andreasomagiras Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Να... ...Ευχαριστώ για την φιλοξενία. Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2021 από andreasomagiras Έπρεπε να ζητήσω την άδεια για να αναρτήσω κάποια δυσάρεστη εμπειρία που είχα από μεγάλη αλυσίδα. Ας την πάθει και κανείς άλλος, τι πειράζει;
kormos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, andreasomagiras είπε Να αναφέρω πρώτα από όλα ότι το θέμα θεωρείται (από την πλευρά τους) λήξαν. Έχει ικανοποιηθεί το αίτημα μου, μετά από την απειλή της καταγγελίας και της δημοσιότητας. Όσο και να επιμένουν ότι το ίδιο θα γινόταν και χωρίς την απειλή. Διευκρίνιση ότι δεν ήταν απειλή αλλά προειδοποίηση για τις επόμενες κινήσεις μου. Έστειλα mail, στο Germano και στην φόρμα επικοινωνίας στη σελίδα cosmote, το παρακάτω κείμενο, το κάνω επικόλληση όπως το έστειλα, με τα λάθη που έχει. "(Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι προτίθεμαι να προχωρήσω σε καταγγελία και δημοσίευση, με κάθε πρόσφορο τρόπο και σε κάθε αρμόδια αρχή ή φορεα, για την αντιμετώπιση που έλαβα και τα προβλήματα που αντιμετώπισα σε 2 διαφορετικές περιπτώσεις την ίδια, όμως, χρονική περίοδο. Ο ιστορία έχει ως εξής. Την 27η Νοεμβρίου κατέθεσα, σε κατάστημα germanos, αίτηση μεταφοράς της γραμμής μου από την Wind στην cosmote, με δεδομένο ότι είχα προ ολίγων ημερών μεταφέρει την γραμμή του σταθερού μου από forthnet στην cosmote και πρόταση/διαβεβαίωση ότι αν αιτηθεί ο πελάτης μεταφορά ΚΑΙ του κινητού πριν από το τέλος του μήνα θα λάβει την έκπτωση 40% στο κινητό, την 29η Νοεμβρίου έλαβα μήνυμα στο κινητό μου ότι η αίτηση κατατέθηκε με αριθμό 103728128. Στην συνέχεια, δεν θυμάμαι ακριβώς ποια μέρα πιθανόν την 03 Δεκεμβρίου δέχτηκα τηλεφωνική ενημέρωση από το κατάστημα ότι δεν έγινε δεκτό το αίτημα μου (όσον αφορά την έκπτωση του συνδυασμού κινητής και σταθερής) προχώρησα στην αίτηση μου για μεταφορά στην Vodafone (κάτι που δεν αφορά την cosmote). Με ενημέρωσαν με τη σειρά τους από την Vodafone ότι η μεταφορά της γραμμής μου μπλοκάρει γιατί είναι ενεργή ακόμη η αίτηση της cosmote. 16 Δεκεμβρίου έγινε ακύρωση την αίτησης από την cosmote ώστε να ελευθερωθεί η γραμμή μου, με πολύ τηλεφώνημα στο κατάστημα, τηλεφώνημα στην cosmote, με ΚΟΥΡΑΣΑΝ αλλά έληξε. Την 26η Νοεμβρίου παρέδωσα στο κατάστημα germanos, από όπου και είχα αγοράσει, το ασύρματο ηχείο BLUETOOTH SPEAKER JBL GO3 RED αρχικής αξίας 44,90€ μετά από έκπτωση 31,50€ κάνοντας χρήση κουπόνι αξίας 9,99€ τελική τιμή αγοράς τα 21,50€, λόγο βλάβης και για χρήση εγγύησης. Σήμερα 17 Δεκεμβρίου πέρασα από το κατάστημα και ενημερώθηκα ότι το ηχείο δεν γίνεται να το επισκευάσει οπότε θα γίνει αντικατάσταση. Δεν έχουν το ίδιο όμως πληρώνοντας την διαφορά από μέρους μου μπορώ να παραλάβω το νέο που έστειλαν από τα κεντρικά για αντικατάσταση. Πετάχτηκα στο αμάξι να πάρω την κάρτα της τράπεζας και βρήκα την απόδειξη που κράτησα για παν ενδεχόμενο πρόχειρη. Το ηχείο που μου δίνουν για αντικατάσταση είναι BLUETOOTH SPEAKER JBL GO3 BLACK. Ίδιο με αυτό που παρέδωσα, λόγω όμως ότι δεν έχει έκπτωση αυτή την εποχή με καλούν να πληρώσω την διαφορά. Συμπέρασμα. Η εγγύηση του germanos καλύπτει την τιμή αγοράς και όχι το προϊόν; Καλύπτει την τιμή εάν παραμείνει σταθερή, όταν ανέβει πληρώνει ο πελάτης την διαφορά κάτι που δεν γίνετε σε περίπτωση που πέσει η τιμή, ναι το ρώτησα και το ξεκαθαρίσαμε, ρώτησα ότι Άν πέσει η τιμή θα πάρω ένα ίδιο προϊόν και την διαφορά σε μετρητά; μου απάντησαν Όχι μόνο το προϊόν από την στιγμή που υπάρχει το ίδιο ρώτησα και πάλι για να μην υπάρχουν θολά σημεία Τότε γιατί ζητάτε την διαφορά εμένα; ή απάντηση ήταν από τα κεντρικά Δεν είναι το ίδιο προϊόν, τότε το είχατε πάρει με έκπτωση και χρήση κουπονιού. Υ. Γ. Το προσωπικό του καταστήματος κατά την διάρκεια και των δύο (2) περιπτώσεων ήταν απόλυτα ευγενές και με πρόθυμο στην εύρεση λύσης σε κάθε περίπτωση.)" Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα έλαβα κλήση από εκπρόσωπο του germanos, όταν λέω σύντομα εννοώ ίσως λιγότερο από μισή ώρα. Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε, το λιγότερο 3 φορές ειπώθηκε η φράση "η πολιτική της εταιρείας" στο θέμα αντικατάστασης είναι ότι καλύπτει την τιμή που έδωσε ο πελάτης και χρεώνει τυχών διαφορά. Το σημειώνω γιατί στη συνέχεια έγινε προσπάθεια να περάσει το φταίξιμο στο κατάστημα "δεν κατάλαβε καλά ο/η υπάλληλος του καταστήματος". Το ίδιο έγινε με την αγορά ενός smartwatch την ημέρα της Black friday, όταν ο αγοραστής είδε ότι η συσκευή ήταν "νεκρη' πήγε στο κατάστημα για αντικατάσταση και μετά από συνεννόηση με τα" κεντρικα" έπρεπε να πληρώσει την διαφορά τιμής από την προσφορά στην κανονική τιμή. Οπότε όποια δικαιολογία "δεν κατάλαβε καλά κάποιος υπάλληλος σε κάποιο κατάστημα" είναι απλά "Α.Π.Π." άμα πιάσει πολιτική. Το λέμε και άμα πιάσει πληρώνει ξανά ο πελάτης. Ευχαριστώ για την φιλοξενία. Αρχικά να σημειώσω πως η κίνησή σου είναι λάθος καθώς αναφέρειςτο εξής: "Έχει ικανοποιηθεί το αίτημα μου, μετά από την απειλή της καταγγελίας και της δημοσιότητας" >> Αυτό που κάνεις τώρα αν δεν λέγεται δημοσιότητα τότε τι λέγεται? Απλή ανάρτηση? Να σοβαρευτούμε λίγο. Και αν μη τι άλλο αφού επιλύθηκε το θέμα δεν βλέπω το λόγο να το μοιράζεσαι καθώς όπως αντιλαμβάνομαι μιλάμε για μια μεμονομένη περίπτωση. Και τέλος πολύ ορθά σου απάντησαν καθώς τέτοιες επιχειρήσεις δεν ""φοβούνται για καταγγελίες ή απειλές" μφχ
andreasomagiras Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2021 20 λεπτά πριν, kormos είπε Αρχικά να σημειώσω πως η κίνησή σου είναι λάθος καθώς αναφέρειςτο εξής: "Έχει ικανοποιηθεί το αίτημα μου, μετά από την απειλή της καταγγελίας και της δημοσιότητας" >> Αυτό που κάνεις τώρα αν δεν λέγεται δημοσιότητα τότε τι λέγεται? Απλή ανάρτηση? Να σοβαρευτούμε λίγο. Και αν μη τι άλλο αφού επιλύθηκε το θέμα δεν βλέπω το λόγο να το μοιράζεσαι καθώς όπως αντιλαμβάνομαι μιλάμε για μια μεμονομένη περίπτωση. Και τέλος πολύ ορθά σου απάντησαν καθώς τέτοιες επιχειρήσεις δεν ""φοβούνται για καταγγελίες ή απειλές" μφχ Η κίνηση μου μπορεί να είναι λάθος ή να μην κατάλαβε καλά "κάποιος κάπου". Οι περιπτώσεις είναι 2 γνωστές σε εμένα και η επίσημη απάντηση από όπου δέχτηκα το τηλεφώνημα ήταν "η πολιτική της εταιρείας" είναι αυτή, άλλαξε η στάση στην πορεία γιατί δεν δέχτηκα την πολιτική τους. Δεν τους είπα πουθενά ότι δεν θα δώσω δημοσιότητα εάν ικανοποιηθεί το αυτονόητο. Δεν είναι σκοπός τα 13.20€. Για την τιμή των όπλων και μόνο.
kormos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, andreasomagiras είπε Η κίνηση μου μπορεί να είναι λάθος ή να μην κατάλαβε καλά "κάποιος κάπου". Οι περιπτώσεις είναι 2 γνωστές σε εμένα και η επίσημη απάντηση από όπου δέχτηκα το τηλεφώνημα ήταν "η πολιτική της εταιρείας" είναι αυτή, άλλαξε η στάση στην πορεία γιατί δεν δέχτηκα την πολιτική τους. Δεν τους είπα πουθενά ότι δεν θα δώσω δημοσιότητα εάν ικανοποιηθεί το αυτονόητο. Δεν είναι σκοπός τα 13.20€. Για την τιμή των όπλων και μόνο. Δεν υπάρχει καμμία "τιμή όπλων...." Νομίζω το ανέφερα ξεκάθαρα, όταν λέμε/γράφουμε κάτι πρέπει να κατανοούμε 1
andreasomagiras Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2021 Οπότε μιας και το "ανέφερες" πρέπει να κατεβάσω την δημοσίευση της εμπειρίας μου με την "μετά πώληση" υποστήριξη σε θέμα εγγύησης; Οκ κανένα πρόβλημα! Διαγράφω ότι έγραψα. Καλές Γιορτές 😜
kormos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2021 3 ώρες πριν, andreasomagiras είπε Οπότε μιας και το "ανέφερες" πρέπει να κατεβάσω την δημοσίευση της εμπειρίας μου με την "μετά πώληση" υποστήριξη σε θέμα εγγύησης; Οκ κανένα πρόβλημα! Διαγράφω ότι έγραψα. Καλές Γιορτές 😜 Κάνεις ότι νομίζεις σωστό, δεν είμαι ο δάσκαλος σου
Nabuko Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2021 3 ώρες πριν, andreasomagiras είπε Διαγράφω ότι έγραψα. Αυτό εννοείς? Να αναφέρω πρώτα από όλα ότι το θέμα θεωρείται (από την πλευρά τους) λήξαν. Έχει ικανοποιηθεί το αίτημα μου, μετά από την απειλή της καταγγελίας και της δημοσιότητας. Όσο και να επιμένουν ότι το ίδιο θα γινόταν και χωρίς την απειλή. Διευκρίνιση ότι δεν ήταν απειλή αλλά προειδοποίηση για τις επόμενες κινήσεις μου. Έστειλα mail, στο Germano και στην φόρμα επικοινωνίας στη σελίδα cosmote, το παρακάτω κείμενο, το κάνω επικόλληση όπως το έστειλα, με τα λάθη που έχει. "(Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι προτίθεμαι να προχωρήσω σε καταγγελία και δημοσίευση, με κάθε πρόσφορο τρόπο και σε κάθε αρμόδια αρχή ή φορεα, για την αντιμετώπιση που έλαβα και τα προβλήματα που αντιμετώπισα σε 2 διαφορετικές περιπτώσεις την ίδια, όμως, χρονική περίοδο. Ο ιστορία έχει ως εξής. Την 27η Νοεμβρίου κατέθεσα, σε κατάστημα germanos, αίτηση μεταφοράς της γραμμής μου από την Wind στην cosmote, με δεδομένο ότι είχα προ ολίγων ημερών μεταφέρει την γραμμή του σταθερού μου από forthnet στην cosmote και πρόταση/διαβεβαίωση ότι αν αιτηθεί ο πελάτης μεταφορά ΚΑΙ του κινητού πριν από το τέλος του μήνα θα λάβει την έκπτωση 40% στο κινητό, την 29η Νοεμβρίου έλαβα μήνυμα στο κινητό μου ότι η αίτηση κατατέθηκε με αριθμό 103728128. Στην συνέχεια, δεν θυμάμαι ακριβώς ποια μέρα πιθανόν την 03 Δεκεμβρίου δέχτηκα τηλεφωνική ενημέρωση από το κατάστημα ότι δεν έγινε δεκτό το αίτημα μου (όσον αφορά την έκπτωση του συνδυασμού κινητής και σταθερής) προχώρησα στην αίτηση μου για μεταφορά στην Vodafone (κάτι που δεν αφορά την cosmote). Με ενημέρωσαν με τη σειρά τους από την Vodafone ότι η μεταφορά της γραμμής μου μπλοκάρει γιατί είναι ενεργή ακόμη η αίτηση της cosmote. 16 Δεκεμβρίου έγινε ακύρωση την αίτησης από την cosmote ώστε να ελευθερωθεί η γραμμή μου, με πολύ τηλεφώνημα στο κατάστημα, τηλεφώνημα στην cosmote, με ΚΟΥΡΑΣΑΝ αλλά έληξε. Την 26η Νοεμβρίου παρέδωσα στο κατάστημα germanos, από όπου και είχα αγοράσει, το ασύρματο ηχείο BLUETOOTH SPEAKER JBL GO3 RED αρχικής αξίας 44,90€ μετά από έκπτωση 31,50€ κάνοντας χρήση κουπόνι αξίας 9,99€ τελική τιμή αγοράς τα 21,50€, λόγο βλάβης και για χρήση εγγύησης. Σήμερα 17 Δεκεμβρίου πέρασα από το κατάστημα και ενημερώθηκα ότι το ηχείο δεν γίνεται να το επισκευάσει οπότε θα γίνει αντικατάσταση. Δεν έχουν το ίδιο όμως πληρώνοντας την διαφορά από μέρους μου μπορώ να παραλάβω το νέο που έστειλαν από τα κεντρικά για αντικατάσταση. Πετάχτηκα στο αμάξι να πάρω την κάρτα της τράπεζας και βρήκα την απόδειξη που κράτησα για παν ενδεχόμενο πρόχειρη. Το ηχείο που μου δίνουν για αντικατάσταση είναι BLUETOOTH SPEAKER JBL GO3 BLACK. Ίδιο με αυτό που παρέδωσα, λόγω όμως ότι δεν έχει έκπτωση αυτή την εποχή με καλούν να πληρώσω την διαφορά. Συμπέρασμα. Η εγγύηση του germanos καλύπτει την τιμή αγοράς και όχι το προϊόν; Καλύπτει την τιμή εάν παραμείνει σταθερή, όταν ανέβει πληρώνει ο πελάτης την διαφορά κάτι που δεν γίνετε σε περίπτωση που πέσει η τιμή, ναι το ρώτησα και το ξεκαθαρίσαμε, ρώτησα ότι Άν πέσει η τιμή θα πάρω ένα ίδιο προϊόν και την διαφορά σε μετρητά; μου απάντησαν Όχι μόνο το προϊόν από την στιγμή που υπάρχει το ίδιο ρώτησα και πάλι για να μην υπάρχουν θολά σημεία Τότε γιατί ζητάτε την διαφορά εμένα; ή απάντηση ήταν από τα κεντρικά Δεν είναι το ίδιο προϊόν, τότε το είχατε πάρει με έκπτωση και χρήση κουπονιού. Υ. Γ. Το προσωπικό του καταστήματος κατά την διάρκεια και των δύο (2) περιπτώσεων ήταν απόλυτα ευγενές και με πρόθυμο στην εύρεση λύσης σε κάθε περίπτωση.)" Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα έλαβα κλήση από εκπρόσωπο του germanos, όταν λέω σύντομα εννοώ ίσως λιγότερο από μισή ώρα. Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε, το λιγότερο 3 φορές ειπώθηκε η φράση "η πολιτική της εταιρείας" στο θέμα αντικατάστασης είναι ότι καλύπτει την τιμή που έδωσε ο πελάτης και χρεώνει τυχών διαφορά. Το σημειώνω γιατί στη συνέχεια έγινε προσπάθεια να περάσει το φταίξιμο στο κατάστημα "δεν κατάλαβε καλά ο/η υπάλληλος του καταστήματος". Το ίδιο έγινε με την αγορά ενός smartwatch την ημέρα της Black friday, όταν ο αγοραστής είδε ότι η συσκευή ήταν "νεκρη' πήγε στο κατάστημα για αντικατάσταση και μετά από συνεννόηση με τα" κεντρικα" έπρεπε να πληρώσει την διαφορά τιμής από την προσφορά στην κανονική τιμή. Οπότε όποια δικαιολογία "δεν κατάλαβε καλά κάποιος υπάλληλος σε κάποιο κατάστημα" είναι απλά "Α.Π.Π." άμα πιάσει πολιτική. Το λέμε και άμα πιάσει πληρώνει ξανά ο πελάτης. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
andreasomagiras Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 3 ώρες πριν, Nabuko είπε Αυτό εννοείς? Να αναφέρω πρώτα από όλα ότι το θέμα θεωρείται (από την πλευρά τους) λήξαν. Έχει ικανοποιηθεί το αίτημα μου, μετά από την απειλή της καταγγελίας και της δημοσιότητας. Όσο και να επιμένουν ότι το ίδιο θα γινόταν και χωρίς την απειλή. Διευκρίνιση ότι δεν ήταν απειλή αλλά προειδοποίηση για τις επόμενες κινήσεις μου. Έστειλα mail, στο Germano και στην φόρμα επικοινωνίας στη σελίδα cosmote, το παρακάτω κείμενο, το κάνω επικόλληση όπως το έστειλα, με τα λάθη που έχει. "(Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι προτίθεμαι να προχωρήσω σε καταγγελία και δημοσίευση, με κάθε πρόσφορο τρόπο και σε κάθε αρμόδια αρχή ή φορεα, για την αντιμετώπιση που έλαβα και τα προβλήματα που αντιμετώπισα σε 2 διαφορετικές περιπτώσεις την ίδια, όμως, χρονική περίοδο. Ο ιστορία έχει ως εξής. Την 27η Νοεμβρίου κατέθεσα, σε κατάστημα germanos, αίτηση μεταφοράς της γραμμής μου από την Wind στην cosmote, με δεδομένο ότι είχα προ ολίγων ημερών μεταφέρει την γραμμή του σταθερού μου από forthnet στην cosmote και πρόταση/διαβεβαίωση ότι αν αιτηθεί ο πελάτης μεταφορά ΚΑΙ του κινητού πριν από το τέλος του μήνα θα λάβει την έκπτωση 40% στο κινητό, την 29η Νοεμβρίου έλαβα μήνυμα στο κινητό μου ότι η αίτηση κατατέθηκε με αριθμό 103728128. Στην συνέχεια, δεν θυμάμαι ακριβώς ποια μέρα πιθανόν την 03 Δεκεμβρίου δέχτηκα τηλεφωνική ενημέρωση από το κατάστημα ότι δεν έγινε δεκτό το αίτημα μου (όσον αφορά την έκπτωση του συνδυασμού κινητής και σταθερής) προχώρησα στην αίτηση μου για μεταφορά στην Vodafone (κάτι που δεν αφορά την cosmote). Με ενημέρωσαν με τη σειρά τους από την Vodafone ότι η μεταφορά της γραμμής μου μπλοκάρει γιατί είναι ενεργή ακόμη η αίτηση της cosmote. 16 Δεκεμβρίου έγινε ακύρωση την αίτησης από την cosmote ώστε να ελευθερωθεί η γραμμή μου, με πολύ τηλεφώνημα στο κατάστημα, τηλεφώνημα στην cosmote, με ΚΟΥΡΑΣΑΝ αλλά έληξε. Την 26η Νοεμβρίου παρέδωσα στο κατάστημα germanos, από όπου και είχα αγοράσει, το ασύρματο ηχείο BLUETOOTH SPEAKER JBL GO3 RED αρχικής αξίας 44,90€ μετά από έκπτωση 31,50€ κάνοντας χρήση κουπόνι αξίας 9,99€ τελική τιμή αγοράς τα 21,50€, λόγο βλάβης και για χρήση εγγύησης. Σήμερα 17 Δεκεμβρίου πέρασα από το κατάστημα και ενημερώθηκα ότι το ηχείο δεν γίνεται να το επισκευάσει οπότε θα γίνει αντικατάσταση. Δεν έχουν το ίδιο όμως πληρώνοντας την διαφορά από μέρους μου μπορώ να παραλάβω το νέο που έστειλαν από τα κεντρικά για αντικατάσταση. Πετάχτηκα στο αμάξι να πάρω την κάρτα της τράπεζας και βρήκα την απόδειξη που κράτησα για παν ενδεχόμενο πρόχειρη. Το ηχείο που μου δίνουν για αντικατάσταση είναι BLUETOOTH SPEAKER JBL GO3 BLACK. Ίδιο με αυτό που παρέδωσα, λόγω όμως ότι δεν έχει έκπτωση αυτή την εποχή με καλούν να πληρώσω την διαφορά. Συμπέρασμα. Η εγγύηση του germanos καλύπτει την τιμή αγοράς και όχι το προϊόν; Καλύπτει την τιμή εάν παραμείνει σταθερή, όταν ανέβει πληρώνει ο πελάτης την διαφορά κάτι που δεν γίνετε σε περίπτωση που πέσει η τιμή, ναι το ρώτησα και το ξεκαθαρίσαμε, ρώτησα ότι Άν πέσει η τιμή θα πάρω ένα ίδιο προϊόν και την διαφορά σε μετρητά; μου απάντησαν Όχι μόνο το προϊόν από την στιγμή που υπάρχει το ίδιο ρώτησα και πάλι για να μην υπάρχουν θολά σημεία Τότε γιατί ζητάτε την διαφορά εμένα; ή απάντηση ήταν από τα κεντρικά Δεν είναι το ίδιο προϊόν, τότε το είχατε πάρει με έκπτωση και χρήση κουπονιού. Υ. Γ. Το προσωπικό του καταστήματος κατά την διάρκεια και των δύο (2) περιπτώσεων ήταν απόλυτα ευγενές και με πρόθυμο στην εύρεση λύσης σε κάθε περίπτωση.)" Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα έλαβα κλήση από εκπρόσωπο του germanos, όταν λέω σύντομα εννοώ ίσως λιγότερο από μισή ώρα. Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε, το λιγότερο 3 φορές ειπώθηκε η φράση "η πολιτική της εταιρείας" στο θέμα αντικατάστασης είναι ότι καλύπτει την τιμή που έδωσε ο πελάτης και χρεώνει τυχών διαφορά. Το σημειώνω γιατί στη συνέχεια έγινε προσπάθεια να περάσει το φταίξιμο στο κατάστημα "δεν κατάλαβε καλά ο/η υπάλληλος του καταστήματος". Το ίδιο έγινε με την αγορά ενός smartwatch την ημέρα της Black friday, όταν ο αγοραστής είδε ότι η συσκευή ήταν "νεκρη' πήγε στο κατάστημα για αντικατάσταση και μετά από συνεννόηση με τα" κεντρικα" έπρεπε να πληρώσει την διαφορά τιμής από την προσφορά στην κανονική τιμή. Οπότε όποια δικαιολογία "δεν κατάλαβε καλά κάποιος υπάλληλος σε κάποιο κατάστημα" είναι απλά "Α.Π.Π." άμα πιάσει πολιτική. Το λέμε και άμα πιάσει πληρώνει ξανά ο πελάτης. Ευχαριστώ για την φιλοξενία. Αυτό διέγραψα.
lector Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2021 Κατα τη γνωμη μου πολυ καλα εκανες και το δημοσιευσες, απο τη στιγμη που δεν προκειται για συκοφαντικη δυσφημιση αλλα για παραθεση γεγονοτων. Το οτι τελικα το ζητημα σου ευτυχως λυθηκε δε σημαινει οτι αυτοματως διαγραφηκε και η ταλαιπωρια που περασες ουτε οτι αποζημιωθηκες για αυτην. Οποτε χρησιμο ειναι για ολους μας να μαθαινουμε για τετοιες "απολυτες εμπειριες εξυπηρετησης του πελατη" απο ορισμενες εταιρειες, ποσο μαλλον απο εταιρειες που πουλανε προϊοντα με τεραστια καπελα και περιθωρια κερδους σε συγκριση με αλλες. Τωρα καταλαβα γιατι η εν λογω η εταιρεια ειχε καποτε σα σλογκαν "χτυπαει δυνατα η καρδια σου", τοτε το θεωρουσα ηλιθιο που απευθυνονται σε 12χρονα, αλλα προφανως εννοουσαν "απο το αγχος για το αν θα εξυπηρετηθεις σωστα".
andreasomagiras Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 19 ώρες πριν, lector είπε ... Τωρα καταλαβα γιατι η εν λογω η εταιρεια ειχε καποτε σα σλογκαν "χτυπαει δυνατα η καρδια σου", τοτε το θεωρουσα ηλιθιο που απευθυνονται σε 12χρονα, αλλα προφανως εννοουσαν "απο το αγχος για το αν θα εξυπηρετηθεις σωστα"... Με έκανες να πνιγώ... Κοίτα η γνώμες διίστανται, εσύ λες καλός το γράφω, ο άλλος λέει το το ψάχνω αφού έληξε; Ακόμη δεν πήρα το προϊόν στα χέρια μου. Αυτό που με πείραξε είναι ότι μου λένε από τα κεντρικά πως αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας και στο καπάκι αρχίζουν τα γυρίσματα ότι μάλλον δεν κατάλαβε καλά το κατάστημα. Την μαύρη (%~@#*&) Παρασκευή, υπήρξε η ίδια αντιμετώπιση, με τα κεντρικά, σε άλλο πελάτη που όμως έκανε πίσω και δεν βρήκε άκρη.
Μακιαβέλλι Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 5 ώρες πριν, andreasomagiras είπε Με έκανες να πνιγώ... Κοίτα η γνώμες διίστανται, εσύ λες καλός το γράφω, ο άλλος λέει το το ψάχνω αφού έληξε; Ακόμη δεν πήρα το προϊόν στα χέρια μου. Αυτό που με πείραξε είναι ότι μου λένε από τα κεντρικά πως αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας και στο καπάκι αρχίζουν τα γυρίσματα ότι μάλλον δεν κατάλαβε καλά το κατάστημα. Την μαύρη (%~@#*&) Παρασκευή, υπήρξε η ίδια αντιμετώπιση, με τα κεντρικά, σε άλλο πελάτη που όμως έκανε πίσω και δεν βρήκε άκρη. Αφού ήθελες καλά έκανες και το μοιράστηκες. Το πρόβλημα είναι ξεκάθαρο και πιστεύω πως δεν ενέχει τον δόλο που αναφέρεται πιο πάνω. Οι υπάλληλοι δεν έχουν την κατάλληλη εκπαίδευση στην χρήση των συστημάτων και στην διαχείριση τέτοιων σπάνιων περιπτώσεων. Γιατί; Γιατί οι μανατζαρεοι θέλουν να πουλάνε (εν ανάγκη και χωρίς θεμιτά μέσα) και όχι να εξυπηρετούν. Γιατί οι αριθμοί θα τους ανοίξουν την πόρτα για promotion, τι κι αν σε κράζει ο κόσμος όλος, τα νούμερα φέρε κι όλα καλά. Κατά τα άλλα θέλουν να πάνε μπροστά την εταιρία. Το ίδιο ισχύει και για την προσφορά που θα είχες στο κινητό θεωρώ. Να υποθέσω ότι η διαφορά ήταν στο κουπόνι και όχι στην μειωμένη τιμή λόγω προωθητικης ενέργειας;
andreasomagiras Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, Μακιαβέλλι είπε Αφού ήθελες καλά έκανες και το μοιράστηκες. Το πρόβλημα είναι ξεκάθαρο και πιστεύω πως δεν ενέχει τον δόλο που αναφέρεται πιο πάνω. Οι υπάλληλοι δεν έχουν την κατάλληλη εκπαίδευση στην χρήση των συστημάτων και στην διαχείριση τέτοιων σπάνιων περιπτώσεων. Γιατί; Γιατί οι μανατζαρεοι θέλουν να πουλάνε (εν ανάγκη και χωρίς θεμιτά μέσα) και όχι να εξυπηρετούν. Γιατί οι αριθμοί θα τους ανοίξουν την πόρτα για promotion, τι κι αν σε κράζει ο κόσμος όλος, τα νούμερα φέρε κι όλα καλά. Κατά τα άλλα θέλουν να πάνε μπροστά την εταιρία. Το ίδιο ισχύει και για την προσφορά που θα είχες στο κινητό θεωρώ. Να υποθέσω ότι η διαφορά ήταν στο κουπόνι και όχι στην μειωμένη τιμή λόγω προωθητικης ενέργειας; Η διαφορά ήταν 13,40€ οπότε ήταν η έκπτωση και όχι το κουπόνι. Βασικά δεν είχαν υπολογίσει ότι πάνω στην έκπτωση τους θα έβαζε κάποιος κουπόνι και θα τύχαινε να πάει αυτή η περίπτωση για εγγύηση, (την επόμενη φορά θα είναι ποιο προσεκτικοί στο ποσό που θα ζητήσουν ως διαφορά) Δεν θα το έκανα θέμα αν ήταν λάθος του καταστήματος ή κάποιου υπαλλήλου (σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ανεκτικός σε λάθη) το ότι επέμενε "από τα κεντρικά" και την ίδια στάση κράτησαν και στην τηλεφωνική μας επικοινωνία από τα "κεντρικά" μέχρι την στιγμή που απάντησα "-Δεν με ενδιαφέρει η πολιτική της εταιρείας όταν δεν εφαρμόζονται οι Ευρωπαϊκές και Εθνικές οδηγίες νομοθεσίες περί εγγυήσεων." Μετά γύρισε ο δίσκος περί ίσως δεν κατάλαβαν σωστά από το κατάστημα. Όπως έγραψα και πριν, είναι το δεύτερο περιστατικό με προϊόν σε έκπτωση.
lector Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 5 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε Αφού ήθελες καλά έκανες και το μοιράστηκες. Το πρόβλημα είναι ξεκάθαρο και πιστεύω πως δεν ενέχει τον δόλο που αναφέρεται πιο πάνω. Οι υπάλληλοι δεν έχουν την κατάλληλη εκπαίδευση στην χρήση των συστημάτων και στην διαχείριση τέτοιων σπάνιων περιπτώσεων. Γιατί; Γιατί οι μανατζαρεοι θέλουν να πουλάνε (εν ανάγκη και χωρίς θεμιτά μέσα) και όχι να εξυπηρετούν. Γιατί οι αριθμοί θα τους ανοίξουν την πόρτα για promotion, τι κι αν σε κράζει ο κόσμος όλος, τα νούμερα φέρε κι όλα καλά. Κατά τα άλλα θέλουν να πάνε μπροστά την εταιρία. Το ίδιο ισχύει και για την προσφορά που θα είχες στο κινητό θεωρώ. Να υποθέσω ότι η διαφορά ήταν στο κουπόνι και όχι στην μειωμένη τιμή λόγω προωθητικης ενέργειας; Οι δυο παραπανω φρασεις που γραφεις ειναι αντιφατικες. Με βαση τη 2η (που θεωρω οτι ειναι και η πραγματικοτητα) υπαρχει δολος.
andreasomagiras Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2021 Σήμερα πέρασα από το κατάστημα, παρέλαβα το ηχείο. Η γραμμή είναι αυτή: Α. Π. άμα πιάσει, το θέμα είναι ότι συνήθως πιάνει κι εγώ στο τσακ ήμουν νομίζοντας πως είχα το go3 και πάω για αντικατάσταση με το go3 θα έδινα την διαφορά για να ξεμπερδέψω μια ώρα νωρίτερα, την ώρα που έβγαλα μετρητά να πληρώσω μου είπε η υπάλληλος "βάλε την κάρτα που έχει επιστροφή" πήγα να πάρω την κάρτα και βρήκα την απόδειξη. Πόσοι που δεν έπεσαν σε αυτές τις συμπτώσεις πλήρωσαν την "διαφορά";
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα