Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, 

Πηγαίνοντας Θεσσαλονίκη για το spiderman dolby atmos, έπαθα λάστιχο οπότε έφαγα άκυρο. Πήρα τηλ στα Village, και τκ τηλεφωνικό τους κέντρο δουλεύει 9-5, δλδ τις ώρες που παίζουν όλες οι ταινίες τους και κάποιος μπορεί να θέλει εξυπηρέτηση /s

Τι κάνω τώρα? Στην αυριανή προβολή έχει κενές θέσεις στα πλαϊνά μόνο (οκ οριακά ίσως δεν έχουμε θέμα). Αλλά πιο πολύ με ενοχλεί που δεν έχουν άτομο διαθέσιμο μήπως και προκύψει πρόβλημα. Δλδ ντε και καλά να πάω σε γκισέ για να ακυρώσω (από ότι έχω καταλάβει). 

Θα καταφέρω τπτ άμα πάω από εκεί αύριο? 

Δημοσ.

Έχεις κάνα αποδεικτικό απ'την οδική βοήθεια ή απ'το βουλκανιζατέρ; 😁 Μόνο αν ζητήσεις να μιλήσεις με τον προϊστάμενο και πεις τι έγινε, ίσως βγάλεις άκρη. Με τις υπαλλήλους δεν πρόκειται... ακολουθούν απλά τους όρους. https://www.villagecinemas.gr/WebTicketing/RefundOrder

Αν δε σου δώσουν τα λεφτά ο μόνος τρόπος να το κυνηγήσεις με dispute στην τράπεζα και να επικαλεστείς καταχρηστικούς όρους. Αν η αίθουσα δεν είχε 100% πληρότητα κατά τη διάρκεια της προβολής και δε στέρησες από άλλον το εισητήριο, δε καταλαβαίνω για ποιο λόγο δε κάνουν επιστροφή.

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Έχεις κάνα αποδεικτικό απ'την οδική βοήθεια ή απ'το βουλκανιζατέρ; 😁 Μόνο αν ζητήσεις να μιλήσεις με τον προϊστάμενο και πεις τι έγινε, ίσως βγάλεις άκρη. Με τις υπαλλήλους δεν πρόκειται... ακολουθούν απλά τους όρους. https://www.villagecinemas.gr/WebTicketing/RefundOrder

Αν δε σου δώσουν τα λεφτά ο μόνος τρόπος να το κυνηγήσεις με dispute στην τράπεζα και να επικαλεστείς καταχρηστικούς όρους. Αν η αίθουσα δεν είχε 100% πληρότητα κατά τη διάρκεια της προβολής και δε στέρησες από άλλον το εισητήριο, δε καταλαβαίνω για ποιο λόγο δε κάνουν επιστροφή.

 

Στους όρους πραγματικά σου λέει μόνο αν πας γκισέ, ίσως βγάλεις άκρη για ακύρωση/αλλαγή (ή έτσι καταλαβαίνω εγώ, pls confirm). 

Το θεωρώ όμως πολύ χαζό να μην μπορείς να βγάλεις άκρη από απόσταση. Όχι, δεν ήταν γεμάτη, τουλάχιστον μέχρι προχθές που τσέκαρα. 

Δυστυχώς το συμβάν έγινε μετά τις 9, οπότε μου μπάλωσε το λάστιχο η οδική βοήθεια με κορδόνι, αλλά οκ έχω φώτο και τα τηλέφωνα (φαίνεται ξεκάθαρα με ποια ασφαλιστική μίλησα συγκεκριμένα). 

Απλά οι όροι μου φαίνονται όντως κάπως καταχρηστικοι 

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Στους όρους πραγματικά σου λέει μόνο αν πας γκισέ, ίσως βγάλεις άκρη για ακύρωση/αλλαγή (ή έτσι καταλαβαίνω εγώ, pls confirm). 

Το θεωρώ όμως πολύ χαζό να μην μπορείς να βγάλεις άκρη από απόσταση. Όχι, δεν ήταν γεμάτη, τουλάχιστον μέχρι προχθές που τσέκαρα.

Απλά οι όροι μου φαίνονται όντως κάπως καταχρηστικοι 

Μέχρι και 30 λεπτά μετά την έναρξη της ταινίας. Βάσει όρων δεν είσαι καλυμμένος, σου είπα μιλά με τον προϊστάμενο κι αν δε σε εξυπηρετήσει απευθείας με τα κεντρικά

Δημοσ.

μέχρι 2 ώρες πριν το κάνεις αυτοματα απο το σαιτ οπότε γιαυτο δεν εχει κάποιον σε τηλέφωνο για αυτη τη δουλεια. και να ειχε υποθέτω θα έπρεπε παλι να εισαι εντος του 2ωρου. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...