θέμα έχει ήδη συζητηθεί, ζητώ συγγνώμη για την εκ νέου θέση του και παρακαλώ παραπέμψτε με εκεί.]

 

Για έναν πωλητή ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος συμπερίληψης του κόστους αποστολής ενός είδους σε μια αγγελία; Η ενσωμάτωση στην τιμή του προϊόντος (με διευκρίνηση πως αποστολή γίνεται μόνο στο εσωτερικό της χώρας) ή η διακριτή αναφορά του στην αγγελία; Ή συνιστά αποδεκτή πρακτική για τον συγκεκριμένο χώρο να εννοείται πως είναι «on top» *απολογιστικά* με βάση το πού θα ανέλθει το πραγματικό κόστος αποστολής -- αλλά τότε είναι αντικείμενο πρόσθετης συμφωνίας εκ μέρους του αγοραστή;

Δημοσ.

Ο αγοραστης εχει δυνατοτητα να παραλαβει μονος του το προϊον απο την εδρα σου; Αν ναι, τοτε θα πρεπει να ειναι διακριτο το κοστος αποστολης (και προφανως να εξαιρειται σε περιπτωση παραλαβης απο την εδρα).

 

  • Like 1
Δημοσ.

Το καλύτερο είναι να αναφέρεις ότι τα μεταφορικά θα επιβαρύνουν τον αγοραστή. Έτσι αν η παράδωση γίνει χέρι-χέρι δεν θα υπάρχουν μεταφορικά, αν η αποστολή γίνει μέσω ΕΛΤΑ και το δέμα μέχρι ένα κιλό τα έξοδα θα είναι λίγα ενώ αν ο αγοραστής βιάζεται και η αποστολή γίνει με curier τα έξοδα θα είναι περισσότερα.

Οπότε, όπως καταλαβαίνεις, δεν μπορείς να περιλάβεις τα έξοδα αποστολής στην τιμή πώλησης γιατί δεν είναι φιξ το κόστος.

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. :)

Θα βάλω λοιπόν ότι τα μεταφορικά είναι επιπλέον της αναφερόμενης τιμής, απλώς θα περιορίζω τον τρόπο αποστολής μόνο με κούριερ (όπου έχω συμφωνία με μικρό σχετικά κόστος κι άρα δεν θα μετακυλίω κάτι βαρύ στον αγοραστή) για λόγους ασφάλειας και ιχνηλασιμότητας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...