Dantε Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 6 ώρες πριν, theodi είπε δεν ειναι να το λες και να χαιρεσαι οτι αλλαζεις λαδια καθε 30Κ η 2 χρονια Ο κατασκευαστης τι λεει? Υπαρχει καποια ερευνα με στοιχεια που να αποδεικνυει οτι τα λαδια χανουν τοσο πολυ τις ιδιοτητες τους (προφανως για καποιο συγκεκριμενο κινητηρα και το αναλογο λαδι που προτεινει ο κατασκευαστης καθως ο καθε κινητηρας ειναι διαφορετικος) που προκαλουν ζημια στο κινητηρα και αρα τα διαστηματα που δινει ο κατασκευαστης δε θα πρεπει να υπαρχουν? Αν οχι,τοτε μια χαρα το λεει και το χαιρεται γιατι δε σκορπαει λεφτα στα λαδια οπως κανει ολη η Ελλαδα που τους εχουν πεισει οι μηχανικοι και πανε και αλλαζουν λαδια στα μισα διαστηματα απο οτι λεει ο κατασκευαστης. Πραγματικα τα ευκολοτερα λεφτα που βγαζουν οι συνεργειαδες. Προσωπικα οτι λεει το μανουαλ και τιποτα αλλο.Αφηνω τον Γερολαδα περιπτερο γωνια οπως σωστα ειπωθηκε παραπανω, να λεει τα δικα του.
stefan123 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, tilaverboy είπε Εγώ από την μικρή μου εμπειρία πάντως εμπιστεύομαι μόνο αντιπροσωπεία. Και αυτό γιατί? Γιατί την πάτησα ουκ ολίγες φορές να πηγαίνω στον κυρ Μπάμπη της γειτονιάς να του εμπιστεύομαι την ασφάλεια μου τη δικιά μου και να χαλάει πχ ο συμπλέκτης και μετά τι κάνεις? Συγκεκριμένα στο peugeot άλλαξα συμπλέκτη έξω με 250 ευρώ και σε 400 χιλόμετρα το πήρα στο χέρι με γερανό και πήγα αντιπροσωπεία και πλήρωσα το 600άρη. Αυτό το 250 θα μπορούσα να μην το πετάξω αλλά καλά να πάθω. Τι να κάνεις καυγά? Χαλάς τη διάθεση σου? Πας δικαστικά ή ξανατρέχεις στην αντιπροσωπεία? Εμένα επειδή μου έτυχε μου έγινε μάθημα προ 15 ετίας πήγα αντιπροσωπεία και όλα καλά. Ας τα πιει στην υγεία μου ο κυρ Μπάμπης και να είναι καλά. Όλα αυτά συμβαίνουν γιατί δεν υπάρχει τιμιότητα. Δεν σου λένε ιμιτασιόν, ή καλό ανταλλακτικό ή οτι υπάρχει και αυθεντικό με το ανάλογο κόστος. Τους νοιάζει μόνο το πρόσκαιρο κέρδος. Για αυτό και η αντιπροσωπεία έχει στάνταρ πελατεία και στα συνεργεία δεν έχουν στανταρ πελάτες. Μετά δεν καταλαβαίνω γιατί γκρινιάζουν. Ή θα είσαι σωστός στη δουλειά σου και θα σε τιμούν όλοι, ή θα είσαι όχι τίμιος και δεν θα έχεις δουλειά. Απλά τα πράγματα. Αντε παλι τις άγιες αντιπροσωπειες...εγω δηλαδή που με κοροιδεψε η αντιπροσωπεία και πεταξα το 600ρι σε συμπλέκτη και μετα πηγα στον Μπάμπη της γειτονιάς με 250 ευρω και δουλευει ακομα (valeo) 5 χρονια τωρα τι να πω;;; Θα ξαναπω οτι μην κολατε σε ετικέτες....ο καλος θα σε προσεξει οπουδηποτε και να είναι οπως και κ σκιτζης θα σε ξυρισει αναλογα....ολα ειναι θεμα του εκαστοτε αρχιμηχανικου η αφεντικού, αναλογα.... Οπότε ουτε ολοι οι μπαμπηδες ειναι ιδιοι ουτε ολες οι αντιπροσωπειες... Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2021 από stefan123 5
Haldol Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, Dantε είπε Ο κατασκευαστης τι λεει? Ο κατασκευαστής λέει αυτό που τον εξυπηρετεί, όχι αυτό που εξυπηρετεί την τσέπη του ιδιοκτήτη. Τον κατασκευαστή τον συμφέρει να διαφημίσει χαμηλά έξοδα συντήρησης, ασχέτως εάν στα 7-10 χρόνια (τυχαίο νούμερο) το αυτοκίνητο χαρχαλέψει. Στη χώρα μας όμως που οι περισσότεροι αλλάζουν αμάξι μετά τα 10 χρόνια (και μπορεί να λέω και λίγα) η μακροζωΐα είναι σημαντική. Παρόλα αυτά, θα είχε ενδιαφέρον να βρούμε τη μία πιο έγκυρη γνώμη (π.χ. κατασκευαστών λαδιού) . 1
Dantε Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, Haldol είπε Ο κατασκευαστής λέει αυτό που τον εξυπηρετεί, όχι αυτό που εξυπηρετεί την τσέπη του ιδιοκτήτη. Τον κατασκευαστή τον συμφέρει να διαφημίσει χαμηλά έξοδα συντήρησης, ασχέτως εάν στα 7-10 χρόνια (τυχαίο νούμερο) το αυτοκίνητο χαρχαλέψει. Στη χώρα μας όμως που οι περισσότεροι αλλάζουν αμάξι μετά τα 10 χρόνια (και μπορεί να λέω και λίγα) η μακροζωΐα είναι σημαντική. Παρόλα αυτά, θα είχε ενδιαφέρον να βρούμε τη μία πιο έγκυρη γνώμη (π.χ. κατασκευαστών λαδιού) . Πες μου πως οι πιο αραιες αλλαγες λαδιων εξυπηρετουν ακριβως το κατασκευαστη και οχι τον ιδιοκτητη. Τι θα κερδισει ο κατασκευαστης?Την ανακατασκευη που θεωρητικα (γιατι πρακτικα δεν υφισταται αυτο) θα κανει στη 10ετια?Τη διαφημιση οτι εχουν διαστημα σερβις 30000χλμ και οτι εχουν μπει σε ενα αγωνα δρομου ποιος εχει τα πιο αραια σερβις? Γιατι εγω βλεπω πως ο ιδιοκτητης θα γλιτωσει εξοδα.Εχω κατσει και τα εχω υπολογισει σε αλλο θεμα (και δε τα ξαναγραφω γιατι ειναι απλοι υπολογισμοι) και βγαινει ενα σεβαστο ποσο,που αναλογα τη λοξα που εχει ο καθενας (γιατι καποιοι κανουν αλλαγες λαδιων στο 1/3 ακομα και 1/4 των αποστασεων που λεει ο κατασκευαστης, νομιζοντας οτι κανουν καλο) βγαινει ποσο που σχεδον καλυπτει και την υποτιθεμενη ζημια. Αλλα ας πουμε οτι καποιος ακολουθει το κατασκευαστη.Δηλαδη θεωρεις πως εαν το αυτοκινητο κανει την αλλαγη του σωστα, με τα καταλληλα λαδια και δε ξεμεινει απο λαδι φυσικα,οτι θα φθαρουν τοσο παραπανω τα εκαστοτε μεταλλα (συνηθως τιποτα κουζινετα στροφαλου) που στα 10 χρονια και 150000χλμ θα κολλησει ενω αν τα αλλαζεις στα μισα χιλιομετρα οχι? Πιο μεγαλη επιδραση εχει ενα πιο προσεκτικο ζεσταμα που το 90% οσων βλεπω στο δρομο το βαζουν μπροστα και φευγουν με 4000 στροφες παρα να σκας τα λεφτα στα λαδια. Πρεπει να καταλαβουμε οτι φτασαμε στο 2022 και τα αυτοκινητα εχουν συγχρονα μοτερ με διαδικασιες κατασκευης που πολλοι καν δε γνωριζουν, ενω ακομα και τα λαδια εχουν εξελιχθει.Δε βαζουμε πλεον ορυκτελαιο μεσα. Ασε τη τρελα πολλων που πανε και βαζουν και φουλ συνθετικα αλλα και μειωνουν την αποσταση μεταξυ των αλλαγων.Η απολυτη σπαταλη χρηματων.Μη πουμε και για το περιβαντολλογικο θεμα μετα...
theodi Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Dantε είπε Ο κατασκευαστης τι λεει? Υπαρχει καποια ερευνα με στοιχεια που να αποδεικνυει οτι τα λαδια χανουν τοσο πολυ τις ιδιοτητες τους (προφανως για καποιο συγκεκριμενο κινητηρα και το αναλογο λαδι που προτεινει ο κατασκευαστης καθως ο καθε κινητηρας ειναι διαφορετικος) που προκαλουν ζημια στο κινητηρα και αρα τα διαστηματα που δινει ο κατασκευαστης δε θα πρεπει να υπαρχουν? Αν οχι,τοτε μια χαρα το λεει και το χαιρεται γιατι δε σκορπαει λεφτα στα λαδια οπως κανει ολη η Ελλαδα που τους εχουν πεισει οι μηχανικοι και πανε και αλλαζουν λαδια στα μισα διαστηματα απο οτι λεει ο κατασκευαστης. Πραγματικα τα ευκολοτερα λεφτα που βγαζουν οι συνεργειαδες. Προσωπικα οτι λεει το μανουαλ και τιποτα αλλο.Αφηνω τον Γερολαδα περιπτερο γωνια οπως σωστα ειπωθηκε παραπανω, να λεει τα δικα του. οτι ναναι . ανοιξε τα στραβα σου κανε ερευνα μονος σου , ψαξε , και μετα θα καταλαβεις γιατι δεν αλλαζεις ποτε λαδια ανα 20Κ , 30Κ Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2021 από theodi
Dantε Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, theodi είπε οτι ναναι . ανοιξε τα στραβα σου κανε ερευνα μονος σου , ψαξε , και μετα θα καταλαβεις γιατι δεν αλλαζεις ποτε λαδια ανα 20Κ , 30Κ Αντι να προσβαλλεις μεγαλε αδιαμφισβητητε επιστημονα ,για διαφωτισε μας εσυ. Με επιχειρηματα και αποδειξεις.Οχι παπαρολογιες,γιατι μονο τετοιες γραφεις προς το παρον. Γιατι το ψαξε βρες,ειναι δικαιολογια οταν δεν εχεις να υποστηριξεις αυτα που τσαμπουνας.
Nabuko Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 4 λεπτά πριν, theodi είπε οτι ναναι . ανοιξε τα στραβα σου κανε ερευνα μονος σου , ψαξε , και μετα θα καταλαβεις γιατι δεν αλλαζεις ποτε λαδια ανα 20Κ , 30Κ Τα καινούρια αυτοκίνητα με τα συνθετικά λάδια μπορούν να βγάλουν και 20.000 χλμ
prometheas Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Σημαντικό ειναι το προφιλ και ο τρόπος κινησης του κάθε οχήματος. Ειναι τελείως διαφορετική η καταπόνηση (και αρα οι ανάγκες λίπανσης) σε ένα μοτέρ που γράφει χιλιομετρα μέσα στην πόλη σε συνθηκες μποτιλιαρίσματος και άλλες εαν κινείται χαλαρά κυρίως στο επαρχιακό οδικό δίκτυο Η προθέρμανση που αναφέρθηκε παραπάνω ειναι κατά την γνώμη μου σημαντική. Το να αφήσουμε το μοτέρ για 1-2 λεπτά το πρωί να ζεσταθεί πριν φύγουμε (ειδικά το χειμώνα) νομίζω οτι μόνο καλό κάνει. Από κει και πέρα ο καθένας κάνει ότι νομιζει σωστό. 1
Haldol Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, Dantε είπε Πες μου πως οι πιο αραιες αλλαγες λαδιων εξυπηρετουν ακριβως το κατασκευαστη και οχι τον ιδιοκτητη. Τι θα κερδισει ο κατασκευαστης?Την ανακατασκευη που θεωρητικα (γιατι πρακτικα δεν υφισταται αυτο) θα κανει στη 10ετια?Τη διαφημιση οτι εχουν διαστημα σερβις 30000χλμ και οτι εχουν μπει σε ενα αγωνα δρομου ποιος εχει τα πιο αραια σερβις? Τον κατασκευαστή τον συμφέρει διότι παρέχει peace of mind. Ακραία παραδείγματα, αλλά το ίδιο θα φανεί στον υποψήφιο αγοραστή το "ασχολείσαι 1 φορά στα 2 χρόνια" με το "κάθε 4-6 μήνες λάδια"; Οκ, αυτό που λες ότι δε θα αλλάξει κάτι (δραματικά) με αραιότερες αλλαγές λαδιού στέκει. Και ναι, τα σύγχρονα λάδια βγάζουν 20Κ+ χιλιόμετρα. Και ναι, τα σύγχρονα αμάξια επίσης δεν έχουν... γρέζι μεσ' τους κυλίνδρους, όπως πριν 40 χρόνια. Αλλά δε κρύβω το ότι όταν μου είπαν για αλλαγές λαδιών στα 30Κ απ'την Karenta το '18 που ψώνισα το αμάξι, τρομοκρατήθηκα! 1
Dantε Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 3 λεπτά πριν, Haldol είπε Τον κατασκευαστή τον συμφέρει διότι παρέχει peace of mind. Ακραία παραδείγματα, αλλά το ίδιο θα φανεί στον υποψήφιο αγοραστή το "ασχολείσαι 1 φορά στα 2 χρόνια" με το "κάθε 4-6 μήνες λάδια"; Οκ, αυτό που λες ότι δε θα αλλάξει κάτι (δραματικά) με αραιότερες αλλαγές λαδιού στέκει. Και ναι, τα σύγχρονα λάδια βγάζουν 20Κ+ χιλιόμετρα. Και ναι, τα σύγχρονα αμάξια επίσης δεν έχουν... γρέζι μεσ' τους κυλίνδρους, όπως πριν 40 χρόνια. Αλλά δε κρύβω το ότι όταν μου είπαν για αλλαγές λαδιών στα 30Κ απ'την Karenta το '18 που ψώνισα το αμάξι, τρομοκρατήθηκα! Λογικο ειναι οταν εχεις συνηθισει σε κατι,να σου φανει περιεργο μετα οταν σου παρουσιασουν κατι διαφορετικο.Ειδικα οταν εμπλεκεται και η τσεπη σου μεσα,με την εννοια οτι φοβασαι μη παρουσιαστει καποια ζημια. Οντως πριν κατι χρονια οτιδηποτε πανω απο 10000χλμ ηταν αδιανοητο.Πλεον ειναι το μινιμουμ με τις διεργασιες που περνανε κυλινδροι και μεταλλα αλλα και τα λιπαντικα. Παντως δε βαζουν τις αποστασεις στα σερβις ετσι αβαδιστα οι εταιρειες.Σκεψουν οτι εαν τυχει σε καναν περιεργο και παρει στο χερι κανα μοτερ και εχει κανει τακτικοτατη συντηρηση ,αν τους παει δικαστικα με αποδειξεις,θα τους σκισει.Ειδικα στην Αμερικη που για πλακα γινονται τετοιες αγωγες. Οποτε δε λενε ετσι απλα,βαλε 50 κιλα χλμ ενδιαμεσα στις αλλαγες Εδω εχουν φτασει οι αλλαγες στις μηχανες στα 15000χλμ που στροφαρουν 2 φορες πανω σε σχεση με τα αυτοκινητα και γενικα οι απαιτησεις ειναι μεγαλυτερες και λογω της ισχυος που βγαζουν αλλα και γιατι εχουν με ενα λιπαντικο να καλυψουν και σασμαν και το ανω μπλοκ. Μη σκορπατε ετσι λεφτα παιδια...Και γενικα το χουν βρει ολοι οι συνεργειαδες και το πιπιλανε.Σε γνωστο που πηγε τη μηχανη ,του λεει τη μιση αποσταση.Του απανταει,το βιβλιαρακι λεει τοσο,γιατι να το κανω στα μισα?Ε να μωρε,Ελλαδα ειμαστε,εχει ζεστη.Δηλαδη σε καμια Αφρικη αλλαζουν λαδια σε καθε βολτα 😁
Lanike71 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 13 λεπτά πριν, prometheas είπε Η προθέρμανση που αναφέρθηκε παραπάνω ειναι κατά την γνώμη μου σημαντική. Το να αφήσουμε το μοτέρ για 1-2 λεπτά το πρωί να ζεσταθεί πριν φύγουμε (ειδικά το χειμώνα) νομίζω οτι μόνο καλό κάνει. Δεν είναι απαραίτητο, αρκεί να μην ξεπεράσεις τις 2 χιλ. στροφές μέχρι να ζεσταθεί στην πορεία.
armagedwnn Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Στις 18/12/2021 στις 10:46 ΠΜ, SeriesX είπε Η Τογιοταρα σου κανει χαρακιρι στα service. 😂 Εαν σου πω οτι πληρωνω λιγοτερα στην αντιπροσωπεια της BMW για την συντηρηση του οχηματος. Συγκριση με φιλο που εχει κουβα-YARIS. Γελαμε με τις χρεωσεις... 116D vs YARIS 1.5 Μιλας για ανταλλακτικα, εγω θα σου πω κοστος αλλαγης: (αντιπροσωπεια BMW) Mπροστα τακακια + Δισκοπλακες + αισθητηρες + εργασια = 270 ευρω τελικη τιμη με ΦΠΑ Πισω τακακια + Δισκοπλακες + αισθητηρες + εργασια = 250 ευρω τελικη τιμη με ΦΠΑ Service ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια στα 250-260 ευρω τελικη τιμη με ΦΠΑ. Δεν εχει καποια αλλη χρεωση. Μην ανεβασω αποδειξεις και σας χαλασω τις κοτσανες που πετατε. 7.5 ετων το οχημα με 170.000 χλμ Μακρια απο Γερολαδαδες και Μαυρογιαλουρους των συνεργειων! Στις 18/12/2021 στις 11:38 ΠΜ, SeriesX είπε Τι ειναι αυτα ? Σε μπακαλοχαρτο κοστολογιο ? ..και τι αυτο ειναι BMW με σημα VW ? 😁 Εαν θες service που βαρανε, κοιτας AUDI. Σε μενα τα παντα περνανε στο κλειδι, λαμβανω ενα email με την χρεωση και παραλαμβανω το οχημα. Αλλη κλαση! 18 ώρες πριν, SeriesX είπε Αναλυτικες χρεωσεις με ΦΠΑ απο το τελευταιο service στη BMW στα 164.000 χλμ. εργασια 40 ευρω λαδια 65 ευρω (ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια) φιλτρο λαδιων 16 ευρω (ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια) φιλτρο καμπινας 45 ευρω (ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια) Ελεγχος κινητηρα και εγκεφαλου, δεν το χρεωσαν service υγρων φρενων 45 ευρω (ανα 60,000 χλμ ή 4 χρονια) και δωρο για 1 χρονο υπεγραψα απο την ημερα του service το BMW MOBILE CARE. (οδικη βοηθεια της BMW) Αντε βγαλε ακρη με την Τογιοτα χαρακιρι και τους Μαυρογιαλουρους! Έχω μια ερώτηση, πως γίνετε ένα ανώτερο ον σαν και εσένα να έχεις φίλο που οδηγεί yaris? Y.Γ.: Γιατί αυτό το είδος ανθρώπων οδηγούν κατά κύριο λόγο bmw? 2
Klausx Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 5 ώρες πριν, Dantε είπε Ο κατασκευαστης τι λεει? Υπαρχει καποια ερευνα με στοιχεια που να αποδεικνυει οτι τα λαδια χανουν τοσο πολυ τις ιδιοτητες τους (προφανως για καποιο συγκεκριμενο κινητηρα και το αναλογο λαδι που προτεινει ο κατασκευαστης καθως ο καθε κινητηρας ειναι διαφορετικος) που προκαλουν ζημια στο κινητηρα και αρα τα διαστηματα που δινει ο κατασκευαστης δε θα πρεπει να υπαρχουν? Αν οχι,τοτε μια χαρα το λεει και το χαιρεται γιατι δε σκορπαει λεφτα στα λαδια οπως κανει ολη η Ελλαδα που τους εχουν πεισει οι μηχανικοι και πανε και αλλαζουν λαδια στα μισα διαστηματα απο οτι λεει ο κατασκευαστης. Πραγματικα τα ευκολοτερα λεφτα που βγαζουν οι συνεργειαδες. Προσωπικα οτι λεει το μανουαλ και τιποτα αλλο.Αφηνω τον Γερολαδα περιπτερο γωνια οπως σωστα ειπωθηκε παραπανω, να λεει τα δικα του. Δεν έχει σημασία τι λέει ο κατασκευαστής για τα λάδια...σημασία έχει πόσα χρόνια/χλμ θες να το κρατήσεις όσο καινούριο γίνεται. Μέχρι τα 150,000 και 2 φορές να αλλάξεις το αυτοκίνητο θα πηγαίνει.... 1
Dantε Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, Klausx είπε Δεν έχει σημασία τι λέει ο κατασκευαστής για τα λάδια...σημασία έχει πόσα χρόνια/χλμ θες να το κρατήσεις όσο καινούριο γίνεται. Μέχρι τα 150,000 και 2 φορές να αλλάξεις το αυτοκίνητο θα πηγαίνει.... Δεν εχει σημασια τι λεει ο κατασκευαστης για λαδια και ξερει ο ποιος? Παιδια πληρωνετε,εμενα τι με νοιαζει.Απλα να ξερετε οτι σας πιανουν το κωλο εν γνωσει σας και το υποστηριζετε κιολας. Το αυτοκινητο πρωτα θα χαλασει επειδη θα το στουκαρετε/στουκαρουν η απο το οτιδηποτε αλλο ,παρα επειδη χαλασε η μηχανη απο ζημια που μπορει να οφειλεται σε αυτο.Δωστε εσεις εξτρα 4ψηφιο ποσο σε βαθος 15ετιας για να νιωθετε καλα,μπας και απο μενα τα παιρνετε Να αλλαζετε βαλβολινες στο κιβωτιο με την ιδια επιμελεια ομως δε βλεπω.Και οι ζημιες με αρπαγμενα ρουλεμαν ειναι πιο πολλες απο αρπαγμενα κουζινετα η κυλινδρους...just sayin.
PLACEBO_89 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2021 Για μενα αν καποιος δεν εχει γνωσεις καλυτερα να ειναι τυπικος στα service.. πχ εγω βαζω αλλο ιξωδες.. τα αλλαζω σε αλλα διαστηματα.. και σε συνδιασμο ετσι οπως του συμπεριφερομαι το μοτερ ξυρίζει και σταγονα λαδι!!! Και για του λογου το αληθες αν πω να το πουλησω ο μηχανικος που θα το δει θα πει στον ενδιαφερομενο παρτο! μηχανικα ειναι αψογο!!! Και οποιος δει το βιβλιαρακι τι λαδια βαζω σε ενα τετοιο μοτερ και καποιες φορες σε τι διαστηματα τ αλλαζω θα πει και ακομα δεν σου εχει βγαλει ζημια!!! Αυτο δεν σημαινει οτι ολα τα αυτοκινητα ειναι ετσι.. Καποια απαιτουν συγκεκριμενο ιξωδες αλλα παντα υπαρχουν εναλλακτικες λυσεις ωστε να κρατησεις το μοτερ σε καλη κατασταση και να σου ερχεται πιο οικονομικα! Αρα ολα ειναι παραγοντες ωστε να σου βγαινει VFM!!! Αναλογα τι ιδιοτροπιες εχει το καθε μοτερ.. και πως μπορεις να το διαχειριστεις πιο ξυπνια μπορεις να εξοικονομησεις αρκετα χρηματα και να παραμενει το μοτερ σε αριστη κατασταση..!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα