Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, wolfskinn είπε

Το είχες παραγγείλει μήπως από το ηλεκτρονικό κατάστημα με παραλαβή σε φυσικό? 

Όχι, το είχα διαβάσει ότι δεν γίνεται και πηγα κατευθείαν σε φυσικό κατάστημα και υπήρχε διαθέσιμο.

 

Επεξ/σία από zafevolution
  • Απαντ. 140
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

την πρωτη φορα που πηγα στον Γερμανο και παω να πληρωσω με το Apple Pay, μου λεει ο διευθυντης οχι, εχει θεμα το τερματικο και καποιες φορες δεν δινει την Επιστροφη κ μου λεει ελα παλι σε 2 μερες.
Ενδεχομενως να σου ετυχε κατι τετοιο, να ειχε δλδ προβλημα το τερματικο κ ο υπαλληλος να μην το ηξερε

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, zafevolution είπε

Όχι, το είχα διαβάσει ότι δεν γίνεται και πηγα κατευθείαν σε φυσικό κατάστημα και υπήρχε διαθέσιμο.

 

Αν η καρτα σου ειναι στο προγραμμα 'Επιστροφη', που θα είναι, ενοχλησε τους και λογικα θα στα βαλουν!

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, zafevolution είπε

Καλημέρα παιδιά,

Συγνώμη αν έχει απαντηθεί ξανά αλλά είμαι στο δρόμο και δεν μπορώ να ψάξω εύκολα.

Πήγα στο φυσικό κατάστημα Γερμανό και αγόρασα κάτι.

Και ενώ πλήρωσα με την εφαρμογή της eurobank από το κινητό και το ανέφερα ότι θέλω το 20% για να χρησιμοποιήσουν το σωστό μηχάνημα, η απόδειξη από το POS δεν γράφει για επιστροφή.

Τίποτα. ούτε καν το 1%

Μέχρι και ο πωλητής παραξενεύτηκε.

Στην εφαρμογή φαίνεται δεσμευμένο το ποσό.

Έχει γίνει κάποιο λάθος ή μπορεί να επεξεργαστεί η συναλλαγή αργότερα και να μου δώσουν την επιστροφή;

Έκανα και ένα αίτημα να το δουν από την εξυπηρέτηση στην eurobank και είπαν ότι θα το δουν και θα μου απαντήσουν.

Μηπως δεν το περασαν σε eurobank / POS; :) 

To ειπα προ ημερων και σε αλλο μελος, να δει πανω στο χαρτακι αν αναγραφεται "eurobank", ακομα δεν απαντησε. Ειναι το πρωτο που θα δειτε για να καταλαβετε αν εγινε σωστα (στο οποιοδηποτε μαγαζι η οποια συναλλαγη οποιας τραπεζας με αναμονη ποντων) ή λαθος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/12/2021 στις 6:26 ΜΜ, Giama είπε

Το ότι το 20% δεν ισχύει για online αγορές αναφέρεται τουλάχιστον 2 φορές στους όρους της προσφοράς, τη μία με bold κιόλας.

Για το 10% που αναφέρεις δεν το είδα στους όρους, όμως όπως ανέφερε άλλος χρήστης προηγουμένως:

Επομένως έχεις σίγουρα ενημερωθεί πριν δώσεις την παραγγελία.

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

(Θεωρητικά αν το έχεις κλειστό ακόμα, προλαβαίνεις να το επιστρέψεις στο κατάστημα και αυτό που επέστρεψες να το παραγγείλεις επιτόπου στον υπάλληλο και να το ξαναγοράσεις...)

 

Επιστροφη παραγγελίων του online ΔΕΝ γίνεται στα κατάστημα . Πρέπει να το στείλεις με κούριερ στην έδρα του e-shop Germanos. 

Επεξ/σία από ipal
  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, zafevolution είπε

Καλημέρα παιδιά,

Συγνώμη αν έχει απαντηθεί ξανά αλλά είμαι στο δρόμο και δεν μπορώ να ψάξω εύκολα.

Πήγα στο φυσικό κατάστημα Γερμανό και αγόρασα κάτι.

Και ενώ πλήρωσα με την εφαρμογή της eurobank από το κινητό και το ανέφερα ότι θέλω το 20% για να χρησιμοποιήσουν το σωστό μηχάνημα, η απόδειξη από το POS δεν γράφει για επιστροφή.

Τίποτα. ούτε καν το 1%

Μέχρι και ο πωλητής παραξενεύτηκε.

Στην εφαρμογή φαίνεται δεσμευμένο το ποσό.

Έχει γίνει κάποιο λάθος ή μπορεί να επεξεργαστεί η συναλλαγή αργότερα και να μου δώσουν την επιστροφή;

Έκανα και ένα αίτημα να το δουν από την εξυπηρέτηση στην eurobank και είπαν ότι θα το δουν και θα μου απαντήσουν.

 

Το ιδιο ακριβώς έπαθα και γω…ακομα δεν μου εχουν δωσει καποια απαντηση απο την Eurobank.

11 ώρες πριν, matrixxx είπε

Μηπως δεν το περασαν σε eurobank / POS; :) 

To ειπα προ ημερων και σε αλλο μελος, να δει πανω στο χαρτακι αν αναγραφεται "eurobank", ακομα δεν απαντησε. Ειναι το πρωτο που θα δειτε για να καταλαβετε αν εγινε σωστα (στο οποιοδηποτε μαγαζι η οποια συναλλαγη οποιας τραπεζας με αναμονη ποντων) ή λαθος.

Οντως ξέχασα να απαντήσω εχεις δίκαιο. Γράφει πάνω η απόδειξη Eurobank αλλά επιστροφή στο τέλος της απόδειξης δεν γράφει. 

 

  • Moderators
Δημοσ.

Εβγαλα την φωτο γιατι εχει καποια δεδομενα που καλο ειναι να μην δημοσιευονται.

Για κοιτα πιο κατω προς το τελος στα ψιλα αν λεει καπου ξανα την τραπεζα ή καποια αλλη, δεν εχω κανενα ευκαιρο τωρα να τσεκαρω, τα πεταω.

Δημοσ.

Ρε παιδιά ο Γερμανός δεν είναι "επιλεγμένος συνεργάτης" της Eurobank; Παίζει να έχει και pos άλλων τραπεζών; Η λέτε να τα έχουν βάλει οι franchises; Έχω κρατημενες αποδείξεις παντως όποιος θέλει να κοιτάξω κατι. 

  • Moderators
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, ipal είπε

Ρε παιδιά ο Γερμανός δεν είναι "επιλεγμένος συνεργάτης" της Eurobank; Παίζει να έχει και pos άλλων τραπεζών; Η λέτε να τα έχουν βάλει οι franchises; Έχω κρατημενες αποδείξεις παντως όποιος θέλει να κοιτάξω κατι. 

Ειναι και αλλων τραπεζων συνεργατες, οχι μονο αυτος, πολλοι. ;) Εχει και go4more για παραδειγμα αυτος. Παιζει και το franchise που το μπερδευει ακομα περισσοτερο...

Δημοσ.

Όσοι πλήρωσαν σε μηχάνημα που δεν ηταν της Eurobank θα πάρουν κανονικότατα την επιστροφή αλλα θα την πάρουν μετα την εκκαθάρισης που θα γίνει μέσα απο το σύστημα ΔΙΑΣ, πιθανολογώ οπότε να μην ανησυχούν. Έχει τύχει και σε εμένα, η μόνη διαφορα του pos της Eurobank είναι οτι θα πιστώσει αμέσως την επιστροφή. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ έκανα παραγγελία online στις 28 και δεν μου έχει περαστεί καμία επιστροφή. Ούτε το 10% ούτε καν το 1%.

 

Edit: Κάλεσα τη τράπεζα και μου είπαν ότι το 1% θα μπει μέσα σε 5 εργάσιμες μέρες από την αγορά και το υπόλοιπο 9% μέχρι τις 31 Γενάρη.

Επεξ/σία από Devil_7
Δημοσ.
23 ώρες πριν, matrixxx είπε

Μηπως δεν το περασαν σε eurobank / POS; :) 

To ειπα προ ημερων και σε αλλο μελος, να δει πανω στο χαρτακι αν αναγραφεται "eurobank", ακομα δεν απαντησε. Ειναι το πρωτο που θα δειτε για να καταλαβετε αν εγινε σωστα (στο οποιοδηποτε μαγαζι η οποια συναλλαγη οποιας τραπεζας με αναμονη ποντων) ή λαθος.

Το πέρασαν γιατί το είπα κιόλας.

Η απόδειξη λέει ACQ : Eurobank

Παρατήρησα βέβαια ότι το POS υποστήριζε και άλλες τράπεζες.

Οπότε ας ελπίσουμε ότι πρέπει να γίνει η εκκαθάριση πρώτα ..

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, akkarames είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση. Βέβαια, εννοούσα στου Γερμανού τα καταστήματα για να επωφεληθούμε από την Επιστροφή.

Ναι, κατάλαβα λάθος. Στη σελίδα του προϊόντος στο site του γερμανού, με τον Τ.Κ. σου βγάζει που είναι διαθέσιμο. Με ένα τηλ. στο κατάστημα μπορεί να είσαι τυχερός και να το έχουν.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...