Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Αγόρασα μια καρέκλα από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων. 
Επειδή κάτι δεν μου άρεσε αποφάσισα να την επιστρέψω  την επόμενη μέρα να πάρω μια πιο ακριβή. 
Το κατάστημα μου λέει ότι θα μου κρατήσει το 10% της αξίας της (20 ευρώ) επειδή θα την πουλήσει σαν μεταχειρισμένη και όχι σαν καινούρια. 
Επειδή είμαι 100% σίγουρος ότι είναι παράνομο αυτό, τι λέτε να κάνω ? Ευχαριστώ.
 

Δημοσ.

Το όλο μυστικό είναι αν αγόρασες το προϊόν ηλεκτρονικά ή από το κατάστημα

"Το δικαίωμα της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης ισχύει μόνο για συμβάσεις από απόσταση. Για αγορές σας σε φυσικό κατάστημα η επιστροφή των προϊόντων εξαρτάται από την πολιτική του καταστήματος. Ασφαλώς, εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας από την εγγύηση και να ζητήσετε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση των προϊόντων, ή επιστροφή των χρημάτων, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζει η κείμενη νομοθεσία."

 

https://e-katanalotis.gov.gr/useful-rights

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, newnick είπε

Το όλο μυστικό είναι αν αγόρασες το προϊόν ηλεκτρονικά ή από το κατάστημα

"Το δικαίωμα της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης ισχύει μόνο για συμβάσεις από απόσταση. Για αγορές σας σε φυσικό κατάστημα η επιστροφή των προϊόντων εξαρτάται από την πολιτική του καταστήματος. Ασφαλώς, εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας από την εγγύηση και να ζητήσετε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση των προϊόντων, ή επιστροφή των χρημάτων, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζει η κείμενη νομοθεσία."

 

https://e-katanalotis.gov.gr/useful-rights

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

Δημοσ.
3 ώρες πριν, newnick είπε

Το όλο μυστικό είναι αν αγόρασες το προϊόν ηλεκτρονικά ή από το κατάστημα

"Το δικαίωμα της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης ισχύει μόνο για συμβάσεις από απόσταση. Για αγορές σας σε φυσικό κατάστημα η επιστροφή των προϊόντων εξαρτάται από την πολιτική του καταστήματος. Ασφαλώς, εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας από την εγγύηση και να ζητήσετε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση των προϊόντων, ή επιστροφή των χρημάτων, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζει η κείμενη νομοθεσία."

 

https://e-katanalotis.gov.gr/useful-rights

Η υπαναχώρηση δεν ισχύει μόνο όταν μιλάμε για επιστροφή χρημάτων; Από ότι κατάλαβα ο φίλος θέλει να πάρει άλλη καρέκλα από το ίδιο κατάστημα.

 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, KrTikker είπε

Η υπαναχώρηση δεν ισχύει μόνο όταν μιλάμε για επιστροφή χρημάτων; Από ότι κατάλαβα ο φίλος θέλει να πάρει άλλη καρέκλα από το ίδιο κατάστημα.

 

Όταν αγοράζεις κάτι κάνεις μια συμφωνία με τον πωλητή

Αυτός σου δίνει ένα προϊόν

Και εσύ του δίνεις ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό

Τι γίνεται αν κάποιος από τους δύο το «μετανιώσει» και θέλει να «κάνει πίσω» στην συμφωνία; Αυτό σημαίνει «υπαναχώρηση». Για παράδειγμα μπορεί και ο έμπορος να «μετανιώσει» και να πει ότι το έδωσα φτηνά και δεν συμφωνώ πλέον με την συμφωνία!

Εδώ λέει η νομοθεσία.

Αν η αγορά γίνει ηλεκτρονικά ο αγοραστής μπορεί να κάνει πίσω μέσα σε 14 μέρες

Αν η αγορά γίνει μέσω φυσικού καταστήματος θα γίνει αυτό που ορίζει η πολιτική του καταστήματος. Γιαυτό το καλύτερο είναι, πηγαίνουμε το βλέπουμε, και το αγοράζουμε ηλεκτρονικά!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...