Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τώρα μπορεί να φανώ παράξενος, αλλά αν θέλουν να λυθεί το προβλήμα μου πρέπει να με καλέσουν εκείνοι.

Εγώ ήμουν κύριος όταν έπρεπε να πληρώσω, να παραλάβω και να τους αξιολογήσω.

Έχω βαρεθεί να παίρνω τηλέφωνα και να περιμένω για ώρες μέχρι να βγάλω άκρη

Οντως "φαινεσαι παραξενος".Εσυ θες να παρεις πισω τα λεφτα σου,αυτοι δεν τραβανε κανενα ζορι,ενα τηλεφωνακι  εστω και με λιγα λεπτα αναμονη,δεν θα σου κανει κακο.Εγω οσες φορες επικοινωνησα με το κεντρο τους για διαφορα θεματακια,ηταν εξυπηρετικοτατοι.Κανε ενα κοπο και  παρε,και ευχομαι να λαβεις  την δεουσα προσοχη.Εχεις κανει ολοκληρο θεμα για ενα 10ρικο,ενω θα μπορουσε να εχει λυθει το προβληματακι σου

  • Like 1
  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, jimmy1966 είπε

Οντως "φαινεσαι παραξενος".Εσυ θες να παρεις πισω τα λεφτα σου,αυτοι δεν τραβανε κανενα ζορι,ενα τηλεφωνακι  εστω και με λιγα λεπτα αναμονη,δεν θα σου κανει κακο.Εγω οσες φορες επικοινωνησα με το κεντρο τους για διαφορα θεματακια,ηταν εξυπηρετικοτατοι.Κανε ενα κοπο και  παρε,και ευχομαι να λαβεις  την δεουσα προσοχη.Εχεις κανει ολοκληρο θεμα για ενα 10ρικο,ενω θα μπορουσε να εχει λυθει το προβληματακι σου

Το θέμα είναι ηθικό όπως είπα και όχι το δεκαρικο

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Το θέμα είναι ηθικό όπως είπα και όχι το δεκαρικο

Σε καταλαβαίνω,αλλα  με ενα τηλεφωνακι πιστευω να το ληξεις το θεμα.Οντως καποιες εταιρείες  έχουν θεματακια  ως προς την εξυπηρέτηση των e mail που λαμβανουν.Σιγουρα  εχεις δικιο αν ειναι οντως ετσι τα πραγματα οπως τα γράφεις,αλλα μην φερνουμε και την συντελεια του κοσμου.Στο τελος ,να δεις οτι θα διορθωσουν το προβληματακι σου.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, jimmy1966 είπε

Στο τελος ,να δεις οτι θα διορθωσουν το προβληματακι σου.

Τι στο τέλος;  Ένα μήνα περιμένει. Προσωπικά θα τους έλεγα να το βάλουν όπου δει το δεκάρικο, και θα τους δυσφήμιζα παντού όπως τους αρμόζει.

Και τότε, τέλος. 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Τι στο τέλος;  Ένα μήνα περιμένει. Προσωπικά θα τους έλεγα να το βάλουν όπου δει το δεκάρικο, και θα τους δυσφήμιζα παντού όπως τους αρμόζει.

Και τότε, τέλος. 

Ενα μηνα περιμενει αλλα ουσιαστικα δεν εχει κανει  κατι,δηλαδη να εχει την υπομονη να παρει ενα τηλεφωνο και να μιλησει με το αρμοδιο τμημα.Απλα εστειλε απο οτι καταλαβα ενα  e mail στο οποιο το υαπαντησαν θετικα.Σιγα τη δυσφημιση  που τους κανει.Βασικα βγαινει σε ενα φορουμ και λεει καποια πραγματα,που πιθανον να μην ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα.Το πολυ πολυ αν το συνεχισει,να τον τραβηξουν μια καταγγελια στη διωξη για δυσφημιση.Ενω τα πραγματα ειναι πολυ απλουστερα.Σιγα μην εχει αναγκη  μια τοσο μεγαλη εταιρια,το δεκαρικο του φιλου μας.Bασικα οπως γραφει ο φιλος,του απαντησαν οτι θα του βγει πιστωτικο.Και ναι τα λογιστηρια αργουν,αλλα εκκαθαριζουν σε καποιο διαστημα.Δεν ειναι οτι τον κοροιδευουν κα ιουτε οι ανθρωποι ειναι τα περιπτερα της γειτονιας!!.Υπαρχουν καποιες διαδικασιες.Και εγω ειχα κατι παρομοιο με την ιδια εταιρια,ενταξει  μετα απο κανενα μηνα  επιστραφηκαν τα χρηματα μου ,ομορφα και ωραια.Θεμα θα υπηρχε αν του απαντουσαν αρνητικα!!Κανονικα αφου απευθυνθηκε στο συνηγορο του Καταναλωτη,θα πρεπει να περιμενει  τις ενεργειες του ΣΤΚ ,την απαντηση της εταιριας στο ΣΤΚ και μετα να τακτοποιηθει.Αφου του απαντησν οτι θα εκδοθει πιστωτικο,ποιος ο λογος για καταγγελια στο ΣΤΚ?Πριν απο μερικους μηνες ειχε η κορη μου ενα θεματακι  με το Mediamarkt ,ειχαν αργησει να πιστωσουν το ποσο κανενα 2μηνο.Η επικοινωνια γινοταν μεσω e mail.Πηρα εγω τηλεφωνο,και το πιστωσανε το επομενο μισαωρο!!Για αυτο του προτεινω να κανει ενα τηλεφωνο και να μιλησει με καποιον αρμοδιο.

Επεξ/σία από jimmy1966
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, jimmy1966 είπε

Ενα μηνα περιμενει αλλα ουσιαστικα δεν εχει κανει  κατι,δηλαδη να εχει την υπομονη να παρει ενα τηλεφωνο και να μιλησει με το αρμοδιο τμημα.Απλα εστειλε απο οτι καταλαβα ενα  e mail στο οποιο το υαπαντησαν θετικα.Σιγα τη δυσφημιση  που τους κανει.Βασικα βγαινει σε ενα φορουμ και λεει καποια πραγματα,που πιθανον να μην ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα.Το πολυ πολυ αν το συνεχισει,να τον τραβηξουν μια καταγγελια στη διωξη για δυσφημιση.Ενω τα πραγματα ειναι πολυ απλουστερα.Σιγα μην εχει αναγκη  μια τοσο μεγαλη εταιρια,το δεκαρικο του φιλου μας.Bασικα οπως γραφει ο φιλος,του απαντησαν οτι θα του βγει πιστωτικο.Και ναι τα λογιστηρια αργουν,αλλα εκκαθαριζουν σε καποιο διαστημα.Δεν ειναι οτι τον κοροιδευουν κα ιουτε οι ανθρωποι εινα ιτα περιπτερα της γειτονειας!!.Και εγω ειχα κατι παρομοιο με την ιδια εταιρια,ενταξει  μετα απο κανενα μηνα  επιστραφηκαν τα χρηματα μου ,ομορφα και ωραια.Θεμα θα υπηρχε αν του απαντουσαν αρνητικα!!Κανονικα αφου απευθυνθηκε στο συνηγορο του Καταναλωτη,θα πρεπει να περιμενει  τις ενεργειες του ΣΤΚ ,την απαντηση της εταιριας στο ΣΤΚ και μετα να τακτοποιηθει.Αφου του απαντησν οτι θα εκδοθει πιστωτικο,ποιος ο λογος για καταγγελια στο ΣΤΚ?

Πρωτον εαν δεχτουμε οτι η κατασταση ειναι πραγματικη, δεν τιθεται λογος δυσφημισης, ο φιλος απλα περιγραφει τα γεγονοτα ως εχουν.

Δευτερον, το οτι "τα λογιστηρια αργουν" κατα την ταπεινη μου αποψη δεν ειναι αποδεκτη δικαιολογια. Αν εκεινοι (η εταιρεια) σου ζητησει να εξοφλησεις καποια δοση πχ. και τους απαντησεις "νταξ παιδια θα σας πληρωσω απλα αργει λιγο ο λογιστης μου" πιστευεις οτι θα το δεχτουν; Εσυ ο ιδιος λες οτι πηρες τα χρηματα σου πισω μετα απο κανα μηνα, αν αγοραζες κατι και τους ελεγες οτι θα παρουν τα χρηματα σε κανα μηνα, θα το δεχοντουσαν; (εχω αντιστοιχη τραυματικη εμπειρια με αλλη εταιρεια)

  • Like 12
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, jimmy1966 είπε

Ενα μηνα περιμενει αλλα ουσιαστικα δεν εχει κανει  κατι,δηλαδη να εχει την υπομονη να παρει ενα τηλεφωνο και να μιλησει με το αρμοδιο τμημα.Απλα εστειλε απο οτι καταλαβα ενα  e mail στο οποιο το υαπαντησαν θετικα.Σιγα τη δυσφημιση  που τους κανει.Βασικα βγαινει σε ενα φορουμ και λεει καποια πραγματα,που πιθανον να μην ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα.Το πολυ πολυ αν το συνεχισει,να τον τραβηξουν μια καταγγελια στη διωξη για δυσφημιση.Ενω τα πραγματα ειναι πολυ απλουστερα.Σιγα μην εχει αναγκη  μια τοσο μεγαλη εταιρια,το δεκαρικο του φιλου μας.Bασικα οπως γραφει ο φιλος,του απαντησαν οτι θα του βγει πιστωτικο.Και ναι τα λογιστηρια αργουν,αλλα εκκαθαριζουν σε καποιο διαστημα.Δεν ειναι οτι τον κοροιδευουν κα ιουτε οι ανθρωποι ειναι τα περιπτερα της γειτονιας!!.Υπαρχουν καποιες διαδικασιες.Και εγω ειχα κατι παρομοιο με την ιδια εταιρια,ενταξει  μετα απο κανενα μηνα  επιστραφηκαν τα χρηματα μου ,ομορφα και ωραια.Θεμα θα υπηρχε αν του απαντουσαν αρνητικα!!Κανονικα αφου απευθυνθηκε στο συνηγορο του Καταναλωτη,θα πρεπει να περιμενει  τις ενεργειες του ΣΤΚ ,την απαντηση της εταιριας στο ΣΤΚ και μετα να τακτοποιηθει.Αφου του απαντησν οτι θα εκδοθει πιστωτικο,ποιος ο λογος για καταγγελια στο ΣΤΚ?Πριν απο μερικους μηνες ειχε η κορη μου ενα θεματακι  με το Mediamarkt ,ειχαν αργησει να πιστωσουν το ποσο κανενα 2μηνο.Η επικοινωνια γινοταν μεσω e mail.Πηρα εγω τηλεφωνο,και το πιστωσανε το επομενο μισαωρο!!Για αυτο του προτεινω να κανει ενα τηλεφωνο και να μιλησει με καποιον αρμοδιο.

Δεν χρειάζεται να γίνονται δηλώσεις όπως καταγγελία για δυσφήμιση και τελικά να φοβάται ο κόσμος και να μην κάνει τίποτα για τα δικαιώματα του.

Δυσφήμιση ενώ έχω αποδεικτικά συνομιλιών?

Μου απάντησαν πριν 2 εβδομάδες και από τότε άφαντοι

Και επίσης δεν μπορώ να δεχθώ ότι εν έτη 2022 ο μόνος τρόπος επικοινωνίας είναι να παίρνεις τηλέφωνο και να περιμένεις μισή ώρα σε αναμονες.

Τέλος τονίζω για άλλη μία φορά ότι χέστηκα για το δεκαρικο

  • Like 7
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τέλος τονίζω για άλλη μία φορά ότι χέστηκα για το δεκαρικο

Ε όχι. Με τα χλμ που κάνεις εσύ, με 10 ευρώ βενζίνα βγάζεις ένα μήνα 😅

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, lector είπε

Πρωτον εαν δεχτουμε οτι η κατασταση ειναι πραγματικη, δεν τιθεται λογος δυσφημισης, ο φιλος απλα περιγραφει τα γεγονοτα ως εχουν.

Δευτερον, το οτι "τα λογιστηρια αργουν" κατα την ταπεινη μου αποψη δεν ειναι αποδεκτη δικαιολογια. Αν εκεινοι (η εταιρεια) σου ζητησει να εξοφλησεις καποια δοση πχ. και τους απαντησεις "νταξ παιδια θα σας πληρωσω απλα αργει λιγο ο λογιστης μου" πιστευεις οτι θα το δεχτουν; Εσυ ο ιδιος λες οτι πηρες τα χρηματα σου πισω μετα απο κανα μηνα, αν αγοραζες κατι και τους ελεγες οτι θα παρουν τα χρηματα σε κανα μηνα, θα το δεχοντουσαν; (εχω αντιστοιχη τραυματικη εμπειρια με αλλη εταιρεια)

Συμφωνω με οσα λες,αλλα αυτη ειναι η πραγματικοτητα.Και μενα μου κακοφαινεται οταν μου αργουν να επιστρεψουν τα χρηματα μου,ενω πληρωνω κατευθειαν.Αλλα δυστυχως  ετσι δουλευουν αυτες οι εταιριες.

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, jimmy1966 είπε

.Και εγω ειχα κατι παρομοιο με την ιδια εταιρια,ενταξει  μετα απο κανενα μηνα  επιστραφηκαν τα χρηματα μου ,ομορφα και ωραια.

οποιος δεν μένει πια μπανανισταν γελάει με τετοιες δηλωσεις, ενας μήνας και ομορφα και ωραια δεν θα πρεπε να υπαρχουν στην ίδια προταση. 

  • Like 3
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν χρειάζεται να γίνονται δηλώσεις όπως καταγγελία για δυσφήμιση και τελικά να φοβάται ο κόσμος και να μην κάνει τίποτα για τα δικαιώματα του.

Δυσφήμιση ενώ έχω αποδεικτικά συνομιλιών?

Μου απάντησαν πριν 2 εβδομάδες και από τότε άφαντοι

Και επίσης δεν μπορώ να δεχθώ ότι εν έτη 2022 ο μόνος τρόπος επικοινωνίας είναι να παίρνεις τηλέφωνο και να περιμένεις μισή ώρα σε αναμονες.

Τέλος τονίζω για άλλη μία φορά ότι χέστηκα για το δεκαρικο

Στο ξαναγραψα,παρε ενα τηλεφωνακι και πες τους γιατι αργουν να σου πιστωσουν το ποσο.Δυστυχως  ακομα θεωρουν την επικοινωνια μεσω ηλ.ταχυδρομειου σαν κατι που ερχεται απο το υπερπεραν:D

2 λεπτά πριν, vs_skg είπε

οποιος δεν μένει πια μπανανισταν γελάει με τετοιες δηλωσεις, ενας μήνας και ομορφα και ωραια δεν θα πρεπε να υπαρχουν στην ίδια προταση. 

Γιατι εκτος "μπανανισταν" τα refund γινονται γρηγοροτερα;Ασε εχω κανει πολλες αγορες απο εξω,ειναι να μη σου τυχει!!

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, jimmy1966 είπε

Γιατι εκτος "μπανανισταν" τα refund γινονται γρηγοροτερα;

Ναι. Πάντα. Αν εχεις διαφορετικες εμπειρίες ειμαι σιγουρος οτι ειναι λογω χρονων αποστολής μιας παραγγελιας πισω και οχι διεκπεραίωσης απο την εταιρεία. 

Δημοσ.

Παίδες δεν με πειράζει η αργοπορία, το ότι με γράφουν με πειράζει.

Αν μου έλεγαν ότι σε 2 μήνες θα τα έχω πάρει πίσω θα τους ενοχλουσα μετά από 2 μήνες και μία ημέρα.

Είναι άφαντοι εδώ και 2 εβδομάδες, είναι αυτή συμπεριφορά μεγάλου καταστήματος?

  • Like 1
Δημοσ.

Απαράδεκτη η αργοπορία τους. Κανονικά έπρεπε να σου είχαν πιστώσει το ποσό και να σου έδιναν κουπόνι έκπτωσης για επόμενη αγορά λόγω ταλαιπωρίας (όπως κάνουν κάποιες σοβαρές εταιρείες όχι όμως ελληνικές)!

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jimmy1966 είπε

Γιατι εκτος "μπανανισταν" τα refund γινονται γρηγοροτερα;Ασε εχω κανει πολλες αγορες απο εξω,ειναι να μη σου τυχει!!

Μιλάμε πάντα για αγορά μέσω paypal που αν ο έμπορος δεν απαντήσει μέσα σε κάποιες εργάσιμες γίνεται αυτόματα πίστωση από το paypal? πχ τι σε νοιάζει εσένα σαν τελικό καταναλωτή το κάθε πότε εκαθαρίζουν ή ποτε θα συνεννοηθούν μεταξύ τους;

tsofras αν δεν πλήρωσες με paypal έπρεπε να το κάνεις γιατί το έχει σαν επιλογή πληρωμής

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...