Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρέχοντας έτσι καλύτερη υποστήριξη σε δημιουργούς και απλούς χρήστες της πλατφόρμας

Παρά την ενεργή συμμετοχή στο να προσφέρει μια πλατφόρμα για όλους τους δημιουργούς περιεχομένου, ένας χώρος στον οποίο υστερεί το Facebook / Meta / Instagram, είναι η παροχή βασικής υποστήριξης. Είτε αφορά την επίβλεψη μιας κοινότητας και τα εργαλεία διαχείρισης σελίδας, είτε να αποκτήσει κάποιος πάλι πρόσβαση στον λογαριασμό του, υπήρχε έντονο θέμα.

Πλέον η εταιρεία θέλει να βελτιώσει την κατάσταση αυτή, ανακοινώνοντας μια μικρή δοκιμή ζωντανού chat υποστήριξης για δημιουργούς στη Β. Αμερική που δεν έχουν manager σχέσεων. Έτσι και οι μικρότεροι δημιουργοί μπορούν να λαμβάνουν άμεσες απαντήσεις σε ερωτήσεις για πληρωμές ή πώς να χρησιμοποιήσουν νέες λειτουργίες, πχ το Instagram Reels.

Ένα ακόμη σημαντικό μέρος της ανακοίνωσης αφορά όσους ξαφνικά δε μπορούν να συνδεθούν στον λογαριασμό τους. Σε παλαιότερο άρθρο του BuzzFeed, έγινε εκτενής αναφορά σε μια underground οικονομία, στην οποία άτομα που έχουν πρόσβαση στο Meta χρεώνουν για να βοηθήσουν με την επαναφορά λογαριασμού. Για άτομα που χρησιμοποιούν κοινωνικές πλατφόρμες επαγγελματικά, ίσως έρθουν στη θέση να αναγκαστούν να πληρώσουν, όταν η τυπική υποστήριξη της σελίδας δεν είναι σε θέση ούτε να απαντήσει.

facebook_support.jpg

Το Facebook τώρα δοκιμάζει "ζωντανό chat στα Αγγλικά για να βοηθήσει χρήστες και δημιουργούς παγκοσμίως, να αποκτήσουν πρόσβαση στον λογαριασμό τους". Η εταιρεία δήλωσε πως είναι η πρώτη φορά που προσφέρει ζωντανή υποστήριξη για το συγκεκριμένο πρόβλημα και πως επικεντρώνεται σε κοινό που δεν μπορούν να συνδεθούν στον λογαριασμό τους είτε λόγω ύποπτης δραστηριότητας είτε γιατί παραβίασαν τους κανονισμούς της σελίδας.

comment_0facebook.jpg

Άλλες αλλαγές που ανακοινώθηκαν περιέχουν καλύτερη επίβλεψη σχολίων με περιορισμό λέξεων-κλειδιών, υποστήριξη επίβλεψης για αυτόματη απόκρυψη σχολίων με συνδέσμους ή εικόνες, δυνατότητα για αποκλεισμό χρήστη μαζί με νέους λογαριασμούς που θα δημιουργήσει και αποκλειστικό μέρος για προβολή κρυμένων σχολίων.

Σε περίπτωση που κάποιος δημιουργός περιεχομένου θέλει να δημιουργήσει μια ομάδα για το κοινό του, θα μπορεί να κάνει ομαδική προβολή με έως και επιπλέον 3 άτομα για πιο ενεργή συμμετοχή της κοινότητάς του. Επιπλέον τα broadcasts μπορούν να μοιραστούν ως Facebook Stories ώστε να εμφανίζονται στο feed των followers, ενώ θα φαίνονται και τα ανάλογα badges στους χρήστες για να είναι πιο εύκολο να καταλάβει ο δημιουργός ποιος είναι ενεργός στην κοινότητά του. Τέλος, οι δημιουργοί μπορούν να βάλουν συνδέσμους τους οποίους οι θεατές μπορούν να πατήσουν χωρίς να αποχωρήσουν από το βίντεο, όπως και polls που λειτουργούν σε smartphones.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Το χειροτερο support σε ολο το ιντερνετ.

Μου κλεισαν τον λογαριασμο πριν 16 μηνες επειδη καποιος εκανε μια αναφορα οτι δεν χρησιμοποιω το αληθινο μου ονομα,μου ζητησαν ταυτοτητες κλπ τα εστειλα και δεν μου τον ξανανοιξαν ποτε.

Δεν υπαρχει κανενας τροπος να επικοινωνησεις μαζι τους επειτα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, azuli είπε

Το χειροτερο support σε ολο το ιντερνετ.

Μου κλεισαν τον λογαριασμο πριν 16 μηνες επειδη καποιος εκανε μια αναφορα οτι δεν χρησιμοποιω το αληθινο μου ονομα,μου ζητησαν ταυτοτητες κλπ τα εστειλα και δεν μου τον ξανανοιξαν ποτε.

Δεν υπαρχει κανενας τροπος να επικοινωνησεις μαζι τους επειτα.

QFT

Δημοσ.
4 ώρες πριν, azuli είπε

Το χειροτερο support σε ολο το ιντερνετ.

Μου κλεισαν τον λογαριασμο πριν 16 μηνες επειδη καποιος εκανε μια αναφορα οτι δεν χρησιμοποιω το αληθινο μου ονομα,μου ζητησαν ταυτοτητες κλπ τα εστειλα και δεν μου τον ξανανοιξαν ποτε.

Δεν υπαρχει κανενας τροπος να επικοινωνησεις μαζι τους επειτα.

Τραγικοί και απαράδεκτοι. Το ίδιο είναι και στο youtube. Μου κατέβασαν βίντεο επειδή λέει έχει ρητορική μίσους. Και δεν υπήρχε το παραμικρό. Κάποιος ανόητος έκανε αναφορά για την πλάκα του και πέτυχε τον χαρακτηρισμό αυτό. Έκανα αίτηση επανεξέτασης και τους είπα πως είναι ψευδής και λανθασμένος ο χαρακτηρισμός μα δεν έγινε τίποτε. Ούτε καν ασχολήθηκε κάποιος κανονικός άνθρωπος φαντάζομαι. 🙄

Δημοσ.

Σιγά μην απαντάει ζωντανος άνθρωπος απο πίσω. Λογικά botάκι που θα σε κατευθύνει στις αντίστοιχες λύσεις ανάλογα με το πρόβλημα που του αναφέρεις. αν το καταλάβει. Διαφορετικά θα έπρεπε να έχουν μερικές χιλιάδες υπαλλήλους μόνο για να τσατάρουν.
τώρα στην αρχή ειδικά πιστεύω θα στέλνουν απο καλημεροπόστ μέχρι ντικ-πικ στο chat απλά και μόνο για να τεστάρουν πως αντιδρά :P (ντάξει ίσως όχι, δεν ξέρω)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...