Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά, όπως λέει ο τίτλος μετά τη λήξη ενός πακέτου στο flaticon έγινε σήμερα ανανέωση συνδρομής αυτόματα μιας και δεν ήξερα ότι αν δεν το ακυρώσεις σε χρεώνει ξανά. Έστειλα μαιλ σε αυτούς και αναμένω απάντηση. Ήθελα να ρωτήσω αν μιλήσω με Πειραιώς αύριο, ποιες είναι οι πιθανότητες για αμφισβήτηση της συναλλαγής και επιστροφή του ποσού; 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! 

Επεξ/σία από Kostasspil
Δημοσ.

Για να γίνει αυτόματη ανανέωση σημαίνει πως είχες κάνει προέγγριση... λειτουργεί όπως η πάγια εντολή. Δε νομίζω ότι μπορεί να σε βοηθήσει η τράπεζα. Δοκίμασε να μιλήσεις και με την εταιρία που έγινε η συνδρομή... αν γίνεται να κάνεις υπαναχώρηση για το νέο έτος και να σου επιστρέψουν τα χρήματα.

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις κάτι αλλά αυτό συμβαίνει σε όλες τις δωρεάν συνδρομές που ζητάνε στοιχεία κάρτας, οπότε προσοχή!

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
27 minutes ago, ekrepali said:

Δοκίμασε να μιλήσεις και με την εταιρία που έγινε η συνδρομή.

Ναι τους έστειλα μαιλ, θα ενημερώσω για ό,τι μου πουν. Ευχαριστώ! 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, zio10 είπε

Δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις κάτι αλλά αυτό συμβαίνει σε όλες τις δωρεάν συνδρομές που ζητάνε στοιχεία κάρτας, οπότε προσοχή!

Αυτό δεν καταλαβαίνω.Γιατί νομίζουν ότι ζητάνε στοιχεία κάρτας σε δωρεάν συνδρομή;

  • Like 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Kostasspil είπε

Στα policies βλέπω γράφει το παρακάτω 

  Απόκρυψη περιεχομένων

Screenshot_20211214_224254_com.vivaldi.browser.jpg.e75a2f92c76a8cbbda0027b472315d84.jpg

Άρα ίσως υπάρχει δυνατότητα να πάρω πίσω τα λεφτά

Ααα μπράβο, αυτό εννούσα. Ζητάς refund για τη καινούργια περίοδο χρέωσης υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχεις κάνει καθόλου χρήση.

Αν δεν απαντήσουν ή αν απαντήσουν αρνητικά, κάνεις print το ιστορικό των επικοινωνιών σε PDF, και μαζί με το παραπάνω screenshots έχεις όλα τα αποδεικτικά που χρειάζεσαι για να προχωρήσεις σε αμφισβήτηση στη τράπεζα.

Αν έχεις κάνει έστω και τη παραμικρή χρήση της υπηρεσίας την καινούργια περίοδο, τότε δύσκολα τα πράγματα...

  • Thanks 1
Δημοσ.

Για την ιστορία, μου απάντησαν πως ακυρώνεται η συνδρομή και θα επιστραφεί το ποσό, οπότε τώρα περιμένω να πιστωθεί.

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...