Kostasspil Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδιά, όπως λέει ο τίτλος μετά τη λήξη ενός πακέτου στο flaticon έγινε σήμερα ανανέωση συνδρομής αυτόματα μιας και δεν ήξερα ότι αν δεν το ακυρώσεις σε χρεώνει ξανά. Έστειλα μαιλ σε αυτούς και αναμένω απάντηση. Ήθελα να ρωτήσω αν μιλήσω με Πειραιώς αύριο, ποιες είναι οι πιθανότητες για αμφισβήτηση της συναλλαγής και επιστροφή του ποσού; Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2021 από Kostasspil
ekrepali Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Για να γίνει αυτόματη ανανέωση σημαίνει πως είχες κάνει προέγγριση... λειτουργεί όπως η πάγια εντολή. Δε νομίζω ότι μπορεί να σε βοηθήσει η τράπεζα. Δοκίμασε να μιλήσεις και με την εταιρία που έγινε η συνδρομή... αν γίνεται να κάνεις υπαναχώρηση για το νέο έτος και να σου επιστρέψουν τα χρήματα.
dbrillis Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Για το μέλλον Revolut (ή όποια αλλη που δεν ξέρω) και disposable cards. Πληρώνεις μια φορά και ξενοιάζεις. 1
zio10 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις κάτι αλλά αυτό συμβαίνει σε όλες τις δωρεάν συνδρομές που ζητάνε στοιχεία κάρτας, οπότε προσοχή! 1 1
Kostasspil Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 27 minutes ago, ekrepali said: Δοκίμασε να μιλήσεις και με την εταιρία που έγινε η συνδρομή. Ναι τους έστειλα μαιλ, θα ενημερώσω για ό,τι μου πουν. Ευχαριστώ!
Kostasspil Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Στα policies βλέπω γράφει το παρακάτω Spoiler Άρα ίσως υπάρχει δυνατότητα να πάρω πίσω τα λεφτά
Ukforthemoment Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, zio10 είπε Δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις κάτι αλλά αυτό συμβαίνει σε όλες τις δωρεάν συνδρομές που ζητάνε στοιχεία κάρτας, οπότε προσοχή! Αυτό δεν καταλαβαίνω.Γιατί νομίζουν ότι ζητάνε στοιχεία κάρτας σε δωρεάν συνδρομή; 1
ekrepali Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 51 λεπτά πριν, Kostasspil είπε Στα policies βλέπω γράφει το παρακάτω Απόκρυψη περιεχομένων Άρα ίσως υπάρχει δυνατότητα να πάρω πίσω τα λεφτά Ααα μπράβο, αυτό εννούσα. Ζητάς refund για τη καινούργια περίοδο χρέωσης υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχεις κάνει καθόλου χρήση. Αν δεν απαντήσουν ή αν απαντήσουν αρνητικά, κάνεις print το ιστορικό των επικοινωνιών σε PDF, και μαζί με το παραπάνω screenshots έχεις όλα τα αποδεικτικά που χρειάζεσαι για να προχωρήσεις σε αμφισβήτηση στη τράπεζα. Αν έχεις κάνει έστω και τη παραμικρή χρήση της υπηρεσίας την καινούργια περίοδο, τότε δύσκολα τα πράγματα... 1
Kostasspil Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2021 Για την ιστορία, μου απάντησαν πως ακυρώνεται η συνδρομή και θα επιστραφεί το ποσό, οπότε τώρα περιμένω να πιστωθεί. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα