Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tutuyo είπε

Το κακο συνεργειο ειναι κακο ειτε ειναι αντιπροσωπεια, ειτε κυρ Μπαμπης.

Αμα ο αλλος ειναι σκιτζης, οπου και να πας θα σε σκισει.

Απο εκει και περα ας μην ξεχναμε οτι το ουσιαστικο κερδος των αντιπροσωπειων ειναι απο τα σερβις και η δεσμευση του πελατη για τα χρονια της εγγυησης. Φυσικα και μπορεις να διατηρησεις την εγγυηση ψαχνωντας και αγοραζοντας τα συνιστωμενα ανταλλακτικα και ακολουθωντας το προγραμμα του κατασκευαστη, αλλα αυτο προυποθετει χρονο και ενεργεια που δεν διαθετουν ολοι.

Αυτο που διογκωνει το κοστος, στα σερβις κυριως ειναι η εργατοωρα και αυτο γιατι ο κυρ Μπαμπης μπορει (και πρεπει) να χαμηλωνει το ημερομισθιο του ωστε να ειναι ανταγωνιστικος

Τελος, φυσικα και στα νεα αυτοκινητα που εχουν περισσοτερα ηλεκτρονικα με upgrades κτλ, παντα η αντιπροσωπεια εχει καλυτερη επαφη, διοτι πολυ απλα ο κυρ Μπαμπης δεν εχει ενημερωθει και δεν τον ενδιαφερει να το κανει κιολας.

ΥΓ ο καθε κατασκευαστης εχει την  δικη του τιμολογιακη πολιτικη, κοινως τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους ποπους. Φυσιολογικοτατο το δαγκωμα απο κατι BMW/Mini/Audi σε σχεση με τη Toyotαρα πχ

Η Τογιοταρα σου κανει χαρακιρι στα service. 😂

Εαν σου πω οτι πληρωνω λιγοτερα στην αντιπροσωπεια της BMW για την συντηρηση του οχηματος. 

Συγκριση με φιλο που εχει κουβα-YARIS. Γελαμε με τις χρεωσεις... 116D vs YARIS 1.5

 

40 λεπτά πριν, nemom είπε

Αυτό. +1

Και από τα ανταλλακτικά βγάζουν τα κέρατά τους.
Και aftermarket σε τιμές original που βάζουν, και aftermarket χρεώνουν άλλη μάρκα από αυτό που βάζουν, και κινεζιές βάζουν, και δεν ξέρεις αν τις βάζουν κι αυτές, και δεν ξέρεις αν χρειαζόταν να τις βάλουν, και δεν ξέρεις αν έβγαλαν καλά εξαρτήματα πριν τις βάλουν και και.

Το συνεργείο συνεργάζεται στη μοιρασιά με το μαγαζί των ανταλλακτικών.
Το μαγαζί των ανταλλακτικών έχει στοκ, έχει το συγκεκριμένο στοκ και αυτό πουλάει σε πρώτη ευκαιρία.
Αν είναι κάτι το εμπόριο, είναι αυτό.
Και δεν είναι ότι για τις βαπορίσιες τιμές των ανταλλακτικών φταίει που πρέπει να πληρωθεί ο βοηθος που πάει με το μηχ.ανάκι.
Δε γίνεται να σου χρεώνει το aftermarket ανταλλακτικό σε τιμές κοντά original.

Όσο για τα manual του κατασκευαστή, αυτά υπάρχουν για να τηρούνται.
Ο μαστροΜήτσος τις περισσότερες φορές δεν τα έχει και δεν τα ξέρει,
η αντιπροσωπεία τα έχει, υποτίθεται και επιμορφώνει με σεμινάρια το προσωπικό, αλλά αυτο δε σημαίνε κι ότι το συνεργείο τα εφαρμόζει.

Αυτό είναι το φαρ-ουεστ με τα συνεργεία.
Όπου μπορώ, τα αποφεύγω, ψωνιζω τα ανταλλακτικά μου, και συμβουλεύομαι τα τεχνικά εγχειρίδια που έχουν από ροπές σύσφιξης μέχρι αλγόριθμους.

Μιλας για ανταλλακτικα, εγω θα σου πω κοστος αλλαγης: (αντιπροσωπεια BMW)

  • Mπροστα τακακια + Δισκοπλακες + αισθητηρες + εργασια = 270 ευρω τελικη τιμη με ΦΠΑ
  • Πισω τακακια + Δισκοπλακες + αισθητηρες + εργασια = 250 ευρω τελικη τιμη με ΦΠΑ

Service ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια στα 250-260 ευρω τελικη τιμη με ΦΠΑ. 

Δεν εχει καποια αλλη χρεωση.

Μην ανεβασω αποδειξεις και σας χαλασω τις κοτσανες που πετατε. 

7.5 ετων το οχημα με 170.000 χλμ

Μακρια απο Γερολαδαδες και Μαυρογιαλουρους των συνεργειων! 

Επεξ/σία από SeriesX
  • Confused 1
  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Μιλας για ανταλλακτικα, εγω θα σου πω κοστος αλλαγης: (αντιπροσωπεια BMW)

  • Mπροστα τακακια + Δισκοπλακες + αισθητηρες + εργασια = 270 ευρω τελικη τιμη με ΦΠΑ
  • Πισω τακακια + Δισκοπλακες + αισθητηρες + εργασια = 250 ευρω τελικη τιμη με ΦΠΑ

Service 30.000 χλμ ή 2ετιας στα 250-260 ευρω τελικη τιμη με ΦΠΑ. 

Δεν εχει καποια αλλη χρεωση.

Μην ανεβασω αποδειξεις και σας χαλασω τις κοτσανες που πετατε. 

Μακρια απο Γερολαδαδες και Μαυρογιαλουρους των συνεργειων! 

1. Να μιλάς καλύτερα, δε σου απευθύνθηκα, δε σε ξέρω και δε μου χρειάζεται. Ορέξεις πρωινιάτικα έχεις.
Κοτσάνα να έχω πετάξει, δεν το βλέπω. Τα δικά σου, μπορεί.
Τους χαρακτηιρισμούς στους επιστρέφω.

2. Δεν βλέπω σε τί μπορεί να διαφωνεί κάποιος. Μιλάω και διαβάζω τον ts και δε χρειάζομαι καν να βάλω την προσωπική εμπειρία:

3. Εσύ θες να μας πεις που έχεις BMW. ΟΚ, προβλήματα που έχει ο κόσμος, αλλά δεν ενδιαφέρουν το τόπικ.

F25A3525-296D-450B-86EE-F675E187297A.jpe

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι ειναι αυτα ? Σε μπακαλοχαρτο κοστολογιο ? ..και τι αυτο ειναι BMW με σημα VW ? 😁

Εαν θες service που βαρανε, κοιτας AUDI.

Σε μενα τα παντα περνανε στο κλειδι, λαμβανω ενα email με την χρεωση και παραλαμβανω το οχημα. Αλλη κλαση!

Επεξ/σία από SeriesX
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δίσκο στις 55 χιλ., πρώτη φορά ακούω.

Επίσης, μιας γίνεται και ο λόγος για αντιπροσωπείες: Έχουν την ψευδαίσθηση, ότι επειδή αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο, σημαίνει ότι έχεις και λεφτά για πέταμα στα σέρβις.

Θυμάμαι στο πρώτο σέρβις των 10 χιλ. χλμ, σε καινούριο αυτοκίνητο, μου χρέωσαν 30 ευρώ για "έλεγχο εγκεφάλου" για τυχόν σφάλματα.

Φυσικά περίμενα να λήξει η εγγύηση και δεν ξαναπάτησα... 

Επεξ/σία από Lanike71
  • Like 2
Δημοσ.
19 ώρες πριν, NTC Labs είπε

Μην το γελας καθολου. Ηδη πολλοι οργανισμοι "οικολογων" - παπατζιδων τεμπεληδων λεω εγω -  πιεζει παγκοσμιως να γυρισουν οι κατασκευαστες στα ταμπουρα αντι για πισω φρενα! ΤΑΜΠΟΥΡΑ! δεν εχουν τον θεο τους! με το επιχειρημα οτι τα υλικα τριβης μενουν μεσα! αν ειναι δυνατον πια με τους δηθεν.

Δεν ξέρω τι λένε, αλλά δισκόπλακες φιλικές προς το περιββάλον? 

Κράμα είναι τι φιλικές προς το περιβάλλον και ανοησίες. 

Δημοσ.
22 ώρες πριν, NTC Labs είπε

Μην το γελας καθολου. Ηδη πολλοι οργανισμοι "οικολογων" - παπατζιδων τεμπεληδων λεω εγω -  πιεζει παγκοσμιως να γυρισουν οι κατασκευαστες στα ταμπουρα αντι για πισω φρενα! ΤΑΜΠΟΥΡΑ! δεν εχουν τον θεο τους! με το επιχειρημα οτι τα υλικα τριβης μενουν μεσα! αν ειναι δυνατον πια με τους δηθεν.

Ετος 2030:Οι δίσκοι θα είναι βιοδιασπομενοι, κάποια στιγμή θα εξαφανιστούν και θα πετάμε άγκυρα να σταματήσουμε. 

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, TsoliasGR είπε

Μπορεί να συμβεί.Σε εμένα συνέβη αλλαγή δίσκων στις 32.000 σε Skoda Rapid 2015 λόγω αστοχίας υλικού. Απο καινούριο στα χέρια μου.Απο τότε τίποτα άλλο δεν έβγαλε.Και να σε προλάβω όχι δεν είχα το πόδι στο συμπλέκτη...απλά τυχαίνει...σπάνιο μεν αλλά... 😉

Μήπως εννοείς το πόδι στο φρένο;

Δημοσ.

Παρόλα αυτά, το ότι φαινομενικά φτηνότερες μάρκες, "σκίζουν" στα service, σε πολλές περιπτώσεις ισχύει! :) 

Φαίνεται ότι οι budget εταιρείες σκίζονται να διατηρήσουν το "φτηνό & προσιτό" σαν ιδέα, ώστε να ελκύουν κόσμο. Ασχέτως εάν στην πράξη μπορεί να μην ισχύει.

Προ 2-ετίας είχαμε πέσει από τα σύννεφα όταν το ίδιο service στο αμάξι του κολλητού (Fiesta 1.0 "EcoBoost") είχε βγει ακριβότερο από εμένα (T-ROC 1.0). Διότι είχαμε και οι δύο στο μυαλό μας τη Ford ως πιο "προσγειωμένη" μάρκα, ενώ τη VW ως πιο "πιασοκωλέ". Εν τέλει... 

 

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Haldol είπε

Παρόλα αυτά, το ότι φαινομενικά φτηνότερες μάρκες, "σκίζουν" στα service, σε πολλές περιπτώσεις ισχύει! :) 

Φαίνεται ότι οι budget εταιρείες σκίζονται να διατηρήσουν το "φτηνό & προσιτό" σαν ιδέα, ώστε να ελκύουν κόσμο. Ασχέτως εάν στην πράξη μπορεί να μην ισχύει.

Προ 2-ετίας είχαμε πέσει από τα σύννεφα όταν το ίδιο service στο αμάξι του κολλητού (Fiesta 1.0 "EcoBoost") είχε βγει ακριβότερο από εμένα (T-ROC 1.0). Διότι είχαμε και οι δύο στο μυαλό μας τη Ford ως πιο "προσγειωμένη" μάρκα, ενώ τη VW ως πιο "πιασοκωλέ". Εν τέλει... 

 

Τα παντα μπορουν να συμβουν σε μια ελευθερη αγορα!  Απλα αυτος που ξερει λιγο απο μηχανικα εχει κανει ερευνα αγορας.. και ξερει να μιλαει το παντελονι δυσκολα κατεβαινει!!!!

Σε συνεργεια που ειχα πει για castrol στα 8-9ε το λιτρο μου ελεγαν πως ειναι μαιμου..! Οταν ηρθε η ωρα να παω vw για service( μεσα στην εγγυηση) και μου ζηταγαν 21ε το λιτρο τους ειπα θα σας φερω τα δικα μου και δεν μου ψελλισαν τιποτα για μαιου και τετοια! απλα μου ειπαν οτι χανω την εκπτωση.. και παλι γλυτωσα καποια χρημα..! Θελω να πω γενικα οπου σε πιασουν..!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Τα παντα μπορουν να συμβουν σε μια ελευθερη αγορα!  Απλα αυτος που ξερει λιγο απο μηχανικα εχει κανει ερευνα αγορας.. και ξερει να μιλαει το παντελονι δυσκολα κατεβαινει!!!!

Σε συνεργεια που ειχα πει για castrol στα 8-9ε το λιτρο μου ελεγαν πως ειναι μαιμου..! Οταν ηρθε η ωρα να παω vw για service( μεσα στην εγγυηση) και μου ζηταγαν 21ε το λιτρο τους ειπα θα σας φερω τα δικα μου και δεν μου ψελλισαν τιποτα για μαιου και τετοια! απλα μου ειπαν οτι χανω την εκπτωση.. και παλι γλυτωσα καποια χρημα..! Θελω να πω γενικα οπου σε πιασουν..!

Αναλυτικες χρεωσεις με ΦΠΑ απο το τελευταιο service στη BMW στα 164.000 χλμ.

  • εργασια 40 ευρω
  • λαδια 65 ευρω (ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια)
  • φιλτρο λαδιων 16 ευρω (ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια)
  • φιλτρο καμπινας 45 ευρω (ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια)
  • Ελεγχος κινητηρα και εγκεφαλου, δεν το χρεωσαν
  • service υγρων φρενων 45 ευρω (ανα 60,000 χλμ ή 4 χρονια)

και δωρο για 1 χρονο υπεγραψα απο την ημερα του service το BMW MOBILE CARE. (οδικη βοηθεια της BMW)

 

Αντε βγαλε ακρη με την Τογιοτα χαρακιρι και τους  Μαυρογιαλουρους!

Επεξ/σία από SeriesX
Δημοσ.
2 ώρες πριν, SeriesX είπε

Αναλυτικες χρεωσεις με ΦΠΑ απο το τελευταιο service στη BMW στα 164.000 χλμ.!

Αφήνεις τα λάδια για 30.000χλμ ή 2 χρόνια; 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, terry308 είπε

Αφήνεις τα λάδια για 30.000χλμ ή 2 χρόνια; 

 

κατα βαση με πιανουν τα χλμ. 

Κανω περιπου 30.000 χλμ το ετος. Τα εχουμε ξαναπει για τα λαδια. 

Το τι ειπε ο Γερολαδας περιπτερο γωνια, δεν με ενδιαφερει.

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, SeriesX είπε

Αναλυτικες χρεωσεις με ΦΠΑ απο το τελευταιο service στη BMW στα 164.000 χλμ.

  • εργασια 40 ευρω
  • λαδια 65 ευρω (ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια)
  • φιλτρο λαδιων 16 ευρω (ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια)
  • φιλτρο καμπινας 45 ευρω (ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια)
  • Ελεγχος κινητηρα και εγκεφαλου, δεν το χρεωσαν
  • service υγρων φρενων 45 ευρω (ανα 60,000 χλμ ή 4 χρονια)

και δωρο για 1 χρονο υπεγραψα απο την ημερα του service το BMW MOBILE CARE. (οδικη βοηθεια της BMW)

 

Αντε βγαλε ακρη με την Τογιοτα χαρακιρι και τους  Μαυρογιαλουρους!

δεν ειναι να το λες και να χαιρεσαι οτι αλλαζεις λαδια καθε 30Κ η 2 χρονια

Δημοσ.

Εγώ από την μικρή μου εμπειρία πάντως εμπιστεύομαι μόνο αντιπροσωπεία. Και αυτό γιατί? Γιατί την πάτησα ουκ ολίγες φορές να πηγαίνω στον κυρ Μπάμπη της γειτονιάς να του εμπιστεύομαι την ασφάλεια μου τη δικιά μου και να χαλάει πχ ο συμπλέκτης και μετά τι κάνεις? Συγκεκριμένα στο peugeot άλλαξα συμπλέκτη έξω με 250 ευρώ και σε 400 χιλόμετρα το πήρα στο χέρι με γερανό και πήγα αντιπροσωπεία και πλήρωσα το 600άρη. Αυτό το 250 θα μπορούσα να μην το πετάξω αλλά καλά να πάθω. Τι να κάνεις καυγά? Χαλάς τη διάθεση σου? Πας δικαστικά ή ξανατρέχεις στην αντιπροσωπεία? Εμένα επειδή μου έτυχε μου έγινε μάθημα προ 15 ετίας πήγα αντιπροσωπεία και όλα καλά. Ας τα πιει στην υγεία μου ο κυρ Μπάμπης και να είναι καλά. Όλα αυτά συμβαίνουν γιατί δεν υπάρχει τιμιότητα. Δεν σου λένε ιμιτασιόν, ή καλό ανταλλακτικό ή οτι υπάρχει και  αυθεντικό με το ανάλογο κόστος. Τους νοιάζει μόνο το πρόσκαιρο κέρδος. Για αυτό και η αντιπροσωπεία έχει στάνταρ πελατεία και στα συνεργεία δεν έχουν στανταρ πελάτες. Μετά δεν καταλαβαίνω γιατί γκρινιάζουν. Ή θα είσαι σωστός στη δουλειά σου και θα σε τιμούν όλοι, ή θα είσαι όχι τίμιος και δεν θα έχεις δουλειά. Απλά τα πράγματα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...