Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σέ όλους! Θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος που ξέρει ποιος επισκευάζει(αντιπροσωπεία) τα Xiaomi κινητά εδώ στην Αθήνα??? Πήρα πριν 3 μήνες ένα  redmi note 10 pro, παρατήρησα ότι εδώ και 2 μέρες σταμάτησε να υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση,ενώ με τον απλό 1Α-2.1 φορτίζει κανονικά (σιγά), επίσης δεν αναγνωρίζεται ούτε στον υπολογιστή (διάφορα καλώδια έχω και 2 γνήσιες φορτιστές για γρήγορη φόρτιση καθώς έχω κ άλλο Xiaomi κινητό) δοκίμασα τα πάντα ακόμα και wipe χωρίς επιτυχία οπότε πάω σερβισ υποχρεωτικά (που δεν ξέρω ποιος το αναλαμβάνει εδώ).

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Vasilica89 είπε

Καλησπέρα σέ όλους! Θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος που ξέρει ποιος επισκευάζει(αντιπροσωπεία) τα Xiaomi κινητά εδώ στην Αθήνα??? Πήρα πριν 3 μήνες ένα  redmi note 10 pro, παρατήρησα ότι εδώ και 2 μέρες σταμάτησε να υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση,ενώ με τον απλό 1Α-2.1 φορτίζει κανονικά (σιγά), επίσης δεν αναγνωρίζεται ούτε στον υπολογιστή (διάφορα καλώδια έχω και 2 γνήσιες φορτιστές για γρήγορη φόρτιση καθώς έχω κ άλλο Xiaomi κινητό) δοκίμασα τα πάντα ακόμα και wipe χωρίς επιτυχία οπότε πάω σερβισ υποχρεωτικά (που δεν ξέρω ποιος το αναλαμβάνει εδώ).

Ανάλογα. Αν το πήρες από επίσημο μεταπωλητή τότε αν δε κάνω λάθος η Info Quest τα αναλαμβάνει. Αν όχι, τότε το κατάστημα που το αγόρασες.

Ζήτα πληροφορίες από το κατάστημα αγοράς για να σε κατευθύνουν καλύτερα

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, w95chris είπε

Ανάλογα. Αν το πήρες από επίσημο μεταπωλητή τότε αν δε κάνω λάθος η Info Quest τα αναλαμβάνει. Αν όχι, τότε το κατάστημα που το αγόρασες.

Ζήτα πληροφορίες από το κατάστημα αγοράς για να σε κατευθύνουν καλύτερα

Πήγα στο κατάστημα που το πήρα (μαγαζιά Πατησίων για να καταλάβετε),μου είπαν με την απόδειξη αντιπροσωπεία να πάω αλλά ούτε οι ίδιοι δεν ήξεραν πού να με στείλουν 😭

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Vasilica89 είπε

Πήγα στο κατάστημα που το πήρα (μαγαζιά Πατησίων για να καταλάβετε),μου είπαν με την απόδειξη αντιπροσωπεία να πάω αλλά ούτε οι ίδιοι δεν ήξεραν πού να με στείλουν 😭

Γενικά στα XIAOMI οι επίσημοι  μεταπωλητές είναι τα μεγάλα καταστήματα. Πχ You, Public κλπ. Αν δε το αγόρασες από τέτοιο κατάστημα τότε υπεύθυνος για την εγγύηση είναι το κατάστημα αγοράς και όχι η αντιπροσωπεία. Διότι σε XIAOMI είναι διαφορετικά τα πράγματα (πάντα για την εγγύηση μιλάμε).

Αν δεν είναι κόπος στείλε ένα E-mail ή πάρε ένα τηλέφωνο αύριο πρωί στην Info Quest να τους εξηγήσεις τι και πως. Αυτοί θα σε καθοδηγήσουν. Αν και αυτό που σου είπαν με την απόδειξη αντιπροσωπεία από το κατάστημα, μου φαίνεται ότι ήθελαν να σε ξεφορτωθούν.

Επεξ/σία από w95chris
  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, dbrillis είπε

Διαβαζω στο ιντερνέτ οτι τα redmi note 10 pro εχουν προβλημα με τη γρηγορη φορτιση.
Εκανες καποιο Update τελευταια;

Όταν το πήρα,2-3 μήνες πρίν,τώρα δοκίμασα και  debug mode ακόμα αλλά χωρίς επιτυχία,θα κοιτάξω μήπως μπορέσω να περάσω κανένα παλιό λογισμικό,με την αργή φόρτιση ανάλογα την θέληση του κινητού 😭😭😭😭μια θα φορτώσει κανονικά,άλλη μέρα θα μένει στο ίδιο σημείο (στάθμη 🔋)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...