Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαίρεται χαίρεται,

θελω να πάρω μια μηχανή ( η πρώτη μου) αλλά δεν έχω την παραμικρή ιδέα. 
μαρεσουν τα ΚΤΜ 640-690 

,FMX , XT . Γενικά κάτι σε τέτοιο στυλ. Δεν θέλω να δώσω πάνω από 2500. Και πυτε να ξεφύγω από τα 700cc. 

πάνω κάτω καμία βόλτα θα κάνω σπίτι-δουλειά άντε και για κάνα καφέ . Για βροχές κλπ έχω αμάξι . 
 

το βασικό που με νοιάζει είναι να είναι ψιλό αξιόπιστο και να μην ταλαιπωριέμαι με συνεργεία κάθε μήνα γιατί δεν έχω και κάποιον αξιόπιστο να το πηγαίνω . 

οποιος έχει κάποια άποψη να με κατευθύνει λίγο ή να προτείνει κάτι θα το εκτίμησω !
 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ace Of Spades είπε

Χαίρεται χαίρεται,

θελω να πάρω μια μηχανή ( η πρώτη μου) αλλά δεν έχω την παραμικρή ιδέα. 
μαρεσουν τα ΚΤΜ 640-690 

,FMX , XT . Γενικά κάτι σε τέτοιο στυλ. Δεν θέλω να δώσω πάνω από 2500. Και πυτε να ξεφύγω από τα 700cc. 

πάνω κάτω καμία βόλτα θα κάνω σπίτι-δουλειά άντε και για κάνα καφέ . Για βροχές κλπ έχω αμάξι . 
 

το βασικό που με νοιάζει είναι να είναι ψιλό αξιόπιστο και να μην ταλαιπωριέμαι με συνεργεία κάθε μήνα γιατί δεν έχω και κάποιον αξιόπιστο να το πηγαίνω . 

οποιος έχει κάποια άποψη να με κατευθύνει λίγο ή να προτείνει κάτι θα το εκτίμησω !
 

ΚΤΜ (για αυτά που σ αρέσουν, τα καινούρια μετά το 2017 είναι αξιόπιστα) >>>> Καθε Τρίτη Μάστορα....ιδίως αν είσαι άπειρος και δεν έχεις και δικό σου μηχανικό να ελέγξει καλά τι θα αγοράσεις και σε τι κατάσταση.

ύψος κιλά δίπλωμα ποιο και πόσο καιρό, και τι εμπειρία έχεις από άλλα δίτροχα.

στα 2500 βάζεις και το κοστολόγιο εξοπλισμού; κράνος μπουφάν γάντια για αρχή θες ένα 500άρικο κατελάχιστο.

Δημοσ.

Όχι τα 2500 είναι καθαρά για την μηχανή και μόνο , χωρίς καν την μεταβίβαση και οποία αλλά έξοδα. 
ειμαι 193 , 90 κιλά. Γιαυτο προσπαθώ να βρω κάτι ψηλό σχετικά και λεπτό ταυτόχρονα .

το δίπλωμα το έβγαλα πριν μερικούς μήνες το απεριόριστο αλλά πέρα από παπί τα τελευταία 5 χρόνια σε επαρχία το καλοκαίρι δεν έχω οδηγήσει κάτι άλλο .

32 λεπτά πριν, greekfragma είπε

ΚΤΜ (για αυτά που σ αρέσουν, τα καινούρια μετά το 2017 είναι αξιόπιστα) >>>> Καθε Τρίτη Μάστορα....ιδίως αν είσαι άπειρος και δεν έχεις και δικό σου μηχανικό να ελέγξει καλά τι θα αγοράσεις και σε τι κατάσταση.

ύψος κιλά δίπλωμα ποιο και πόσο καιρό, και τι εμπειρία έχεις από άλλα δίτροχα.

στα 2500 βάζεις και το κοστολόγιο εξοπλισμού; κράνος μπουφάν γάντια για αρχή θες ένα 500άρικο κατελάχιστο.

 

Θα πήγαινα και σε κάτι χαμηλότερου κυβισμό αλλά μελλοντικά θέλω να κάνω αποστάσεις 200-300χμ μέχρι Πάτρα πχ. Βέβαια νομίζω η κατηγορία που κοιτάω δεν είναι και τόσο «ταξιδιάρικη»  

Δημοσ.

Να σου πω οτι η Αθήνα και πρώτη μεγάλη μηχανή δεν έχει καμία επαφή με παπί στην επαρχία.

Επίσης θέλει προσοχή και συνήθεια ο καρπός στο δεξί χέρι που είναι το γκάζι και σε συνδυασμό με συμπλέκτη ανάλογα τη μηχανή και τη φύση της.

Αλλιώς γκαζώνει φρενάρει σε χειρισμό ένας μονοκύλινδρος 600άρης και αλλιώς ένας δικύλινδρος-τετρακύλινδρος και διαφορετικά συμπεριφέρονται και σε κατέβασμα συμπλεκτάρισμα.

Για το ύψος και τα κιλά σου όντως πας σε κάποιο όρθιο. Επίσης οπωσδήποτε ABS μιας και οι δρόμοι στη πρωτεύουσα γλιστράνε και ειδικά σε συνθήκες ψιλόβροχο-βροχή όπου παρασέρνουν και λάδια-σκόνες-σκουπίδια.

Πιο αξιόπιστα στα λεφτά σου και για το σωματότυπό σου είναι τα:

Aprilia Pegaso Strada

Suzuki Vstrom 650

Kawasaki Versys 650

BMW F/G 650GS

Θα έβαζα και το Yamaha XT660Z Tenere αλλά δε το φτάνεις χρηματικά.

το ΚΤΜ μη το κοιτάς.

Δημοσ.

@greekfragma Ναι το έχω πάρει απόφαση ότι δεν χωράνε «λάθη» και απροσεξίες στην οδήγηση .

μια ακόμα ερώτηση. Ποσά Χμ θεωρούνται πολλά για μηχανή . Εννοώ εγώ κοιτάω για κάτι δεκαετίας από ότι έχω καταλάβει. Να κοιτάω ιδανικα μέχρι πόσα Χμ;

πιθανοτατα αυτό θα το κρατησω ιδανικα μέχρι μια 5ετια 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Ace Of Spades είπε

@greekfragma Ναι το έχω πάρει απόφαση ότι δεν χωράνε «λάθη» και απροσεξίες στην οδήγηση .

μια ακόμα ερώτηση. Ποσά Χμ θεωρούνται πολλά για μηχανή . Εννοώ εγώ κοιτάω για κάτι δεκαετίας από ότι έχω καταλάβει. Να κοιτάω ιδανικα μέχρι πόσα Χμ;

πιθανοτατα αυτό θα το κρατησω ιδανικα μέχρι μια 5ετια 

μη κοιτάς χιλιόμετρα. λιγότερα χέρια να κοιτάς να έχει αλλάξει και λιγότερα συνεργεία ώστε να υπάρχει ένα πιο ασφαλές αρχείο και ιστορικό ποιος έκανε τί και πότε. όσο μεγαλύτερος αριθμός τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για χαζομαστορέματα και γυρισμένα χιλιόμετρα.

όλα αυτά τα μονοκύλινδρα-δικύλινδρα άνετα ξεπερνάνε τα 120.000χλμ δίχως προβλήματα. Στη 5ετία που θες να το κρατήσεις και λόγω κοβιντ και ύπαρξης αυτοκινήτου δε θα του κάνεις και πολλά ο ίδιος.

Προτιμότερο να πάρεις κάτι που δε θα χάσει αξία μεταπώλησης και θα είναι αρκετά εμπορικό.

Μέσα στο καρ έχει ένα προσεγμένο (κατά πως φαίνεται από ιδιοκτήτη) Tenere 2008 στα 3450 που θα το έπαιρνα με λίγο παζάρι σε σχέση με ότι άλλο παίζει στα έως 3000ευρώ.

Επεξ/σία από greekfragma
Δημοσ.
Spoiler
10 λεπτά πριν, greekfragma είπε

μη κοιτάς χιλιόμετρα. λιγότερα χέρια να κοιτάς να έχει αλλάξει και λιγότερα συνεργεία ώστε να υπάρχει ένα πιο ασφαλές αρχείο και ιστορικό ποιος έκανε τί και πότε. όσο μεγαλύτερος αριθμός τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για χαζομαστορέματα και γυρισμένα χιλιόμετρα.

όλα αυτά τα μονοκύλινδρα-δικύλινδρα άνετα ξεπερνάνε τα 120.000χλμ δίχως προβλήματα. Στη 5ετία που θες να το κρατήσεις και λόγω κοβιντ και ύπαρξης αυτοκινήτου δε θα του κάνεις και πολλά ο ίδιος.

Προτιμότερο να πάρεις κάτι που δε θα χάσει αξία μεταπώλησης και θα είναι αρκετά εμπορικό.

Μέσα στο καρ έχει ένα προσεγμένο (κατά πως φαίνεται από ιδιοκτήτη) Tenere 2008 στα 3450 που θα το έπαιρνα με λίγο παζάρι σε σχέση με ότι άλλο παίζει στα έως 3000ευρώ.

 

Εγινεε. Ευχαριστω πολύ για τις πληροφορίες . Ίσως κάνω και υπομονή 1-2 μήνες να μαζέψω ένα 500 ρικο ακόμα να αυξηθούν λίγο οι επιλογές μου . 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ace Of Spades είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Εγινεε. Ευχαριστω πολύ για τις πληροφορίες . Ίσως κάνω και υπομονή 1-2 μήνες να μαζέψω ένα 500 ρικο ακόμα να αυξηθούν λίγο οι επιλογές μου . 

καλά θα κάνεις γιατί τα 2500 είναι λίγα για αυτά που υπάρχουν και σου ταιριάζουν. όπως και να χει ρίξε διάβασμα μέχρι τότε...κάνε και κάνα οδηγικό τεστ κάποιο υποψήφιο μοντέλο που σου γυάλισε για να δεις πως κάθεσαι και αν σε βολεύει πριν καταλήξεις.

μη βιαστείς να σου αρέσει το πρώτο που θα δεις καβαλήσεις. συνήθως υπάρχει αυτό το συναίσθημα οτι είναι ωραίο γιατί είναι κάτι καινούριο ως συνθήκη και έχουμε placebo effect

μπορεί δηλαδή το Vstrom να σου κάτσει πιο άνετα στη σωματοδομή σου αλλά στη κίνηση της Αθήνας να δυσκολευτείς να το κουμαντάρεις σε σχέση με ένα Versys-TenereZ που είναι πιο μανιτζέβελα από τη χοντρούλα Suzuki.

Δημοσ.

v strom κι απο μένα αλλά θα έλεγα να μαζέψεις κάποιο μπάυτζετ παραπάνω και να πάς σε κάτι πιο καινούριο. Γενικά στην αξιοπιστία ο Ιάπωνας είναι το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό. Αλλά πόσοι αγόρασαν μηχανή με κριτήριο 100% την αξιοπιστία. Πρέπει να σου αρέσει και το μηχάνημα που θα πάρεις, αλλιώς όλοι θα είχαν tenere, africa και sv650. Δεν είναι ότι πάω να παινέψω το σπίτι μου, bmw εχω εγω, αλλά επειδή ανέφερες την αξιοπιστία έγραψα τα παραπάνω. Ότι και να πάρεις, κράνος, εξοπλισμό και προσοχή! Καλές βόλτες!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...