snowflake99 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Καλημέρα. Πριν λίγους μήνες έκανα αναβάθμιση σύνδεσης με τη Wind σε FTTH 100 Mbps. Μέχρι πρόσφατα, οι ταχύτητες που είχα είναι περίπου 95 Mbps (+/- λίγα Mbps). Εδώ και λίγες μέρες υπάρχει μεγάλη πτώση στην ταχύτητα. Τα speedtests συνήθως βγαίνουν ανάμεσα σε 20-50 Mbps, αλλά η πραγματική ταχύτητα με την οποία κατεβάζω είναι 3-4. Εδώ να σημειώσω ότι η ταχύτητα ανεβάσματος δεν έχει επηρεαστεί καθόλου (περίπου 10 Mbps). Έκανα ό,τι μπορούσα να σκεφτώ για να αποκλείσω ότι το πρόβλημα είναι στη δική μου πλευρά. Επανεκκίνηση εξοπλισμού, κατέβασμα από άλλη σελίδα, κατέβασμα από άλλο υπολογιστή (πάντα με καλώδιο) κτλ. Μετά επικοινώνησα με υποστήριξη. Στο πρώτο τηλεφώνημα μου είπαν ότι με βάση αυτά που λέω υπάρχει βλάβη, ότι θα χρειαστεί να μιλήσω με εξειδικευμένο τεχνικό και να περιμένω τηλέφωνο. Τηλέφωνο δεν πήραν ποτέ, και μόνο ερχόταν ένα SMS που έλεγε ότι δεν κατάφεραν να επικοινωνήσουν μαζί μου. Παρόλο που στο σπίτι δεν είχα ποτέ πρόβλημα με σήμα, ακόμα και αν έπαιρναν και δεν είχα σήμα, κατευθείαν έρχεται ένα SMS από τον πάροχο που λέει ότι με κάλεσε ο τάδε αριθμός. Πήρα ξανά τηλέφωνο για να ζητήσω ενημέρωση και έγινε ξανά το ίδιο. Επομένως, εκτός από το ξεκάθαρα να λένε ψέματα, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να συμβαίνει. Στο τελευταίο τηλεφώνημα μου λένε ότι δε βλέπουν αποσυνδέσεις. Τους είπα ότι δεν ανέφερα αποσυνδέσεις, η ταχύτητα είναι το πρόβλημα. Μου λένε ότι δεν υπάρχει βλάβη, ενώ τους είπα επανειλημμένα ότι δεν έχω την υπηρεσία που πληρώνω. Έχω 3 ερωτήσεις: 1) Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να ελέγξω σε περίπτωση που το πρόβλημα είναι όντως από τη δική μου πλευρά; 2) Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να ζητήσω από την υποστήριξη που μπορεί να τους βοηθήσει να βρουν το πρόβλημά μου ή να στείλουν τεχνικό; (Δεν έχω δει χειρότερη υποστήριξη στη ζωή μου, κρίνοντας και από παλιότερες εμπειρίες.) 3) Έχει νόημα να επικοινωνήσω με ΕΕΤΤ ή θα χάσω το χρόνο μου; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
markon Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 εχεις κανει και Επανεκκίνηση στο ont γιατι αν εχεις κανει νομισω οτι χανει της ρυθμησεις
snowflake99 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, markon είπε εχεις κανει και Επανεκκίνηση στο ont γιατι αν εχεις κανει νομισω οτι χανει της ρυθμησεις Δεν έχω πειράξει καμία συγκεκριμένη ρύθμιση αυτές τις μέρες. Και παλιότερα, οι μόνες αλλαγές που έχω κάνει είναι να αλλάξω κωδικό wifi και DNS server.
markon Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Το ont δεν είναι ρύθμιση είναι το modem ( οπτικός μετατροπέας ) της οπτικής οπού επάνω συνδέετε η οπτική ίνα και από εκεί φεύγει ethernet καλώδιο και συνδέετε με το ρουτερ Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2021 από markon
snowflake99 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 15 λεπτά πριν, markon είπε Το ont δεν είναι ρύθμιση είναι το modem ( οπτικός μετατροπέας ) της οπτικής οπού επάνω συνδέετε η οπτική ίνα και από εκεί φεύγει ethernet καλώδιο και συνδέετε με το ρουτερ Με συγχωρείς. Ναι, έκανα επανεκκίνηση και στο ont και στο router. Βέβαια είχα κάνει και παλιότερα χωρίς αποτέλεσμα. Έχεις να μου προτείνεις να κοιτάξω κάτι σχετικά με αυτό; Βέβαια αν το πρόβλημά μου οφείλεται εδώ, δεν καταλαβαίνω γιατί δε μπορεί να με καθοδηγήσει η υποστήριξη στο να το διορθώσω, εφόσον τους έχω πει ότι έκανα επανεκκίνηση του εξοπλισμού.
markon Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 στο ρουτερ που έχεις μπορείς να αλλαξεις τους dns server της wind , και να βάλεις άλλους από τι ξέρω σε καποια ρουτερ η wind έχει κλειδωμένη, αυτήν τη δυνατότητα, μηπως είναι γενικό το πρόβλημα στην περιοχή σου , έχεις κάποιο άλλο ρουτερ έστω δανεικό να δοκιμάσεις, μήπως φταιει αυτό που έχεις
snowflake99 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 7 ώρες πριν, markon είπε στο ρουτερ που έχεις μπορείς να αλλαξεις τους dns server της wind , και να βάλεις άλλους από τι ξέρω σε καποια ρουτερ η wind έχει κλειδωμένη, αυτήν τη δυνατότητα, μηπως είναι γενικό το πρόβλημα στην περιοχή σου , έχεις κάποιο άλλο ρουτερ έστω δανεικό να δοκιμάσεις, μήπως φταιει αυτό που έχεις Μίλησα ξανά με υποστήριξη και ένα από τα πράγματα που μου ζήτησαν ήταν να αλλάξω στο default DNS. Δεύτερο router έχω (το προηγούμενο), αλλά νομίζω πως δε μπορεί να υποστηρίξει την υπηρεσία ούτως ή άλλως. Πάντως θα μού έκανε μεγάλη εντύπωση αν είναι θέμα hardware (και όχι κάποια ρύθμιση) επειδή είναι σχεδόν καινούργιο και λειτουργούσε άψογα μέχρι τώρα. Επίσης δεν είχαμε διακοπή ρεύματος ή κάτι τέτοιο για να το υποψιαστώ. Μετά το τελευταίο τηλεφώνημα κατάφερε να επικοινωνήσει μαζί μου ο εξειδικευμένος τεχνικός τελικά, και μέσα σε 5 λεπτά μού είπε ότι έκαναν ό,τι μπορούν απομακρυσμένα και θα στείλουν τεχνικό. Προφανώς δεν έχει αλλάξει κάτι από την τελευταία φορά που τους πήρα αλλά μάλλον πριν τους πάρω πρέπει να κάνω και την προσευχή μου. Θα ποστάρω μετά την επίσκεψη.
markon Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Παντος μου κάνει εντύπωση μιας και λες ότι έχεις ftth αναφέρεις, ότι η ταχύτητες που ειχες ήταν 95 + /- φαντάζομαι στα speediest λογικά δεν θα έπρεπε αφού έχεις οπτική να είσαι αν όχι κάτι παραπάνω από 100 ακριβώς στα 100 https://www.wind.gr/support/idiotes/techniki-ipostirixi/pia-ine-i-pragmatiki-tachitita-statheris-tilefonias-internet-pou-tha-echo-sinithos?_gl=1*1ugq10d*_ga*ZnV2ajNGclE4R0RtNW5yUHlJRTNfSzFZajlySWh6cVpIdXVsR09YZF9tSDgwSHlsekdqTVZIS1ZtYkx5M1Jocg..
NewGascp Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Κάνεις τα speedtest ενσύρματα ή μέσω WiFi ; Δεν έχει λογική η χαμηλή ταχύτητα γιατί κλειδώνεις στα 100 (100%). Δεν μπορώ να αποκλείσω κάποια δυσλειτουργία του εξοπλισμού που παρόλο που κλειδώνει στα 100 δεν έχει σταθερή ταχύτητα download. Μου έχει τύχει και λύθηκε με αντικατάσταση εξοπλισμού.
snowflake99 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, markon είπε Παντος μου κάνει εντύπωση μιας και λες ότι έχεις ftth αναφέρεις, ότι η ταχύτητες που ειχες ήταν 95 + /- φαντάζομαι στα speediest λογικά δεν θα έπρεπε αφού έχεις οπτική να είσαι αν όχι κάτι παραπάνω από 100 ακριβώς στα 100 Έχει τύχει να κατεβάζω με 100. Τώρα τα speedtests δεν ξέρω γιατί συνήθως έλεγαν λίγο λιγότερο από 100. Θα φροντίσω να τα ρωτήσω κάτι τέτοια όταν (αν) έρθει τεχνικός. 1 ώρα πριν, NewGascp είπε Κάνεις τα speedtest ενσύρματα ή μέσω WiFi ; Δεν έχει λογική η χαμηλή ταχύτητα γιατί κλειδώνεις στα 100 (100%). Δεν μπορώ να αποκλείσω κάποια δυσλειτουργία του εξοπλισμού που παρόλο που κλειδώνει στα 100 δεν έχει σταθερή ταχύτητα download. Μου έχει τύχει και λύθηκε με αντικατάσταση εξοπλισμού. Πάντα ενσύρματα, και έχω κάνει από διαφορετικά καλώδια/ συσκευές/ θύρες, άρα μπορούμε να αποκλείσουμε να φταίει ένα από αυτά. Μπορεί να είναι το ίδιο θέμα με το δικό σου.
jkoukos Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 23 ώρες πριν, markon είπε εχεις κανει και Επανεκκίνηση στο ont γιατι αν εχεις κανει νομισω οτι χανει της ρυθμησεις Σε επανεκκίνηση δεν χάνει καμία ρύθμιση. Αλίμονο αν γινόταν αυτό, τότε όλοι θα είχαν πρόβλημα κατά τις διακοπές της ΔΕΗ. Μόνο με reset χάνει τις ρυθμίσεις και θα χρειασθεί να έρθει τεχνικός να τις περάσει επί τόπου και όχι απομακρυσμένα. Φυσικά Internet γιόκ μέχρι να γίνει αυτό. Οπότε ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν κάνουμε reset το ΟΝΤ.
snowflake99 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 4 λεπτά πριν, jkoukos είπε Σε επανεκκίνηση δεν χάνει καμία ρύθμιση. Αλίμονο αν γινόταν αυτό, τότε όλοι θα είχαν πρόβλημα κατά τις διακοπές της ΔΕΗ. Μόνο με reset χάνει τις ρυθμίσεις και θα χρειασθεί να έρθει τεχνικός να τις περάσει επί τόπου και όχι απομακρυσμένα. Φυσικά Internet γιόκ μέχρι να γίνει αυτό. Οπότε ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν κάνουμε reset το ΟΝΤ. Δεν έκανα reset στο ont πάντως. Μόνο στο router έκανα όταν μού το ζήτησε η υποστήριξη. Το μόνο που είχα κάνει πριν τους πάρω τηλέφωνο ήταν να τα κλείσω και τα 2 από το διακόπτη για λίγα λεπτά και να τα ξανά ανοίξω.
Angeldust Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Σε ποια περιοχή είσαι? Πάροχος του FTTH στην περιοχή σου είναι επίσης η Wind?
snowflake99 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δεν έχει σημασία πλέον επειδή ήρθε τεχνικός και επιβεβαίωσε ότι δεν είναι σε μένα το πρόβλημα (ούτε στον εξοπλισμό μου). Το προώθησε και λέει ότι θα λυθεί εντός της εβδομάδας λογικά.
nitro912gr Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Δημοσ. 23 Μαΐου 2022 Στις 20/12/2021 στις 10:31 ΜΜ, snowflake99 είπε Δεν έχει σημασία πλέον επειδή ήρθε τεχνικός και επιβεβαίωσε ότι δεν είναι σε μένα το πρόβλημα (ούτε στον εξοπλισμό μου). Το προώθησε και λέει ότι θα λυθεί εντός της εβδομάδας λογικά. τελικά λύθηκε; Μας έχουν κάνει προσφορά και εμάς από wind VDSL 50άρι σε FTTH 100άρι αλλά φοβάμαι λίγο, δεν έχω και τις καλύτερες εμπειρίες με την wind.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα