Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικα πηγα το αμαξι σε ενα εξειδικευμενο service επειδη δεν ειχα θερμανση στην μερια του οδηγου, ενω στην μερια του συνοδηγου κατι γινεται μετα απο λιγη ωρα. Στην αρχη μου ειπε οτι στα παλια αμαξια (seat codroba '96 1600cc, 120hp), συνηθως ξεραινεται το σφουγγαρακι που σφραγιζει τις τρυπες στο ac, και οποτε ισως ειναι αυτο. Υποψιν καποια στιγμη την ανοιξη, οταν το εβαλα δυνατα εβγαλε κατι κομματακια απο μεσα και νομιζα οτι ηταν σκουπιδακια (τον προηγουμενο χειμωνα ειχαμε θερμανση).

Εν τω μεταξυ του ανεφερα οτι και η βελονα στο ταμπλο με δυσκολια φτανει στην μεση (αρα και 90 βαθμους?) και μου ειπε οτι η μηχανη δεν πρεπει να δουλευει σε τοσο χαμηλη θερμοκρασια (τωρα αυτην την περιοδο, μεταξυ 1ης γραμμης και αναμεσα 1-2ης, δλδ μεταξυ μαλλον 45 και ~67). Ενδεικτικα πηγα απο Φλωρινα - Εδεσσα και ηταν στην 1η γραμμη, και στην επιστροφη που ειναι ανηφορα (περιπου +400 μετρα υψομετρο συνολικα), πηγε λιγο πανω απο την 1η (φανταζομαι οτι λογω ανηφορας, θα επρεπε η μηχανη να ειχε ζοριστει λιγο παραπανω. Οχι?)

Επισης, αν καταλαβα καλα (απο ενα αλλο θερμοστατη που μου εδειξε σε 2 κομματια, ισως κατι τετοιο, ειχε βγαλμενο το πανω μερος) οτι μαλλον "χανει κατι νερα/υγρα" απο τον ιδιο τον θερμοστατη και για αυτο δεν μπορει να ζεσταθει μαλλον. Επιπλεον, οτι αν βαλω ac ζεστο (οσο βγαζει τελος παντων), θα ριξει πιο γρηγορα την θερμοκρασια στην μηχανη και δεν θα την διατηρησει, και ισως οτι και αυτο συμβαλει στην θερμοκρασια της καμπινας η οποια ειναι χαμηλη.

 

Γενικα αυτο που ρωταω ειναι αν οντως η βελονα πρεπει να ειναι παντα στην μεση στο αυτοκινητο, και αν υπαρχει πιθανοτητα να φτιαξει η θερμανση με τον θερμοστατη. Αυριο θα παω ετσι και αλλιως να μου το αλλαξει (κοστος 30 ευρω). Απλα ως αποριες πιο πολυ, κυριως το 1ο για να το εχω και στο νου μου μελλοντικα

 

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Στην αρχη μου ειπε οτι στα παλια αμαξια (seat codroba '96 1600cc, 120hp), συνηθως ξεραινεται το σφουγγαρακι που σφραγιζει τις τρυπες στο ac, και οποτε ισως ειναι αυτο. Υποψιν καποια στιγμη την ανοιξη, οταν το εβαλα δυνατα εβγαλε κατι κομματακια απο μεσα και νομιζα οτι ηταν σκουπιδακια (τον προηγουμενο χειμωνα ειχαμε θερμανση).

Αυτό που σου είπε και όντως συμβαίνει - αλλά δεν μπορείς να ξέρεις αν συμβαίνει και στη δική σου περίπτωση - είναι το εξής

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nemom είπε

Αυτό που σου είπε και όντως συμβαίνει - αλλά δεν μπορείς να ξέρεις αν συμβαίνει και στη δική σου περίπτωση - είναι το εξής

Γενικα μου ειπε το κοστος της εργασιας μονο ειναι στο 150αρι+, μονο και μονο επειδη πρεπει να αφαιρεθει παρμπριζ, ταμπλο κτλ, οποτε μαλλον δεν θα το φτιαξω αν ειναι αυτο.

Θα δω για την ωρα αυτο με τον θερμοστατη (Btw αλλαξα το λινκ του παραδειγματος πιο πανω, βρηκα ενα παρομοιο με αυτο που μου εδειξε) και θα δω πως θα ειναι. Εχω την εντυπωση οτι αρχες φθινοπωρου η βελονα ηταν πιο κοντα στην μεση, και εβγαζε πιο πολυ ζεστο αερα. Βεβαια ισως και να θυμαμαι λαθος και να μην συνδεονται αυτα τα 2 μεταξυ τους.

Δημοσ.

ποια η λογικη σου , να εχεις προβλημα ,  σοβαρο  , οτι εχει να κανει με θερμοστατες θερμοκρασιες δε λεμε δε πειραζει αστο , να λες δε θα το φτιαξω επειδη η εργασια ειναι μονο 150 ;

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, theodi είπε

ποια η λογικη σου , να εχεις προβλημα ,  σοβαρο  , οτι εχει να κανει με θερμοστατες θερμοκρασιες δε λεμε δε πειραζει αστο , να λες δε θα το φτιαξω επειδη η εργασια ειναι μονο 150 ;

Αν το ενα επηρεαζει μονο την καμπινα εσωτερικα, και αυτο εχω καταλαβει, δεν το θεωρω σημαντικο (βγαζει λιγο ζεστο αερα, αλλα οχι οπως πριν). Ο θερμοστατης που απο οτι εψαξα ειναι πιο σημαντικος, θα τον αλλαξω (με κοστος 30-40), το οποιο πρεπει να βρισκεται στην μηχανη κοντα (?)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιθανότατα ο θερμοστάτης σου είναι κολλημένος κ δεν δουλεύει σωστά, για αυτό κ δεν έχεις ικανοποιητική θέρμανση.

Άλλαξε το θερμοστάτη κ θα διορθωθεί κ η θέρμανση.

Τα σφουγγάρακια καμία σχέση δεν έχουν με την θέρμανση κ όντως στα πιο πολλά αυτοκίνητα μετά από κάποια χρόνια ξεραίνονται και βγαίνουν από τους αεραγωγούς.

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 2
Δημοσ.

Ο θερμοστάτης πρέπει να κρατάει κλειστός όσο ειναι κρυο το αμάξι και να ανοιγοκλείνει όταν πιάσει θερμοκρασία.Γύρω στους 90 βαθμους δουλευυν συνηθως.Αν κολλήσει ανοικτος τότε δεν πιανει θερμοκρασία ,δουλευει το αμάξι πάντα με πλούσιο μείγμα ,και δεν έχεις θερμανση.Αν κολλήσει κλειστός που είναι και το σπάνιο τότε μπορεί να σκάσουν ψυγείο κλπ.Στα αμάξια τις μικροδιακυμάνσεις στην θερμοκρασία δεν τις αφήνουν να τις δεις,κολλάει η βελόνα εκεί που είναι οι 90 βαθμοί ,για να μην ανησυχεί ο οδηγός.

Το αμάξι τώρα το πήρες και δεν ξέρεις πως συμπεριφέρεται ο δείκτης;Οταν βάζεις το ac ανάβει και το βεντιλατέρ οπότε ρίχνει πιο γρήγορα την θερμοκρασία στο ψυγείο..Για αυτό έβλεπες παλιά να βάζουν χαρτόνια κλπ να καλύπτουν τις εισαγωγές στην μούρη του αυτοκινήτου,να μην πηγαίνει αέρας και να μην κρυώνει .Ημίμετρα που φτιάχνονται με την αλλαγή του θερμοστάτη.

  • Like 2
Δημοσ.

Τα σφουγγαράκια στα κλαπέτα μια χαρά έχουν σχέση και με τη θέρμανση, και με την ψύξη και με την κατανομή του αέρα.
Το αμάξι του '96 δεν έχει θέρμανση στη μεριά του οδηγού πιθανότατα όχι γιατί το '96 είχε διζωνικό κλιματισμό αλλά γιατί τα κλαπέτα της κατανομής μπορεί να έχουν ανοίξει και ο αέρας της θέρμανσης φτάνει πιο εύκολα στη μεριά του συνοδηγού όπου οι σωληνώσεις έχουν σύντομη διαδρομή (το σύστημα βρίσκεται συνήθως στη μεριά του συνοδηγού).
Απλά δεν ξέρουμε αν αυτό συμβαίνει στην περίπτωση του ts.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, SabotazNic είπε

seat codroba '96 1600cc, 120hp

Ούτε το δίλιτρο δεν είχε τόσους ίππους, ή 75 ή 101 έχει.

7 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Γενικα αυτο που ρωταω ειναι αν οντως η βελονα πρεπει να ειναι παντα στην μεση στο αυτοκινητο, και αν υπαρχει πιθανοτητα να φτιαξει η θερμανση με τον θερμοστατη. Αυριο θα παω ετσι και αλλιως να μου το αλλαξει (κοστος 30 ευρω). Απλα ως αποριες πιο πολυ, κυριως το 1ο για να το εχω και στο νου μου μελλοντικα

Η δουλειά του θερμοστάτη είναι να κρατάει τη θερμοκρασία νερού στο προβλεπόμενο εύρος ώστε να λειτουργεί σωστά ο κινητήρας, και στα περισσότερα αυτοκίνητα όταν αυτό συμβαίνει ο δείκτης θερμοκρασίας είναι ακριβώς στη μέση. Επίσης στο προβλεπόμενο εύρος δουλεύει σωστά και το καλοριφέρ, αν η θερμοκρασία νερού είναι χαμηλότερη τότε δεν αποδίδει όπως πρέπει.

Όσο για τα "μαξιλαράκια" στην ουσία σφραγίζουν τις ενώσεις των σωληνώσεων, αν έχουν σαπίσει τότε στους αεραγωγούς έρχεται λιγότερος αέρας, όχι πιο κρύος.

Πάντως το σύμπτωμα που περιγράφεις με το δείκτη παραπέμπει σε δυσλειτουργία θερμοστάτη

  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όσο για τα "μαξιλαράκια" στην ουσία σφραγίζουν τις ενώσεις των σωληνώσεων, αν έχουν σαπίσει τότε στους αεραγωγούς έρχεται λιγότερος αέρας, όχι πιο κρύος.

Άλλο τα σφουγγαράκια στις ενώσεις
1969899334_Screenshotfrom2021-12-1709-44-50.png.27bc387d211db8913d3011b62f4a834c.png

και άλλο τα σφουγγαράκια στα κλαπέτα
1659839349_Screenshotfrom2021-12-1709-46-47.png.9ff4d42cf029accb1f4dca82130ebc1c.png

Οι ενώσεις σφραγίζουν το σύστημα 
ενώ τα κλαπέτα διανέμουν τον αέρα.

Αν ο ts είχε μόνο θέμα θερμοστάτη,
θα είχε ομοιόμορφη κατανομή.
Όμως ο ts γράφει έχει τουλάχιστον πρόβλημα διανομής του αέρα

8 ώρες πριν, SabotazNic είπε

δεν ειχα θερμανση στην μερια του οδηγου, ενω στην μερια του συνοδηγου κατι γινεται μετα απο λιγη ωρα

και εκτός αυτού, λέει ακόμα κι ότι

8 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Υποψιν καποια στιγμη την ανοιξη, οταν το εβαλα δυνατα εβγαλε κατι κομματακια απο μεσα και νομιζα οτι ηταν σκουπιδακια (τον προηγουμενο χειμωνα ειχαμε θερμανση).

κοινώς τα κομματάκια από τα κλαπέτα που φυσάει το σύστημα
αποδεικνύουν ότι όντως έχει πρόβλημα από τα κλαπέτα.


Ο θερμοστάτης είναι χωριστό πρόβλημα μάλλον.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

όχι ομοιόμορφα ως προς την παροχή του αέρα και όχι ομοιόμορφα ως προς τη θερμοκρασία
διοτι οι σωληνώσεις έχουν άλλο μήκος, διατομή, διαδρομή δεξιά-αριστερά

αν είχε χαλάσει ο θεμροστάτης,
ο αέρας είτε ζεστός είτε κρύος θα ήταν παντού ο ίδιος
και διζωνικό σύστημα δεν έχει

τώρα του ανθρώπου του έχουν χαλάσει τα σφουγγαρακια στα κλαπέτα,
το λέει ο ίδιος ότι του έρχονται κομματάκια κατάμουτρα και δε το συζητάμε ότι δεν τίθεται το θέμα

Επεξ/σία από nemom
  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Το αμάξι τώρα το πήρες και δεν ξέρεις πως συμπεριφέρεται ο δείκτης;

Οχι, εμεις το εχουμε εξαρχης, απλα εννοουσα οτι δεν θυμαμαι ποτε σταματησε να πηγαινει στην μεση ο δεικτης. Σιγουρα καλοκαιρι (προφανως) και τον προηγουμενο χειμωνα ηταν οκ.

Πριν λιγο πηγα να το αφησω, και οποτε θα το τεσταρω και σε ταξιδι που εχω το βραδυ παλι για να δω συνολικη συμπεριφορα. Απο οτι καταλαβα, αυτο συμβαλει και ισως σε λιγο αυξημενη καταναλωση? Αν ναι, τοτε σωστα το εχω παρατηρησει και αυτο απο την ωρα που επεσε η θερμοκρασια εδω.

2 ώρες πριν, nemom είπε

τώρα του ανθρώπου του έχουν χαλάσει τα σφουγγαρακια στα κλαπέτα,
το λέει ο ίδιος ότι του έρχονται κομματάκια κατάμουτρα και δε το συζητάμε ότι δεν τίθεται το θέμα

ε καλα, μια φορα μου ηρθε 2-3 κομματακια. Δλδ μπορει να εχει κενα, αλλα να μην εχει διαλυθει τελειως. Και γενικα ναι, για την κλαπετα μου ειπε και αυτος, οχι για τις ενωσεις.

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ούτε το δίλιτρο δεν είχε τόσους ίππους, ή 75 ή 101 έχει.

Ειδικη παραγγελια ειχε γινει απο τον εξυπνο θειο μου 😂 Μπορω να δω καπου ποσους ιππους εχει? (χαρτι κτεο, αδεια κτλ)

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Οχι, εμεις το εχουμε εξαρχης, απλα εννοουσα οτι δεν θυμαμαι ποτε σταματησε να πηγαινει στην μεση ο δεικτης. Σιγουρα καλοκαιρι (προφανως) και τον προηγουμενο χειμωνα ηταν οκ.

 

Ειδικη παραγγελια ειχε γινει απο τον εξυπνο θειο μου 😂 Μπορω να δω καπου ποσους ιππους εχει? (χαρτι κτεο, αδεια κτλ)

Αν θες να το επιβεβαιώσεις βρες μια μεγάλη σε μηκος κατηφόρα και βγάλε την χωρίς σχεση στο σασμάν.Θα πεσει πολύ η θερμοκρασία.Σταματημένος ή μεσα στην πολη είναι λίγο δύσκολο να το καταλάβεις.Να ξερεις πάντως ότι είναι κάτι που είναι αναλώσιμο.

https://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Córdoba

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Αν θες να το επιβεβαιώσεις βρες μια μεγάλη σε μηκος κατηφόρα και βγάλε την χωρίς σχεση στο σασμάν.Θα πεσει πολύ η θερμοκρασία.Σταματημένος ή μεσα στην πολη είναι λίγο δύσκολο να το καταλάβεις.Να ξερεις πάντως ότι είναι κάτι που είναι αναλώσιμο.

https://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Córdoba

Ε τωρα το αφησα στο συνεργειο. Εκτος αν λες οτι γινεται αυτο σε κατηφορα οπως και να εχει (εχουμε τετοια στην περιοχη μου).

Αν εδωσες το λινκ για τους ιππους, το εχω ψαξει. Οπως ειπα το ειχε παρει τσιμπημενο εργοστασιακα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...