Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα δεκάρικο από τον καθένα βγαίνει κάποιο μέρος της πίτας κερδών. Ποντάρουν ότι δεν θα κάτσεις να ασχοληθείς. Προσωπικά και εγώ για το γαμωτο ίσως και κάθε μέρα να τους ενοχλούσα αν συνέβαινε και σε εμένα.

Επεξ/σία από TheoAlex50
  • Like 6
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, aizensama24 είπε

Αναζήτησες λύση μέσω της τράπεζας?

όχι γιατί ήταν σε μία χρέωση οπότε πως θα κάνω άρνηση συναλλαγής ?

Αλλά όπως είπα δεν είναι θέμα το δεκάρικο , το γαμώτο είναι που κυνηγάς τα πάντα και κανείς δεν την πληρώνει. Τους μαύρισα ήδη σε google , bestprice και έκανα και την καταγγελία

2 λεπτά πριν, zio10 είπε

Κρίμα, το θεωρώ από τα πιο καλά μαγαζιά.

Και εγώ το θεωρούσα.

Βασικά σε όλα αυτά τα χρόνια αρκετά μαγαζιά θεωρούσα "καλά" , τι είναι το κάθε μαγαζί τελικά φαίνεται στα δύσκολα. Σε αντίστοιχες περιπτώσεις με επιστροφές , λάθη κτλ. εκεί καταλαβαίνει τι παίζει.

Να το βράσω αν μου έφερε κάτι σε μία ημέρα και περιμένω ένα μήνα για να πάρω τα λεφτά μου πίσω

  • Like 4
Δημοσ.

Έτσι για το τυπικό δεν μας είπες και τι ώρα έριξες την παραγγελία. Αν την έριξες πχ μετα τις 4-5 εμένα το απόγευμα εμένα λογικό μου φαίνεται να μην προλάβει την ίδια μέρα γιατί το κούριερ είχε ήδη κάνει την παραλαβή των πακέτων. Παρέλαβες την επόμενη ενώ με την απλή αποστολή θα παραλάμβανες την μεθεπόμενη.

Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, aggelos87 είπε

Έτσι για το τυπικό δεν μας είπες και τι ώρα έριξες την παραγγελία. Αν την έριξες πχ μετα τις 4-5 εμένα το απόγευμα εμένα λογικό μου φαίνεται να μην προλάβει την ίδια μέρα γιατί το κούριερ είχε ήδη κάνει την παραλαβή των πακέτων. Παρέλαβες την επόμενη ενώ με την απλή αποστολή θα παραλάμβανες την μεθεπόμενη.

Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω.

Έχεις δίκιο (έχω ανεβάσει όλα τα email στην καταγγελία )

16/11/2021 11:49:42 πμ  έγινε η αγορά

Τώρα αν δεν προλαβαίνουν να μην την χρεώνουν , στη cosmodata ας πούμε όταν περνάς την ώρα που σου επιτρέπει δεν μπορεί να επιλέξεις αυθημερόν παράδοση. Αλλά και πάλι ήμουν μέσα στο ωράριο

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε μια χαρά νωρίς παρήγγειλες, δικό τους εξ ολοκλήρου το λάθος

Απορώ πως δέχονται τέτοιες μεγαλοεταιρίες να ξεφτιλίζονται έτσι για τέτοια μικροποσά. Κανονικά το ίδιο δευτερόλεπτο έπρεπε να στα επιστρέψουν

Επεξ/σία από aggelos87
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από αυτούς έχω κάνει 2 παραγγελίες παλιά. Δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο θέμα. 

Στην BF πριν 3 χρόνια είχα παραγγείλει μια τηλεόραση, και ενώ νόμιζα ότι έπεσε η τιμή, το Σάββατο την μειώνουν κι άλλο 20 ευρώ παρακατω, νευριασα και ήθελα να ακυρώσω την παραγγελία αλλά λέω χεστους τώρα, πάρε μια τηλεόραση να χεις γιατί η παλιά χάλασε. 

3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Aυτοί δεν είναι ίδιος όμιλος με την ACS?Κάνω λάθος;Θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικοί.

Οπως και να έχει καλά έκανες.

Ίδιος όμιλος είναι. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, tsofras είπε

όχι γιατί ήταν σε μία χρέωση οπότε πως θα κάνω άρνηση συναλλαγής ?

Στην τράπεζα φαίνεται σαν μία χρέωση? Στην απόδειξη που σου έστειλαν? Η μία χρέωση είναι το προιόν το οποίο παρέλαβες και η άλλη χρέωση είναι παροχή υπηρεσίας που δεν σου παρείχαν. 

Ρώτα μήπως μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση μόνο για το ένα ποσό. Αλλιώς κάνεις για όλο το ποσό και άστους να κουρεύονται

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Στην τράπεζα φαίνεται σαν μία χρέωση? Στην απόδειξη που σου έστειλαν? Η μία χρέωση είναι το προιόν το οποίο παρέλαβες και η άλλη χρέωση είναι παροχή υπηρεσίας που δεν σου παρείχαν. 

Ρώτα μήπως μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση μόνο για το ένα ποσό. Αλλιώς κάνεις για όλο το ποσό και άστους να κουρεύονται

Στην τραπεζα φαινεται μονο η τελικη τιμη.

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Στην τράπεζα φαίνεται σαν μία χρέωση? Στην απόδειξη που σου έστειλαν? Η μία χρέωση είναι το προιόν το οποίο παρέλαβες και η άλλη χρέωση είναι παροχή υπηρεσίας που δεν σου παρείχαν. 

Ρώτα μήπως μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση μόνο για το ένα ποσό. Αλλιώς κάνεις για όλο το ποσό και άστους να κουρεύονται

Μία τιμή είναι , αλλά δεν θέλω να μπλέξω και με τράπεζα για το δεκαρικο, περισσότερο να πάω καροτσάκι το you θέλω

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μία τιμή είναι , αλλά δεν θέλω να μπλέξω και με τράπεζα για το δεκαρικο, περισσότερο να πάω καροτσάκι το you θέλω

Στο τηλεφωνικο τους κεντρο πηρες τηλεφωνο;Αν ναι τι σου ειπαν;Η you ειναι σοβαρρη εταιρια,θα κατανοησει το προβλημα σου και θα σε εξυπηρετησει.Παρε τηλεφωνο αν δεν το εχεις κανει ηδη

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jimmy1966 είπε

Στο τηλεφωνικο τους κεντρο πηρες τηλεφωνο;Αν ναι τι σου ειπαν;Η you ειναι σοβαρρη εταιρια,θα κατανοησει το προβλημα σου και θα σε εξυπηρετησει.Παρε τηλεφωνο αν δεν το εχεις κανει ηδη

Τώρα μπορεί να φανώ παράξενος, αλλά αν θέλουν να λυθεί το προβλήμα μου πρέπει να με καλέσουν εκείνοι.

Εγώ ήμουν κύριος όταν έπρεπε να πληρώσω, να παραλάβω και να τους αξιολογήσω.

Έχω βαρεθεί να παίρνω τηλέφωνα και να περιμένω για ώρες μέχρι να βγάλω άκρη

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...