chrisde Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, silenoz66 είπε Παιδιά πήρα το 7 τελικά και παίζω εδω και 2 μέρες. Είδα μόνο ένα βίντεο με λίγο την ιστορία του Cloud σαν recap πριν παίξει κάποιος το 7 για να έχω μια εικόνα. Το παιχνίδι είναι ΠΑΡΑ πολύ ενδιαφέρον. Μου αρέσει πάρα πολύ. Το μόνο που με χαλάει λίγο είναι ότι με αγχώνουν λίγο οι συνεχόμενες μάχες που είναι real time. Θα προτιμούσα το combat να είναι κλασσικό turned base rpg. Σιγουρα θα το τερματίσω και αν αξίζει κάποιο άλλο απο την σειρά να μου το πείτε. Τα καλύτερα είναι κατά γενική ομολογία τα FFVI,VII,VIIΙ,IX,X. Το Χ έχει τα πιο ωραία γραφικά ως πιο καινούριο και το πιο ωραίο σύστημα μάχης. Μπορείς να παίξεις το VI αν δεν σε πειράζει που είναι 2D, ή τα VII, IX με mods αν δεν βαριέσαι να ασχοληθείς. Το VIII αν και έχει την πιο ωραία μουσική, είναι το πιο αδύναμο από τα παραπάνω. Η μάχη του remake και εμένα στην αρχή με ξένισε, αλλά μόλις συνήθισα, μου άρεσε πολύ, δωστου μια ευκαιρία! Επεξ/σία 1 Ιανουαρίου 2022 από chrisde 1 1
>-Nosakos<- Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Έπιασα το FFVII μεγάλος και δεν κατάφερα ποτέ να το προχωρήσω πολύ γιατί δεν άντεχα τον μηχανισμό που εκεί που προχωράς σου πετάγεται εχθρός απο το πουθενά (σα να ψάχνεις για pokemon στα χορτάρια). Οπότε κάθε 10 βήματα έχεις και μια μάχη με τους ίδιους εχθρούς. Έτσι γίνεται και εδώ ή οι εχθροί φαίνονται και μπορείς πχ να τους παρακάμψεις? Επεξ/σία 1 Ιανουαρίου 2022 από >-Nosakos<-
chrisde Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 15 ώρες πριν, >-Nosakos<- είπε Έπιασα το FFVII μεγάλος και δεν κατάφερα ποτέ να το προχωρήσω πολύ γιατί δεν άντεχα τον μηχανισμό που εκεί που προχωράς σου πετάγεται εχθρός απο το πουθενά (σα να ψάχνεις για pokemon στα χορτάρια). Οπότε κάθε 10 βήματα έχεις και μια μάχη με τους ίδιους εχθρούς. Έτσι γίνεται και εδώ ή οι εχθροί φαίνονται και μπορείς πχ να τους παρακάμψεις? Από το FFXII και μετά, έτσι και εδώ, ισχύει το δεύτερο. 1
Xvipes Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 16 hours ago, chrisde said: Το VIII VII αν και έχει την πιο ωραία μουσική Fixed that for you.
chrisde Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, Xvipes είπε Fixed that for you. Καλά γούστα είναι αυτά. Η πλάκα είναι ότι όταν βγήκε το VII πολλοί σχολίασαν αρνητικά τη μουσική επειδή τη βρήκαν χειρότερη από του VI. Όσο και αν λατρεύω το VII θεωρώ ότι το VIII ήταν η κορυφαία στιγμή του Nobuo. Απίστευτα πολλές κομματάρες! 1
Xvipes Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2022 12 minutes ago, chrisde said: Καλά γούστα είναι αυτά. Η πλάκα είναι ότι όταν βγήκε το VII πολλοί σχολίασαν αρνητικά τη μουσική επειδή τη βρήκαν χειρότερη από του VI. Όσο και αν λατρεύω το VII θεωρώ ότι το VIII ήταν η κορυφαία στιγμή του Nobuo. Απίστευτα πολλές κομματάρες! Σίγουρα γούστα είναι αυτά, αλλά καλύτερο κομμάτι από αυτό δεν θα βρεις σε FF. https://youtu.be/A4UDSVTNL3M 1
Armoral Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Και πάνω που έλεγα ότι οι Valkyries ήταν τα δυσκολότερα bosses που έχω αντιμετωπίσει, ήρθε το Hell House στο FFVII να μου αποδείξει πως ο ουρανός είναι το όριο. Αντίστοιχης δυσκολίας και πολύ μεγάλης διάρκειας το συγκεκριμένο fight. Εντάξει μιλάμε για μαραθώνιο, απλά φροντίστε να έχετε όλα τα elements materia σε υποδοχή καθώς και healing και revive materia και στους δύο χαρακτήρες. 2
chrisde Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Armoral είπε Και πάνω που έλεγα ότι οι Valkyries ήταν τα δυσκολότερα bosses που έχω αντιμετωπίσει, ήρθε το Hell House στο FFVII να μου αποδείξει πως ο ουρανός είναι το όριο. Αντίστοιχης δυσκολίας και πολύ μεγάλης διάρκειας το συγκεκριμένο fight. Εντάξει μιλάμε για μαραθώνιο, απλά φροντίστε να έχετε όλα τα elements materia σε υποδοχή καθώς και healing και revive materia και στους δύο χαρακτήρες. Ναι και εμένα μου έφυγε η μαγκιά εκεί. Το έβγαλα λάου λάου χωρίς ιδιαίτερη στρατηγική. Δεν κατάλαβα τι έπρεπε να κάνω για να βρω το κουμπί του. Ίσως τη δεύτερη φορά, θα το ψάξω καλύτερα. 😋 Είμαι στο κεφάλαιο 16 και ήταν ο πιο δύσκολος αντίπαλος που έχω αντιμετωπίσει μέχρι στιγμής. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου 2022 από chrisde 2
Armoral Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 48 λεπτά πριν, chrisde είπε Ναι και εμένα μου έφυγε η μαγκιά εκεί. Το έβγαλα λάου λάου χωρίς ιδιαίτερη στρατηγική. Δεν κατάλαβα τι έπρεπε να κάνω για να βρω το κουμπί του. Ίσως τη δεύτερη φορά, θα το ψάξω καλύτερα. 😋 Είμαι στο κεφάλαιο 16 και ήταν ο πιο δύσκολος αντίπαλος που έχω αντιμετωπίσει μέχρι στιγμής. Και το επόμενο ήταν ζόρικο. Όχι τόσο αλλά ήταν. Η στρατηγική έχει να κάνει με τα elements που πρέπει να χρησιμοποιήσεις την κατάλληλη στιγμή. 1
chrisde Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2022 Λοιπόν το τέλειωσα σήμερα (το main story) και... προσπαθώ να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά και να αξιολογήσω αυτό που είδα. Προφανώς θα χρειαστούν spoiler tags για όσους δεν το έχουν τελειώσει/παίξει ακόμη αλλά κάποια πράγματα νομίζω ότι μπορούν να ειπωθούν και να απευθυνθούν και σε αυτούς. Αν κάποιος δεν θέλει να ξέρει απολύτως τίποτα για το παιχνίδι και θέλει να τα δει όλα από πρώτο χέρι όντας απροετοίμαστος, ας σταματήσει να διαβάζει εδώ. Τώρα, ξεκινάμε από το προφανές: το έχουν αλλάξει. Δηλαδή πολύ. Δηλαδή εντελώς. Είναι καλό αυτό; Well it depends... Ανάλογα τι θέλει ο καθένας: όποιος θέλει ακριβή μεταφορά του πρωτότυπου απλά με καλύτερα γραφικά, δεν θα μείνει ικανοποιημένος, διότι δεν είναι. Και όχι μόνο επειδή σταματάει ως γνωστόν στη Midgar. Υπάρχουν μεγάλες αλλαγές που θα επηρεάσουν όλη την ιστορία. Πολλοί κάνουν υποθέσεις για το πόσα parts θα είναι βασιζόμενοι στις εξελίξεις του original παιχνιδιού. Κακώς, διότι είναι πλέον ξεκάθαρο ότι δεν θα την ακολουθήσει, το τι θα γίνει είναι παντελώς άγνωστο. Καλώς ή κακώς θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε τι μέλλει γενέσθαι. Δεύτερον ένα θέμα που θέλω να θίξω είναι όσον αφορά τους νέους παίχτες που δεν έχουν παίξει το og. Στο τέλος, δεν νομίζω ότι θα βγάλουν άκρη εκτός και αν δουν από κάνα youtube την ιστορία του αρχικού. Τα γεγονότα δεν βγάζουν νόημα, αν δεν ξέρεις τι έχει γίνει στο παλιό. Ειδικά σε ότι αφορά τον Sephiroth και τα "μαύρα φαντασματάκια" που θα έχετε δει σε trailer. Προσωπικά θεωρώ ότι το παιχνίδι είναι ξεκάθαρο fan service για κάποιους (όχι όλους) από όσους έχουν παίξει το og. Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω αν μου αρέσει η κατεύθυνση που έχουν πάρει, θα εξαρτηθεί από τα μελλοντικά παιχνίδια (ή παιχνίδι, αν θέλουν το τελειώνουν και με ένα ακόμη). Ένας λόγος να αισθάνομαι απαισιόδοξος είναι η πτωτική πορεία της εταιρείας από τότε που συγχωνεύτηκε με την enix και έφυγε ο Sakaguchi που ήταν το μυαλό και η ψυχή των καλών FF. Ένας λόγος για να είμαι όμως αισιόδοξος είναι το ίδιο το παιχνίδι καθαυτό το οποίο μου άρεσε. Μου άρεσε το σύστημα μάχης παρ όλες τις ατέλειες του (θέματα με την κάμερα, τη στόχευση και το iq των μελών που δεν ελέγχεις στην μάχη). Δεν ήταν τέλειο αλλά μπορεί στο επόμενο παιχνίδι να βελτιωθεί. Αυτό που μου άρεσε όμως πολύ ήταν τα γραφικά, η μουσική (φυσικά) και πάνω απ' όλα ΛΑΤΡΕΨΑ τους χαρακτήρες. Σε αντίθεση με το διαβόητο advent children, όπου τους πετσόκοψε, εδώ τους βλέπουμε ακριβώς όπως τους γνωρίσαμε και τους αγαπήσαμε και μάλιστα τους αναπτύσσει ακόμα περισσότερο. Για την ιστορία δεν μπορώ να κρίνω αν δεν ολοκληρωθεί. Στο συγκεκριμένο με άφησε με ανάμεικτα συναισθήματα. Ξεκίνησε καλά, σχεδόν πιστό με το πνεύμα του og, έχοντας θέματα με το pacing βέβαια, στο τέλος όμως αλλάζουν όλα. Και πάμε στα spoilers... Spoiler Ναι ξέρω, όλοι όσοι το τελειώσατε σκεφτήκατε τη Marvel. Alternative timelines και κουραφέξαλα. Δεν θα πω ψέματα, το ίδιο σκέφτηκα και εγώ και μονολογούσα: Σοβαρά τώρα; Πάλι; Η αλήθεια είναι ότι έχει ξαναγίνει στο FFXIII-2 οπότε δεν το λες πρωτάκουστο ή εντελώς ξαφνικό. Υπάρχουν δύο ενδεχόμενα: Το χρησιμοποιείς καταχρηστικά σαν plot armor και τα κάνεις όλα πουτ@να, ή μυαλωμένα, σαν αφορμή να ξεκολλήσεις από την original ιστορία και να πεις μια διαφορετική δική σου, που να είναι τουλάχιστον εξίσου καλή και ενδιαφέρουσα. Θέλω να πιστεύω ότι θα συμβεί το δεύτερο. Αν το δούμε και λίγο ποιητικά, τα whispers μπορεί να συμβολίζουν τους hard-core fans που δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα από το παιχνίδι που αγαπήσανε εκτός των βελτιωμένων γραφικών, και η Aerith τους developers που επιδιώκουν την αλλαγή, την ευκαιρία να πουν μια δική τους διαφορετική ιστορία. Όπως και να χει οφείλω να πω ότι ο Nomura έχει @@ που πήρε αυτό το ρίσκο, ενώ μπορούσε απλά να πει την ίδια σχεδόν ιστορία και να είχε την επιτυχία εξασφαλισμένη. Τώρα, αναγκαστικά ρισκάρει... Θα δούμε που θα καταλήξει... Εν κατακλείδι, το το παιχνίδι μου άρεσε. Όπως έχω ξαναπεί, είναι σίγουρα το καλύτερο μοντέρνο FF. Έχει πολύ ωραία γραφικά, ήχο, χαρακτήρες και αν μην τι άλλο ενδιαφέρουσα ιστορία. Είναι ξεκάθαρα ένα πολύ ωραίο story driven jrpg που σε πολλούς είχαν λείψει. Δεν είναι τέλειο όμως. Θεωρώ ότι πρέπει όποιος το παίξει να έχει επαφή με το πρωτότυπο, αλλιώς κάποια γεγονότα δεν θα βγάζουν νόημα. Το σύστημα μάχης είναι επίσης ενδιαφέρον και μοντέρνο, συνδυάζοντας στοιχεία από τα τελευταία FF με ωραίο τρόπο, αν και δεν λείπουν και εδώ τα προβλήματα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όσους "παππούδες" έχουν παίξει το og, δεν το θεωρούν taboo και δεν τους πειράζει να δουν αλλαγές στην ιστορία. Για τους υπόλοιπους δεν μπορώ να εκφέρω άποψη... 2
chrisde Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2022 Ultrawide fix μέσω του flawless widescreen: 3
Armoral Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Λοιπόν είμαι κι εγώ στο τελευταίο fight. Έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα για το παιχνίδι πλέον αν και την ιστορία που προηγήθηκε δεν τη γνωρίζω οπότε δε μπορώ να καταλάβω αρκετά από αυτά που διαδραματίζονται. Εν κατακλείδι. Φοβερή δουλειά στον τομέα των γραφικών και του ήχου, στο σχεδιασμό του Midgard και των περιοχών, τα μοντέλα των ηρώων έχουν αποδοθεί με απίστευτη λεπτομέρεια, γενικά οι τύποι έχουν μετατρέψει το παιχνίδι σε πανδαισία εφέ και χρωμάτων. Μέχρις ενός σημείου τα quest ενδιαφέροντα, νομίζω όμως ότι σε σχέση με το ξεκίνημα του παιχνιδιού το ενδιαφέρον σιγά σιγά χάνεται. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι το παιχνίδι το τράβηξαν υπερβολικά πολύ. Στα τελευταία δε κεφάλαια έχουμε συνεχόμενα boss fight χωρίς λόγο, διαλόγους και γεγονότα που δεν εξυπηρετούν σε τίποτα παρά μόνο στην επέκταση του παιχνιδιού. Αυτό προσωπικά με κούρασε πολύ, τόσο που ήμουν σχεδόν έτοιμος να το σταματήσω. Οι άνθρωποι δε στερούνται δημιουργικότητας και φαντασίας σίγουρα, ότι έχουν κατασκευάσει είναι πραγματικά εντυπωσιακό αλλά το παράκαναν. Όλα ήταν υπερβολικά, είπαμε απίστευτα τα εφφέ και οι αλλαγές κάμερας αλλά η υπερβολική χρήση τους και η υποχρεωτική υπερέκταση της διάρκειας του παιχνιδιού μέσα από συνεχείς ανούσιες μάχες και κουραστικούς γρίφους έκανε το παιχνίδι υπερβολικά βαρετό. Φαντάζομαι ότι για 79 ευρώ έχει αρκετό περιεχόμενο και ίσως αυτός να ήταν ο σκοπός εξαρχής, για εμένα όμως μάλλον κατέληξε μια εμπειρία μάλλον καταναγκαστική και προορισμένη κυρίως προς τους φαν της σειράς. Και αυτά έρχονται από άνθρωπο που μετά τις πρώτες ώρες ήταν ενθουσιασμένος με αυτό που έβλεπε. Μετά όμως από την ολοκλήρωσή του συγκεκριμένου παιχνιδιού και με βάση την εμπειρία που αποκόμισα, δε νομίζω να ασχοληθώ με το δεύτερο μέρος. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2022 από Armoral 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2022 This Final Fantasy 7 Remake Mod aims to improve over 530 NPCs faces
gust Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2022 Εγώ πα΄ντως δεν κατάφερα να παίξω το παιχνίδι παιδιά. Ανα συντομότατα χρονικά διαστήματα έχει θέμα με τον ήχο και τα εφέ ήχου και ο ήχος παραμορφώνεται. Εκανα προσπάθεια με μπακαλίστικες λύσεις αλλα βαρέθηκα να περιμένω fix με patch. Κρίμα και ήθελα να το παίξω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα