Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα μαγκες ειμαι 17 χρονων και συντομα βγαζω το διπλωμα για το 50cc 

Μαλλον θα παω για Dy-50 στα χαρτια με lifan 110 ή daytona 125 κατι τετοιο.Ηθελα να ρωτησω αρχικα,σε καποιον ελεγχο ποσο ευκολο ειναι η αστυνομια να καταλαβει οτι δεν ειναι το δηλωμενο μοτερ?Ελεγχουν αριθμους στα καρτερ ολοι ή μονο συγκεκριμένα ατομα?Τι θα γινει αν γινει αντιληπτο οτι το μοτερ ειναι διαφορετικο απο το δηλωμενο και παραπανω κυβικα απο τα επιτρεπομενα του διπλωματος ΑΜ?

Ευχαριστω για τον χρονο οσων απαντησουν και ενδιαφερθουν!

Δημοσ.

Γεια σου Μάγκα.

Αν το κάνεις θα είσαι :

1) ανασφάλιστος

2) χωρίς κατάλληλο δίπλωμα

Μια χαρά βλέπουν σε έλεγχο αν είναι 50αράκι ορίτζιναλ το μοτέρ ή αλλαγμένο με άλλο ή μεγαλύτερο. Δε κάνουν άσχετοι τους ελέγχους. 

Σου προτείνω να μη προχωρήσεις σε ότι σκέφτεσαι και να κάνεις υπομονή να ανεβάσεις το δίπλωμά σου σε 125 αργότερα που θα μπορείς και να πάρεις και άλλο μηχανάκι τότε.

Εκτός του ελέγχου και προστίμου- όσο και να προσέχεις εσύ άλλος να κάνει στραβοτιμονιά και πέσει πάνω σου, θα σε τρέξει όσο δε πάει όταν έρθουν τροχαία ασφαλιστικές, θα κλαις με μαύρο δάκρυ να τους παρακαλάς να σε λυπηθούν.

Να φανταστώ στο παπάκι κράνος-μπουφάν; θα αγοράσεις ή δε φτάνουν τα λεφτά που θα πάνε πρώτα πρώτα στο μοτέρ για να είσαι γληγορος με το γκομενάκι στην ανηφόρα.

Σταματήστε αυτή τη μπούρδα επιτέλους. Πάμε παρακάτω.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πανευκολο ειναι να το καταλαβουν , μονο και μονο που θα σε δουν πιτσιρικο .. δεν εισαι ο μονος που κανει "πατεντες" οπως καταλαβαινεις. Πολλοι κανουν την εξυπναδα και τρωνε τον αριθμο των cc στο μοτερ αλλα για αυτον τον λογο μπορει να σε τρεχουν δικαστηριο.

Τωρα αν θα πεσει καμπανα η οχι εξαρταται σε ποιον θα πεσεις , καλυτερα να εισαι νομιμος .. ενας χρονος δεν ειναι τιποτα !

this.png

Επεξ/σία από visualizer
  • Like 1
Δημοσ.

Αντίστοιχο τρόπο σκέψης είχε ένα παιδί εδώ στη γειτονιά. Απλά αυτός ήταν λίγο μεγαλύτερος και πήρε μια 600αρα χωρίς το αντίστοιχο δίπλωμα καθώς δεν είχε την ηλικία. 

Πριν μια βδομάδα είχαμε την κηδεία. 

Προφανώς δεν έχει σχέση το 600αρι Supersport με το πειραγμένο παπί αλλά η λογική είναι ίδια. 

  • Like 6
Δημοσ.

Αυτά γινόταν απ όταν ήμουν εγώ 17 υποθέτω και πιο πίσω. Οπότε φίλε δεν είναι άσχετοι, ούτε φυσικά θα είσαι ο μόνος που το έχει κάνει. Πάρε το 50ρι σου, κάνε τις βόλτες σου, παρτου τον αέρα και μετά πας και σε μεγαλύτερο. 17 είσαι, δεν υπάρχει λόγος βιασύνης

Βέβαια, αν κρίνω απ το "καλησπέρα μάγκες", μάλλον τσάμπα στα λέμε

Δημοσ.

Συνήθως στον έλεγχο δε θα έχεις θέμα. Αν τώρα κάτσουν και ελέγξουν το μοτέρ (δε μου έχει τύχει ποτέ), μπορούν να σε γράψουν για έλλειψη διπλώματος 100€ και δικαστήριο που 99/100 φορές αθωώνεσαι.

Σε ατύχημα πάντως είναι πιο πιθανό να κάτσουν να το ψάξουν και μετά να σε κυνηγάει η ασφαλιστική. Προφανώς αν δεν το προκαλέσεις εσύ θα αποζημιωθείς κανονικά, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί…

 

Δημοσ.

αν και δε μου έχει τύχει ποτέ (δε σημαίνει ότι δε γίνεται) αμφιβάλλω ότι σε τυπικό έλεγχο θα καθίσει κάποιος να κάνει τέτοιο έλεγχο. Τώρα αν είσαι καμπανόφατσα και προκλητικός ποτέ δε ξέρεις.

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις που ρωτάνε τόσοι και τόσοι, το πραγματικό πρόβλημα δεν είναι ο τυχαίος έλεγχος. Το πρόβλημα είναι τι γίνεται αν κάτσει στραβή. Το είμαι καλός οδηγός δε στέκει, διότι και εμένα με είχαν τρακάρει ενώ ήμουν ακίνητος.

Θα πρότεινα να μη το κάνεις πάντως

Δημοσ.
10 hours ago, Bitbit said:

Το πρόβλημα είναι τι γίνεται αν κάτσει στραβή

Ακριβώς αυτό. Τα νοσοκομεία* είναι γεμάτα με ανθρώπους που νόμιζαν ότι σ' αυτούς δε θα συμβεί ποτέ

*Λέω νοσοκομεία και δεν το πάω ένα βήμα παραπέρα

Δημοσ.

Πηγαινε παρε ενα aprilia rs,rx, ενα honda nsr, benelli,κλπ Ψαξου λιγο στα 50αρια υπαρχουν πολυ καλα και δυνατα μηχανακια ειδικα στα διχρονα τυπου street ή cross που και γουστα θα κανεις και στεκονται και στον δρομο αξιολογα(φρενα,αναρτησεις κλπ) ασε τις μετατροπες για οταν θα μπορεις να τις καλυψεις ή αν ασχοληθεις να φτιαξεις καποια στιγμη κατι με "ημερομηνια ληξης" (καποιο κοντραδικο μεχρι να σε πιασουν ή να "καρφωσει").

Δημοσ.

Μια που το θεμα απαντηθηκε κι εντελως απο περιέργεια, θα ηθελες να μας πεις ποιες ειναι οι αναγκες μετακινησης σου που το 50ρι δεν σε καλυπτει και χρειαζεσαι το 125; Γι αυτο αλλωστε κοιταμε μεγαλυτερου κυβισμου παντα, γιατι αυτο που εχουμε δεν μας καλυπτει τις αναγκες

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Kostasspil είπε

Μια που το θεμα απαντηθηκε κι εντελως απο περιέργεια, θα ηθελες να μας πεις ποιες ειναι οι αναγκες μετακινησης σου που το 50ρι δεν σε καλυπτει και χρειαζεσαι το 125; Γι αυτο αλλωστε κοιταμε μεγαλυτερου κυβισμου παντα, γιατι αυτο που εχουμε δεν μας καλυπτει τις αναγκες

Ισως βαρεθηκε το 50αρι μετα απο 5 χρονια.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Kostasspil είπε

Μια που το θεμα απαντηθηκε κι εντελως απο περιέργεια, θα ηθελες να μας πεις ποιες ειναι οι αναγκες μετακινησης σου που το 50ρι δεν σε καλυπτει και χρειαζεσαι το 125; Γι αυτο αλλωστε κοιταμε μεγαλυτερου κυβισμου παντα, γιατι αυτο που εχουμε δεν μας καλυπτει τις αναγκες

Είναι εύκολο να υποθέσει κανεις γιατί.

Το 50ρι κάνει μόνο για τα χωράφια και για την πόλη και αυτό χωρίς επιβάτη πίσω. Ούτε καν αυτό δεν κάνει καλά. Σε απότομη ανηφόρα, αν ο οδηγός είναι και λίγο εύσωμος, δεν τραβάει μία. Για αυτό εξάλλου τα περισσότερα 50ρια είναι 72cc. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...