Δημοφιλής ανάρτηση tsofras Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Το λοιπόν δεν είναι κάτι το συγκλονιστικό όπως θα διαβάσετε , επειδή όμως δεν μου αρέσει η κοροϊδία , εκτός απο την καταγγελία στη προστασία καταναλωτή είπα να το γράψω και εδώ γιατί ένα κατάστημα στα δύσκολα φαίνεται . Στις 16/11/2021 έκανα αγορά ενός προϊόντος (παιχνιδομηχανή Xbox Series S) απο το κατάστημα www.you.gr που ανήκει στην εταιρεία QuestOnLine. Κατά την ηλεκτρονική παραγγελία επέλεξα την αυθημερόν αποστολή , υπηρεσία που χρεώθηκα με το ποσό των 9.99 ΕΥΡΩ και πλήρωσα στο σύνολο μέσω της πιστωτικής μου κάρτας που έκανα την αγορά. Η παραλαβή του προϊόντος έγινε τελικά την επόμενη ημέρα (17/11/2021) και σε επικοινωνία με την εταιρεία για το ποσό των 9.99 ΕΥΡΩ εφόσον δεν έγινε η παραλαβή αυθημερόν με ενημέρωσαν ότι θα γίνει η επιστροφή του ποσού. Στις 28/11/2021 έστειλα πάλι email στην εταιρεία γιατί δεν είχα κάποια ενημέρωση. Στις 29/11/2021 μου απάντησα ότι περιμένουν να εκδοθεί πιστωτικό στον λογαριασμό μου για να μου επιστρέψουν το ποσό Στις 11/12/2021 έστειλα πάλι email για να μάθω την εξέλιξη της επιστροφής του ποσού. Στις 13/11/2021 τους έστειλα ένα τελευταίο email ότι αν δεν λάβω κάποια απάντηση θα προβώ σε καταγγελία Σήμερα έκανα την καταγγελία! Απο τις 29/11/2021 δεν έχω λάβει καμία απάντηση απο την εταιρία . Έχω πληρώσει μία υπηρεσία που δεν έλαβα ποτέ με το ποσό των 9.99 ΕΥΡΩ και ένα μήνα μετά δεν έχει γίνει η επιστροφή του ποσού Το θεωρώ το απόλυτο ξεφτιλίκι να πρέπει να παρακαλάει ο πελάτης να πάρει πίσω στα λεφτά του για μία υπηρεσία που πλήρωσε αλλά τελικά δεν έλαβε. Και ξαναλέω δεν με απασχολεί το δεκάρικο προφανώς , αλλά δεν μπορεί να παρακαλάς ένα μήνα και στο τέλος να σε αγνοούν κιόλας . Μπήκε και αυτό στη λίστα μαζί με υπόλοιπα , είπα απλά να ενημερώσω και τον κόσμο εδώ 25 5 1
TheoAlex50 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Ένα δεκάρικο από τον καθένα βγαίνει κάποιο μέρος της πίτας κερδών. Ποντάρουν ότι δεν θα κάτσεις να ασχοληθείς. Προσωπικά και εγώ για το γαμωτο ίσως και κάθε μέρα να τους ενοχλούσα αν συνέβαινε και σε εμένα. Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2021 από TheoAlex50 6
tsofras Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, aizensama24 είπε Αναζήτησες λύση μέσω της τράπεζας? όχι γιατί ήταν σε μία χρέωση οπότε πως θα κάνω άρνηση συναλλαγής ? Αλλά όπως είπα δεν είναι θέμα το δεκάρικο , το γαμώτο είναι που κυνηγάς τα πάντα και κανείς δεν την πληρώνει. Τους μαύρισα ήδη σε google , bestprice και έκανα και την καταγγελία 2 λεπτά πριν, zio10 είπε Κρίμα, το θεωρώ από τα πιο καλά μαγαζιά. Και εγώ το θεωρούσα. Βασικά σε όλα αυτά τα χρόνια αρκετά μαγαζιά θεωρούσα "καλά" , τι είναι το κάθε μαγαζί τελικά φαίνεται στα δύσκολα. Σε αντίστοιχες περιπτώσεις με επιστροφές , λάθη κτλ. εκεί καταλαβαίνει τι παίζει. Να το βράσω αν μου έφερε κάτι σε μία ημέρα και περιμένω ένα μήνα για να πάρω τα λεφτά μου πίσω 4
aggelos87 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Έτσι για το τυπικό δεν μας είπες και τι ώρα έριξες την παραγγελία. Αν την έριξες πχ μετα τις 4-5 εμένα το απόγευμα εμένα λογικό μου φαίνεται να μην προλάβει την ίδια μέρα γιατί το κούριερ είχε ήδη κάνει την παραλαβή των πακέτων. Παρέλαβες την επόμενη ενώ με την απλή αποστολή θα παραλάμβανες την μεθεπόμενη. Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω.
tsofras Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, aggelos87 είπε Έτσι για το τυπικό δεν μας είπες και τι ώρα έριξες την παραγγελία. Αν την έριξες πχ μετα τις 4-5 εμένα το απόγευμα εμένα λογικό μου φαίνεται να μην προλάβει την ίδια μέρα γιατί το κούριερ είχε ήδη κάνει την παραλαβή των πακέτων. Παρέλαβες την επόμενη ενώ με την απλή αποστολή θα παραλάμβανες την μεθεπόμενη. Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω. Έχεις δίκιο (έχω ανεβάσει όλα τα email στην καταγγελία ) 16/11/2021 11:49:42 πμ έγινε η αγορά Τώρα αν δεν προλαβαίνουν να μην την χρεώνουν , στη cosmodata ας πούμε όταν περνάς την ώρα που σου επιτρέπει δεν μπορεί να επιλέξεις αυθημερόν παράδοση. Αλλά και πάλι ήμουν μέσα στο ωράριο 4
aggelos87 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Ε μια χαρά νωρίς παρήγγειλες, δικό τους εξ ολοκλήρου το λάθος Απορώ πως δέχονται τέτοιες μεγαλοεταιρίες να ξεφτιλίζονται έτσι για τέτοια μικροποσά. Κανονικά το ίδιο δευτερόλεπτο έπρεπε να στα επιστρέψουν Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2021 από aggelos87 3
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Aυτοί δεν είναι ίδιος όμιλος με την ACS?Κάνω λάθος;Θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικοί. Οπως και να έχει καλά έκανες. 1
Basilhs23___ Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Από αυτούς έχω κάνει 2 παραγγελίες παλιά. Δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο θέμα. Στην BF πριν 3 χρόνια είχα παραγγείλει μια τηλεόραση, και ενώ νόμιζα ότι έπεσε η τιμή, το Σάββατο την μειώνουν κι άλλο 20 ευρώ παρακατω, νευριασα και ήθελα να ακυρώσω την παραγγελία αλλά λέω χεστους τώρα, πάρε μια τηλεόραση να χεις γιατί η παλιά χάλασε. 3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Aυτοί δεν είναι ίδιος όμιλος με την ACS?Κάνω λάθος;Θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικοί. Οπως και να έχει καλά έκανες. Ίδιος όμιλος είναι. Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2021 από Basilhs23___ 1
Nabuko Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2021 21 ώρες πριν, tsofras είπε όχι γιατί ήταν σε μία χρέωση οπότε πως θα κάνω άρνηση συναλλαγής ? Στην τράπεζα φαίνεται σαν μία χρέωση? Στην απόδειξη που σου έστειλαν? Η μία χρέωση είναι το προιόν το οποίο παρέλαβες και η άλλη χρέωση είναι παροχή υπηρεσίας που δεν σου παρείχαν. Ρώτα μήπως μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση μόνο για το ένα ποσό. Αλλιώς κάνεις για όλο το ποσό και άστους να κουρεύονται
SabotazNic Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2021 18 λεπτά πριν, Nabuko είπε Στην τράπεζα φαίνεται σαν μία χρέωση? Στην απόδειξη που σου έστειλαν? Η μία χρέωση είναι το προιόν το οποίο παρέλαβες και η άλλη χρέωση είναι παροχή υπηρεσίας που δεν σου παρείχαν. Ρώτα μήπως μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση μόνο για το ένα ποσό. Αλλιώς κάνεις για όλο το ποσό και άστους να κουρεύονται Στην τραπεζα φαινεται μονο η τελικη τιμη. 1
tsofras Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2021 20 λεπτά πριν, Nabuko είπε Στην τράπεζα φαίνεται σαν μία χρέωση? Στην απόδειξη που σου έστειλαν? Η μία χρέωση είναι το προιόν το οποίο παρέλαβες και η άλλη χρέωση είναι παροχή υπηρεσίας που δεν σου παρείχαν. Ρώτα μήπως μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση μόνο για το ένα ποσό. Αλλιώς κάνεις για όλο το ποσό και άστους να κουρεύονται Μία τιμή είναι , αλλά δεν θέλω να μπλέξω και με τράπεζα για το δεκαρικο, περισσότερο να πάω καροτσάκι το you θέλω
jimmy1966 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2021 25 λεπτά πριν, tsofras είπε Μία τιμή είναι , αλλά δεν θέλω να μπλέξω και με τράπεζα για το δεκαρικο, περισσότερο να πάω καροτσάκι το you θέλω Στο τηλεφωνικο τους κεντρο πηρες τηλεφωνο;Αν ναι τι σου ειπαν;Η you ειναι σοβαρρη εταιρια,θα κατανοησει το προβλημα σου και θα σε εξυπηρετησει.Παρε τηλεφωνο αν δεν το εχεις κανει ηδη 1
tsofras Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, jimmy1966 είπε Στο τηλεφωνικο τους κεντρο πηρες τηλεφωνο;Αν ναι τι σου ειπαν;Η you ειναι σοβαρρη εταιρια,θα κατανοησει το προβλημα σου και θα σε εξυπηρετησει.Παρε τηλεφωνο αν δεν το εχεις κανει ηδη Τώρα μπορεί να φανώ παράξενος, αλλά αν θέλουν να λυθεί το προβλήμα μου πρέπει να με καλέσουν εκείνοι. Εγώ ήμουν κύριος όταν έπρεπε να πληρώσω, να παραλάβω και να τους αξιολογήσω. Έχω βαρεθεί να παίρνω τηλέφωνα και να περιμένω για ώρες μέχρι να βγάλω άκρη 3 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα