Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, LabrakisG1992 είπε

Πήρα ένα αμάξι 4ετίας πέρυσι

Πόσο σίγουρος είσαι ότι έχει 55.000 χλμ? Μήπως ο μάστορας έχει δίκιο τελικά?

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Πόσο σίγουρος είσαι ότι έχει 55.000 χλμ? Μήπως ο μάστορας έχει δίκιο τελικά?

Το αμάξι είχα 40.000 όταν το πήρα.Το πήγα αντιπροσωπεία για έλεγχο,το είδς δικός μου μμηχανικός και το είδε και αυτός ο μηχανικός οταν πήγα για σέρβις ενα μήνα μετά.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, stefan123 είπε

Εισαγωγης είναι;

Όχι αγορασμένο από ελληνικό αντιπροσωπεία . Μου έδωσε και το τιμολόγιο από την αγορά του όταν το πήρα .

Δημοσ.

Πολυ λιγα χιλιόμετρα για τέτοιες βλαβες...λαδι συμπληρώνεις στον κινητήρα; στην εκκινηση ξεκινάει κανονικά η μουγκριζει;; 

Τελος παντων οτι έγινε  εγινε....η ουσια είναι να βρεις συνεργειο εμπιστοσυνης για να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο..δηλαδη και στοχευμενη δουλειά να κάνουν και να μην σε ξυρισουν κιολας...

Εγω εχω αλλαξει καμια 20ρια αλλα συνεργειο που να συνδιαζει και τα 2 δεν εχω βρει ακομα...

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, jmmys είπε

Αν η αντιπροσωπεία εργασίες που γίνονται σε 20 λεπτά, π.χ. αλλαγή λαδιων και φίλτρο λαδιού, τόσο εκαναν σε εμένα προχθές,

τις τελειώνει σε 1+ ώρα, τότε ναι ειναι φυσιολογικές οι τιμές. 

Τα 260 ευρώ για λάδια, φίλτρα και μπουζί ειναι υπερβολικά για ελληνική αντιπροσωπεία. Επειδή συγκρίνω με επίσημες γερμανικές, όπου η εργατοωρα ειναι διπλάσια. 

Τα υπόλοιπα ειναι νορμάλ τιμές 

Δεν νομιζω οτι η συγκριση σου εχει νοημα καθως συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια. Θα μπορουσε να μπει στην συγκριση και η αντιπροσωπεια στην Ρουμανια, δεν θα προσεφερε κατι

επισης σαν πελατης δεν εχεις κανενα ελεγχο ποση ωρα θα του παρει να κανει το σερβις, συνηθως στα σερβις οι αντιπροσωπειες χρεωνουν 1-2 ωρες

την τελικη τιμη στην αντιπροσωπεια την διογκωνει η τιμη της εργατοωρας στην οποια βεβαια και μπορει να γινει η οποια εκπτωση η μη. Τα ανταλλακτικα περα απο ενα καπελο 10-15% στανταρ τιμες ειναι

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, LabrakisG1992 είπε

Επανέρχομαι στο θέμα.Το αμάξι δεν εχει start-stop.Πάει αυτό.Το αμάξι δεν είχε κανένα πρόβλημα πήγα για το τυπικό σέρβις.Πέρσι τέτεια εποχή είχα πάει στον ίδιο και μου είχε κάνει το κλασσικό λάδια φίλτρα με 85€ (41000 χιλιόμετρα τότε) και το μόνο που μου είχε πει ήταν ότι του χρόνου θα κάνει επανέλεγχο στον ιμάντα.Φέτος το πάω με πέρνει τηλέφωνο και μου λέει θέλει αυτό και αυτό(την μπαταρία μου είπε οτι την τσέκαρε και οτι του την βγάζει κόκκινη).Παρένεθεση σε αυτά,στον συγκεκριμένο πήγα γιατί ειναι εξουσιοδοτημένο,κοντά στο σπίτι μου,με πολλές και καλές κριτικές στο google,και επειδή μου το πρότεινε και ενεργό άτομο από εδω μέσα.Ε εντάξει μηχανικός δεν είμαι ούτε έχω γνώσεις. Πήρα ένα αμάξι 4ετίας πέρυσι και προσπαθώ να το συντηρήσω όσο καλύτερα γίνεται.Γιαυτό ρωτάω και την γνώμη σας.Ξεκαθαρίζω ότι το αμάξι δεν είχε εμφανίσει κανένα πρόβλημα(πλην του φλας και του υαλοκαθαριστήρα). 

Επίσης φυσικά και δεν του πίνω το αίμα.1000κ. 75 άλογα και να ήθελα δηλαδή δεν θα γινόταν.Το αμάξι κάνει όλα τα χιλιόμετρα εθνική(μένω Μετ/ση και δουλέυω Ρέντη) στις νορμάλ ταχύτητες 100-110 το πρωί που πάω και 20-30 στις τρείς που σχολάω 😂

Όταν τον ρώτησα αν μπορούμε να αφήσουμε κάτι για πιο μετά μου είπε ότι τα τακάκια βγάζουν δεν βγάζουν 1000 χιλιόμετρα.

Σόρρυ ένα ένα τα βλέπω.

Σε αμάξι 5 ετών, με 55.000χλμ, τα τελευταία 15.000 σχεδόν μόνο εθνική οδό όπως λες, σε άλλαξε τακάκια,μπαταρία, πολλαπλασιαστη, δισκοπλακες κλπ. 

Του χρόνου αν το πας θα σου αλλάξει το σασμαν και το συμπλεκτη. Δες το θετικά,είναι φουλ συντηρημένο. 

8 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Δεν νομιζω οτι η συγκριση σου εχει νοημα καθως συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια. Θα μπορουσε να μπει στην συγκριση και η αντιπροσωπεια στην Ρουμανια, δεν θα προσεφερε κατι

επισης σαν πελατης δεν εχεις κανενα ελεγχο ποση ωρα θα του παρει να κανει το σερβις, συνηθως στα σερβις οι αντιπροσωπειες χρεωνουν 1-2 ωρες

την τελικη τιμη στην αντιπροσωπεια την διογκωνει η τιμη της εργατοωρας στην οποια βεβαια και μπορει να γινει η οποια εκπτωση η μη. Τα ανταλλακτικα περα απο ενα καπελο 10-15% στανταρ τιμες ειναι

 

Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα, ΔΕΝ το πήγε σε επίσημη αντιπροσωπεία, αλλά σε εξειδικευμένο, που γράφει το τιμολόγιο με το χέρι, ωραία γράμματα όντως, και δεν του έβαλε "γνήσια" ανταλλακτικά, με την ανάλογη τιμη, αλλά aftermarket. 

Και τα 260 ευρώ, για 3.3 λάδι Castrol, φίλτρα Bosch και Knecht και 3 μπουζί συν εργατικά είναι νορμάλ; 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, LabrakisG1992 είπε

Επανέρχομαι στο θέμα.Το αμάξι δεν εχει start-stop.Πάει αυτό.Το αμάξι δεν είχε κανένα πρόβλημα πήγα για το τυπικό σέρβις.Πέρσι τέτεια εποχή είχα πάει στον ίδιο και μου είχε κάνει το κλασσικό λάδια φίλτρα με 85€ (41000 χιλιόμετρα τότε) και το μόνο που μου είχε πει ήταν ότι του χρόνου θα κάνει επανέλεγχο στον ιμάντα.Φέτος το πάω με πέρνει τηλέφωνο και μου λέει θέλει αυτό και αυτό(την μπαταρία μου είπε οτι την τσέκαρε και οτι του την βγάζει κόκκινη).Παρένεθεση σε αυτά,στον συγκεκριμένο πήγα γιατί ειναι εξουσιοδοτημένο,κοντά στο σπίτι μου,με πολλές και καλές κριτικές στο google,και επειδή μου το πρότεινε και ενεργό άτομο από εδω μέσα.Ε εντάξει μηχανικός δεν είμαι ούτε έχω γνώσεις. Πήρα ένα αμάξι 4ετίας πέρυσι και προσπαθώ να το συντηρήσω όσο καλύτερα γίνεται.Γιαυτό ρωτάω και την γνώμη σας.Ξεκαθαρίζω ότι το αμάξι δεν είχε εμφανίσει κανένα πρόβλημα(πλην του φλας και του υαλοκαθαριστήρα). 

Επίσης φυσικά και δεν του πίνω το αίμα.1000κ. 75 άλογα και να ήθελα δηλαδή δεν θα γινόταν.Το αμάξι κάνει όλα τα χιλιόμετρα εθνική(μένω Μετ/ση και δουλέυω Ρέντη) στις νορμάλ ταχύτητες 100-110 το πρωί που πάω και 20-30 στις τρείς που σχολάω 😂

Όταν τον ρώτησα αν μπορούμε να αφήσουμε κάτι για πιο μετά μου είπε ότι τα τακάκια βγάζουν δεν βγάζουν 1000 χιλιόμετρα.

Σόρρυ ένα ένα τα βλέπω.

 με εντυπωσιαζει το γεγονος οτι το συνεργειο δεν εχει ενα εκτυπωτη και καθεται και γραφει ο αλλος με το χερι το σεντονι. Σε καθε πελατη αμα το κανει αυτο, χανει απιστευτο χρονο

περαν τουτου

1. Υπαρχουν και αλλες αντιπροσωπειες/εξουσιοδοτημενα που μπορεις να απευθυνθεις. Εγω προσωπικα αλλαξα 2 μαγαζια μεχρι να βρω καποιο που ναι μεν ειναι λιγο πιον μακρυα αλλα μου κανει και οικονομικα και πελατοκεντρικα

2. Πριν απο καθε σερβις/εργασια ενα τηλεφωνο για να ρωτησεις τιμη δεν πειραζει. Εστω να σου δωσουν μια ταξη μεγεθους ωστε να μην βρεθεις προ εκπληξεως

3. Τα τακακια ως υλικα τριβης μπορεις να τα αλλαξεις και εκτος αντιπροσωπειας χωρις επιπτωση στην εγγυηση

4. Γκρινιαξε τους λιγο. Δεν χρειαζεται να συγκρουσθεις η να γινεις αγενης αλλα ενα "αμαν ρε μαστορα φαρμακειο εισαι, μηπως μπορεις να μου κανεις μια λογικη εκπτωση, τοσα χρονια πελατης ειμαι" δεν ειναι κακο.

24 λεπτά πριν, jmmys είπε

 

Και τα 260 ευρώ, για 3.3 λάδι Castrol, φίλτρα Bosch και Knecht και 3 μπουζί συν εργατικά είναι νορμάλ; 

ειναι και φαου βε

το λαδι καλα του το εχει χρεωσει (η Opel που πλεον βαζει της Total, 4lt τα χρεωνει 50 ευρω) και τα φιλτρα, μπουζι

ενα 150αρι βγαινουν τα ανταλλακτικα του σερβις + 50 ευρω ο πολλαπλασιαστης = 200 ευρω χωρις την εργασια

ε νορμαλ ειναι

 

Επεξ/σία από tutuyo
Δημοσ.
9 ώρες πριν, LabrakisG1992 είπε

Πάω το αμάξι για σέρβις σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο(έχω ξαναπάει και έμεινα ευχαριστημένος).

Εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν ήταν εκεί που πήγες.

Όλα aftermarket.

Και φαίνεται στο έμπειρο μάτι από το μπλοκάκι με τη λίστα των ανταλλακτικών:
αν ήταν εξουσιοδοτημένο θα υπήρχε και ένα πεδίο με τον original κωδικό ανταλλακτικού.
Και αν ήταν εξουσιοδοτημένο της μάρκας του,
η φόρμα των ανταλλακτικών θα ήταν στιλιζαρισμένη αναλόγως (χρώματα, γραμματοσειρές κλπ).
Και θα ήταν όλα μηχανογραφημένα.
Κλπ κλπ.

Σε εξειδικευμένο συνεργείο πήγες και σε δάγκωσαν. Ούτε καν σε αντιπροσωπεία-εξειδικευμένο.
F25A3525-296D-450B-86EE-F675E187297A.jpe

  • Like 1
Δημοσ.

επειδή χρόνια τώρα το σέρβις αναλώσιμων το κάνω μόνος (λάδι 5-30, Φ λαδιού, αέρος, καμπίνας, μπουζί γιατί είναι φθηνά οπότε τα αλλάζω κάθε φορά, και καθαρισμό πεταλουδας) και τη βγάζω με κάνα 70αρι για τα ανταλλακτικά αγοράζοντας λιανική χωρίς έκπτωση προφανώς (αυτοί έχουν) ωστόσο οι τιμές που βλέπω αν είναι χωρίς ΦΠΑ ας πούμε οτι αντέχονται.

Από εκεί κ πέρα, σε Octavia δίσκους μπροστά δεν έχω αλλάξει ακόμη στα 250.000χμ. Έχουν νύχι προφανώς είναι στα 3 Χιλ κ θέλουν αλλαγη αλλά κανείς δε μου επέβαλλε να τα αλλάξω νωρίτερα. Τακάκια πάω πασο προφανώς με νέους δίσκους βάζεις φρέσκο τακακι. Αλλαγή δισκοπλακες στα 55.000? γουατ δε φακ.

Επίσης μπαταρία/πολλαπλασιαστή είχες κάποιο σύμπτωμα; πήρες κάποια εκτύπωση από το Vagcom με τα σφάλματα που τον οδήγησαν στα συμπεράσματα του;

Ή το αμάξι είχε διαφορετικά από τα 40.000 όπως νομίζεις όταν το πήρες (υποτίθεται οτι το παίρνεις και με σέρβις έτσι) ή ο "φίλος" σου εραψε κοστουμακι να κάνει τριήμερο Αράχωβα. 

αν πας εκεί στα 90000 μαζί με.σετ καδένα ή ιμαντες (ότι έχεις ωστόσο ψάξε να ξερεις) ρεκτιφιε μηχανής , δισκοπλατω βολάν κτλ, αμορτισέρ, ακρομπαρα ζανφορ, σέρβις κλιματισμου κτλ σε βλέπω να γίνεσαι βοηθός του για να ξεχρεωσεις.

Διάβασε προσεκτικά και αποστηθισε το βιβλιαράκι σέρβις που ήρθε με το αμάξι. Αυτό σου γράφει ακριβώς τι πρέπει να γίνεται και σε ποια χρονικά διαστήματα (αναλώσιμα) γιατί φρένα, ανάρτηση δεν είναι αναλώσιμα.

Άσχετο, σου είχε βγάλει στο καντράν ένδειξη σέρβις? πότε έγινε το προηγούμενο σέρβις και τι είχε γίνει σε εκείνο ξέρεις;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

άμα δεν πάθεις δεν θα μάθεις ,εγώ έπαθα και έμαθα ,αγοράζω μόνος μου τα ανταλλακτικά και πληρώνω μόνο τα εργατικά στο συνεργείο ,,έτσι ξέρω τι μπαίνει στο αμάξι και επιπλέον αν το συνεργείο μου πιάνει τον ποπό,και αν το συνεργείο κάνει μορφασμούς γιατι πάς τα ανταλλακτικά εσύ ,άντε γεια και σε άλλη παραλία,καλός καλός αλλά όχι και μακάκας

Επεξ/σία από expert30
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, expert30 είπε

άμα δεν πάθεις δεν θα μάθεις ,εγώ έπαθα και έμαθα ,αγοράζω μόνος μου τα ανταλλακτικά και πληρώνω μόνο τα εργατικά στο συνεργείο ,,έτσι ξέρω τι μπαίνει στο αμάξι και επιπλέον αν το συνεργείο μου πιάνει τον ποπό,και αν το συνεργείο κάνει μορφασμούς γιατι πάς τα ανταλλακτικά εσύ ,άντε γεια και σε άλλη παραλία,καλός καλός αλλά όχι και μακάκας

Το αυτο. Προσωπικα εχω βρει 2 μαγαζια και παιρνω τα γνησια ανταλλακτικα σε καλες τιμες.

Ρωταω απο πριν στο συνεργειο ποσα θες για τις ταδε δουλειες και εχω πληρη εικονα απο πριν του τι θα γινει και τι θα κοστισει.

Πχ αρχη χρονου πηγα και πηρα γνησια λαδια,φιλτρα,μπουζι,ιμαντες ολοι και τρομπα νερου με 200Ε.Μου ειπε αλλα τοσα για να τα αλλαξει στο συνεργειο και τελος.Και παιρνω και οσο λαδι περισσευει,γιατι συνηθως στο τρωνε αυτοι αφου βαζουν απο βαρελι.

Επεξ/σία από Dantε
Δημοσ.

Για τις τιμές:

Ναι είναι ακριβά, πολλά εξειδικευμένα είναι ακριβά. Ειδικά του group!

Για τους δίσκους:

Άσχετα αν τους ts ήθελαν αλλαγή ή όχι.

Τα καινούρια μικρά έχουν μικρούς δίσκους, έχουν βαρύνει και έχουν αλλάξει τα υλικά τριβής με υλικά φιλικά προς το περιβάλλον. Αυτά τα κάνουν να φθίρονται πιο γρήγορα. Και με το γεγονός ότι τα μικρά μπαίνουν πόλη με σταμάτα ξεκίνα συνέχεια, έχουμε παραδείγματα σαν το παρακάτω το δικό μου:

Άλλαξα τακάκια στα 45χιλχλμ και δίσκους-τακάκια στα 80χιλχλμ. Δεν μου τα άλλαξαν επειδή ήμουν στο συνεργείο αλλά επειδή άναψε λαμπάκι για τακάκια. Ελέγχθηκε από εμένα ότι και τα τέσσερα τακάκια είχαν φτάσει ομοιόμορφα στο όριο τους και οι δίσκοι ήταν κάτι λιγότερο από χιλιοστό λεπτότεροι από το όριο που δίνει η εταιρία παραγωγής τους. 

Ο λόγος είναι η χρήση μέσα στην πόλη και οι άλλοι λόγοι που έγραψα. Το άλλο αυτοκίνητο μου μεγάλο sedan άλλαξε τακάκια στα ~70χιλχλμ γιατί παρατήρησα ότι ήταν στο όριο τους, πριν ανάψει το λαμπάκι, και βαριόμουν να ξαναπάω για service. Οι δίσκοι μετρήθηκαν και έχουν λίγο πάνω από χιλιοστό φθοράς. Βέβαια το αυτοκίνητο έχει κάνει από τα 85χιλχλμ τα 15 μέσα στην πόλη...

 

Συγκριτικά το μικρό έχει ~250χιλιοστά διάμετρο δίσκου όταν το μεγάλο έχει ~320χιλιοστά με μια αισθητή διαφορά στο βάρος ~20% αλλά μεγάλη διαφορά στην επιφάνεια τριβής >30%.

 

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...