Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, SabotazNic είπε

Ε τωρα το αφησα στο συνεργειο. Εκτος αν λες οτι γινεται αυτο σε κατηφορα οπως και να εχει (εχουμε τετοια στην περιοχη μου).

Αν εδωσες το λινκ για τους ιππους, το εχω ψαξει. Οπως ειπα το ειχε παρει τσιμπημενο εργοστασιακα.

Ειναι ο ευκολος τρόπος να δεις ότι εχει κολλήσει ανοιχτός.Κανονικά πρέπει να κρατάει θερμοκρασία ανεξάρτητα απο το φορτίο.

Μην πιστευεις όλα όσα ακούς για βελτιώσεις.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, nemom είπε

Οι ενώσεις σφραγίζουν το σύστημα 
ενώ τα κλαπέτα διανέμουν τον αέρα.

Αν ο ts είχε μόνο θέμα θερμοστάτη,
θα είχε ομοιόμορφη κατανομή.
Όμως ο ts γράφει έχει τουλάχιστον πρόβλημα διανομής του αέρα

Τα κλαπέτα όντως διανέμουν τον αέρα, με τη διαφορά ότι την διανομή την κάνουν ανάμεσα σε παρμπρίζ ταμπλό και πόδια, όχι ανάμεσα αριστερά και δεξιά, μόνο όσα έχουν διζωνικό κλιματισμό κάνουν κάτι τέτοιο.

Για τη διαφορά στην παροχή αέρα ανάμεσα αριστερά και δεξιά φταίνε τα μαξιλάρια στις ενώσεις.

29 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ειδικη παραγγελια ειχε γινει απο τον εξυπνο θειο μου 😂 Μπορω να δω καπου ποσους ιππους εχει? (χαρτι κτεο, αδεια κτλ)

Από τον τύπο κινητήρα φαίνεται, κάτι σαν AEX ας πούμε (ο συγκεκριμένος είναι ο 1,4 με 60 άλογα), τον γράφει η άδεια.

Engines[edit]

Engine Code Type Displacement Max. power at rpm Max. torque at rpm Top speed Years Coupé Saloon Estate
Petrol engines (Typ 6K; 1992–1999)
1.4 i ABD I4 SOHC 8V 1,391 cc 60 PS (44 kW; 59 hp) at 5,200 107 N⋅m (79 lb⋅ft) at 2,400–2,800 145 km/h (90.1 mph) 1993–1995 Red X Green tick Red X
1.4 MPI AEX/APQ I4 SOHC 8V 1,390 cc 60 PS (44 kW; 59 hp) at 4,700 116 N⋅m (86 lb⋅ft) at 2,800–3,200 145 km/h (90.1 mph) 1995–1999 Green tick Green tick Green tick
1.4 MPI AFH I4 DOHC 16V 1,390 cc 100 PS (74 kW; 99 hp) at 6,000 128 N⋅m (94 lb⋅ft) at 4,400 165 km/h (102.5 mph) 1996–1999 Green tick Green tick Green tick
1.6 i ABU I4 SOHC 8V 1,598 cc 75 PS (55 kW; 74 hp) at 5,200 125 N⋅m (92 lb⋅ft) at 3,400 155 km/h (96.3 mph) 1993–1994 Red X Green tick Red X
1.6 i 1F I4 SOHC 8V 1,595 cc 75 PS (55 kW; 74 hp) at 5,500 125 N⋅m (92 lb⋅ft) at 2,600 155 km/h (96.3 mph) 1994–1997 Green tick Green tick Red X
1.6 MPI AEE I4 SOHC 8V 1,598 cc 75 PS (55 kW; 74 hp) at 4,800 135 N⋅m (100 lb⋅ft) at 2,800–3,600 155 km/h (96.3 mph) 1997–1999 Green tick Green tick Green tick
1.6 MPI Alm/AKS I4 DOHC 16V 1,595 cc 101 PS (74 kW; 100 hp) at 5,800 140 N⋅m (103 lb⋅ft) at 3,500 165 km/h (102.5 mph) 1996–1999 Green tick Green tick Green tick
1.8 i ABS/ADZ I4 SOHC 8V 1,781 cc 90 PS (66 kW; 89 hp) at 5,500 145 N⋅m (107 lb⋅ft) at 2,700–2,900 160 km/h (99.4 mph) 1993–1996 Green tick Green tick Red X
1.8 MPI ADL I4 DOHC 16V 1,781 cc 130 PS (96 kW; 128 hp) at 6,000 165 N⋅m (122 lb⋅ft) at 4,800 195 km/h (121.2 mph) 1994–1996 Green tick Green tick Red X
2.0 MPI 2E/AGG I4 SOHC 8V 1,984 cc 116 PS (85 kW; 114 hp) at 5,400 165 N⋅m (122 lb⋅ft) at 3,200 (2E)/2,600 (AGG) 185 km/h (115.0 mph) 1993–1999 Green tick Green tick Red X
2.0 MPI ABF I4 DOHC 16V 1,984 cc 150 PS (110 kW; 148 hp) at 6,000 180 N⋅m (133 lb⋅ft) at 4,200–5,000 210 km/h (130.5 mph) 1996–1999 Green tick Green tick Red X
  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Από τον τύπο κινητήρα φαίνεται, κάτι σαν AEX ας πούμε (ο συγκεκριμένος είναι ο 1,4 με 60 άλογα), τον γράφει η άδεια

Ποιο πεδίο είναι? Γτ στην άδεια λέει στο P. 1 (φαντάζομαι cc) 1598, (10)11.0, (U.1) 82.0, (U.2) 3900

Τον άλλαξα τον θερμοστάτη, και όλα οκ και με τον δείκτη (σχεδόν μέση), αλλά και με την θέρμανση (οκ παραμένει πιο ζεστό στην μεριά του συνοδηγού) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ποιο πεδίο είναι? Γτ στην άδεια λέει στο P. 1 (φαντάζομαι cc) 1598, (10)11.0, (U.1) 82.0, (U.2) 3900

P.5

Πάντως εφόσον είναι 1.598cc τότε μάλλον 75 άλογα είναι.

22 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Τον άλλαξα τον θερμοστάτη, και όλα οκ και με τον δείκτη (σχεδόν μέση), αλλά και με την θέρμανση (οκ παραμένει πιο ζεστό στην μεριά του συνοδηγού) 

Τότε άστο όπως είναι μια και δεν έχεις διάθεση να αλλάξεις όλα τα μαξιλαράκια.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
4 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Ποιο πεδίο είναι? Γτ στην άδεια λέει στο P. 1 (φαντάζομαι cc) 1598, (10)11.0, (U.1) 82.0, (U.2) 3900

Τον άλλαξα τον θερμοστάτη, και όλα οκ και με τον δείκτη (σχεδόν μέση), αλλά και με την θέρμανση (οκ παραμένει πιο ζεστό στην μεριά του συνοδηγού) 

Περιπτωσεις που μπορει να φταιει ο θερμοστατης ειναι:

-Aπο λαθος τοποθετηση..

-Στεγανοτητα..

-Στις θερμοκρασιες να ανοιγει πιο νωρις..(κατασκευαστικα)

Σε τετοιες περιπτωσεις επειδη η διαφορες ειναι μικρες ο οδηγος αμα δεν εχει εμπειρια δεν μπορει να καταλαβει και πολλα ενω το καλοκαιρι δεν καταλαβαινεις τιποτα..!  Μερικα συμπτωματα ειναι τον χειμωνα που καθυστερει να ολοκληρωσει.. Ειναι ευαλωτο (αναλογα τις εξωτερικες θερμοκρασιες) μολις βρεις λιγη κατηφορα επηρεαζεται η ενδειξη οπως και αν πηγαινεις στην εθνικη με χαμηλες στροφες..   Εντωμεταξυ αν εχεις τετοιο προβλημα το χειμωνα και σε συνδιασμο με κοντινες αποστασεις μπορει να σε παει και 2 λιτρα παραπανω!!!

Καταλαβαινεις οτι ολοκληρωσε θερμοκρασια απο το ρελαντι μολις πεσει τελειως!

ΥΓ. Δεν λεω για το κολλημενος γιατι εκει κανει μπαμ και ειναι ευκολη η διαγνωση..!!!

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

 

Πάντως εφόσον είναι 1.598cc τότε μάλλον 75 άλογα είναι.

Έχει επιλογή και 1.6 με 100. Πάντως μέγιστη σίγουρα δεν είναι τα 155. Πάω εύκολα 160 σε Εγνατία και Χαλκιδική 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Έχει επιλογή και 1.6 με 100. Πάντως μέγιστη σίγουρα δεν είναι τα 155. Πάω εύκολα 160 σε Εγνατία και Χαλκιδική 

Αυτό με τους 101 όμως είναι 1595 και όχι 1958cc. Όσο για την τελική σύμφωνα με το εργοστάσιο αυτό με τους 75 έχει 170, που σημαίνει ότι τα 170 τα πιάνει εύκολα.

Μην το κουράζουμε όμως, αν πράγματι θέλεις να μάθεις πόσα άλογα έχει τσέκαρε το πεδίο που σου είπα, αν δεν θες μείνε με την εντύπωση πως έχει 130 :)

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αυτό με τους 101 όμως είναι 1595 και όχι 1958cc

Μα πιο πάνω έγραψα 1598, όχι 1958 😛

Τεσπα, θα δω το πεδίο αργότερα. Ούτε και είπα πουθενά για 130

Δημοσ.
3 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Μα πιο πάνω έγραψα 1598, όχι 1958 😛

 

Μπερδεύτηκα, εκ παραδρομής έγραψα 1958 αντί για 1598. Πάμε πάλι:

Αυτό με τους 101 όμως είναι 1595 και όχι 1598cc.

Εσύ όντως 1598 έγραψες, άρα μάλλον στους 75 είσαι.

3 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Ούτε και είπα πουθενά για 130

Όντως, 120 είχες γράψει χαχα

 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Ελα θυμηθηκα να το δω 🥳

Στο P5 γραφει 1F0149142

Σύμφωνα με τον πίνακα που έχω παραθέσει παραπάνω ο 1F είναι 75 άλογα.

Δημοσ.

Οι θερμοστατες συνηθως εχουν ψιλοστανταρ θερμοκρασιες που ανοιγουν,οι πιο στανταρ τιμες ειναι 82,87 και 90 βαθμοι.Εαν θες να κανεις ενα τσεκ για τον θερμοστατη ασε το αυτοκινητο στο ρελαντι,θελει λιγη ωρα με τις θερμοκρασιες τωρα,οταν θα φτασει ο δεικτης στη μεση κ παει για παραπανω κανονικα θα πρεπει να ακουσεις το βεντιλατερ να παρει μπροστα,τοτε εαν μπορεις πιασε με προσοχη το κολαρο της επιστροφης(λογικα αυτο που παει στο κατω μερος του ψυγειου) να δεις εαν θα ειναι ζεστο προς καυτο.Εαν απο την αλλη δεν ακουσεις ουτε βεντιλατερ και η θερμοκρασια δεν λεει να ανεβει πολυ πιθανο να εχει κολλησει ανοιχτος ο θερμοστατης και να σου ψυχει τα "νερα" συνεχως.Αλλαγη θερμοστατη παντως αμεσα(την εχω πατησει με την αντιθετη περιπτωση που κολλησε κλειστος) και ενας αισθητηρας ψυκτικου δεν θα ηταν ασχημα.Ειναι και αμαξι που εχει χρονια στην πλατη του φορτωμενα αρα δεν ειναι κατι παραξενο.

Υ.Γ. Χρησιμοποιεις νερο ή παραφλου στο κυκλωμα ψυξης? 

Δημοσ.

Ο δικος μου  δεν ειναι on-off και ειναι και μοντελο του 98.Ειναι 82-95, που σημαινει μεχρι του 82c εισερχομενου ψυκτικου ειναι κλειστος, μετα ανοιγει σταδιακα και στους 95c ειναι τερμα ανοιχτος.Φανταζομαι ετσι δουλευουν οι περισσοτεροι.

Δημοσ.
Στις 25/12/2021 στις 11:02 ΠΜ, toyo73 είπε

Ο δικος μου  δεν ειναι on-off και ειναι και μοντελο του 98.Ειναι 82-95, που σημαινει μεχρι του 82c εισερχομενου ψυκτικου ειναι κλειστος, μετα ανοιγει σταδιακα και στους 95c ειναι τερμα ανοιχτος.Φανταζομαι ετσι δουλευουν οι περισσοτεροι.

Οντως,απλα εαν το αμαξι εχει δουλευτει με νερο και οχι με παραφλου συνηθως γεμιζει η εβαπορετα(ψυγειο) του καλοριφερ με υπολειμματα απο αλατα κλπ και μπουκωνει το ψυγειο καλοριφερ και δεν αποδιδει.Συνηθως στα παλαιοτερα αυτοκινητα(οπως και το δικο μου toyota starlet) εχουν δουλευτει με νερο και συνηθως οι εβαπορετες γεμιζουν σαν λασπη μεσα και δεν αποδιδουν.Λυση μονο η αντικατασταση που ειναι ψιλοακριβη γιατι συνηθως πρεπει να λυθει το ταμπλο για να βγει το ψυγειο καλοριφερ.Εαν εχεις θερμανση για μικρο χρονικο διαστημα και οσο κινειται το αμαξι το διαστημα αυτο μειωνεται πολυ πιθανο να ειναι αυτο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...