Προς το περιεχόμενο

Μείωση ταχύτητας ιντερνετ απο τη NOVA χωρις καμια ειδοποίηση.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.
Μια ερώτηση για οσους μπορεί να είχαν αντιμετωπίσει το ιδιο πρόβλημα με εμενα και αν έβγαλαν άκρη.
Είμαι συνδρομητές NOVA εδώ και 6 χρονια και δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα. 
Πριν 2 εβδομάδες παρατήρησα οτι η ταχύτητα του Ίντερνετ επεσε στο μισό. Πιο συγκεκριμένα απο εκει που κατέβαζα με μέσο ορο 5,7 mb/s πηγε στα 2,8. 
Αρχικά δεν εδωσα σημασία γιατί θώρησα οτι μπορεί να κάνουν κάποια αναβάθμιση στο δίκτυο. Το πρόβλημα όμως συνέχισε να υπάρχει μέχρι που τους πηρα τηλέφωνο μερικές ήμερες πριν και ελαβα την απάντηση ότι εχει γίνει υπερφόρτωση στο δικτυο και η μέγιστη ταχύτητα στην περιοχή μου ειναι 22,3 mbs. Δηλαδή πολύ απλα μου μειωσαν την ταχυτητα χωρίς καμία ειδοποίηση και χωρις να δινουν ξεκάθαρη απάντηση για το αν ποτε θα επανελθει εκει που ηταν. 
Η ερώτηση μου ειναι η εξής. 
Υπάρχει τρόπος να σπάσω το συμβόλαιο μου μαζί τους (μιας και πληρωνω για 50αρα γραμμη και την εκαναν απο μονοι τους 22αρα) χωρις να πληρώσω τη ρήτρα ή απλα πρεπει να κανω υπομονή μεχρι να λήξει το συμβόλαιο μου τον Αύγουστο ώστε να παω σε αλλο πάροχο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αρχή ανέβασε στατιστικά της γραμμής, ίσως με κάποια κακοκαιρία κάτι να έχει πάρει υγρασία ή οποιαδήποτε άλλη βλάβη..

Το δίκτυο εκεί είναι εναέριο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα υπήρχε βλάβει λόγω κακοκαιρίας κτλπ γιατι να μη μου το πουν εξαρχής? 
Η απαντηση τους θεωρώ οτι ήταν ξεκαθαρη ως προς το τι εγινε.
Οχι δεν ειναι εναέριο

δδδδδ.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Mr.40os είπε

Καλησπέρα.
Μια ερώτηση για οσους μπορεί να είχαν αντιμετωπίσει το ιδιο πρόβλημα με εμενα και αν έβγαλαν άκρη.
Είμαι συνδρομητές NOVA εδώ και 6 χρονια και δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα. 
Πριν 2 εβδομάδες παρατήρησα οτι η ταχύτητα του Ίντερνετ επεσε στο μισό. Πιο συγκεκριμένα απο εκει που κατέβαζα με μέσο ορο 5,7 mb/s πηγε στα 2,8. 
Αρχικά δεν εδωσα σημασία γιατί θώρησα οτι μπορεί να κάνουν κάποια αναβάθμιση στο δίκτυο. Το πρόβλημα όμως συνέχισε να υπάρχει μέχρι που τους πηρα τηλέφωνο μερικές ήμερες πριν και ελαβα την απάντηση ότι εχει γίνει υπερφόρτωση στο δικτυο και η μέγιστη ταχύτητα στην περιοχή μου ειναι 22,3 mbs. Δηλαδή πολύ απλα μου μειωσαν την ταχυτητα χωρίς καμία ειδοποίηση και χωρις να δινουν ξεκάθαρη απάντηση για το αν ποτε θα επανελθει εκει που ηταν. 
Η ερώτηση μου ειναι η εξής. 
Υπάρχει τρόπος να σπάσω το συμβόλαιο μου μαζί τους (μιας και πληρωνω για 50αρα γραμμη και την εκαναν απο μονοι τους 22αρα) χωρις να πληρώσω τη ρήτρα ή απλα πρεπει να κανω υπομονή μεχρι να λήξει το συμβόλαιο μου τον Αύγουστο ώστε να παω σε αλλο πάροχο?

Δεν σου «κατέβασαν» την ταχύτητα.
Απλά προστέθηκαν και άλλοι πελάτες στο δίκτυο της περιοχή σου με αποτέλεσμα να πήξει η γραμμή και να μοιράζεστε πολλοί περισσότεροι νοματαίοι το διαθέσιμο bandwidth. (με το γραμμή δεν εννοώ την δική σου, αλλά την κεντρική γραμμή της NOVA από το κοντινότερο τηλ. κέντρο του ΟΤΕ)

Αν έχει θέμα η NOVA στην περιοχή το ποιό πιθανό είναι να έχουν και οι υπόλοιποι πάροχοι.

Το ίδιο συμβαίνει με την COSMOTE στο κέντρο της Αθήνας, απέναντι από την Βουλή.
Πληρώνουμε 50αρα και έχουμε περίπου 32 και μερικές μέρες πέφτει και στα 20 λόγο υπεφόρτωσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, dpolal είπε

Δεν σου «κατέβασαν» την ταχύτητα.
Απλά προστέθηκαν και άλλοι πελάτες στο δίκτυο της περιοχή σου με αποτέλεσμα να πήξει η γραμμή και να μοιράζεστε πολλοί περισσότεροι νοματαίοι το διαθέσιμο bandwidth. (με το γραμμή δεν εννοώ την δική σου, αλλά την κεντρική γραμμή της NOVA από το κοντινότερο τηλ. κέντρο του ΟΤΕ)

Αν έχει θέμα η NOVA στην περιοχή το ποιό πιθανό είναι να έχουν και οι υπόλοιποι πάροχοι.

Το ίδιο συμβαίνει με την COSMOTE στο κέντρο της Αθήνας, απέναντι από την Βουλή.
Πληρώνουμε 50αρα και έχουμε περίπου 32 και μερικές μέρες πέφτει και στα 20 λόγο υπεφόρτωσης.

Ναι έχω καταλάβει ακριβώς τι έχει γίνει και γ αυτό θέλω να προχωρήσω σε αλλαγή παροχου.

Μου είπαν ότι προχωράνε σε ενέργειες βελτίωσης του δικτύου αλλά όλα αυτά τα θεωρώ μπαρούφες. Ας έκαναν τις βελτιώσεις από πριν ώστε να μη φτάναμε σε αυτό το σημείο. 

Βέβαια από την άλλη τώρα σκέφτομαι ότι και στον ΟΤΕ να πάω δεν μου εγγυάται κανείς ότι δεν θα έχω το ίδιο πρόβλημα στην περιοχή μου. 

1 ώρα πριν, Kozanitis1 είπε

Ποιο ρούτερ έχεις;

Δήλωσες βλάβη χαμηλού συγχρονισμού;

Για να έρθει τεχνικός να ελέγξει;

Δε να έρθει τεχνικός γιατί το βλέπουν και από μόνοι τους πως εξαιτίας του ότι έχει φορτωθεί το δίκτυο έχει πέσει η ταχύτητα στο μισό στην περιοχή μου. 

Το ρουτερ είναι αυτό που μου είχαν δώσει όταν είχα αναβαθμίσει τη γραμμή μου σε 50αρα πριν 3 χρόνια. Δεν το χω κοντά μου για να σ πω όνομα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Mr.40os είπε

Ναι έχω καταλάβει ακριβώς τι έχει γίνει και γ αυτό θέλω να προχωρήσω σε αλλαγή παροχου.

Μου είπαν ότι προχωράνε σε ενέργειες βελτίωσης του δικτύου αλλά όλα αυτά τα θεωρώ μπαρούφες. Ας έκαναν τις βελτιώσεις από πριν ώστε να μη φτάναμε σε αυτό το σημείο. 

Βέβαια από την άλλη τώρα σκέφτομαι ότι και στον ΟΤΕ να πάω δεν μου εγγυάται κανείς ότι δεν θα έχω το ίδιο πρόβλημα στην περιοχή μου. 

Δε να έρθει τεχνικός γιατί το βλέπουν και από μόνοι τους πως εξαιτίας του ότι έχει φορτωθεί το δίκτυο έχει πέσει η ταχύτητα στο μισό στην περιοχή μου. 

Το ρουτερ είναι αυτό που μου είχαν δώσει όταν είχα αναβαθμίσει τη γραμμή μου σε 50αρα πριν 3 χρόνια. Δεν το χω κοντά μου για να σ πω όνομα. 

Το ότι έχει πέσει στο μισό η ταχύτητα με την οποία κατεβάζεις σε καμία περίπτωση δε σημαίνει οτι σου έριξαν την ταχύτητα από τη Νόβα. Η υπηρεσία για την οποία πληρώνεις λέγεται εώς Χ (όπου Χ βάλε 24, 30, 50,100,200) στις συνδέσεις xDSL. Ανάλογα τις συνθήκες που επικρατούν στο δίκτυο βλέπεις και αντίστοιχο συγχρονισμό, για να μη μιλήσω για κακή ποιότητα εσωτερικών και εξωτερικών εγκαταστάσεων.

Δε τους δικαιολογώ, αλλά καλό είναι να ξέρουμε σε τι δίνουμε τα λεφτά μας. Για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα περιμένουμε screenshot από τα στατιστικά της γραμμής που φαίνονται στο panel του μοντεμ σου.

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Finn είπε

Το ότι έχει πέσει στο μισό η ταχύτητα με την οποία κατεβάζεις σε καμία περίπτωση δε σημαίνει οτι σου έριξαν την ταχύτητα από τη Νόβα. Η υπηρεσία για την οποία πληρώνεις λέγεται εώς Χ (όπου Χ βάλε 24, 30, 50,100,200) στις συνδέσεις xDSL. Ανάλογα τις συνθήκες που επικρατούν στο δίκτυο βλέπεις και αντίστοιχο συγχρονισμό, για να μη μιλήσω για κακή ποιότητα εσωτερικών και εξωτερικών εγκαταστάσεων.

Δε τους δικαιολογώ, αλλά καλό είναι να ξέρουμε σε τι δίνουμε τα λεφτά μας. Για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα περιμένουμε screenshot από τα στατιστικά της γραμμής που φαίνονται στο panel του μοντεμ σου.

Εχεις διαβασει ποτε σου το συμβολαιο που υπογραφεις; σου αναγραφεται τι ταχυτητα θα εχεις και ποιο ειναι το κατωτερο. το παληκαρι ειναι κατω απο το αναγραφομενο κατωτερο.

επισης μην συγκρινεις τι ισχυε στις adsl σαν τεχνολογια, με αυτες της vdsl. αλλη τεχνολογια και εγγυημενη ταχυτητα συνδεσης. το κομματι που γραφεις για xdsl ειναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ανακριβες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kallair είπε

Εχεις διαβασει ποτε σου το συμβολαιο που υπογραφεις; σου αναγραφεται τι ταχυτητα θα εχεις και ποιο ειναι το κατωτερο. το παληκαρι ειναι κατω απο το αναγραφομενο κατωτερο.

επισης μην συγκρινεις τι ισχυε στις adsl σαν τεχνολογια, με αυτες της vdsl. αλλη τεχνολογια και εγγυημενη ταχυτητα συνδεσης. το κομματι που γραφεις για xdsl ειναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ανακριβες.

Αν δε δούμε στατιστικά γραμμής μη το δένεις και κόμπο. Ο συγχρονισμός είναι που μετράει και όχι το τι δείχνει το κάθε speedtest. Αυτό που πληρώνουμε είναι η σύνδεση απ το σημείο μας στο DSLAM/κόμβο/headend, ανάλογα πάντα την τεχνολογία, και όχι η σύνδεση με τον έξω κόσμο. Καλά όλα αυτά τα παραμυθάκια αλλά όποιος θέλει εγγημένα πράγματα πάει σε μισθωμένα κυκλώματα με το ανάλογο κόστος.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Finn είπε

Αν δε δούμε στατιστικά γραμμής μη το δένεις και κόμπο. Ο συγχρονισμός είναι που μετράει και όχι το τι δείχνει το κάθε speedtest.

Ακριβώς αυτό. Τα άλλα θα τα δούμε στην πορεία. Και δεν είναι σίγουρο ότι ο φίλος έχει σύνδεση από νέα FTTC καμπίνα, παρά μάλλον από το αστικό κέντρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...